جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۱۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 2 اردیبهشت 1396 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 31 فروردین 1396 امید هسته ای 31 خرداد 1396 امید هسته ای 31 تیر 1396 امید هسته ای 31 مرداد 1396 امید هسته ای 31 شهریور 1396 امید هسته ای 23 مهر 1396 امید هسته ای 22 آبان 1396 امید هسته ای 15 آذر 1396 امید هسته ای 23 دی 1396 امید هسته ای 30 بهمن 1396 امید هسته ای 2 اسفند 1396 امید هسته ای 1 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 2 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 3 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 4 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 5 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 6 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 7 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 8 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 9 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 10 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 11 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 12 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 13 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 14 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 15 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 16 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 17 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 18 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 19 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 20 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 21 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 22 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 23 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 24 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 25 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 26 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 27 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 28 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 29 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 30 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1396 
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
متخصصان روسیه با طراحی فناوری جدید هزینه تولید طلا را کاهش دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۹    
تهران-ایرنا-هزاران نفر در اقدامی هماهنگ و گسترده درحمایت ازعلم در نخستین 'راهپیمایی برای علم' در بیش از 500 شهر در سراسر جهان شرکت کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۴    
دور نخست انتخابات 2017 ریاست جمهوری فرانسه با شرکت 11 نامزد شامل 9 مرد و 2 زن از احزاب و جناح های مختلف سیاسی ساعت 8 صبح به وقت پاریس (10:30 به وقت تهران) آغاز شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۰    
کارگردان برنده جایزه اسکار باور دارد بی تفاوتی به ترس و ترس به خشونت منجر می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۰۰    
رضا کیانیان با بیان اینکه قصد دارد "سه راز بزرگ سینما را با هنرجویان دارالفنون در میان بگذارد، کارگاه اش را در دارالفنون جشنواره جهانی فجر آغاز کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۰۰    
آنگ لی مشغول مذاکره برای ساخت فیلی اکشن است که ایده ساخت آن 20 سال پیش در کمپانی دیزنی شکل گرفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
گفته می شود که این سازمان با ترفندهایی همچون استفاده از گوی های گرم یا سرد، قرعه های مورد نظر خودش را برای مراحل مختلف رقابت ها شکل می دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۰    
کمیسیون حقوق بشر کانادا با انتقاد از وضعیت کودکان در این کشور به ویژه کودکان بومی و معلول، خواستار رسیدگی و توجه بیشتر دولت کانادا به حقوق بنیادین کودکان شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰    
سفیر سوریه در مسکو اعلام کرد، زبان روسی به عنوان زبان دوم در تمامی مدارس این کشور تدریس می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۰    
بیش از دو سوم مردم روسیه تخریب مجسمه های لنین را درست نمی دانند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
مراکش اعلام کرد که روابط دیپلماتیکش را با کوبا در سطح سفرا ازسرگرفته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای مدعی شد این رژیم تنها زمانی با فلسطینی ها صلح خواهد کرد که آنها ثابت کنند این صلح را می خواهند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۶    
مقام های آمریکایی می گویند که گروه تروریستی داعش در حال جابه جایی و انتقال پایتخت خود خوانده از الرقه به دیرالزور است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
کنسرت ناگفته در تبریز اجرا شد؛ اما کیفیت پایین سالن، اعتراض شهرام و حافظ ناظری را در پی داشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
معاون اروپا و آمریکا وزارت امور خارجه به کشورهای سوئد، اتریش، لهستان و فنلاند سفر می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۶    
شرکت مالک تنها نیروگاه هسته ای اسلوونی اعلام کرد که فعالیت این نیروگاه به دلیل مشکل ایجاد شده در لوله های بخار آن متوقف شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا، هفته آینده برای دومین بار در دو سال گذشته به ایران سفر می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از اعمال چند تغییر در قوانین مربوط به شاخه بهترین فیلم خارجی و انیمیشن بلند خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
بیل موری بازیگر آمریکایی که جوایزی چون گلدن گلوب ، بفتا و امی را در کارنامه اش دارد، به زودی یک آلبوم موسیقی کلاسیک منتشر می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
برای بزرگداشت نام لئونارد کوهن خواننده و ترانه سرای فقید کانادایی یک نقاشی بزرگ دیواری روی ساختمانی 20 طبقه در مونترال کشیده می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
مجموعه حملات تروریستی که فرانسه در سال ها و ماههای اخیر شاهد آن بوده، منجر شده است که امروز بزرگترین کشور اتحادیه اروپا، انتخابات ریاست جمهوری خود را زیر سایه تروریسم و خشونت برگزار کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
وزارت دارایی عربستان سعودی به دلیل مشکلات مالی از تشکیل کمیته بحران مدیریت کاهش هزینه ها در این کشور و به حداقل رساندن هزینه های اجرای پروژه های دولتی خبر داده است .
