پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 10 فروردین 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 فروردین 1395 ایران آنلاین 2 فروردین 1395 ایران آنلاین 3 فروردین 1395 ایران آنلاین 4 فروردین 1395 ایران آنلاین 5 فروردین 1395 ایران آنلاین 6 فروردین 1395 ایران آنلاین 7 فروردین 1395 ایران آنلاین 8 فروردین 1395 ایران آنلاین 9 فروردین 1395 ایران آنلاین 10 فروردین 1395 ایران آنلاین 11 فروردین 1395 ایران آنلاین 12 فروردین 1395 ایران آنلاین 13 فروردین 1395 ایران آنلاین 14 فروردین 1395 ایران آنلاین 15 فروردین 1395 ایران آنلاین 16 فروردین 1395 ایران آنلاین 17 فروردین 1395 ایران آنلاین 18 فروردین 1395 ایران آنلاین 19 فروردین 1395 ایران آنلاین 20 فروردین 1395 ایران آنلاین 21 فروردین 1395 ایران آنلاین 22 فروردین 1395 ایران آنلاین 23 فروردین 1395 ایران آنلاین 24 فروردین 1395 ایران آنلاین 25 فروردین 1395 ایران آنلاین 26 فروردین 1395 ایران آنلاین 27 فروردین 1395 ایران آنلاین 28 فروردین 1395 ایران آنلاین 29 فروردین 1395 ایران آنلاین 30 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۸    
روزنامه گاردین در گفت و گو با کارشناسان حوزه هواپیمایی و امور امنیتی، اهمال مسئولان مصری در نحوه کنترل و مدیریت خطوط پروازی را عامل بروز فاجعه امروز فرودگاه قبرس خواند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۳    
کره شمالی عصر امروز (سه شنبه) اقدام به شلیک یک فروند موشک کوتاه برد به سوی آب های ساحل شرقی خود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۰    
بعد از هواپیما ربایی اخیر در مصر تصویر منتشر شده در فضای مجازی که در آن هواپیماربا نامه برای همسر سابقش می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به دستگیری رضا ضراب، تاجر ترک ایرانی الاصل در آمریکا، تأکید کرد که این موضوع ارتباط خاصی با ترکیه ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۷    
علی اکبر صالحی در گفتگویی مفصل می گوید با اینکه پیشنهاد وزارت خارجه در دولت احمدی نژاد را نپذیرفته بوده، پیامکی متوجه شده او را به این سمت منصوب کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
وزیر هواپیمایی مصر امروز (سه شنبه) اعلام کرد که همه مسافران هواپیمای ربوده شده مصر به جز چهار خدمه و سه مسافر آزاد شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
بهداد سلیمی دارنده مدال طلای المپیک لندن روز سه شنبه گفت: رسیدن به شرایط ایده ال بدنی کاری دشوار، اما شدنی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
دولت اندونزی روز سه شنبه درخواست 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط دیپلماتیک بین جاکارتا و این رژیم غاصب را رد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۵    
تلویزیون دولتی قبرس در تازه ترین گزارش خود، عامل اصلی ربایش هواپیمای مصری را یک جوان 27 ساله به نام 'ابراهیم سماحه' معرفی کرد که خواستار پناهندگی سیاسی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۵    
یک زن آمریکایی به دلیل به اشتراک گذاشتن یک پُست فیس بوکی و شوخی با پلیس این کشور دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۷    
وحشت ناشی از ربودن هواپیمای خط هوایی اسکندریه قاهره و فرود آن در فرودگاه لارناکای قبرس پایان یافت و همه مسافران مصری آن آزاد شدند
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۷    
سیدمهدی طباطبایی عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز تعابیر متفاوتی از آنچه در تاریخ انقلاب مطرح شده بازگو کرده و برخی ناگفته ها درباره وقایع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ایران و به خصوص وقایع رخ داده در سال ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۱    
شبکه مجازی آستان روز سه شنبه در آستانه 12 فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران، با بیان دیدگاههای مختلف، وضعیت امروز آرمانهای رهبر کبیر انقلاب را مورد بررسی قرار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
وزارت هوانوردی مصر امروز اعلام کرد که یک فروند هواپیمای ایرباس 320 این کشور در حالی که فرودگاه برج العرب اسکندریه را به مقصد فرودگاه قاهره ترک کرده بود ربوده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳    
یک منبع اگاه در لشکر فاطمیون گفت: حضور دو گردان از نیروی زمینی ارتش کره شمالی در تدمر کذب محض است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳    
یک رسانه صهیونیستی مدعی ارسال نامه مخفی رییس جمهور مصر به همتای آمریکایی خود برای کمک به این کشور در برابر نیروهای تروریستی داعش ش
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی وزارت بهداشت تاکنون در تصادفات رانندگی که به اورژانس اطلاع داده شده 270 نفر فوت کردند و 22 هزار نفر مصدوم شدند اما آمار کلی کشور بیش از این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۷    
وزارت امور خارجه ایتالیا، واکنش رجب طیب اردوغان به حضور دیپلماتهای غربی و سرکنسول آن کشور درجلسه محاکمه خبرنگاران منتقد در استانبول را غیرقابل قبول ارزیابی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۷    
وزارت امور خارجه اندونزی روز سه شنبه دزیده شدن دو کشتی این کشور و به گروگان بردن 10 خدمه این کشتی ها توسط اعضای گروه تروریستی ابوسیاف در فیلیپین را تایید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۹    
