سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۸    
سید محمد حسینی بهشتی مشهور به شهید بهشتی، سیاست مدار و فقیه ایرانی و نخستین رئیس دیوان عالی کشور پس از انقلاب ایران در سال 1357 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۵    
یک مطالعه تازه نشان می دهد انگور قرمز سرشار از ترکیبات طبیعی است که می تواند در مقابله با سرطان روده بزرگ و یا محافظت در برابر ابتلا به آن موثر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
مطالعات جدید نشان می دهد جهش های ژنتیکی عامل 17 درصد موارد ابتلا به ALS در افرادی است که سابقه خانوادگی این بیماری را ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۶    
مطالعه محققان نشان می دهد که احتمال حمله قبلی و سکته مغزی در زنان شیرده در سال های بعدی زندگی تا 10 درصد کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۱    
ریس اتحادیه فرش ماشینی، موکت و دکوراسیون داخلی اصفهان گفت: در صورتیکه خرید و فروش مسکن رونق گیرد مردم برای دکوراسیون داخلی خود نیاز به خرید پرده، فرش، موکت و .. ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
نطنز- مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: سطح زیر کشت زعفران در شهرستان نطنز طی 10 سال اخیر از 50 هکتار به 220 هکتار افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
شرکت گوگل پس از عرضه عینک هوشمند خود موسوم به گوگل گلس در سال 2014 میلادی، برای اولین بار، آن را به روز رسانی کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹    
سمیرم- دفتر نمایندگی امور عشایر بخش دناکوه شهرستان سمیرم در مرکز این بخش افتتاح و شروع به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۷    
استاندار اصفهان گفت: حدود 10 درصد مسکن مهر کشور در استان اصفهان است و تاکنون 145 هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده و حدود 5 هزار و 900 واحد باقی مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۱    
فریدن - فرماندار فریدن گفت: فعال نمودن پنج کارگاه شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک ها تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۴    
شهردار اصفهان گفت: تا سال 1400 شبکه ریلی شهر اصفهان تکمیل می شود و بسیاری از گره های ترافیکی این شهر بازگشایی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۵    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: افراد مبتلا به نارسایی قلبی و یا لخته شدن خون باید پرواز های کوتاه مدتی داشته باشند و از نشستن های طولانی مدت پرهیز کنند و بیماران مبتلا به آسم و و سایر بیماری های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۸    
فیلم پایان رویاها به کارگردانی محمدعلی طالبی و فیلم کوتاه پویانمایی رویاها در یک روز به کارگردانی صادق جوادی به بخش بین الملل سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۷    
سمیرم- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم با بیان اینکه تبلیغات امر مهمی است افزود: تبلیغات در دنیا در رأس همه امور قرارگرفته و می توان گفت دنیا بر دوش تبلیغات است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۶    
لنجان_امام جمعه سده لنجان گفت: مسئله فلسطین زخم کهنه بشری و قصه پر غصه رنج و آزادگی یک ملت است لذا روز قدس در حقیقت روز دعوت از مسلمانان برای توجه به فلسطین به عنوان یک گزینه وحدت بخش است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، حضور سازمان های مردم نهاد را بهترین راهکار برای پیشگیری و درمان اعتیاد عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آغاز اجرای طرح امداد و نجات تابستانه این جمعیت در سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۲    
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۰    
شهرضا – مردم روزه دار شهرضا در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابانها آمدند تا با فریادهای کوبنده خود خواستار آزادی قدس شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۱    
فرزند آیت الله مظاهری از مساعد بودن وضعیت این مرجع عالیقدر بعد از عمل جراحی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۹    
بزرگداشت روز قدس صرفاً به معنای دفاع از یک ملت مظلوم که از میهن و خانه خود رانده شده نیست، بلکه امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقتی بسیار گسترده تر از مسأله فلسطین است. مقام معظم رهبری 96/3/31
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۱    
یک سناتور آمریکایی می گوید طرح تحریم های جدید ایران که فعلاً در کنگره در حال تصویب است، تحریم های سختی علیه کشورمان اعمال می کند و چنین تحریمی، تناقضی با مفاد برجام ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۴    
میزان تولید شمش طلا در مجتمع طلای موته در 2 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 48 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی در خرداماه امسال به 8.5 درصد رسید که در مقایسه به تورم دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال، 0.4 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۳:۵۴    
سمیرم- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم: حضور در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر ابراز انزجار و بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی و مستکبران جهان، همدلی و هم زبانی مسلمانان را به نمایش می گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۶    
دیدار تیم های کامرون و استرالیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۳    
مدیر بحران و پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: در کل استان، 25 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 موتورلانس، 2 خودروی فرماندهی عملیات و 76 نفر نیروی انسانی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۰    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از آغاز طرح امداد تابستانه فوریت های پزشکی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۷    
کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو، از ادامه فعالیت یک واحد غیربهداشتی طباخی عرضه کننده غذای افطاری در شمال شهر اصفهان جلوگیری بعمل آورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۱    
پوستر دهمین دوره جشنواره مطبوعات اصفهان با شعار رسانه یعنی مردم رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۸    
