پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
نوید ضرابی به عنوان جوانترین ملی پوش تاریخ تنیس اصفهان در اردوی تیم ملی تنیس حاضر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای سلامت شهروندان تهران 10 میلیارد تومان است، گفت: البته تأکید کنم که شهرداری متولی بحث سلامت نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
حجت اله غلامی، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: نگاه و رویکرد در تهیه طرح های تفصیلی مسئله محور و توجه به زیرساخت ها و پتانسیل های گردشگری در شهرهاست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان به دلیل بهسازی محله همت آباد و تملک واحیای کارخانه ریسباف موفق به اخذ جایزه پروژه برتر از جایزه دادمان شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال 92 قراردادها با مشارکت 70 درصدی دولت و 30 درصدی بخش خصوصی بود که این رویه امروز برعکس شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۸    
گلپایگان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: 500 هزار قطعه مرغ تخم گذار در واحدهای صنعتی و 230 هزار قطعه مرغ بومی در واحدهای سنتی شهرستان گلپایگان معدوم شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر رویکرد انسانی ایران در جهت کمک به خانواده لوینسون، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تعهدی به دولت آمریکا در این زمینه ندارد و کمک های ایران در گذشته نیز براساس ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز توانسته ایم نقشه هایی بر پایه یک صد هزارم تولید کنیم که به عنوان اطلس پتانسیل اکتشاف معدنی در اختیار سرمایه گذاران معدنی در کشور قرار دهیم تا سرمایه گذاری در کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۳    
بیش از 4.7 میلیون تن محصولات کشاورزی به ارزش حدود 4 میلیارد و 542 میلیون دلار از ابتدا تا دی ماه سال جاری از کشور صادر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: مدیریت پسماند ویژه یک فعالیت جدید و اشتغال زا است ولی علی رغم مطالعات اولیه مورد توجه قرار نگرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۸    
شهردار اصفهان گفت: هیئت های مذهبی باید با بیان حقایق و پرهیز از هرگونه خرافه و عدم سو استفاده از موقعیت خود، هدایت گر زنان و مردان جامعه باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۹    
شهردار اصفهان گفت: امروز زاینده رود که مصداق یک حق بشری است، با مشکلات مختلفی مواجه شده و مورد خطر قرار گرفته است و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود، ریزدانه ها، تهدیدات ناشی از تالاب گاو خونی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
امام جمعه اصفهان گفت: پیشنهاد می کنم هیئت های مذهبی مبلغی را به صورت ماهانه از اعضای خود در قالب انفاق بگیرند و به نیازمندان پرداخت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئت های مذهبی موثرترین نهاد مذهبی در جامعه هستند و نقش آن ها در انقلاب اسلامی و پیروزی جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و حتی به طور قطع می توان گفت تمامی شهدای ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هیئت های مذهبی اصفهان مقید بر رعایت قواعد شرعی و الزاماتی هستند که در دین مبین اسلام به آن تاکید شده است در حالی که جای تأسف است این موارد در برخی از شهرهای کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
رییس شورای هیئت های مذهبی اصفهان گفت: بیشتر ظرفیت های بالقوه هیئت ها، فعالیت های فرهنگی است که مورد غفلت واقع شده است بنابراین باید علاوه بر فعالیت های اقتصادی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۳    
اجرای طرح "آتش سرد" در جاده های استان در ایام نوروز و کشف روغن های زیتون تقلبی در اصفهان از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
گلپایگان- معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: خط تفکیک قطعات لاشه در کشتارگاه دام گلپایگان برای سود دهی بهتر احداث شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
استاندار اصفهان گفت: زنان از نظر توان مدیریتی از مردان برترند و تعادل منطقی بین نقش تربیتی و مبنایی و نقش اجتماعی خود برقرار می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
وزیر کشور در حکمی محمد جعفرزاده قهدریجانی را به سمت فرماندار شهرستان سمیرم در استان اصفهان منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: از قضاوت داوران در دو، سه دیدار سختی که داشتیم رضایت ندارم و اگر از ناداوری ها امتیازات از دست نداده بودیمسکوی قهرمانی از آن سپاهان بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان خواهان حق آبه خود هستند، مردم اصفهان بیشترین شهید و بیشترین میزان زکات را می دادند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
گلپایگان- معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال 804 هزار تن محصولات لبنی به 30 کشور جهان صادر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
بنیانگذار پیوند قرنیه و پدر چشم پزشکی ایران درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
تمامی معابر شهر اصفهان به خصوص هسته مرکزی این کلانشهر با افزایش حجم خودروها رو به رو است که می طلبد شهروندان برای انجام سفرهای درون شهری بیشتر از سامانه حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا مشکل ترافیک ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
ارزش کل معاملات بورس اوراق بهادار تهران در روز شنبه 19 اسفند 1396 معادل 1750میلیارد ریال بود که با کاهش 265 واحدی شاخص کل به عدد 96594 واحد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۶    