رییس جهاد دانشگاهی لازمه رسیدن به اقتصاد مقاومتی را صاحب شدن فناوری های پیشرفته توسط کشور دانست و گفت: با تجمیع خرید محصولات در مقابل دریافت فناوری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۰    
بیش از شش ماه بمباران مواضع تروریست ها در سوریه توسط نیروی هوافضای روسیه با بیش از 70 فروند جنگنده و چندین بالگرد و نابودی بیش از 11 هزار هدف که سبب زمین گیر شدن تروریست ها شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷    
یک روزنامه روسی نوشت: روسیه در عملیات هوایی ضدتروریستی در سوریه 33 میلیارد روبل (بیش از 480 میلیون دلار) مصرف کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷    
شبکه تلویزیونی فرانس24 گزارش داد: 'انریکه ادواردو آلوس' وزیر گردشگری برزیل دیشب (به وقت محلی) از مقام خود در دولت 'دیلما روسف' رئیس جمهوری این کشور استعفا داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷    
نخستین شاخص اندازه گیری اسلامی بودن مالزی با کسب امتیاز75 درصد، شرایط اسلامی را در این کشور 'بسیار خوب' ارزیابی کرد، هرچند که برخی خواستار ارائه جزئیات معیار این سنجش شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۲    
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج -چالوس در روزهای پایانی نوروز خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی تلفنی با همتای سوری خود پیروزی های اخیر ارتش سوریه به دولت و مردم این کشور تبریک گفت .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۹    
شریف فتحی وزیر هواپیمایی مصر پس از انتشار خبر ربوده شدن یک هواپیمای مسافربری این کشور ٬ برای بررسی جوانب این امر ٬ اتاق عملیات تشکیل داد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۹    
وزیر ورزش و جوانان،گفت: دستور رئیس جمهوری برای حمایت از ورزشکاران و به خصوص المپیکی ها محقق می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۹    
نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد که 58 درصد آمریکایی مخالف مداخله کشورشان در کشورهایی با اکثریت جمعیت مسلمان، به بهانه گسترش دمکراسی هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۶    
شایعات درباره سلامت فیلمساز مشهور ایرانی تکذیب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۳    
اگر نمی توانید به سادگی دوستان و آشنایان خود را در شبکه به اشتراک گذاری عکس اینستگرام پیدا کنید، می توانید از قابلیت تازه ای به نام Discover People استفاده کنید که به اینستگرام اضافه شده است
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: همه ساله تا این تاریخ قرارداد آشپزخانه مرکزی، هتل ها، حمل و نقل و سهمیه های شرکت های هواپیمایی مشخص می شد اما تا امروز هیچ کدام مشخص نشده است و تمام اینها بستگی به برگزاری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۰    
درگیری میان تروریست های داعش و جبهه النصره در درعا و حومه دمشق و حضور کارشناسان روسی خنثی سازی مواد منفجره در تدمر از مهمترین تحولات امنیتی سوریه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۰    
بخش رسانه ای گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس دقایقی پیش از مسدود شدن حساب کاربری این گروه در فضای شبکه اجتماعی توئیتر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۹    
سال 1394 روند شتاب یافته همگرایی های مسکو و تهران افزون بر گسترش سطح همکاری های دوجانبه و انجام مذاکرات گسترده در عالی ترین سطوح ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل راهداری استان البرز با اعلام سه مورد ریزش کوه دوشنبه شب در جاده کرج - چالوس، گفت: جاده چالوس اکنون به طور کامل پاکسازی شده و تردد در این مسیر جریان دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۶    
یک هواپیمای حامل پرسنل گروهان مهندسی رزمی روسیه با تجهیزات و دستگاه های ویژه مین روبی شهر تدمر (پالمیرا) مسکو را به مقصد سوریه ترک کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۶    
رسانه های بین المللی دقایقی قبل از ربوده شدن یک هواپیمای مسافری مصر با حدود 60سرنشین خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری(سه شنبه) اعلام کرد: نرخ بانکی 25 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت پنج واحدپولی کاهش و نرخ 9 ارز نیز تغییری نداشت و برای یک دلار بانکی 30 هزار و 254 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
سازمان هواشناسی کشور از کاهش 6 تا 10 درجه ای دما از روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور خبر داد و توصیه کرد با توجه به تداوم بارندگی ها و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها از توقف طولانی و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل اظهار امیدواری کرد، مذاکرات صلح یمن که 18 آوریل (30فروردین) در کویت برگزار خواهد شد منجر به برقراری صلح در این کشور شود .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶    
همه ساله با پایان نوروز، ماهی های قرمز سفره های هفت سین را در رودخانه ها، نهرها و دریاچه های طبیعی رها می شوند اما غافل از اینکه این ماهی ها به مرور به قاتلان طبیعت و آبزیان تبدیل خواهند شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۳    
رهبر معظم انقلاب در آستانه میلاد پربرکت حضرت زهرا(س) و 12 فروردین با عفو یا تخفیف مجازات برخی محکومان موافقت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۱    
