جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۸:۲۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 اردیبهشت 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۸    
قائم مقام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان این که کاهش جمعیت زنبورها، امنیت غذایی را به خطر می اندازد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
حس می کنم لغو بازی ما با تیم النصر از سوی فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۷    
رییس جمهور نقش روحانیت را در دفاع از منافع ملی و جهان اسلام، نقشی پیشتاز برشمرد و تاکید کرد: روحانیت همواره به عنوان مرجع جامعه، نقش ارزشمندی در عرصه دینداری، علم و فرهنگ، هدایت مردم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۰    
شهردار مشهد از اجرای 12 پروژه عمرانی بزرگ در مشهد طی ماه های آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۸    
وزیر نفت درباره درخواست های نفتی ایران از اروپا در مهلت 60 روزه به اتحادیه اروپا گفت: وزارت امور خارجه، مدیریت کار را با نظارت و سیاست های شورای عالی امنیت ملی لحاظ می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۱    
بی خبری 40 درصد فشار خونی از بیماری خود، ارتباط مسمومیت غذایی با بروز 250 نوع بیماری، تاثیر لواشک و آلوچه در لاغری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از 4 برابر شدن تولید اورانیوم غنی شده 3.67 در نطنز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
علی ترابی که تا امروز مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دوره معاونت جدید هنری بود، از سمت خود استعفاء کرد و مدیرکل جدید هم بلافاصله منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۰    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ترامپ متاسفانه اوج ناآشنایی خود با تاریخ ایران را نشان داد، گفت: به گمانم کسی باید برود و به مقامات آمریکایی بگوید یک دوره تاریخ ایران را مرور کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۸    
معاون اول رییس جمهوری اعلام کرد که پاداش قهرمانان و مدال آوران ورزشی در ماه مبارک رمضان اهدا خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز از خسارت 94 میلیارد تومانی سیلاب به تأسیسات کشاورزی همدان تا آبگیری کامل تالاب های لرستان و توزیع پنج هزار و 100 تن شکر در استان زنجان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: راه اندازی کانال مالی بین ایران و سوییس، سبب تداوم همکاری های خوب دو کشور می شود و با برگزاری کمیسیون مشترک ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد دسترسی عموم مردم به باغ 50 هکتاری منظریه (اردوگاه شهید باهنر) در شمال شهر تهران را مطرح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ظرف دو هفته قیمت ارز حدود دو هزار تومان کاهش یافته است، گفت: توصیه می شود مردم با توجه به متغیرهای سیاسی تأثیرگذار در بازار ارز وارد آن نشوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۸    
امشب جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی میهمان ضیافت افطار حضرت آیت الله خامنه ای هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۷    
به علت وقوع رگبارهای بهاری شاهد آبگرفتگی در بزرگراه های شهر هستیم به طوری که این بارش ها موجب لیز شدن سطح زمین شده و حاصلش دو تصادف زنجیره ای به طور هم زمان در مسیر غرب به شرق شهدای صفه بود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۱    
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاح موزه ملی ورزش گفت: این موزه نماد اسطوره هایی است که فرزندان ایران زمین به آن افتخار می کنند، این موزه با انسان سخن می گوید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۱    
تیزر سامورایی که متاسفانه به شرط حذف و کم کردن تصاویر امیرمهدی ژوله که گویا در این کشور یه بوم و صد هوا از نظر حکومت خودمختار تلویزیون، عنصر نامطلوب تشخیص داده شده و ناقص پخش شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۴    
رییس قوه قضاییه گفت: افزایش اعتماد مردم به کارآمدی نظام، موجب تقویت امنیت و اقتدار ملی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران این حوزه و حمایت استانداران هیچ گونه خسارتی از این نوع آفت خطرناک در عرصه های زراعی و باغی کشور گزارش نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۷    
شهردار تهران انتصاب سیدمناف هاشمی به عنوان یکی از معاونین شهرداری تهران را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات با تاکید بر اینکه واردات خودروهای هیبریدی همچنان ممنوع است، گفت: متناسب با سیاست های تجاری کشور برنامه ریزی و عمل می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۰    
تکذیب 400 درصدی عوارض سالانه املاک ، فعالیت در صنعت بیمه فقط با مجوز و بهرمندی همه ی مردم شهر از برنامه های توسعه ای را می توانید از رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۰    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رییس جمهور با تامین زمین مورد نیاز برای ساخت هتل و اجرای طرح های گردشگری در 500 نقطه از کشور به صورت رایگان و یا اقساط 20 ساله موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به پیام توییتری دونالد ترامپ، ادعای تهدید آمیز وی را با اشاره به واقعیت های تاریخی بی تاثیر خواند و به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد "هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکند."