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
سند لغو روادید برای دارندگان گذرنامه سیاسی و خدمت بین ایران و پرتغال به امضا رسید.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
مرکز آمار ایران در واکنش به خبر شتابزده، غیر دقیق و به دور از اصول کارشناسی، یک رسانه ،در خصوص آمار شاغلین اعلام کرد که دولت یازدهم بطور متوسط هر سال هفت برابر دولت های پیشین شغل ایجاد کرده است .
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
لئونید ایواشف رئیس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک روسیه گفت: برجام اهمیت بسیار زیادی نه تنها در عرصه بین المللی بلکه برای آینده ایران دارد، زیرا مانع ادامه راهبرد جناح جنگ طلب آمریکا علیه جمهوری اسلامی شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
مراسم قرعه کشی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما فردا برگزار می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی از تاسیس خانه – موزه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران از تایید صلاحیت 8 هزار و 981 کاندیدای انتخابات شورا ها در هیات های اجرایی و نظارت خبر داد و گفت که از این تعداد چهار اقلیت دینی تایید ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی کرملین از تفاوت دیدگاه های تلویزیون دولتی این کشور با دولت سخن گفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال پیام همبستگی به رهبران لهستان، تاکید کرد ایالات متحده از ناتو حمایت می کند و نگرانی های لهستان از "تخاصم روسیه" را درک می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
مطبوعات غربی همچنان تمرکز خود را روی سبک زندگی جنجالی رهبر کره شمالی در سایه تحریم های اقتصادی علیه کشورش و قطعنامه های سازمان ملل گذاشته اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
نماینده صندوق حمات از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در یمن اعلام کرد، جنگ در این کشور به طور فاجعه آمیزی بر کودکانی که رنج هایشان برای بقیه جهان علنی نشده، تاثیر گذاشته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
حزب اصلی اپوزیسیون لهستان خواستار برکناری وزیر دفاع این کشور شد و اعلام کرد، اقدامات وی و انتخاب معاونانش مسائل امنیتی زیادی را به وجود آورده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
مقام های بلاروس اعلام کردند، وزارت دفاع این کشور با یک هیات از ائتلاف نظامی ناتو دیدار و درباره همکاری دو طرف در زمینه مسائل نظامی کلیدی و مسائل منطقه ای مذاکره کرده اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۲    
مجلس دومای روسیه قانونی را مبنی بر ممنوعیت استفاده از کلمات زشت، اعداد، عناوین و یا کلمات اختصاری برای اسامی نوزادان توسط والدینشان تصویب کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۲    
نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل اعلام کرد که هیاتی از وزرای دولت مستعفی، برای دیدار با مقامات آمریکا و رایزنی درخصوص مسائل مربوط به یمن راهی واشنگتن می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
وزیر امور اتحادیه اروپای ترکیه اعلام کرد: ما پیشنهادات خود را آماده کرده ایم و این پیشنهادات را در ماه مه به اتحادیه اروپا ارائه خواهیم کرد، اگر آنها قبول نکنند می دانیم آن وقت چه کنیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
به دنبال دستورالعمل ابلاغی جدید ترامپ به سازمان گمرگ و مهاجرت آمریکا در خصوص وضعیت پناهجویان، یک زن مکزیکی با چهار فرزند تبعه آمریکا و سابقه 15 سال زندگی در این کشور ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
وزیر دادگستری ترکیه با انتقاد از رویکرد حزب اپوزیسیون "مردم جمهوری خواه" در به چالش کشیدن نتایج رفراندوم اخیر، گفت مسیرهای قضایی که اپوزیسیون به آن متوسل شده راه به جایی نمی برند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان پیش از ظهر امروز - شنبه- با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
آمریکا در هفته های اخیر با اصلاحاتی در سیاست خارجی خود در دو بخش نظامی و اقتصادی ، درپی حضور فعالتری در آسیاست ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید، اگر وزارت دادگستری به دنبال متهم کردن جولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس است، مشکلی با این مساله ندارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
وزرای امور خارجه 10 کشور عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا موسوم به 'آ.سه.آن' ماه آینده میلادی به وشینگتن می روند تا با همتای آمریکایی خود دیدار و گفت وگو کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
