شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵    
رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: اشتغال معلولان حق شهروندی و قانونی این افراد است و با لحاظ شدن سهمیه استخدام معلولان در وزارت آموزش و پرورش و انعقاد تفاهم نامه میان سازمان بهزیستی و این وزارتخانه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۶    
نامزدهای بخش های پنج گانه جایزه ادبی پروین اعتصامی در فاصله کمتر از دو هفته تا برگزاری اختتامیه هشتمین دوره این جایزه مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۱    
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، تا روز چهارشنبه 20 تیرماه که آخرین فرصت ارسال آثار است تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۷    
رییس جمهور ایرانیان خارج از کشور را مهمترین پل ارتباطی ملت با جهان برشمرد و تاکید کرد: اقدامات دولت آمریکا علیه ایران و کل ایرانیان است و آمریکایی ها از اینکه دو دولت مهم اروپایی از رییس جمهور ملت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۲    
تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار تدارکاتی برابر فولاد خوزستان پیروز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۴    
بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان مبنی بر افزایش دمای هوا به بالاتر از 50 درجه سانتیگراد و به منظور کاهش مصرف برق، همه مراکز آموزشی، ادارات و بانک های استان فردا چهارشنبه (13 تیر) تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۸    
علی اکبر ولایتی، رییس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی امروز با عاطف النداف، وزیر آموزش عالی سوریه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردوسی پور حرکت هایی می کند که دو هزار تبلیغ این کار را نمی کند ولی وقتی وارد جام جهانی شدیم، گفتند در گروه مرگ هستیم که دیدیم در گروه مرگ نبودیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۳    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: با افزایش شدید و ناگهانی قیمت نهاده های دام و طیور بویژه ذرت و کنجاله سویا در یک ماهه اخیر، نرخ مصوب اینگونه اقلام اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۲    
پس از آنکه لیست وارد کنندگان خودرو مشخص و در صدر آن نام وزارت بهداشت به چشم خورد، وزارت بهداشت گفت این هزینه برای وارد کردن آمبولانس صرف شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۱    
گیاهخواری هنوز زیاد در دنیا رایج نیست.تنها حدود 2 درصد از بزرگسالان آمریکایی به این نوع غذا خوردن عادت دارند،اما تعداد گیاهخواران به طور مرتب در حال افزایش است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۸    
گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: با پیگیری در بخش ورزش روستایی و عشایری استان برای جذب امکانات ورزشی مشخص شد که تاکنون هیچ مسئول برای جذب امکانات ورزشی در روستاهای شهرستان پیگیر نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۹    
شهرضا - رییس اداره ثبت احوال شهرضا گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد 274 فقره ازدواج در شهرضا به ثبت رسیده، این در حالی است که این تعداد در مدت زمان مشابه در سال گذشته 286 فقره بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۶    
رییس کل گمرک کشور گفت که واردات 3 ماهه سال 97، 11.2 میلیارد دلار بوده و به دلیل ممنوعیت واردات خودرو نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۶    
رییس جمهور با اشاره به مذاکرات فشرده و صمیمی مقام های ارشد ایران و سوئیس گفت: از مجموعه بحث های دیروز و امروز مطمئن شدم دو کشور مصمم هستند از مشکلات احتمالی ماه های آینده پیش روی روابط تجاری خود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۴    
تیم ملی سوئد با پیروزی برابر سوئیس راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۲    
نخستین کارگاه آموزشی تطهیرکنندگان (غسالان) استان اصفهان با هدف بهبود شرایط کاری این قشر و نیز آموزش احکام شرعی و مسائل بهداشتی به غسالان، پنجشنبه 14 تیر ماه در محل تالار شهروند برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۷    
هر روز ساعت 19 با عصرانه خبری ایمنا همراه ما باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۶    
این روزها که بر تعداد موتورسیکلت سواران شهر افزوده شده، کمتر شاهد استفاده آنها از کلاه ایمنی و توقف پشت چراغ قرمز چهارراه های شهر هستیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۲    
سکوت سرد صحنه را صدای قدم های زن می شکند؛ صحنه ای که قرار است یک درد را نشان دهند، دردی که از محدودیت های کوچک شروع و به فریادِ زنی تبدیل می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۷    
گمرک جمهوری اسلامی ایران فهرست نوشیدنی های غیر مجاز وارداتی را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: هرچند انتقاد راهگشا است، اما باید به این فکر کرد که 25 میلیون نفر پای صندوق های رای حاضر شدند و به خاطر رای مردم کارگزاران باید با سیاست های دولت همراهی و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۲    
