سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۹:۵۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۳    
نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان با رویکرد کار عملی، کاربردی و هدفمند عصر شنبه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان در پل شهرستان گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۹    
رقابت های لیگ ووشوی بانوان کشور (ستارگان برتر) با تداوم پیروزی های دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور ایذه همراه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از روحیه پرشور و مطالبه گری دانشجویان استقبال می کنیم چرا که این روحیه موجب رشد و توسعه دانشگاههای کشور خواهد شد .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ژاپن تجربه موفق خود در کنترل توفان های گرد و غباری را به ایران منتقل می کند
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۴    
مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در راستای حمایت از دامداران استان، طرح ملی پرورش و اصلاح نژاد دام سبک روستایی در استان اصفهان در حال اجرا است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۸    
شهردار کرج گفت: زمان آن رسیده است که تدوین سند توسعه محلات از مرحله مبانی نظری به مرحله اجرا و طی دو ماه آینده جمع آوری اسناد مربوطه در مناطق 10 گانه به پایان برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۷:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر ضرورت تبدیل بانک مسکن به یک بانک توسعه ای، وعده داد این موضوع را در دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار پیگیری خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (سه شنبه) طی یادداشتی به تبیین نظرات و دیدگاه های خود نسبت به روز دانشجو و 16 آذر پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کمیته ای برای تهیه برنامه عملیاتی و اجرایی حذف کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۴    
نطنز- مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد خودرو سواری پژو پارس با دیوار در محور قدیم نطنز – طرقرود منجر به مرگ دلخراش سه سرنشین شد
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۵    
براساس نتایج طرح جامع بازرگانی، ارزش مصرف واسطه کارگاه های بازرگانی وخدماتی، 24 درصد ستانده های این کارگاه ها را تشکیل می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه از ارسال روزانه 300 تا 400 کانکس به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۹    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین، امروز عراق و حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۰    
بانک ملی ایران مطابق بخشنامه های صادره از سوی بانک مرکزی، اخذ سیستمی کارمزد در تعدادی از خدمات خود را عملیاتی خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۸    
در ادامه تعیین تکلیف و پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی منحل شده ثامن الحجج، سپرده گذاران تا سقف 200 میلیون تومان نیز به این روند اضافه شدند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۶    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای ، فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده طلیعه نور حضرت محمد(ص)، گوهر اخلاق و انسانیت و پیامبر رحمت و شفقت را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۷    
سرگئی لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی پایان نشست خزر گفت که کشورهای ساحلی خزر در مورد تمام مسائل باقی مانده کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر به توافق رسیده و متن آن آماده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اصفهان از گیر کردن کامیون کمپرس زیر پل هوایی عابر پیاده بصورت نیمه واژگون و محبوس شدن راننده در کابین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۷    
معاون و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مزیت نسبی جهانشهر اصفهان را در فرهنگ، هنر و ورزش دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل سابق سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: کارهای مردم را باید بوسیله خود مردم انجام داد و این افتخار بنده بوده که در این دوره ملی پوشان و فدراسیون های مختلف در امور ورزش شهرداری سهم داشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۶    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: تا کنون هیچگونه خسارت مالی,جانی و اختلال درعبور و مرور به دلیل زلزله در استان گیلان گزارش نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان گفت: به نقش مهم مردم در پیشرفت فرهنگ نباید بی توجهی کرد چرا که امروزه با استفاده از همین روش، فعالیت های فرهنگی ملل مختلف پیگیری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۵    
سازمان غذا و دارو هدایت بازار دارویی کشور به سمت افزایش سهم داروهای تولید داخل و قطع واردات داروهای دارای مشابه تولید داخل و اختصاص صرفا تا سقف 10 درصد بازار به واردات داروهای برند اصلی را از اهم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه در حکمی دکتر غلامرضا غفاری را به سمت "معاون فرهنگی و اجتماعی" این وزارتخانه منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت دو نفر بر اثر برخورد جسم خارجی در زلزله گیلان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۳    
معاون سابق فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: برخی معتقدند شهرداری نباید وارد حوزه فرهنگی شود این درحالی است که بوسیله فعالیت های فرهنگی می توان سرمایه اجتماعی شهر را افزایش داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 408 ریشتری استان گیلان را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۵    
دفع الوقت کردن، و به تأخیر انداختن کارها و امروز و فردا کردن همگی از جمله عوامل اتلاف وقت و به هدر رفتن سرمایه گرانبهای عمر و فراهم شدن اسباب هلاک آدمی است و باید آن را با داروی عزم و اراده ای جازم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۳    
قهرمان ووشوی ایران و جهان گفت: از بچگی سختی های زیادی کشیدم و همیشه دوست داشتم فیلم زندگی من و 2 خواهرم ساخته شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با عوامل مستند ورزشی "صفر تا سکو" گفت: سه خواهر قهرمان منصوریان می توانند برای همه جامعه الگو باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب آهن نرسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۰    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۱    
