پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۷:۰۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 20 دی 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۸    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری ونزوئلا با آقای مورالس دیدار و گفتگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۳    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در لیست پنج مربی گران قیمت مربیان جام ملت های آسیا جای دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۳    
رئیس مرکز آمار ایران در انتقاد از انتشار آمارهای اقتصادی توسط بانک مرکزی، بر رفع موازی کاری آماری تاکید کرد و گفت: در دنیا کشوری نداریم که دو نرخ تورم و دو نرخ رشد اقتصادی داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۹    
جانی یک تاجر چینی حدوداً چهل ساله که برای چند سالی است در تهران مشغول کار است پس از حدود دو سال تحقیق درباره اسلام شیعی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۱    
تیم ذوب آهن موفق شد در هفته پایانی دور نخست لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل حریف خود به برتری برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۱    
حتما شنیده اید که گوگل بیش از 200 عامل را در رتبه بندی وبگاه ها پس از جست وجوی کاربران در نظر می گیرد و در طول سال بیش از 500 مرتبه شیوه رتبه بندی وبگاه ها را بهبود می بخشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۶    
محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال پدیده امروز به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۱    
اگرپس از مصرف قرص احساس درد پشت جناغ سینه، سوزش، تهوع و استفراغ کردید به پزشک مراجعه کنید؛ احتمالا بعد از انجام آندوسکوپی شاهد ایجاد زخم هایی در مری خواهیم بود که نشان از آسیب ناشی از مصرف قرص هاست
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۵    
سرمربی آلمانی تیم ملی سوریه پس از شکست 2-0 تیم ملی این کشور مقابل اردن از سمت خود اخراج شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۳    
شاگردان آلبرتو زاکرونی با شکست هند موفق به کسب نخستین برد در جام ملت های 2019 شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت یک میلیون و 217 هزار دلار یه به بازماندگان حادثه سانچی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرستاران در زمان انقلاب، جنگ، سازندگی و همچنین در زمان تحریم ها پا به پای آحاد ملت تلاش کرده و حتی دقیقه ای کار خود را رها نکردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۵    
سفیر هلند در ایران گفت: علاوه بر آگاهی رسانی محیط زیستی، عکاسان مطبوعاتی چالش های اجتماعی در کشور های مختلف را نیز به تصویر می کشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۵    
وزیر خارجه ایران در پاسخ به ادعاهای وزیر خارجه آمریکا در مصر گفت: هرگاه واشنگتن در مساله ای دخالت کند، آشوب، سرکوبگری و نارضایتی به بار می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۸    
وزیر نفت ایران طی کنفرانس خبری مشترک با همتای عراقی خود، اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران و مقصد این صادرات غیر قابل مذاکره است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۶    
خانه موزه توسعه شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان و استادان دانشگاه در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۴    
شگفتی سازی ویتال بورکلمانز و شاگردان اش در دومین بازی جام ملت ها نیز ادامه پیدا کرد و این تیم موفق به برتری مقابل سوریه شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به نظر من افزایش سقف وام مسکن کمکی به ارتقاء توان خرید متقاضیان نمی کند و به همین دلیل ما مدل جدیدی را طراحی کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۶    
نماینده هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران گفت: نمایشگاه ورلد پرس فتو منتخبی از بهترین عکس های این مسابقه از سال 2016 تا 2018 است
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۱    
دقایقی پیش در مسیر زیرگذر میدان احمدآباد چهاردستگاه خودرو سواری به شدت با یکدیگر تصادف کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد، ترافیک ناشی از این تصادف تا میانه خیابان سروش ادامه پیدا کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۲    
در روزهای سرد اصفهان، گالری ها رنگ می بخشند به بی رنگی زمستان.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۶    
حسن روحانی، رئیس جمهور توئیت جدید خود را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۰    
کاشان - نشست معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پنج شنبه 20 دی ماه برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۹    
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تحرک و توسعه شهرها با بازگشایی گلوگاه ها اتفاق می افتد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۱۴    
یک روانشناس در خصوص چالش های نوجوانی گفت: دوران نوجوانی تغییرات عظیمی از نظر جسمی و روانی برای نوجوان ایجاد می کند که در علائم جسمی و جنسی نمود می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۵    
معاون نیروی انسانی فرمانداری اصفهان گفت: دیرکرد و جرائم وام های کشاورزی و خوداشتغالی از ابتدای شهریورماه 96 تا پایان سال 97 بخشیده و اصل آن به مدت سه سال اعمال شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۵    
دو دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان با برتری نمایندگان اصفهان مقابل حریفان خود به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۶    
