سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۱:۰۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵    
همسر شهید محمدی:قبل تر روحیات من جوری بود که وقتی آقا جواد زنگ نمی زد یا کمی تماسش دیر و زود می شد، آنقدر به هم می ریختم و آشفته می شدم که همه اطرافیان متوجه می شدند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۰    
یک شرکت آمریکایی قلم سه بعدی با دو نازل موسوم به Scribble 3D Pen Duo تولید کرد که امکان طراحی و ساخت همزمان ساختارهای سه بعدی را با سرعت بیشتری فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
مطالعات جدید نشان می دهد مصرف دو وعده ماهی در هفته نقش بسزایی در کاهش درد و تورم بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۶    
ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تشکیل وزارت راه و شهرسازی طبق مصوبه ای تحت عنوان قانون تشکیل وزارت راه و شهرسازی در سال 1390 اتفاق افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۴    
ماه تنها قمر کره زمین و نزدیک ترین همسایه به آن است. این کره زیبا و درخشان در آسمان، خصوصیات جالبی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 256 میلیون زن بیمه در سراسر جهان زندگی می کنند، گفت: 15 درصد زنان بیوه در فقر مطلق هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بیش از 11هزار میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان در هشت ماه اخیر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۶    
یکی ازروزهای هفته صرفه جویی در مصرف آب به نام آب، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، برای حصول به تعیین رابطه آب و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ابتدا باید تعریفی از اقتصاد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۱    
در این فایل صوتی بیانات منتشر نشده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره وداع با ماه مبارک رمضان را خواهید شنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۵    
سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به یک دهه از آغاز فعالیتی ساخت پروژه های مسکن مهر در شهر سمیرم سپری شده اما هنوز شاهد افتتاح و بهره برداری از این مجتمع های مسکونی نیستیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۲    
ورزنه - مسئول دفتر امام جمعه ورزنه گفت: نماز عید فطر در گلستان شهدای شهر ورزنه به صورت یکپارچه اقامه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تعداد حوادث اتفاق افتاده در محیط کاری در سال جاری، 35 مورد بوده که این تعداد در سال گذشته، 235 حادثه گزارش شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از واگذاری 250 واحد مسکونی به خانواده های دارای بیش از 2 معلول در این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۸    
استان اصفهان در یک پهنه وسیع جغرافیایی در مرکز فلات ایران و همجوار و هم مرز با 9 استان کشور قرار دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۶    
فرهنگسرای پرسش فراخوان جذب مشاور در رشته های مشاوره، روانشناسی و علوم تربیتی را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۸    
در حال حاضر یکی از نیازهای قوای مسلح هر کشور داشتن ادوات به روز و مدرن با بالاترین تکنولوژی در سطوح زمین، دریا و هوا است که در این میان تجهیزات هوایی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۰    
رییس کمیسیون بهبود مستمر محیط کسب وکار اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دفتر دیده بان فضای کسب وکار اصفهان باهدف بررسی مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۵    
کاشان - دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: در ماه مبارک رمضان بالغ بر یک هزار گردشگر خارجی از ایستگاه "معرفی مبانی اسلام "در خانه تاریخی بروجردی بازدید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۸    
در کمیسیون ماده 5 این هفته 63 مورد از موارد شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
ارتش رژیم صیهونیستی برای اولین بار فیلم حمله به تانک های سوریه را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر ضرورت بهره مندی توامان از توان نیروهای جوان و قدیمی گفت: تحقق این مهم راهکاری برای کسب تجربه های کارآمد مدیریتی جلوگیری از روزمرگی همچنین رسیدن به استانداردهای مدیریت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۶    
مولف کتاب های درسی- دانشگاهی ژئوتوریسم تاکید کرد: تبریز قابلیت برگزاری تورهای ژئوتوریسم شهری را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۷    
فیلم سینمایی لویاتان ساختۀ آندری زویاگینتسف، چهارم تیر ماه در نگارستان امام خمینی (ره) اکران و نقد و بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: درباره مدارس تیزهوشان به طور طبیعی این دغدغه وجود دارد که ما با گسترش مدارس تیزهوشان مدارس عادی دولتی را دچار افت کردیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 1280 پایگاه امدادی در همه استان ها و تمامی پایگاه های امدادی در کشور برای خدمت رسانی به هموطنان همزمان با عید سعید فطر در آماده باش کامل هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۸    
بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی، تعیین تکلیف سپرده های تا 500 میلیون ریال تعاونی منحله فرشتگان از امروز آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۵    
گلپایگان-قائم مقام صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در راستای طرح رونق اقتصادی 300 هزار میلیارد ریال اعتبار به استان های کشور برای واحدهای تولیدی و طرح های بالای 60 درصد اختصاص داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: جوان 33 ساله ای در آب های سد روستای جاجا در حسن آباد شهرستان تیران جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۳    
تشنج یکی از بیماری های دوران کودکی است که باعث ترس و واهمه والدین می شود و مشاهده صحنه تشنج برای آنها بسیار نگران کننده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۰    
بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در حومه ادلب واقع در شمال سوریه دستکم 9 نفر کشته و 22 نفر زخمی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۵    
سرتیپ کاشف الملک در سال 1297 سکان داری بلدیه مشهد را برای اولین بار بر عهده گرفت و مشهد بعد از تجربه 64 شهردار و سرپرست، به مدت 4 سال توسط سیدصولت مرتضوی، معاون احمدی نژاد اداره شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به مناسبت عید سعید فطر به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسلمان اظهار داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۷    
رئیس جمهور ماه مبارک رمضان را ماه تمرین مهربانی و گذشت از یکدیگر دانست و با تاکید بر اینکه تقسیم جامعه به خوب و بد ما را به هدف نمی رساند، گفت: پیشرفت مادی و معنوی در گرو اتحاد و احترام به جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۹    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: تمامی موشک های شلیک شده به سمت مواضع داعش به هدف اصابت کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۰    
اعضای یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۵    
یک منبع عراقی استان نینوا اعلام کرد که گروه تروریستی تکفیری داعش اطلاعیه ای را درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی در بیشتر مساجد تلعفر در غرب استان نینوا پخش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۵    
در پایان بازی های گروه A جام کنفدراسیون ها تیم های پرتغال و مکزیک به مرحله بعد صعود کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۳    
غذاهایی وجود دارد که نقش مهمی در تقویت حافظه، تیزبینی هر چه بیشتر، افزایش تمرکز حواس و کارکرد بهتر مغز ایفا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۵    
چهار ورزشکار از رشته های فوتبال، بسکتبال، هندبال و واترپلو به دلیل مصرف مواد نیروزا (دوپینگ) چهار سال محروم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۹    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان برابر اوکراین قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۳    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی مقابل امیدهایش متوقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۳    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی 95-94 حدود 10 درصد دانش آموزان را توانستیم تحت پوش طرح آسیب های اجتماعی قرار دهیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۱    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رویکردی که امسال در هدایت تحصیلی دنبال کردیم بر اساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۶    
سرپرست اورژانس کشور گفت: حدود 17 هزار نفر از نیروهای اورژانس، ارایه خدمات فوریت های پزشکی به هموطنان را در ایام عید فطر برعهده دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به شایعه استعفایش واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اصفهان جزء استان هایی است که در جذب دانش آموزان در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش میانگینی بالاتر از میانگین کشوری دارد و این اتفاق خوشایند به دلیل وجود زیرساخت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی افراد معتقدند که فلزات سنگین حل شده در آب تصفیه نمی شوند از این رو شهرداری باید در مورد تصفیه خانه های پساب که برای آبیاری فضای سبز شهری قرار است ساخته شود تحقیقات لازم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۱    