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور بیانیه ای با دعوت مردم، جامعه دانشگاهی و اعضای خانواده بزرگ سلامت استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس بر این موضوع که ایران و ایرانی هرگز دفاع از حقیقت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: اردوی دوچرخه سواری یک روزه دوچرخه سواری ورزش آری، اعتیاد هرگز
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۳    
روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و روز بزرگ مرگ رژیم اشغالگر قدس است .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۶    
روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: سرلشکر محمد باقری صفحه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر، اینستاگرام و تلگرام ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۶    
وزارت خارجه روسیه با اطمینان زیاد اعلام کرد که ابوبکر البغدادی کشته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۶    
مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال هندبال اصفهان با تجلیل از بازیکنان لژیونر اصفهانی شاغل در لیگ باشگاه های اروپا در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران برای حضور گسترده و حماسی در راه پیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۴    
شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از افراد توانخواه و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رسالتی است که بر عهده همه مسئولان و دستگاه های اجرایی قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۷    
مسئول ورزش کارکنان شهرداری اصفهان گفت: مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتبال چمن مصنوعی کارکنان شهرداری اصفهان و سازمان های وابسته شب گذشته با معرفی تیم های برتر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۴    
شهرضا - رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور با هدف کمک به خرید لوازم توانبخشی از جمله سمعک و ویلچر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۸    
معاون رئیس جمهور رئیس محیط زیست کشور با حضور در کارگروه تخصصی محیط زیست که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد حفاظت از فضای سبز و توسعه آن را از اقدامات مطلوب شهرداری کرج بیان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۲    
یکی از بزرگترین نهادهای مدنی در هر کشوری اصناف است، این نهاد توسط مردم اداره می شود و در وضعیت بازار و قیمت گذاری کالاها نقش بسیار موثری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۷    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۲    
مطابق هر سال در تقویم، اول تیر ماه روز ملی اصناف نامگذاری شده است. امسال در شرایطی اصناف این روز را جشن می گیرند که اول تیر ماه پایان فرصت آنها برای اعلام اظهارنامه های مالیاتی بوده و طبق تصمیمات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر ورود جدی نظام بانکی به عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی و ایفای نقش در حمایت از تولید ملی تاکید کرد، گفت: متاسفانه ردپای حمایت از تولید ملی در سیستم بانکداری مشاهده نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۵    
استعفای هاشمی از عضویت در شورا تکذیب شد، همه 21نفر از اعضای منتخب شورا به خارج نشدن اعضا از شورای پنجم رأی دادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۴    
رهبر معظم انقلاب می فرمایند: سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان، چمران عزیز، مرد عمل و جهاد و شهادت بود. جهاد او در خوزستان دنباله ی جهادش در کردستان و دنباله ی جهاد بزرگش در لبنان بود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۴    
رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: از راه اندازی صندوق مادر هلدینگ استان اصفهان با هدف تامین مالی طرح های اقتصادی استان خبر داد و افزود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: تاکسی های آنلاین در چند شهر بزرگ از جمله اصفهان راه اندازی شده و دارای متولی و مدیر است و می توان به عنوان یک ظرفیت از آنها استفاده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جایی که مسئولان دستگاه های مختلف همدلی و تعامل را در راس کارهای خود قرار دهند محصولات شیرینی مانند قطار شهری به مردم هدیه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶    
شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی اعلام کرد که بیش از 400 هزار دستگاه خودرو خود را به دلیل نقص فنی از سطح بازار فراخوانده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه خط یک مترو ستون فقرات حمل و نقل شهری است، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: دستور قضایی توقف فعالیت شعب موسسه حافظ به نیروی انتظامی ارسال شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۴    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطار شهری نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی محیط زیست شهری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: اولویت اصلی سازمان قضایی برای کاهش جرایم، برگزاری کلاس های آموزشی و پیشگیری است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۱    
استانداری اصفهان گفت: آسیب شناسی از عملکرد پنج سال قبل شهرک علمی و تحقیقاتی و همچنین تدوین برنامه های پنج ساله ی دوم با محوریت اقتصاد مقاومتی و ارائه به هیئت اجرایی جهت بررسی و تصویب آن باید صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۱    
شهردار اصفهان گفت: شاید باور تکمیل خط یک مترو پس از گذشت 50 سال از آغاز کارهای مطالعاتی آن، برای مردم سخت باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۸    
تلویزیون در روزهای آخر هفته و همزمان با روز قدس فیلم های مختلفی را از شبکه های سیما روی آنتن می برد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۲    
کارخانه پنج میلیون تنی گندله سازی سنگان واقع در شهر سنگان با سرمایه گذاری فولاد مبارکه اصفهان، روز چهارشنبه به مرحله تولید آزمایشی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲    
برای دیدن اطلاع نگاشت در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۶    
جام حذفی در فصل 97-96 با رقابت قهرمان استان ها آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی گفت: روز چهانی قدس میراث گران بهای حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران است که باید در حفاظت از آن تلاش کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۳    
عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خط یک مترو با مهارت متخصصان اصفهانی احداث شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۳    