گرمابه رهنان، با 1467 متر مربع مساحت شامل 2 حمام بزرگ و کوچک برای استفاده جداگانه اما همزمان زنان و مردان است، از این رو به حمام دو قلو معروف است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۲    
در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان، نامی نو اصفهان مقابل حریف خود به پیروزی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۰    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۶    
10 فرمان، اثری آموزنده و متفکرانه از فیلمساز مشهور لهستانی است که با الهام از آموزه های حضرت موسی (ع)، به بررسی بازتاب قوانین مذهبی در زندگی انسان امروز می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان گفت: هوای اصفهان تا روز یکشنبه در شرایط پایدار قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل هلال بیمارستانی از کوهپایه، هرند و ورزنه تا نیک آباد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۶    
دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه بر ضرورت تداوم همکاری ها میان ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۶    
با حکم استاندار اصفهان ناصر نفری به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۳    
مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: سپاهان با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد شرایط بهتری نسبت به ذوب آهن دارد اما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار انجام می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۱    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: در حال حاضر این سازمان 32 هزار عضو در هفت رشته تخصصی دارد که از این تعداد فقط 20 درصد وارد بازار کار تخصصی شده اند و متاسفانه مابقی در حوزه های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه 10 درصد بافت فرسوده کشور در استان اصفهان قرار دارد، اما تخصیص مناسب بودجه و اعتبارات برای این استان انجام نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵    
شهرضا – رییس اداره هواشناسی شهرضا گفت: میزان بارش ها در سال زراعی جاری شهرستان در مقایسه با میانگین بلند مدت 13 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵    
رییس انجمن جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب ایران گفت: از دیرباز توسعه اقتصادی وابسته به پیشرفت تکنولوژی جوشکاری بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۲    
کاشان - استادیار گروه ادبیات و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: شعر بعد از انقلاب رشد کرده و به بالندگی رسید چرا که انقلاب اسلامی فرصتی را برای ادبا و شعرا ایجاد کرده که منجر به پدید آمدن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۸    
شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقادات به دولت باید منصفانه و دقیق باشد تا هم زمینه اصلاح امور را فراهم کند و هم باعث دلسردی کارگزاران نشود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۶    
رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان به دلیل وسعت زیاد و محرومیتی که در بسیاری از نقاط دارد، اگر قصد محرومیت زدایی جدی است باید مراکز اداری جدیدی تاسیس شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۴    
معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی گفت: روز گذشته در ستاد بازآفرینی شهری برای استان اصفهان 300 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۳    
رییس اداره ورزش وجوانان شهرضا از افزایش اعتبارات عمرانی حوزه ورزش این شهرستان خبر داد و گفت: مجموع این اعتبارات بیش از چهار میلیارد تومان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
کاشان - با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، صبح امروز (پنج شنبه) درمانگاه غربالگری سلیاک در بیمارستان شهید بهشتی کاشان راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۷    
کشور بزرگ آمریکا با وجود امکانات پیشرفته و مدرن، هنوز در زیرساخت های حمل و نقل خود با مشکلات بی شماری مواجه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: طی دو هفته از اجرای طرح دیده بان آلودگی هوا در شهر اصفهان 540 خودرو آلاینده بازرسی شد و میزان آلایندگی آنها مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۵    
پسر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی هم جانباز شکنجه های قبل از انقلاب است و هم جانباز ترور بعد از انقلاب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۲    
کوروش خسروی رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: به این دلیل باید صنعت سینما اصفهان را سر و سامان داد که ظرفیت اکولوژیکی اصفهان دیگر توان پذیرش هیچ کارخانه جدیدی را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۲    
شهردار کاشان گفت: مسیر ترویج کتاب برای کاشان انتها ندارد و هدف اصلی رسیدن به جایگاه پایتختی کتاب جهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۳    
رییس جمهور گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی اموالش را در راه خدا داد. بسیاری از طلبه های فقیر را صاحب خانه کرد. مشکلات نتوانست او را به زانو در آورد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۳    
یکی از نکات جذاب کشور ما این است که نرخ تورم روی حقوق کارمندان و کسانی که حقوق ثابت دریافت می کنند، هیچ تاثیری ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۷    
یک کارشناس طراحی شهری با تاکید بر اینکه برنامه ریزی ها برای نوروز باید به گونه ای باشد که آسایش شهروندان و مسافران به خوبی در آن لحاظ شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۴    
فرماندار خمینی شهر گفت: باید برای فعالیت ضایعات و اوراق فروشی ها در شهرستان مجوز صادر نشود و اینگونه فعالیت ها در این شهرستان جمع آوری شود