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۱    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیش از 900 بیمارستان آماده ارائه خدمات تخصصی تر در سطوح دو و سه به بیماران شناسایی شده در این طرح ملی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۵    
شخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش 979 واحدی به 211 هزار و 871 واحد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران در بخش پسران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 36 ووشوکار آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۸    
رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال تدوین منشور اجتماعی حقوق کودکان هستیم تا حقوق کودک را در چهار چوب فعالیت های سمن های فعال و خیریه ها پیش ببریم زیرا اروپا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۵    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آمادگی ایستگاه های ثابت بازیافت سطح شهر برای دریافت جعبه های ایمن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۵    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بخشش های مستمر و متوالی باعث شد که عده ای نسبت به اجرای قانون بی تفاوت باشند؛ لذا تأکید می کنم که غایبان منتظر بخشش نباشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۱    
دومین نمایشگاه گروهی فراخوان نقش آثار هنرمندان خوشنویس و نگارگر را برای علاقه مندان به نمایش گذاشته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۱    
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با هدف شناسایی استعدادهای برتر، دومین دوره رقابت های پاراتیراندازی قهرمانی کشور را در چهار استان برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۱    
بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال 98 و نحوه رفع تعهد ارز صادراتی سال 1397 صادرکنندگان تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۵    
مصرف غذاهای چرب و دیرهضم در وعده افطار ی، آسیب های جبران ناپذیری برای دستگاه گوارش به همراه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۱    
هر چه از سرسبزی و خروشانی رودهایش بگوییم کم است. نام این شهر که در نزد مردمان اصفهان به عنوان ییلاقی " خرم " شناخته می شود در اصل از واژه زمیران یا سمیران شکل گرفته است .
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۳    
برخوار - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان رتبه نخست کمک به مناطق سیل زده در کشور را کسب کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: شهروندان هنگام وزش باد از توقف و پارک خودرو زیر درختان شهر اصفهان به دلیل خطر آفرینی پرهیز کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۱    
فرمانده سابق نیروی دریایی انگلستان با تاکید بر عدم تمایل ترامپ برای آغاز جنگ با ایران گفت: در کنار ترامپ افرادی هستند که او را به جنگ با ایران تحریک می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۱    
مدیر کل اداره اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای عمل به وظایف خود در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده تاکنون 9 میلیون ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۱    
فیلم "آسمان زرد کم عمق " به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی، محصول سال 91 است و داستان زندگی و مشکلات زن و شوهر جوانی را روایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۷    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خودنوشت: پیش از تعجیل در قضاوت هایمان خوب است بدانیم اوضاع فعلی کشور تحمیلی وناشی از تحریم هاست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور نام استان هایی که بیشترین و کمترین نرخ موالید را در سال 97 داشته اند، اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
یک کارشناس مدیریت شهری با اشاره به ورشکسته بودن تعداد زیادی از شهرداری های ایران، گفت: سیستم مدیریت شهری در ایران فلج شده است و علاج آن در دست دولتمردان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور به ریاست دوره ای سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی دستور داد تا برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفع موانع آن به ویژه در زمینه مقررات زاید و دست و پاگیر و غیرضرور و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۴    
کمیته انضباطی رای دستور موقت خود را در خصوص دیدار تیم های فوتبال بانوان شهرداری سیرجان و ذوب آهن اصفهان صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان 43 هزار و 480 چاه مجاز وجود دارد، گفت: در سال جاری 60 چاه مجاز این استان به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: به این مناسبت و با همکاری تمامی دستگاه های دولتی به ویژه نیروهای مسلح، بیش از 500 برنامه اصلی در سراسر کشور برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۵    