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نتیجه ای که هفته قبل گرفتیم را باید جبران کنیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در بازی فردا پیروز شویم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۸    
طبق قرار قبلی، قرارداد جدید فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس بسته شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۹    
هفته دهم لیگ برتر فوتبال جوانان با پیروزی های مهم تیم های اصفهانی همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جامع حمایت از معلولین در کمیسیون مشترک به تایید رسیده و قرار است به صحن علنی مجلس بیاید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۵    
زید بن رعد حسین، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل احتمال وقوع نسل کشی در میانمار را مطرح کرده و خواستار نظارت دقیق بر بازگشت پناهجویان روهینگیا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۹    
نخست وزیر لبنان در پایان جلسه دولت، اعلام کرد که او به قسم ریاستی خود پایبند است و رسما از استعفای خود صرف نظر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۰    
شهردار اصفهان گفت: آرزوی ما ساختن شهری است که معلولین در آن احساس راحتی کرده و شادی و نشاط میان آنها افزایش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۱    
نمایشگاه عکس نام حضرت محمد (ص) در معماری اسلامی – ایرانی؛ شامل مجموعه ای از آثار عکس مجید فروتن در تکیه میرفندرسکی تخت فولاد گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۶    
مطابق سیاست های بانک مرکزی در خصوص سپرده های سرمایه گذاری مدت دار، افتتاح و تمدید سپرده های کوتاه مدت ویژه 3، 6 و 9 ماهه بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی تا پایان سال 1396 ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل دفتر امور محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت امور زراعت با تاکید بر اینکه کمبودی در تامین هندوانه شب یلدا نداریم، گفت: از اواخر آذرماه و برای شب یلدا 110 هزارتن هندوانه به بازار عرضه خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۲    
فروشندگان و فعالان بازار معتقدند که این روزها جنب و جوش و رونق بازار خودروهای لوکس و گران قیمت تا حد محسوسی کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰    
نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در ادامه عملیات خود از جنوب شرق المیادین به سمت شهر بوکمال، فاصله خود را با نیروهای همپیمان که در غرب بوکمال مستقرند، به 13 کیلومتر تقلیل دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: در سال جاری حدود 47 هزار و 500 تن سیب درختی درجه یک که حدود 25 درصد تولیدات این محصول در استان را شامل می شود با قیمت 1200 تا 1500 تومان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
27 سال طول کشیده تا سیم کارتها از آنچه بودند به سیم کارتهای امروزی برسند ولی به طور قطع این زمان برای آنچه در آینده پیش بینی می شود به طول نمی انجامد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: نماینده مقیم سازمان دامپزشکی روزانه بر نحوه کیفیت کالاهای پروتئینی و بهداشتی بازارهای روز کوثر نظارت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۸    
امام جعفر صادق(ع) ششمین امام شیعیان است که خدمات بسیار زیادی را به مذهب تشیع و دین مبین اسلام انجام داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۸    
حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده خداوند برای هدایت بشریت بود که انقلابی به عظمت تاریخ بشر را بنیاد نهاد که از زمان پیدایش تاکنون منشأ تحولات بسیاری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۸    
وزیر کشور در پیامی با تبریک 16 آذر روز دانشجو به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان تاکید کرد: وزارت کشور ایجاد زمینه های شور و نشاط در محیط دانشگاه و حمایت از فعالیت های قانونمند دانشگاهیان را از اصلی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۲    
گمرک ایران در بخشنامه ای، با تاکید بر ممنوعیت واردات گندم، اعلام کرد که گندم های وارد شده به گمرکات، با توجه به تولید مکفی این محصول در داخل، اجازه ترخیص ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۶    
به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۱    
با وجودی که وزیر اقتصاد اعلام کرده که دولت قصد افزایش درآمد از محل افزایش نرخ ارز را ندارد اما طی چند روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد در حال رکودزنی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۱    
معاون بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی 2 بیمارستان صحرایی در شهرستان های خاش و ایرانشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۹    
دیدار سپاهان با تیم های پُرطرفدار پایتخت در فصل جاری به محل ملاقات سرمربیان خارجی لیگ برتر بدل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۳    
مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کار های نوپای فاوا واحد اصفهان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، کارگاه آموزشی آشنایی با کاربردهایعملی رزبری پای (Raspberry pi) برگزار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۰    
تیم ملی فوتسال کشورمان در جدیدترین رده بندی تیم های جهان به رده ششم سقوط کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۰    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: رفع مشکلات مردم با تدبیر و برنامه ریزی به جای هیاهو و رفتارهای عوام فریبانه محقق می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۸    
امروز همزمان با هفته گرامیداشت معلولان 20 ویژه برنامه فرهنگی متنوع در چهارباغ عباسی اصفهان با محوریت پویش مردمی ترافیک به اجرا در می آید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به قابلیت های ناو موشک انداز سپر گفت: این ناو نماد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلمان در مدارس مامور پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۹    
نطنز- نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر نیاز بیشتر به پوشش رسانه ای دارد و باید نقاط روستایی و مناطقی فاقد پوشش دیجیتال، بهره مند شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۹    