دفتر تخصصی کودک اصفهان، فراخوان نخستین دوره اجرای نمایش های کودک برای کودک را با عنوان صحنه کودکی ویژۀ استان اصفهان منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۹    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از تصویب 500 میلیارد تومان سود سهام عدالت خبر داد و گفت: این سازمان به محض دریافت سود از شرکت های سرمایه پذیر، آن را میان مشمولان توزیع خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: امروز رزمندگان نیروی زمینی ارتش با حضور مقتدرانه خود در جای جای نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران فرمان معمار بزرگ انقلاب و نایب بر حقشان حضرت امام خامنه ای را لبیک ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۳    
نائب رئیس مرکز روان شناسی و مشاوره شهر با نقد گزارش نظر سنجی گالوپ در خصوص این که ایرانی ها عصبانی ترین مردم جهان هستند گفت: این گزارش منطبق بر واقعیت ها نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۴    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درآمد های شهرداری متاسفانه به عنوان واقعیتی تلخ وابسته به ساخت و ساز است بنابراین اگر قرار است شهرها شکوفا شوند و خدمات به شهر استمرار داشته باشد چاره ای نداریم جز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۱    
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: پیاده رو سازی فاز اول و دوم خیابان کاوه برای تردد روان شهروندان تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۸    
شهردار قزوین گفت: ما در مورد شهر قزوین موفق شدیم با استفاده از ظرفیت های مجمع جهانی شهرهای اسلامی و همچین ظرفیت های شهر قزوین به عنوان مقر این مجمع اقداماتی انجام دهیم که منجر به پویایی و خلق ثروت و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۸    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی میدان خواجه عمید با اعتبار 15 میلیارد ریال تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۵    
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص فسخ یکجانبه قرارداد صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر نقش شرکت های دانش بنیان در رونق اقتصادی، گفت: ایجاد ارزش افزوده حاصل از عملکرد شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۲    
لنجان_شهردار زرین شهر گفت: مردم باید بدانند که ما همچنان در خان اول، هفت خان توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرک حمل و نقل مانده ایم حال چطور می توانیم برای مسائلی همچون مبالغ هزینه شده توسط ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۹    
طرح تفصیلی پس از تصویب در شورای اسلامی به عنوان مرجع نظارتی جهت طی نمودن مراحل قانونی در استان به کمیسیون ماده پنج و در نهایت به شورای عالی شهرسازی و معماری جهت تصویب و ابلاغ ارسال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۶    
دور نخست تمرینات تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی جوانان از 5 تیرماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۳    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۰    
بی تحرکی برای مدت طولانی، چه برای کار کردن باشد و چه برای تماشای تلویزیون، باعث می شود میزان قند خون بالا برود و خطر مرگ در اثر بیماری های قلبی عروقی بیشتر شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: در شمال شهر اصفهان قرار است با همکاری شهرداری و سازمان آب و فاضلاب 2 تصفیه خانه ساخته شود که این مهم باید در شورای دوره بعدی مد نظر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۷    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز آن طور که باید سیستم مکانیزه جامع شهرسازی و درآمد اجرایی نشده است و در همین راستا مسئولان شهری باید توجه ویژه ای به اجرای آن داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۴    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار می رود که با تلاش مسئولان استان، شهردار اصفهان و رئیس کل دادگستری نسبت به احکام متعدد شهرداری هماهنگ شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۴    
نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه پنجم تیر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران اقامه می شود که شبکه یک آن را زنده پوشش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۵    
هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام مصوبات 571 تا 574، بیش از 42 میلیارد ریال کتاب از ناشران خریداری کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۲    
محققان انگلیسی در تحقیقات اخیر خود دریافتند روزه نه تنها باعث افزایش سوخت و ساز بدن، غلظت هورمون ها، افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۶    
گروه نغمه اصفهان در بلگراد با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران به مناسبت عید سعید فطر به اجرای برنامه می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان از اجرای طرح های تشویقی برای کاهش مصرف برق و گذر از دوران اوج مصرف خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۷    
پوستر اولین فیلم کمدی، رزمی سینمای کودک ایران با هدف کمک به خیریه بیمارستان کودکان امام حسین (ع) رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۶    
نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت : با تلاش ماموران انتظامی نطنز اعضای باند چهار نفره سارقان احشام دستگیر شدند
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۷    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: پس از تلاش های 10 ماهه، از امروز واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان دومین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی پس از واحد نجف آباد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکسیرانان باید از سلامت روان برخوردار باشند این درحالی است که این مهم در تاکسی های اینترنتی قابل تامل است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۰    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در سطح محلات شهر اصفهان مسابقات ورزشی برگزار شد که شور و نشاط را به محلات بخشید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۷    
مونتاژ دستگاه تی بی ام در ایستگاه آخر خط سوم مترو طی ماه های اخیر از مقابل ترمینال مرکزی تبریز آغاز شده و در حال اجرا میباشد که طی ماههای آتی انجام خواهد پذیرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۷    
فرمانده دلاور گردان حضرت قاسم لشکر 10 سیدالشهدا(ع) نحوه شهادت هفت تن از تخریب چیان در عملیات ولفجر 8 را در میان میدان مین روایت میکند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۷    
فریدن - مردم فریدن نخستین روزهای تابستان را متفاوت تجربه می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۱    
تیران-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: تولیدات هنری هنرمندان شهرستان تیران و کرون نیازمند تجاری سازی و عرضه به بازار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۱    
خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: سیستم حاکمیتی صهیونیستی براساس مخالفت جمهوری اسلامی تدوین شده است و افراطی گرایان آل سعود را به عنوان پادشاهان سعودی برای مقابله با ایران اسلامی منصوب می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت 98درصدی احداث زندان کاشان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۶    
نمایندگان پارسال و امسال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر بلاتکلیف ترین تیم های لیگ برتر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۵    
ابرشهرهای مختلف جهان با الگوبرداری از تغییراتی که یک دهه پیش با پذیرش اثر معکوس بزرگراه سازی درون شهری ، در دستور کار شهرداران چند شهر پیشرفته قرار گرفت، در حال حاضر یکی پس از دیگری ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۵    
رئیس اداره فرهنگی، هنری و پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان از اسفندماه آغاز شده گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۳    
سازمان لیگ برتر از برگزاری سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور 14 تیم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: چنانچه دولت نرخ ارز را تک نرخی کند وضع تولید و به تبع آن وضعیت اقتصادی کشور شرایط بهتری می یابد و دست بسیاری از رانت خواران از جیب ملت ایران قطع می شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۳    
مسابقات رنکینگ اسکواش جام رمضان شهرستان اصفهان در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۴    
چندی است که گزارش هایی از مشاهده روباه در مناطق مختلفی از شهر تهران به گوش می رسد، برخی معتقدند این روباه ها قبلا هم بوده اند اما اکنون به دلایلی به ما نزدیک تر شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۵    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: با احداث خیابان 36متری خیابان فرزانگان به بزرگراه شهید اردستانی متصل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم نسبت به توهین به رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۶    
تحرکات کنگره آمریکا برای پیش بردن پیش نویس قانون تحریم های ایران و روسیه ادامه دارد اما یک مقام کاخ سفید می گوید که دولت به محدود شدن اختیارات رئیس جمهور در این پیش نویس معترض است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۰    
دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از برگزاری مراسم نکوداشت کیارستمی و معلم و بزرگداشت صدرعاملی و محبوب در ایام جشنواره خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۰    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پس از کش و قوس های فراوان عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح استقلال با اعتبار 150 میلیارد تومان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۰    
نخستین دوره جامع آموزشی "تاریخ شفاهی"، تیرماه سال جاری از سوی موزه عصارخانه شاهی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۰    
بر اساس آمارهای شرکت مدیریت منابع آب ایران، حجم بارش اول مهر تا دوم تیرماه معادل 367 میلیارد و 51 میلیون مترمکعب است.
  • ۱