نشریه هیل گزارش داد: باراک اوباما رئیس جمهوری قبلی آمریکا روز دوشنبه (4 اردیبهشت) با سخنرانی در شیکاگو به تقریبا سه ماه سکوت خود از زمان ترک کاخ سفید در 20 ژانویه (اول بهمن 95) پایان می دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این که ما در پی تنش در منطقه نیستیم و آن را به زیان منطقه می دانیم، گفت: در زمینه مسائل خاورمیانه نه قصدی برای مذاکره با آمریکا داریم نه تمایل و ضرورتی می بینیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
بزرگترین حزب اپوزیسیون ترکیه شکایتی را درباره رفراندوم اخیر ترکیه به دادگاه عالی اداری (شورای دولت) داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
پیونگ یانگ تاکید کرد، کره شمالی " قدرت هسته ای بزرگی است که قادر است در برابر آمریکا بایستد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی کاخ سفید گفت که بازبینی توافق هسته ای طی 90 روز انجام و سپس پیشنهاداتی به رئیس جمهور درباره آن ارائه خواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۲    
دکتر سید محسن طباطبایی سه شهر از کانادا یعنی تورنتو، ونکوور و کالگری را در صدر تاب آورترین شهرهای دنیا عنوان کرد و گفت: شهرهایی مانند داکا، جاکارتا ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
وزارت کشور دستورالعمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
جمهوری اسلامی ایران و گرجستان سه یادداشت تفاهم همکاری در زمینه ورزش، کشاورزی و ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که دولت تدبیر و امید 132هزار و 500 میلیارد ریال از بدهی دولت به بانک ها را پرداخت کرده است .
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
وزیر نفت آخرین میزان تولید نفت ایران را اعلام کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
کمیته تحقیقات بین المللی اعلام کرد که نمی داند چه کسانی حمله شیمیایی خان شیخون در ادلب را انجام داده اند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
وزیر بهداشت تعداد بیماران دیابتی کشور را 5 میلیون نفر اعلام کرد و از مستعد بودن 5 میلیون نفر دیگر از مردم به ابتلا به این بیماری خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
یک عضو پارلمان روسیه از اینکه پسرش در ارتباط با جرایم سایبری در آمریکا به 27 سال زندان محکوم شده ابراز خشم کرده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، حمله اخیر در فرانسه احتمالا به مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری آتی کمک خواهد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
سفیر سوریه در روسیه اعلام کرد که کشورش آماده همکاری با عربستان و قطر در صورت تمایل دو کشور برای تغییر مواضع شان در قبال سوریه است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
مجله فوربس لیست ثروتمندترین زنان روسیه را منتشر کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
یونان براساس توافق اتحادیه اروپا و آنکارا درباره پناهجویان 60 مهاجر را به ترکیه بازگرداند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
سرویس امنیت دانمارک به سربازان خود که همراه با نیروهای ناتو در کشورهای حوزه دریای بالتیک حضور دارند هشدار داد، در دام دختران جاسوس روس نیفتند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
دولت کانادا برای تحت فشار گذاشتن نظام سوریه تحریم های جدیدی را علیه دمشق اعمال کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت وگو با روزنامه لوموند به بررسی مسایل منطقه و بین الملل پرداخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
معاون رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در بحبوحه تنش ها با کره شمالی اعلام کرد، ناو هواپیمابر آمریکا و کشتی های جنگی همراهش قرار است ظرف چند روز آینده وارد آب های دریای ژاپن شوند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی رسمی دولت اردن مخالفت این کشور را با اظهارات بشار اسد درباره برنامه امان برای اعزام نیروهایی به جنوب سوریه اعلام کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
'بنیامین نتانیاهو'، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست یا توافقنامه هسته ای غرب با ایران را لغو و یا آن را عوض کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
پیشروی های تازه ارتش و کمیته های مردمی یمن در بسیاری از مناطق و موشک باران مناطقی از خاک عربستان، از دید بسیاری از تحلیلگران نقطه اوج شکست عربستان و گرفتاری ریاض در باتلاق یمن است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