شهید جاویدالاثر جواد محمدی در جمع دوستانش قبل از اعزام به جبهه های حق علیه باطل وصایا و سفارشاتی را به اقشار مختلف جامعه انجام می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۷    
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره زمان ثبت نام کتب درسی دانش آموزان اتباع خارجی گفت: باید ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس قطعی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۷    
پیش فروش بلیت های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از چهارم تیرماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۷    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فاز سوم خط یک قطار شهری به دلیل عبور از محور تاریخی چهارباغ تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی اجرا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۴    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمل و نقل شهری یکی از اصلی ترین شاخصه های کیفیت زندگی شهری است و توسعه به روز این بخش می تواند تاثیر بسزایی در حوزه ها و ابعاد مختلف زندگی شهروندان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۴    
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: شب گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 30 جاده سمیرم به شهرضا 6 مصدوم بر جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۱    
ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و در آن ضمن گرامیداشت این روز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۸    
عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان به مرکز شهر و میدان آزادی امتداد پیدا می کند، افتتاح آن می تواند موجبات رضایت شهروندان را فراهم کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۵    
تیم سازمان خدمات موتوری قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهرداری اصفهان شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: طی مراسمی و با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ناحیه دو اصفهان تجلیل به عمل آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۹    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه اندازی مترو در ایجاد حمل و نقل پاک ، بهره مندی از هوای پاک و کاهش ترافیک بسیار تاثیرگذار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۱    
استعمال سیگار در نوجوانان، بیشتر جنبه خودنمایی دارد و آرام آرام برای کسب لذت صورت می گیرد، آغاز مصرف سیگار در سنین جوانی و میانسالی ممکن است تاثیر چندانی بر خلقیات فرد نداشته باشد اما تجربه استعمال ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۸    
فریدن- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن گفت: روز قدس نشانه تفکر عدالت خواهی و سازش ناپذیری انقلاب است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۹    
سمیرم- امام جمعه موقپت سمیرم گفت: روز قدس روزی است که باید به همهٔ ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۹    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا گفت: برداشت گندم ازسطح 1350 هکتار مزارع گندم شهرستان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۹    
لژیونر اصفهانی هندبال ایران گفت: خوشبختانه توانستیم پرچم ایران و پرچم هندبال ایران را در اروپا بالا نگه داریم و امیدوارم بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان با انتقال به تیم های اروپایی در آینده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۰    
دهاقان- فرماندار شهرستان دهاقان از افزایش20درصدی اعتبارات تملک دارایی ها در این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۴    
شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج شهرضا با شعار شطرنج ابزاری برای پرورش ذهن و زندگی سالم با شرکت 46 نفر آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۴    
سرمربی سابق تیم ملی جوانان پنج بازیکن از تیم های اصفهانی را به تیم امید فراخواند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۱    
لنجان_پروژه شهرک حمل و نقل زرین شهر، پروژه ای است که با گذشت 8 سال از آغاز و عقد قرارداد آن با بخش خصوصی خود به مثنوی هفتاد من مبدل شده که یک نیمه روشن ویک نیمه تاریک دارد و در نیمه روشن این قرارداد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
سمیرم-ئیس جمعیت هلال احمر سمیرم: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 30 جاده سمیرم به شهرضا چهارشنبه شب 6 مصدوم بر جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
شهرضا – مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرضا با استفاده از روشهای نوین علمی، به دنبال یافتن روشی برای کاهش خسارات وارده به باغات انار این شهرستان هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۶    
استاندار اصفهان گفت: خوشبختانه شورای چهارم و شهردار و دولت توانستند به قولشان عمل کنند و به صورت تدریجی پروژه مترو را تکمیل نمایند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۶    
فرماندهی عملیات آزادسازی موصل اعلام کرد گروه تروریستی داعش مسجد معروف نوری را منفجر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۹    
در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید رضا شکاری از سوی فدراسیون فوتبال بازیکن روستوف معرفی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۳    
در دعای روز بیست و هفتم ماه رمضان چنین می خوانیم: اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیلَةِ القَدْرِ وصَیرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الی الیسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب والوِزْرِ یا رؤوفاً ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مصطفی رحماندوست از چهره های شناخته شده ادبیات کودک و نوجوان در نخستین روز تیرماه سال 1329در همدان به دنیا آمد. او در اصل، نویسنده و مترجم کتاب های کودکان و نوجوانان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۷    
عباس کیارستمی فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان، کارگردان هنری، تدوین گر، نقاش، شاعر و عکاس بین المللی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۴    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۵    
شهردار اصفهان روز قدس را نماد بیداری انسان های آزاده جهان دانست و از عموم مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز بزرگ حضور یابند.
  • ۱