گلپایگان- رییس اداره هواشناسی گلپایگان گفت: بررسی ها در یک دوره 15 ساله نشان می دهد میزان بارش ها در اردیبهشت ماه سال جاری افزایش چشمگیری داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۲    
در ادامه انتشار اسامی اشخاص و شرکت های دریافت کننده ارز دولتی برای وارد کردن خودرو، نام وزارت بهداشت نیز برای وارد کردن خودرو به چشم می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۱    
قیمت سکه امامی روز گذشته مرز سه میلیون تومانی را درنوردید، اما امروز با کاهش 23 هزار تومانی به 2 میلیون و 960 هزار تومان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۷    
شهرضا - رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: فقدان سازمان آرامستان ها در شهرضا، سبب بروز مشکلاتی در بین خانواده متوفیان و سیر شهروندان شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۷    
رییس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: علاوه بر خط دو قطارشهری، بخشی از خط سه قطار شهری مشهد تا سال 1400 به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۲    
استاندار با اشاره به اینکه مدیران رییس مردم نیستند، بلکه اداره کننده یک سازمان هستند، گفت: باید این فرهنگ در سازمان ها جا بیفتد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۲    
اخیرا کلاهبرداران اقدام به تلکه کردن شهروندان با سوءاستفاده از نام صدا و سیما می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۲    
رییس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: زشت است که یک خارجی تحقیرمان کند و تشنج ایجاد کند، رفتار کی روش با ایرانی ها از مستشاران آمریکایی هم بدتر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۴    
لنجان-مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه کاهش بروکراسی اداری از پیش نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: در طول در حدود 65 میلیون فقره استعلام بین دستگاه های دولتی جابه جا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۵    
تفاهم نامه همکاری در زمینه بسط و توسعه حقوق شهروندی، تاسیس و راه اندازی خانه حقوق و کلینیک های حقوق شهروندی بین معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عده ای از آب گل آلود "ماهی نجس" می گیرند، گفت: برخی برای اختلال در بازار با ارز دولتی خرید می کنند اما همان اجناس را با نرخ ارز گران به مردم می فروشند که این عمل همان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کار دانشگاه فرهنگیان، تکمیل کننده آموزش سایر دانشگاه ها است و این نشان می دهد که سایر دانشگاه ها نتوانسته اند کار خود را به خوبی انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۹    
با تصویب طرح اولویت بخشی به توسعه، ارتقاء کیفی و نظارت بر انواع فضای بازی کودکان در سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، کودکان دسترسی بیشتر و با کیفیت تری به انواع فضای بازی کودکان خواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲    
گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: مسئولان ادارات طبق دستورالعمل اجرایی فرمانداری گلپایگان از سه شنبه هفته آینده موظف هستند با دوچرخه یا پیاده در محل کار خود حاضر شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۰    
5مرداد امسال (27 جولای)طولانی ترین ماه گرفتگی قرن بیست و یکم به مدت یک ساعت و 43 دقیقه اتفاق می افتد. ساکنان اروپا، آفریقا، آسیا، استرالیا و بخش هایی از آمریکا می توانند این خسوف را رویت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۷    
در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و دستور ریاست محترم جمهور، عملیات اجرایی فرآیند تولید UF4 در مجتمع UCF اصفهان با حضور استاندار اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۴    
175 نماینده مجلس از تیم ملی، فدراسیون فوتبال و دکتر سلطانی فر برای نتایج تیم ملی در جام جهانی تشکر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۷    
شهرضا – فرماندار شهرضا با تأکید بر نقش خانواده به عنوان مهم ترین نهاد تربیتی جامعه، گفت: متأسفانه امروزه خانواده ها به رسالت خود در این زمینه عمل نمی کنند و وظایف خود را برعهده رسانه ها و آموزش و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۷    
برای نخستین بار طرحی مشترک بین شهرداری، اتحادیه های صنوف، نیروی انتظامی و پلیس راهور در اصفهان به منظور رفع تخلفات سد معبر واحدهای صنفی به ویژه میوه فروشان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۹    
نشست تخصصی "عکس یادگاری؛ از فلسفه پیدایش تا سیر مدرن" با حضور "حامد قصری" در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۲    
سه ملی پوش شهرستان نجف آباد در رشته اسکیت، شاخه فری استایل به دلیل عدم صدور ویزا از اعزام به مسابقات جهانی هلند باز ماندند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ مجوز بهره برداری برای معدن تراورتن موته از سوی محیط زیست صادر نشده است، گفت: در این خصوص از ما استعلام شد اما پاسخ به این استعلام منفی بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۷    