نشست ادبی بزرگداشت سعدی شیرازی شاعر شیرین سخن ایرانی به مناسبت اول اردیبهشت یادروز سعدی در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق (بزرگترین جریان سیاسی این کشور) در ادامه سفر به برخی کشورهای عربی در شمال آفریقا به تونس رفت و با برخی از سران این کشور دیدار کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
وزارت کشور مغرب با صدور بیانیه ای اعلام کرد، سه نفر از اعضای یک شبکه مخفی وابسته به گروه تروریستی داعش در این کشور بازداشت شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
گسترش تفکرات افراطی بین برخی از مالزیایی ها که به طور عمده به آرام بودن شهره هستند، نقش تفکرات سلفی و وهابیون را مورد تاکید برخی از کارشناسان قرار داده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از چهار مقام آمریکایی گزارش داد: جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در سخنانی محرمانه به کنگره گفته است که بودجه درخواستی دولت دونالد ترامپ برای وزارت دفاع (پنتاگون) جهت تامین ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح شنبه از نخست وزیر گرجستان در مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد استقبال کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
کمیته رایزنی مربوط به کناره گیری زودهنگام امپراتور ژاپن پس از بررسی های انجام شده، در نشست امروز (شنبه) خود با خروج آکی هیتو 82 ساله از قدرت موافقت کرد و آن را به اطلاع دولت رساند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، اگر فلسطینی ها بتوانند از آزمون صلح عبور کنند ، وی خواستار برقراری صلح با آنها است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
یک فروند جت جنگنده 'اف – 18' متعلق به ناو هواپیمابر 'یو.اس.اس کارل وینسون' آمریکا که در حال عزیمت به آب های شبه جزیره کره بود روز جمعه در جنوب فیلیپین سقوط کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه آزمایش ها برای بررسی علت فوت عارف لرستانی انجام شد، گفت: نتیجه این آزمایش ها هنوز آماده نشده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
رییس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که ایران روح توافق هسته ای را نقض می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
یکی دیگر از کارکنان وزارت خارجه آمریکا که از سوی رسانه های محافظه کار به عدم وفاداری به ترامپ متهم شده بود، از سمت اصلی خود کنار گذاشته شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۷    
تیلرسون در جمع خبرنگاران ادعا کرد که بازبینی سیاست های ایران یک ضرورت است تا ما همه تهدیدهایی را که از جانب ایران با آن روبه رو هستیم، مورد بررسی قرار دهیم ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۷    
پس از تاسیس جمهوری پنجم فرانسه تاکنون رقابت اصلی میان احزاب راست و چپ میانه بوده است، اما اکنون شاهد هستیم که چنین اتفاقی رخ نداده و سایر احزاب اعم از چپ و راست افراطی در این دوره از انتخابات حضور ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح سیسی فردا (یکشنبه) به عربستان می رود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
ایران درحال حاضر 14 فرودگاه بین المللی دارد که در 10 فرودگاه آن ویزای بدو ورود (On Arrival) صادر می شود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۲    
دسته های بزرگ زائران روز جمعه نیز بدون توقف وارد بغداد شدند تا در مسیرهای تعیین شده به سمت کاظمین حرکت کنند و نخست وزیر عراق برای پیگیری تدابیر امنیتی به مقر فرماندهی عملیات بغداد رفت تا بر روند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۲    
سمینار تخصصی برجام، صلح و امنیت بین المللی با حضور جمعی از مسئولین، اساتید دانشگاه و دانشگاهیان در دانشگاه تهران برگزار می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
مارین لوپن، رهبر حزب راست افراطی "جبهه ملی" و امانوئل ماکرون، وزیر اقتصاد در دولت فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سوسیالیست فرانسه، دو کاندیدای پیشتاز در انتخابات هستند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
در شرایطی که به طور معمول، بالا رفتن تیراژ و افزایش داخلی سازی قطعات، به کاهش هزینه های تولید و قیمت نهایی خودروها می انجامد، این اتفاق در صنعت خودرو ایران یا رخ نداده یا بسیار کمرنگ بروز می کند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ درخصوص خروج احتمالی از برجام، در حال ارزیابی همه گزینه ها درباره توافق هسته ای ایران است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
نتیجه اولیه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر امروز پس از دریافت نظر هیأت نظارت شهرستان ها از سوی فرمانداری ها اعلام شد.