مجمع سالیانه مربیان یوگا استان اصفهان به همراه مراسم تجلیل از مدال آوران کشوری این رشته برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات احداث تونل سوم تامین شده و تا سال 99 به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: وزیر امور خارجۀ کشورمان در رأس یک هیات تجاری و با همراهی نمایندۀ سازمان توسعه تجارت ایران به کراچی سفر خواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۸    
نیمی از جوایز بخش کاریکاتور در اختتامیه پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به کاریکاتوریست های نصف جهان تعلق گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
تیم بسکتبال نوجوانان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر با پیروزی در دیدار رده بندی به مقام سوم لیگ نوجوانان باشگاه های کشور رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
لنجان- شهردار زرین شهر گفت:با توجه به اهمیت موضوع حفاظت از منابع طبیعی شهرداری زرین شهر در دوره پنجم برآن شد تا با اجرای طرح کاشت درخت برای متولدین سال 1396به سمت اشاعه همگانی فرهنگ حفاظت از منابع ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
نمایشگاه عکس موبایلی انسان معاصر در گالری گمان برپا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
سفیر ایران در لندن اعلام کرد که دولت بریتانیا نسبت به مصونیت سفارت ایران تعهد بی قید و شرط دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
تولید زنجیره فولاد در شرکت های بزرگ معدنی ایران طی 11ماهه نخست سال 1396 افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
رییس اداره امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای اصفهان به عدد 87 رسیده که نشان دهنده هوای سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
نادر مشایخی، رهبر ارکستر، موسیقی دان و آهنگساز معروف در اصفهان کنسرت برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اکنون با نسلی مواجه هستیم که ایمان، استعداد، شکوفایی و اقتدار او از نسل اول بیشتر است و این نسل برای عقب راندن دشمن از نسل های قبل آماده تر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
بزرگ ترین سنگاب کشور به مدت ده روز در نگارخانه فرهنگسرای کوثر به نمایش درمی آید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اکنون با نسلی مواجه هستیم که ایمان، استعداد، شکوفایی و اقتدار او از نسل اول بیشتر است و این نسل برای عقب راندن دشمن از نسل های قبل آماده تر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
لنجان-رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت: امروز با برنامه ریزی های انجام شده، شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر فرش قرمز خود را در استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی پهن کرده و پارک کوهستان این شهر یکی از ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۲    
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز گفت: به مردم توصیه می کنیم از امروز به فکر تهیه گوشت باشند و این موضوع را به روزهای پایانی سال واگذار نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
چهل و سومین نشست پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران منتخبی از فیلم های کوتاه فیلمسازان اصفهانی در دانشگاه سوره تهران اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۴    
لوون هفتوان، بازیگر سینما و تئاتر ایران، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان گفت: در اثر تصادف سه خودروی سواری در اتوبان معلم هفت نفر مجروح و دو نفر فوت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۷    
پس از آن که اتاق بازرگانی تهران و تشکل های بخش خصوصی، به ویژه بنگاه های پایین دستی مصرف کننده فولاد، به نحوه قیمتگذاری و عرضه این فلز اساسی اعتراض کردند، وزارت صنعت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
فیلم کوتاه خانه پدری به کارگردانی روزبه شعرای نجاتی، در پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تقدیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: روزانه 50 تن پسماند ویژه در استان تولید می شود، که سرانجام آن ها مشخص نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
لنجان-شهردار چرمهین گفت: هدف از کاشت نهال در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری تنها اشاعه فرهنگ صیانت از منابع طبیعی بوده و معتقدیم با حمایت از منابع طبیعی به عنوان میراث ملی می توان آن را به نسل های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان معتقد است که سوت های اشتباه داوران در این فصل عامل اصلی قهرمان نشدن بانوان طلایی پوش بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
دانشگاه پیام نور استان اصفهان با 12 رتبه برتر مقام نخست هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی را کسب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