مسئول گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اردوهای راهیان نور در سال جاری از روز شنبه 16 تیرماه به مدت 50 روز انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۴    
"شب بیست و سوم ماه رمضان بود. بعد از دعا مردم را از امامزاده بیرون کردیم و جوانان محل به جان ساختمان بقعه افتادند. با بیل و کلنگ بقعه را خراب کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۶    
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه اصفهان آخرین دستاوردهای این صنعت را در معرض بازدید علاقمندان به این حوزه قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۰    
کاشان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آشنایی مردم با بیماری های قلبی عروقی و راه های پیشگیری از آن هدف اصلی راه اندازی پورتال قلب سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۲    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس منبع عظیمی از تجربیات ارزنده هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۷    
مسئول گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اردوهای راهیان نور در سال جاری از روز شنبه 16 تیرماه به مدت 50 روز انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در اکثر نقاط کشور سهم موتورسیکلت سواران در تصادفات منجر به فوت زیر 25 درصد است، اما در اصفهان این آمار به بالای 50 درصد رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۴    
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی چندشهر کشور کرده است اما با جذب دستیار پژوهش سرباز در استان هایی مثل اصفهان وتهران موافقت نشده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۱    
دهاقان –کشت گیاه موسیر که مقاوم به خشکی است و راهکاری برای مقابله با خشکسالی به شمار می آید از امسال در سه هزار هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان به صورت آزمایشی انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۵    
استاندار اصفهان گفت: باید با ایجاد اشتغال و شور و نشاط اجتماعی شیوع مصرف مواد مخدر را به صفر برسانیم و فعالیت باندهای بزرگ مواد مخدر را در استان اصفهان را کنترل کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۷    
پنجمین برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" در شرایطی برگزار شد که هواداران برزیل صعود تیم خود را جشن گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۷    
"روایتی از یک هنرمند" عنوان سلسه کارگاه های دو هفتگی خانه کاریکاتور اصفهان است که در یکی دیگر از برنامه های خود به معرفی آثار مجتبی حیدرپناه می پردازد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۱    
خوردن گردو می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد و از بیماری هایی مثل سرطان وبیماری های قلبی جلوگیری کند به همین دلیل خوردن آن توسط پزشکان ومتخصصان تغذیه توصیه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۸    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان شش هزار نفر در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۶    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:وقتی روحانی تلاش می کند سکه و دلار را در بازار به قیمت دولتی و مناسب توزیع کند تا قیمت ها را ثابت نگه دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۷    
آلودگی هوا آورده توسعه صنعتی شهرها است که با توجه به افزایش جمعیت شهرنشینی و مصرف بیشتر سوخت فسیلی، بر شدت آن روز به روز افزوده می شود، از این رو باید برای رونق شهرها چاره دیگر اندیشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۵    
با توجه به قطعی های پیاپی برق تا پایان مرداد و ابتدای شهریور ماه، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان لیست این قطعی ها را برای اطلاع شهروندان اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۵    
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور زنان در تصمیم گیری ها می تواند اصفهان را برای رسیدن به شهر دوستدار کودک، زنان، جوانان و همه اقشار جامعه نزدیک کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۲    
پایگاه خبری خدمات هوائی Skytrax، در تازه ترین لیست خود فهرست 15 فرودگاه برتر جهان را معرفی کرده است. در این میان فرودگاه بین المللی اینچئون کره جنوبی پس از فرودگاه چانگی سنگاپور دومین مقام را به خود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۷    
سومین برنامه"کتاب و سینما" همزمان با دومین سالگرد درگذشت "عباس کیارستمی" در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۸    
یک کارشناس شهرسازی با بیان اینکه بودجه ناپایدار مهمترین چالش شهرداری ها به حساب می آید، گفت: لازم است در هزینه های شهرداری ها بازنگری صورت گیرد و با شرایط روز جامعه تطبیق داده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۶    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: طالبان تمایلی به آتش بس ندارند؛ در نتیجه درگیری ها در افغانستان ادامه پیدا کرده و حوزه فعالیت داعش نیز افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۰    