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۸    
رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری خارجی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان گفت: یکی از مهم ترین اقداماتی که باید انجام شود آشنایی با بازارهای پول و سرمایه و روش های مبادله کالایی با توجه به شرایط ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۶    
سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان گفت: به نظر من باخت تیم همیشه بر گردن مربی است و نباید دلیل شکست تیم را شرایط بازیکن، خستگی راه و غیره عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۷    
کاشان - آزمایشگاه جامع تحقیقات و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، صبح امروز (پنج شنبه) افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۳    
رییس کمیسیون فرهنگی ، ورزشی شورای اسلامی شهر خبر داد: نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان از سی ام بهمن ماه تا سوم اسفندماه سال جاری با هدف معرفی سطح توانمندی نخبه گان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۳    
مدت ها بود برای چنین روزی لحظه شماری می کردم، آخرین روز خدمت سربازی ام بود، باید آن روز می رفتم دنبال کارهای ترخیص و بعد هم مرخصی 20 روزه تا کارت پایان خدمتم آماده شود...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۳    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با بررسی های صورت گرفته و اولویت بندی طرح های عمرانی، جهت اجرای 21 طرح عمرانی در منطقه یک شهرداری با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال آینده برنامه ریزی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۵    
یک کارگردان تئاتر گفت: به دلیل اینکه نمایش های رادیویی سهل الوصول هستند یعنی شنونده به راحتی می تواند موضوع را درک کند و همانطور که کارهای تولیدی روزانه خود را انجام می دهد می تواند آن را گوش کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۵    
جدید ترین قیمت ها از برند گوشی تلفن همراه "اپل" گویای آن است که نرخ این برند در هفته ای که گذشت، بدون تغییر مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۲    
صد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۸    
خوانسار- مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اصولگرا و اصلاح طلب دو جناح مفید برای کشور مانند کفش چپ و راست هستند و کشور به همه سلیقه ها نیاز دارد و این خط کشی هایی که بین دو جناح کشیده می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۳    
اصفهان معین تهران در بروز حوادث و حریق محسوب می شود، اما برای معین بودن نیاز به امکاناتی در گستره ملی است...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۳    
بانک جهانی پیش بینی کرده است که در سال 2019 تولید ناخالص جهان 2.9 درصد رشد خواهد کرد. همچنین بر اساس پیش بینی این بانک، نرخ رشد اقتصادی ایران اگرچه در سال جاری میلادی منفی 3 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با اشاره به ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی به اداره کل راه و شهرسازی اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۸    
شهرضا - یکی از جلوه های بدیع تمدن اسلامی در پهنه سرزمین پارس هنر معماری بوده است که والاترین نمودهای آن در ساخت مساجد نمایان شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۲    
پاکستان کشوری با تاریخی دارای پیوند با پیشینه ایران و هند، امروزه به یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۵    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز پنجشنبه –20 دی ماه- با میانگین عدد 84 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۲    
نماینده مردم رشت اعلام کرد:سهم ⁧‫مالیات‬⁩ نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی از کل درآمدهای مالیاتی در سال 98 به میزان چهارصدم درصد است!
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۶    
یک میلیاردر آمریکایی اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 نخواهد شد و به جای آن برای استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دو برابر قبل تلاش خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: خطابه های جمعه آقای هاشمی در عدالت اجتماعی هنوز هم شنیدنی و خواندنی است. حامیان و منتقدان ایشان کمتر به آن مراجعه می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۵    
سفیر ایران در لاهه در تماس با مقام های هلندی بر مسئولیت دولت این کشور در جهت تامین امنیت ساختمان ها و کارکنان سفارت ایران تأکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۸    
مدیر پروژه چهارباغ اصفهان گفت: محوطه مقابل هتل عباسی اصفهان در فهرست پنج گذر فرهنگی شهر قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۳    
رییس پلیس راه استان با اشاره به بارش برف در اکثر گردنه ها و محورهای غربی استان گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند باید حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۷:۳۱    
دلبری باران در اصفهان می خواهد غم گفته و ناگفته مردم را بشوید و ببرد آنجایی که ناکجاآباد نام دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۵:۰۱    
یک تحلیلگر مسائل بین المللی تحریم های آمریکا علیه ایران، حمایت های آمریکا از اسرائیل و همراهی نکردن این کشور و البته برخی دیگر از کشورها با توافقات آب و هوایی را از مهمترین دلایل تاریک بودن چشم انداز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۵    
مدیرکل ارشاد اسلامی استان اصفهان از افتتاح چند گذرگاه فرهنگی در اصفهان خبر داد و گفت: افتتاح این گذرها موجب رونق کسب و کار در بخش های فرهنگی شهر می شود.