پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۳    
نطنز_رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی گفت: در دفاع از مرزهای کشور با کسی شوخی نداریم و با تمام توان از عزت ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۰    
ارتباط بین شروع زوال عقل با ریتم غیرطبیعی قلب ، برنامه رژیمی برای کاهش وزن تابستانه، بروز زدی به دلایل مختلف ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۷    
اولین دیدار سرو قامتان ایران در هفته چهارم لیگ جانی والیبال منجر به پیروزی 3 بر 1 مقابل پرتغالی بود که داشت برای ایران دردسرساز می شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۰    
معاون فنی گمرک ایران با بیان اینکه بعضی ها فکر می کنند دیواری کوتاه تر از دیوار گمرک وجود ندارد، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۷    
گلپایگان _ رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: بر اثر برخورد خودروی سواری ال90 با پراید یک نفر کشته و هشت نفر مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی صنعت برق گفت: انشعاب های برق که به صورت غیرمجاز در اختیار استخراج کنندگان ارز مجازی (ماینرها) قرار گرفته است، در راستای حفظ پایداری شبکه قطع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معتقد است شرایط بسیار پیچیده و مشکوکی در منطقه وجود دارد و سعودی ها نیز کورکورانه در کنار آمریکایی ها قرار گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۹    
استفاده بیش ازحد از اینترنت و شبکه های اجتماعی، یکی از مهم ترین معضلات جهانی است که فواید این فناوری های مهم و نوین را تحت الشعاع قرار می دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۴    
تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 در اردبیل به مصاف تیم ملی پرتغال رفت و 3 بر یک به برتری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۵    
روز جمعه 31 خرداد 98، همزمان با بالا گرفتن تنش ها بین ایران و آمریکا، قیمت نقدی هر اونس طلا 1.3 درصد جهش کرد و به 1405.83 دلار رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد: چهار تیم کارشناسی برای بررسی و شناسایی منشا جدید ریزگردها به مناطق شرق و شمال استان اعزام شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همراه با پهپاد آمریکایی در منطقه یک هواپیمای جاسوسی P-8 آمریکایی نیز بود که این هواپیما 35 نفر سرنشین داشت و می توانستیم آن را هم سرنگون کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۲    
در رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در مغولستان دو مدال به ملی پوشان ایران رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۳    
دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان درگذشت مرتضی نیک پایان را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۴    
این رویداد که با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان رقم خورد در جهت آگاه سازی هر چه بیشتر مردم با این مقوله و حمایت و مشارکت هنرمندان برای تحقق این هدف صورت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۱    
سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: در حوزه مبارزه با مصرف مواد مخدر بحث پیشگیری، مهم ترین بخش این حوزه به شمار می آید و هدف نهایی این است که معتاد جدیدی به جامعه افزوده نشود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۰    
بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: شهرستان بویین میاندشت در زمینه ترویج ورزش پهلوانی ضعیف عمل کرده است، با ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی می توان جوانانی قهرمان تربیت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۷    
چادگان- امام جمعه چادگان گفت: باید امکانات، فرصت ها و منابع ملی که زمینه پرواز برای انسان دارد به صورت عادلانه در کشور تقسیم شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مدیر اسبق انجمن سینمای جوانان اصفهان درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۸    
گلپایگان- امام جمعه گلشهر گفت: سپاه پاسداران با هدف گذاری پهباد آمریکایی تهدید خودش را عملی کرد و نشان داد که دست درازی کردن به مناطق و اراضی جمهوری اسلامی برابر با نابودی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۵    
در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی آیین رونمایی از کتاب "زیورآلات دوره قاجار" برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۴    
رییس کل بانک مرکزی گفت: تصمیم دولت و مجموعه نظام بر تامین کسری بودجه از طریق تلاش برای استفاده از مسیرهای مختلف صدور ببیشتر نفت، انتشار اوراق دولتی و برداشت از منابع صندوق توسعه ملی، متمرکز است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۱    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: هدف گیری پهباد آمریکایی شکست بزرگی برای اطلاعات آمریکا و پیروزی بزرگی برای سپاه پاسداران و نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی در مقابله با دشمنی است که بخواهد خاک ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۲    
نطنز- امام جمعه نطنز گفت: مسئولان قضایی و انتظامی با جدیت با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی و با مفاسد اقتصادی با شدت برخورد نمایند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۳    
نطنز- امام جمعه بادرود گفت: ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط سامانه پدافند سوم خرداد سازمان هوا و فضای سپاه در مرزهای ابی ایران ، سبب وحشت دشمنان و دلگرمی مردم شد
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۷    
تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: مبارزه با قاچاق کالا فرصتی برای توسعه اقتصادی کشور باحفظ منابع تولیدی و فعالیت های اشتغال زایی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
برخوار – امام جمعه دولت آباد گفت: جمهوری اسلامی ایران با سرنگونی پهباد آمریکایی قدرت خود را ثابت و به نمایش گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
امام جمعه اصفهان گفت: نیروهای مسلح ایران با سرنگونی پهباد آمریکایی نشان دادند مرز ما خط قرمز ما است و اگر کسی بخواهد با ما بجنگد و یا به زور ما را به مذاکره مجبور کند زیر بار آن نخواهیم رفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: ریزگردهای اصفهان از نتایج تدبیر همان مسئولانی ست که چشم زاینده رود به آن خشک شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۹    
چهارمین دوره جشنواره ورزشی زاینده رود با حضور مسئولین، ورزشکاران و مردم برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مهم ترین مسائل منطقه ای و بین المللی در نشست دو جانیه وزرای خارجه ایران و ترکیه در هتل عباسی اصفهان بررسی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲    
پس از دیدار و گفت وگوهای وزیران امور خارجه ایران و ترکیه، سند رایزنی ها بین دو طرف امضا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مرحله دوم اقدام ایران در خصوص برجام از 16 تیر آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
در هفته ای که گذشت اتفاقات متفاوتی در فرهنگ و هنر افتاده است که می توانید در ایمنا را آن ها را مرور کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در هتل عباسی اصفهان دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تعاملات خوبی را با شرکت نمایشگاه ها برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش اصفهان گفت: برای مدارس استعدادهای درخشان با وجود همین شرایط به دنبال کیفی سازی انجام کارها وهدایت دانش آموزان به فعالیت های علمی و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
مدیر منطقه یازده شهرداری اصفهان گفت: سرمایه گذارانی که به غرفه 2020 مراجعه کردند اطلاعات خوبی در زمینه محور گردشگری کسب و اعلام آمادگی کردند بعد از اتمام نمایشگاه با حضور در جلسات کارشناسی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: رونمایی ازکتاب راهنمای پیشگام شهرداری اصفهان گام ارزشمندی در راستای توسعه گردشگری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، امروز با میانگین 73 در وضعیت سالم قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تشکیل کانون های گرد و غبار در شمال شرق استان، گفت: شنبه شب و طی روز یکشنبه وزش باد شدید، ایجاد گرد و غبار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۸    
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نهادینه شدن روحیه جهاد و شهادت طلبی در جامعه سایه جنگ را از کشور دور کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
جام جهانی فوتبال بانوان در حالی پیگیری می شود که در گروه E وF بین تیم های رده اول و دوم رقابت زیادی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۸    
نشست دو جانبه وزرای امور خارجه ایران و ترکیه به دنبال همکاری های دو جانبه دو کشور در هتل عباسی اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۸    
قیمت شاخص های نفت و انرژی در بازار امروز افزایش را تجربه کرده است به طوری که هر بشکه نفت سبک با پنج درصد افزایش قیمت به فروش رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۷    
عباس عراقچی ضمن تماس با سفیر سوئیس اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت آمریکا را به خاطر تعرض به حریم هوایی کشورمان به وی ابلاغ کرده و گفت مدارک انکارناپذیری مبنی بر حضور این پهباد در فضای جمهوری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹    
درحالی که به روز جهانی پناهنده نزدیک می شویم گالری های اصفهان به سوی اتباع خارجه شتافتند و با حمایت از آنها نمایشگاه هایی برپا کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۳    
سخن گفتن از شهید دکتر مصطفی چمران، این مرد عمل و نه مرد سخن، این نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت، این شاگرد مکتب علی(ع)، این مالک اشتر جنوب لبنان و حمزة کربلای خوزستان سخت و دشوار است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین و مهمترین راه رفع این مشکل در هوای اصفهان این است که می بایست جریان زاینده رود به روال قبلی خود بازگردد و کشاورزی در مناطق شرق اصفهان توسعه پیدا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۱    
هفته ای که گذشت با اخبار و رویدادهای مهم اقتصادی همراه بود؛ از جمله مهمترین آنها برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه، سفر سه روزه وزیر نیرو به اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
در بسته خبری محیط زیست این هفته ایمنا از پرسه تمساح ها در مرکز شهر پیشین سیستان و بلوچستان تا مشاهده سار صورتی و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه فرسوده در کلانشهرها می خوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۱    
زورخانه، همان ورزشگاه امروزی است که ایرانیان از دوران باستان در آن ورزش می کردند. امروزه هر چند این ورزش همچون گذشته طرفدار ندارد اما هنوز هم هستند افرادی که چراغ این ورزش باستانی ایرانی را که نوامبر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۹    
نماینده یکی از شرکت های هتل های زنجیره ای و هولدینگ گردشگری در اسپانیا گفت: نباید به فضای مجازی برای معرفی ایران اکتفا کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۶:۰۶    
وزیر نیرو در اصفهان طرح های مختلف آبی و برقی را افتتاح کرد و روز گذشته با بدرقه مسئولان استان، راهی تهران شد ...