شاید کمتر کسی بداند که لئو تولستوی نویسنده و دانشمند برجسته روس و خالق آثار گرانسنگی چون جنگ و صلح و آناکارنینا به عنوان یک متفکر و اهل قلم، چه گرایش عمیقی نسبت به دین اسلام داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۶    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 1.5 میلیون معلول شدید در کشور داریم که این آمار قابل توجه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان تا هفته آینده به تصویب می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: تعداد 65 هزار دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس عادی تحصیل می کنند و رویکرد ما عادی سازی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر 16 مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در 16 استان کشور با مدیریت و نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۰    
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با صدور اطلاعیه ای، به اخبار منتشر شده در خصوص خانه تاریخی نائل واکنش نشان داده و اعلام کرد: برخلاف برخی ادعاهای صورت گرفته ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۰    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۴    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه 40 هزار معلول در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند، گفت: یک میلیون و 400 هزار معلول شدید نیاز به خدمات دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت های مذهبی و مساجد گفت: شهرداری اصفهان همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای به همین مناسبت در پارک جنگلی ناژوان کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در یادداشتی به مناسبت روز بیمه با اشاره به چالش هاش پیش روی صنعت بیمه و راهکارهای برون رفت از آن، گفت: پیشرفت بیمه در کشور منجر به حفظ ثروت ملی و پس اندازهای بزرگ می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از مصدوم شدن هفت نفر در زلزله بوشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۱    
دیدار تیم های ذوب آهن و نفت تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر محل ملاقات سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اسکان موقت را قرارگاه سازندگی خاتم را آغاز کرد و ظرف یک ماه آینده این اقدام را انجام خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۹    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با وزیر بهداشت کوبا دیدار و گفتگو کرد.تولید واکسن پنتاوالان جدید در ایران از جمله مذاکرات مهم در این دیدار بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
راه حل عجیب سرمربی تیم ملی برای رساندن بازیکنان لیگ برتری به سطح بازی در جام جهانی، ملی پوشان شاغل در تیم های غیرتهرانی را به دردسر وحشتناکی خواهد انداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از رونمایی طرح پرداخت خرد بر بستر موبایل در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهدمقدس هم زمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعغر صادق(ع) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
بر اساس اعلام مسولان نزدیک به 3 میلیون فرصت شغلی از سوی اتباع بیگانه غیرقانونی در کشور اشغال شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۹    
همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی غرب کشور را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۳    
مهناز یزدانی، کاریکاتوریست اصفهانی از سوی داوران جشنوارۀ ملی شهر+من لوح تقدیر دریافت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۱    
کارشناسان در کنفرانس سازمان های مردم نهاد و کار داوطلبانه با اشاره به اینکه تجربه همکاری جمعی در کشور ضعیف است، بر لزوم انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه تغذیه، آموزش و سلامت تاکید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۵    
با افزایش نرخ دلار آزاد و اونس جهانی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار اصفهان 22 هزار تومان گرانتر از روز گذشته یک میلیون و 378 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۱    
زمین لرزه ای بندر بنک در استان بوشهر را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب به توضیحاتی در مورد این روز پرداخت و همچنین با تشریح فعالیت در مناطق زلزله زده کرمانشاه از طرحی برای حضور خیران در این مناطق و عبور کمک ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰    
خانه کاریکاتور اصفهان کارگاه آموزشی خود را با موضوع توصیف روابط قدرت در کاریکاتور انتقادی عصر امروز در خانۀ هنرمندان برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۱    
ذوب آهن در حالی به مصاف نفت می رود که در نیمی از رویارویی ها به پیروزی رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۸    
سپاهان در حالی به مهمانی استقلال می رود که در سال های اخیر آمار خوبی در خانه استقلال نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۸    
ویژگی های ناو موشک انداز سپر، جدیدترین شناور نظامی ایران منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
وزیر دفاع با اشاره به اینکه امروز ایران به یکی از قدرت های دریایی منطقه تبدیل شده است ، گفت: ناو موشک انداز سپر نماد خلاقیت ، خواستن و توانستن متخصصان داخلی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
فرمانده کل سپاه گفت: سعودی ها با دستور و پشتیبانی آمریکایی ها تفرقه را بین مسلمانان دنبال می کنند و با صهیونیست ها همراه شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۶    
مقام معظم رهبری: آن تشیّعی که ارتباط به ام آی شش انگلیس داشته باشد، آن تسنّنی که مزدور سی آی ای آمریکا باشد، نه آن شیعه است، نه آن سنّی است؛ هر دو ضدّ اسلامند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۷    
بانک مرکزی امروز (سه شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر مبنای آن نرخ 28 ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به دیروز افزایش و هشت ارز دیگر کاهش یافت؛ نرخ 3 ارز دیگر نیز تغییری نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۴    
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به عرضه فرش های خارجی که منجربه معرفی یک نوع کفپوش شده است گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲    
مدافع ملی پوش سپاهان که در دیدار با پرسپولیس آسیب دید پس از غیبت در هفت مسابقه از لیگ برتر احتمالاً در بازی با استقلال به مستطیل سبز بازمی گردد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۱    
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: به غیر از رافائل بازیکن برزیلی سپاهان، همه بازیکنان تیم آماده بازی مقابل استقلال تهران هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، در هفته منتهی به دهم آذرماه، نرخ مرغ، برنج، تخم مرغ و سبزی گران شده است.
  • ۱