وین، پایتخت اتریش، برای دهمین سال متوالی به عنوان برترین شهر جهان از نظر کیفیت زندگی شناخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش، تاریخ تعطیلات سینماها را در ایام شب های قدر ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۴    
فرمانده نیروهای یگان ویژه استان اصفهان گفت: ما نمی توانیم در رابطه اینکه کنترل کردن امنیت بازی 90 بر 10 سخت تر است یا 50 بر 50 اظهارنظر کنیم و طبق وظیفه ای که داریم مطمئناً از لحاظ امنیتی بازی را ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۸    
شهردار اصفهان گفت: با توجه به شرایط خاص به وجود آمده برای کشور در فضای بین المللی، جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان باید به یک فرصت طلایی برای خانواده های اصفهانی تبدیل شده و از این رویداد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی تا روز چهارشنبه گفت: طی این مدت برای مناطق شمال غرب ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: به موازات برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان ضروری است این شهر به پایگاه مطمئن برای حمایت از تولیدات سینمایی ویژه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
رقابت های بسکتبال با ویلچر به پایان رسید و درنهایت تیم های برتر مشخص شدند و از آن ها تجلیل شد
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۸    
شهرداری اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان، موفق به کسب چهار دیپلم افتخار و رتبه شاخص، دو رتبه برتر، دو گواهی تقدیر، دو رتبه سرآمد و یک تندیس در بخش رتبه های برگزیده شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۵    
دویست و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۵    
رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری تهران در سامانه شفافیت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در حوادث ترافیکی فروردین امسال 73 نفر فوت و یک هزار و 963 نفر مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۴    
معاون گردشگری کشور گفت: ایران شناسی و ایران گردی دو لازم و ملزوم اند. در دیروز و امروز این کهن دیار باید غور کرد. ایران را باید با "حضور" گشت، با "چشم دل" دید، با علاقه شناخت و با شکیبایی شناساند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۴    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از راهکارهای موثر برای رفع مشکل کمبود مسکن استیجاری، تعیین تکلیف خانه های خالی است، به طور حتم با ساماندهی آنها بخش اعظمی از کمبود مسکن در حوزه اجاره حل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: همزمان با احداث پنج پل غیرهمسطح کنار کارخانه قند، یک المان بسیار زیبا در ورودی شرق اصفهان به طور همزمان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۸    
در روزهایی که جمعیت فعال در کشور به بازویی قدرتمند برای رشد و توسعه تبدیل شده و همگان به سیاست های افراطی گذشته به چشم انتقاد نگاه می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۸    
هنرمندان فارغ التحصیل دانشگاه نیشابور آثار خود را با عنوان نمایشگاه تخصصی مجسمه در گالری هرمس برگزار کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۸    
بررسی های جدید محققان آمریکایی نشان داده است که مصرف جوانه بروکلی باعث پیشگیری از بیماری اسکیزوفرنی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۸    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: امسال کاشت چغندر قند پاییزه به عنوان پایلوت در 9 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۱    
ذوب آهن سه شنبه (31 اردیبهشت) به مصاف النصر عربستان می رود که با به دست آوردن حداقل امتیاز، می تواند به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از مصرف الکل تقلبی در اصفهان تا شب گذشته پنج نفر بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۴    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، امروز با میانگین 63 همچنان در وضعیت سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۴    
روند افزایشی و نجومی قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد. در این راستا خودرو "تندر" که با هدف پوشش قشر متوسط با کمترین هزینه به میدان آمد، اکنون 142 میلیون تومان قیمت دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۸    
می گفتند: می خواهد دو گروهان و این همه پرسنل را فدای آن گروهان مفقود شده بکند. آن گروهان که رفته، چرا ما هم بیخودی اسیر شویم و.. ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا با تکیه بر ادعاهای بی اساس این کشور مبنی بر این که ایران به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته ای است، بار دیگر اظهار کرد که اجازه رخ دادن چنین چیزی را به ایران نخواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۹    