باغ تجربه وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان یکی دیگر از کارگاه های "سلامت من" را با عنوان "نقش ورزش در کاهش بیماری ها برای شهروندان ارشد" با حضور "جمشید بنایی" دکترای فیزیولوژی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اکنون با نسلی مواجه هستیم که ایمان، استعداد، شکوفایی و اقتدار او از نسل اول بیشتر است و این نسل برای عقب راندن دشمن از نسل های قبل آماده تر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی دولت نسبت به تعرض عده ای به سفارت کشورمان در لندن واکنش نشان داد و تاکید کرد این موضوع واکنش قاطع جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید در اکثر مناطق استان اصفهان تا روز دوشنبه ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه دوربین های طرح زوج و فرد سطح شهر غیرفعال شده و بعد از 15 فروردین ماه جریمه ها با جدیت اعمال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: اصفهان با آماده سازی500 جاذبه تاریخی و گردشگری به استقبال نوروز می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۳    
برترین تیترهای اقتصادی روزنامه های امروز شنبه 19 اسفند 1396 به انتخاب گروه اقتصاد خبرگزاری ایمنا جهت دسترسی بهتر مخاطبان به شرح زیر ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۰    
رهبر انقلاب، با درخواست رییس قوه قضاییه برای عفو یا تخفیف مجازات محکومان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: یکی از باقیات و صالحاتی که انسان می تواند از خود بر جای بگذارد، کاشت درخت است و تا هر زمانی که مردم از سایه و میوه این درخت بهره می برند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
پروین، جی، جلفا، چهار باغ، انقلاب، عباس آباد و .... نام هایی است که طی گذشت سالیان بر قاب شناسنامه اصفهان حک شده تا گوشه ای از هویت تاریخی و فرهنگی این شهر را نشان دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۸    
لنجان-امام جمعه شهر زاینده رود گفت: خطبه فدکیه نماد معرفت و مبارزه آگاهانه و منشور کامل حقانیت اهل بیت(ع) بوده و پیام های این خطبه برای همه زمان ها است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۵    
سئوالات و کلید آزمون ای پی تی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در مجموع دو مرحله ثبت نام در آزمون سراسری، تعداد یک میلیون و 11 هزار و 360 نفر در کنکور 97 ثبت نام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
شهرضا – هر روز زودتر از دیگران مغازه را باز و مقابل آن را آب و جارو می کند. ته کارگاهش دو گلدان کوچک شمعدانی است که اندکی پژمرده شده، اما باز هم صفای خاصی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
رییس مرکز اورژانس اصفهان گفت: حوادث ترافیکی 24 اخیر در استان اصفهان 16 مجروح و یک کشته برجای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
اعتراض دوباره کشاورزان شرق اصفهان به ویژه منطقه ورزنه موضوع جدیدی نیست اما این رخداد حکایت از تداوم سوءتدبیرها در زمینه مدیریت آب حوضه زاینده رود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان گفت: در اقدامی خداپسندانه، کبد جوان 29 ساله شاهین شهری که دچار مرگ مغزی شده بود به بیمار نیازمند کبد اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان از تهیه بسته فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گفت: در استان اصفهان تعداد هزار و 340 مدرسه در قالب 13 هزار و 100 کلاس درسی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۱    
پروین، جی، جلفا، چهار باغ، انقلاب، عباس آباد و .... نام هایی است که طی گذشت سالیان بر قاب شناسنامه اصفهان حک شده تا گوشه ای از هویت تاریخی و فرهنگی این شهر را نشان دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
نطنز- مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: نخستین ریزش سن مادر غلات مزارع گندم در روستای سر آسیاب بادرود مشاهده شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۶    
چشمان شهروندان اصفهان مدتهاست در انتظار است تا زاینده رودِ بی آب نصف جهان را بار دیگر پر آب ببیند، آرزویی که دور از دسترس نیست و همتی همه جانبه را می طلبد و قطعاً در این میان هیچ یک از دوستداران ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
برنامه صدو هفتاد و هفتم باشگاه نجوم اصفهان روز دوشنبه21 اسفندماه ساعت 17 از سوی مرکز نجوم ادیب برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۲    
سرگروه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به تغییرات اعمال شده در کتب درسی دوره ابتدایی، شناخت، نحوه کاشت و مراقبت از گیاهان به دانش آموزان آموزش داده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۳    
غائله نمایشی تعرض به سفارت ایران در انگلیس با دستگیری مهاجمان پایان یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
شهردار اصفهان گفت: ایام نوروز امسال چندین نقطه از شهر اصفهان به اینترنت رایگان پر سرعت مجهز می شود تا مردم و مسافران نوروزی از این امکان و تسهیلات ویژه برخوردار شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۶    
نخستین جلسه هم اندیشی آمایش سرزمینی منطقه 4 کشور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات روز گذشته مردم ورزنه نسبت به نادیده گرفته شدن حق آبه خود، گفت: مردم اصفهان 14 سال این مشکلات را تحمل کرده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۷    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فرصت مجدد برای ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی سال 97 از ساعت 10 صبح امروز شنبه 19 اسفندماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز یکشنبه 20 اسفند ادامه خواهد داشت
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۳۳    
لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: دشمن با ترویج بی حجابی به جنگ با ایران اسلامی آمده است و حفظ حجاب و عفاف آبی سرد بر اتش توطئه دشمنان خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۹    
تیم فوتبال الدحیل با پیروزی پرگل در فاصله دو هفته تا پایان قهرمان لیگ ستارگان قطر شد.