پیام رسان واتس اَپ در جدیدترین به روزرسانی خود یک ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی افزوده است که تنها ادمین ها می توانند پیام خود را در گروه ارسال کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۷    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: سیماک یک زیرساخت نرم افزاری دانش بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه گذاری و شکل گیری فعالیت های اقتصادی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۷    
مسابقات لیگ کشوری بولینگ آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۶    
قانون ضوابط ملی آمایش سرزمین مصوب جلسه مورخ ششم آبان ماه سال 1383 هیئت وزیران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان گفت: حتما استعلامی از محیط زیست بابت حفر معدن تراورتن موته گرفته شده است و استاندار هم با تایید دستگاه مربوطه طرح را امضا کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۱    
کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: در دولت های قبلی بدون مجوز، مردم را به حفر چاه و استخراج از آن توصیه کرده اند که این موضوع باعث بحران شده و امروز باید این معضل را مدیریت کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۸    
ثبت نام دوره های آموزشی- مهارتی ماینر (کهاد)دانشگاه تهران آغاز شده و تا 25 تیرماه ادامه دارد.این کلاس ها طی دو مرحله (کلاس های الکترونیکی ) از اول مرداد 1397 و(کلاس های حضوری) از اول مهرماه برگزار می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۹    
کارگردان و تهیه کننده پروژه "آرش کمانگیر" این روزها روی بخش انیمیشن آن کار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۰    
دبیر علمی چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی گفت: افراد در حال رشد، افراد دارای سابقه سکته قلبی در شش ماه گذشته افراد دارای عفونت حاد کنترل نشده و همچنین معتادان به الکل و مخدرها نمی توانند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۴    
کافه "اسپریس" در حالی این روزها تغییر کاربری داده که این پروژه توانست در سال های گذشته سه جایزه بین المللی و یک جایزه داخلی را در زمینه معماری کسب کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۱    
کارشناس مسئول دفتر اعتیاد اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: ماده مخدر "گل" پس از تریاک پرمصرف ترین ماده مخدر بین معتادان استان اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ثانویه ارز تا 48 ساعت آینده آغاز به کار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۴    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت های انجام شده در 9 ماه اخیر شرکت نمایشگاه های بین المللی این استان گفت: شرکت نمایشگاه ها طی دوره جدید با هدف گذاری های دقیق و برنامه ریزی های منسجم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۸    
رییس جمهور کشورمان گفت: آمریکایی ها مدعی شده اند که می خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۸    
با وجود تحریم ها علیه ایران، کشورهایی مانند چین، هند و پاکستان با ایران همراه بودند و در مقابل کشورهای شرق آسیا شرکای نیمه راه اقتصادی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۳۶    
روسای جمهوری اسلامی ایران و کنفدراسیون سوئیس شامگاه دوشنبه به وقت برن، درباره راه های توسعه و تعمیق روابط مشترک در همه حوزه های مورد علاقه، گفت وگو و تبادل نظر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۱    
بر اساس تازه ترین آمار تجارت خارجی تا 27 خرداد ماه سال جاری صادرات غیر نفتی کشور با افزایش قابل توجهی به 11 میلیارد و 242 میلیون دلار رسید که این نشان می دهد ارزش صادرات غیر نفتی کشورمان تا مدت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۶:۵۷    
آگاهی از حقوق و تعهدات شهروندی، زمینه انجام وظایف دوجانبه را فراهم می کند و باعث مشارکت پایدار شهروندان در امور کشور و نیز پاسخ خواهی آنها از مدیران و مسئولان خواهدشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۶:۵۷    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ترکیه به خاطر اختلاف نظر هایی که با آمریکا دارد، تحریم های آمریکا را فرصتی برای بهبود مناسبات با ایران تلقی و تلاش می کند شرکتهای ترکی زیر بار تحریم های یک جانبه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۷:۳۹    
مستند مادام اولین فیلم بلند نرگس خرقانی است که در آن به بررسی زندگی و خاطرات "ماریا بایدان" از آخرین بازماندگان لهستانی در ایران می پردازد که حدود 75 سال پیش به ایران وارد شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۷:۰۳    
حروف درهم ریخته فارسی توسط هنرمند خطاط، نقش خورده و شکل تازه ای به خود گرفته اند. "حمید مکینیان" خط و نقش را درون قاب ها درهم آمیخته است تا حروف را با نقاشی خط آشتی دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۷    
تیم ملی بلژیک در شبی که در ابتدا با دو گل از حریف آسیایی خود عقب افتاد در نهایت از سد ژاپن گذشت و حریف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی شد.