یک مقام آمریکایی سقوط موشک در نزدیکی سفارت این کشور در بغداد را تأیید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۳    
حمید بخشی، شهردار فریدونکنار استعفاء خود را تقدیم شورا کرد و مورد تایید سه عضو از پنج نفر این پارلمان شهری قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۱    
استفاده از یک سیستم کوچک آبیاری "مبتنی بر ابر" در یکی از مزارع هند توانست مصرف آب را تا 80٪ کاهش بدهد و بازدهی محصولات را دو برابر کند و مهم تر اینکه استرس ناشی از کمبود منابع آب در کشاورزی را از بین ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۷    
مدیرمجموعه تاریخی و فرهنگی تخت فولاد اصفهان گفت: این مجموعه فرهنگی با فرمی جدید و در قالب یک اتوبوس تاریخی در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان حضور دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۴    
معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی تبریز از پایان تحقیقات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پرونده محسن فروزان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
دولت ایران و دستگاه دیپلماسی کشور با تلاش و اقدامات دیپلماتیک گسترده در جهت خنثی سازی سیاست های قلدرمابانه آمریکا و دشمنان فرصت طلب منطقه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
خوانسار- رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوانسار گفت: در این شهرستان 100 اثر ناملموس وجود دارد که تعزیه خوانی قوجان، تعزیه خوانی کهرت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۱    
حضور جمعی از قربانیان اسیدپاشی به همراه اعضای انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی در صحن علنی مجلس ، دیدار حسن روحانی با جمعی از دانشجویان و جوانان و درآمد نجومی صداوسیما از تبلیغات سریال برادر جان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱    
تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با 12 تکواندوکار در 16 وزن عازم رقابت های قهرمانی جهان شده بود، در مجموع با 2 نقره و یک برنز در جایگاهی بهتر از دوازدهمی قرار نگرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱    
همیشه پل خواجو نماد آواز بوده است و تک تک گنبدهای فیروزه ای اصفهان هنر را فریاد می زنند و در همین شهری که هنرمند می آفریند دوقلوهای آواز متولد شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
شهردار زاهدان گفت: در حال مذاکره با سه تن از سرمایه گذاران برای واگذاری پسماند شهر زاهدان به بخش خصوصی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
رییس سازمان دامپزشکی کشور از تولید بذر عوامل بیماری زای دام، طیور و آبزیان در آینده نزدیک توسط شرکت دانش بنیان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۵    
ورزش کردن یکی از عادت های خوبی است که فواید بسیاری برای سلامت افراد دارد اما زیاده روی در انجام آن ممکن است به تاندون ها و مفاصل آسیب وارد کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۸    
چندگانگی فرهنگی برخواسته از تنوع قومی و جمعیتی، گاهی فرصتی است برای توسعه و پیشرفت و گاه تهدیدی علیه موجودیت جامعه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۷    
مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: جمعیت استان اصفهان در بهترین پنجره جمعیتی است، حدود 70 درصد جمعیت استان بین 18 تا 60 سال است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۰۵    
شاید هنوز برای برخی باور اینکه اگر پلاستیک، کاغذ، بطری، شیشه و ... را از دیگر زباله ها تفکیک کنیم سبب بازگرداندن به چرخه تولید می شود، سخت باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۶:۵۹    
با اعلام شرایط جدید در میزبانی سپاهان از پرسپولیس دوباره بحث هواداران در ارتباط با نحوه برگزاری این مسابقه جدی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۱    
نمایشگاه ویژه تشریفات و تسهیلات ازدواج اصفهان در حالی برگزار شد که با وجود کسب رضایت نسبی از بازدیدکنندگان اما نارضایتی برخی از غرفه داران را به همراه داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۴:۵۹    
دولت ایران و دستگاه دیپلماسی کشور با تلاش و اقدامات دیپلماتیک گسترده در جهت خنثی سازی سیاست های قلدرمابانه آمریکا و دشمنان فرصت طلب منطقه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۴:۲۹    
نماینده شورای استان اصفهان در شورای عالی استان ها گفت: در صورت تصویب لایحه ارزش افزوده قطعا شهرداری ها و دهیاری ها با کسری بودجه سالانه بیش از 60 درصد مواجه خواهند شد.