با آغاز موج جدید حملات تروریستی در کشورهای اروپایی و منطقه خاورمیانه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان تاکید کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۸    
پلیس راهور نیروی انتظامی از بارش برف و باران در اکثر استان های کشور خبر داد و به رانندگان توصیه کرد برای تردد در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در دوره زمانی 16 لغایت 31 فروردین ماه جاری در همه محورهای داخلی از ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان غذا و دارو از تشدید برخورد با متخلفان درج تاریخ تولید جعلی محصولات خوراکی در کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت به رئیس مجلس عراق، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در بغداد تاکید کرد: تعهد جمهوری اسلامی ایران به تحکیم امنیت، آرامش و یکپارچگی عراق تعهدی خلل ناپذیر و مستمر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲    
نیروی هوایی ائتلاف بین المللی طی 24 ساعت گذشته در 65 نوبت مواضع داعش در مناطق مختلف عراق را بمباران و97 تن از آنها را به هلاکت رساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲    
فیدل کاسترو رهبر سابق کوبا یک هفته پس از سفر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به آن کشور در نشریه 'گرانما' (Granma) به انتقاد از آمریکا و سفر اوباما به هاوانا پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲    
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد با پاکسازی نخاله ها از سطح جاده هراز این محور صبح سه شنبه بر روی خودروهای عبوری بازگشایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت ایران از همسایگان در مقابله با تروریسم تاکید کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی تهدید مشترک برای جامعه بشری فارغ از هر گونه دین و مذهب، فرهنگ و نژاد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز (سه شنبه) اعلام کرد: کویت از میزبانی مذاکرات مشورتی برای حل بحران یمن استقبال و اعلام کرد این گفت وگوها از 18 ماه آوریل (30 فروردین) برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۸    
میلاد یگانه دختر پیامبر اسلام(ص) با روزهای آغازین سال نو در ایران همراه شده است؛ بانوی بزرگواری که شان نزول سوره کوثر بود و با داشتن صفت های نیکو برای بانوان در تمام عصرها الگویی شایسته محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۲    
اسپانیا در حالی سال 94 را سپری کرد که با حصول توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5، این کشور همچون دیگر کشورهای اروپایی به دنبال توسعه و تعمیق روابط سیاسی- اقتصادی و فرهنگی با ایران بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۹    
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق بر ضرورت انجام اصلاحات همه جانبه در یک برنامه زمانی مشخص تأکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۹    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: دامنه درگیری بین داعش و جبهه النصره، گروه وابسته به القاعده روز دوشنبه به منطقه دره بقاع در شرق لبنان کشیده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی لاهور پاکستان گفت: ایجاد ناامنی و درگیری مذهبی در جهان اسلام در راستای منافع و امنیت رژیم اشغالگر قدس و دشمنان ثبات، امنیت و انسجام امت اسلامی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۶    
وزیر نیرو درباره دستاوردهای سفر به پاکستان گفت: این کشور خواهان افزایش واردات برق از جمهوری اسلامی ایران تا سه هزار مگاوات علاوه بر قرارداد پیشین است و این مهم در سفر اردیبهشت ماه آینده وزیر آب و برق ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۶    
نیروهای ارتش سوریه با تسلط بر مناطق جدیدی در حومه شرقی حمص، پیشروی به سوی شهر القریتین را ادامه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۳    
رییس دانشگاه تهران با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۸    
روزنامه گاردین روز دوشنبه در گزارشی فاش کرد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، 'سیا'، قبل از فرستادن بازداشتی های مظنون به فعالیت های تروریستی نزد ماموران کشورهای دیگر برای شکنجه شدن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۷:۰۳    
قرار است شماری از اعضای مهم دولت ایران به سرپرستی رئیس جمهور با اعضای دولت اتریش دیدار داشته باشند و در نهایت طیفی از توافقنامه ها را با هم امضاء کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۶:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درباره انتشار خبر بیماری استاد آواز، واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۶:۴۰    
اداره کل مدیریت بحران مازندران با انتشار اطلاعیه ای از مسافران نوروزی خواست تا برای تغییرات جوی چند روز آینده از جمله کاهش دمای هوا و بارش باران و برف در این استان آمادگی داشته باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۶:۳۷    
تلویزیون سی ان ان گزارش داد که به دنبال تیراندازی در مرکز بازدیدکنندگان از کنگره امریکا درهای ساختمان کنگره و همچنین کاخ سفید به دلیل تلاش یک فرد برای ورود به مقر دولت بسته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۶:۳۴    
معاون اول رییس جمهوری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از اولویت های دولت در سال جدید رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تشکیل کارگروه ملی برای رفع معضلات این بخش اقتصادی است.