پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۴۸Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 14 فروردین 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 فروردین 1395 ایران آنلاین 2 فروردین 1395 ایران آنلاین 3 فروردین 1395 ایران آنلاین 4 فروردین 1395 ایران آنلاین 5 فروردین 1395 ایران آنلاین 6 فروردین 1395 ایران آنلاین 7 فروردین 1395 ایران آنلاین 8 فروردین 1395 ایران آنلاین 9 فروردین 1395 ایران آنلاین 10 فروردین 1395 ایران آنلاین 11 فروردین 1395 ایران آنلاین 12 فروردین 1395 ایران آنلاین 13 فروردین 1395 ایران آنلاین 14 فروردین 1395 ایران آنلاین 15 فروردین 1395 ایران آنلاین 16 فروردین 1395 ایران آنلاین 17 فروردین 1395 ایران آنلاین 18 فروردین 1395 ایران آنلاین 19 فروردین 1395 ایران آنلاین 20 فروردین 1395 ایران آنلاین 21 فروردین 1395 ایران آنلاین 22 فروردین 1395 ایران آنلاین 23 فروردین 1395 ایران آنلاین 24 فروردین 1395 ایران آنلاین 25 فروردین 1395 ایران آنلاین 26 فروردین 1395 ایران آنلاین 27 فروردین 1395 ایران آنلاین 28 فروردین 1395 ایران آنلاین 29 فروردین 1395 ایران آنلاین 30 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۵    
شورای عالی فضای مجازی در نخستین جلسه خود در سال 1395 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، موضوع شوراهای عالی موازی با شورای عالی فضای مجازی را بررسی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۰    
تصویر زیر مربوط به جایگاه سوخت گیری اختصاصی روحانیان در یکی از خیابان های اصلی شهر یزد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۹    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که مسئولین نظام در همه ی سطوح باید قدر مردم را بدانند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۰    
نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: برخی زمین خواران با آگاهی از این که در سال 1395 ویلا یا آپارتمانی که بدون مجوز قانونی ساخته اند با احکام قطعی شده قضایی توسط مراجع قانونی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این که کشتیهای خود را پس از لغو تحریمها به شرکتهای خارجی اجاره داده ایم، گفت: در آینده 2,5 میلیارد دلار در بخشهای مختلف سرمایه گذاری خواهیم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۵    
رییس سازمان تعزیرات حکومتی در اولین گزارش خود از روند قاچاق در کشور نکات تازه و آمارهای هشدار دهنده ای از قاچاق سازمان یافته را در اختیار خبرنگاران گذاشت
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۲۷    
نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت گفت: مقام های سعودی در روزهای آینده در مورد سفرهیات حج ایران به عربستان تصمیم گیری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۲۷    
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: باید از سیاسی کاری و صدور رای براساس رابطه پرهیز و همه تلاشمان را برای تحقق عدالت به کار ببندیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
پالمیرا آزاد شد اما ویرانی های داعش زخمی عمیق بر تن آن ایجاد کرده است. نشریه هافینگتون پست تصاویر از وضعیت دیروز و امروز پالمیرا را منتشر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۲    
رییس جمهوری در پیامی به 'ایسوفو محمدو' انتخاب مجدد وی به عنوان رییس جمهوری کشور دوست و مسلمان نیجر را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همکاری های دو کشور بیش از پیش گسترش و توسعه یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع و مصرف حدود یک و نیم میلیارد لیتر بنزین در بازه زمانی 17 روزه ایام نوروز 95 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۰    
آرم جمهوری اسلامی را چه کسی طراحی کرده و چگونه مورد تایید قرار گرفته است؟ چرا طراح این آرم نمی خواهد نام و عکس او منتشر شود؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۱    
غروب یک روز بهاری و در روزهایی که اهالی تکریت درحال برگزاری جشن های اولین سالگرد آزادی این شهر از دست گروه تروریستی داعش هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران به افزایش 10 برابری شبکه انتقال کشور در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه انتقادات مختلف مبنی بر جنگ وی علیه رسانه ها را رد و اظهار کرد، انتقاد نباید با توهین و هتک حرمت اشتباه گرفته شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۵    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: با وجود بارش های اخیر، خشکسالی انباشته شده و بلندمدت همچنان در بسیاری از مناطق کشور حاکم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به نامگذاری امسال از جانب رهبر انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۷    
شیرین یزدان بخش (معروف به خاله شیرین) بازیگر سینما در بیمارستان بستری شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۱    
دیپلمات و عضو تیم اسبق مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت : ایران در دوران همه روسای جمهور بعد ازانقلاب همیشه برای رفع خصومت با آمریکا حسن نیت نشان داد و آمریکا بدعهدی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۸    
مجتهد کاربر معروف عربستانی که زوایای پنهان آل سعود را افشا می کند، روز شنبه افشا کرد که شماری از افسران عربستانی در مرز یمن و عربستان توسط نیروهای یمنی به اسارت در آمده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۲    
دولت آذربایجان می گوید درگیری های 24 ساعت گذشته در منطقه قره باغ در مرز ارمنستان به کشته شدن 12 نظامی آذری منجر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۳    
هدیه تهرانی و چند تن از دوستداران طبیعت در روز طبیعت، ساعت 15:30 امروز در پارک لاله دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۰    
روز چهارشنبه 11 فروردین سال 95 خبر مهمی از سوی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران منتشر شد. روز چهارشنبه 11 فروردین سال 95 خبر مهمی از سوی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۷    
سوزوکی قصد دارد امسال سه محصول جدید خود را در ایران خودرو به تولید برساند. این خودروساز ژاپنی برنامه ریزی کرده تا سطح فعالیت خود را در بازار ایران گسترش داده و سهم بیشتری از خودروهای مونتاژی را در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۹    
جزئیات مرگ یک مادر و مجروح شدن کودک چهارساله اش پس از سقوط از چرخ و فلک شهربازی برازجان مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۳    
ازسرگیری زد و خوردهای مسلحانه در منطقه قره باغ میان نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان پس از یک سال آرامش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۳    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: درخواست توقف موقت مصوبه جدید افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی توسط دیوان عدالت اداری رد شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
توافق هسته ای و اجرای برجام را به جرات می توان مهمترین دستاورد دیپلماتیک دولت یازدهم دانست؛ رویدادی تاریخی که زیر سایه آن روابط خارجی ایران با جهان در سال 1394 تحولاتی مثبت و امیدوارکننده و پویایی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی اعلام کرد دومین جراحی این کارگردان سینمای ایران با موفقیت انجام شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خطوط مترو تهران درحال حاضر با 180 کیلومتر طول و 100 ایستگاه در شش مسیر(خط) متفاوت، بخش قابل توجهی از پایتخت را در حوزه حمل و نقل مسافر پوشش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۴    
پنتاگون هشدار داده که رهبر داعش نیز در نهایت "طعم عدالت" را می چشد چون ارتش آمریکا به هدف قرار دادن روسای ارشد این گروه تروریستی ادامه می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: با وجود مشکلات و دشواری های مالی ، دولت تدبیر و امید در سال گذشته، تکالیف خود را انجام داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در محور "جوزک به جنگل گلستان"، یک افسر پلیس راه جان خود را از دست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۹    
علی نصیریان گفت: علی حاتمی دوست داشت تا آلبومی از بازیگر ها و کارگردانی خودش در آن دوره از تاریخ را برجای بگذارد و ثبت کند که این آلبوم نیز همان سریال هزار دستان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در روز آینده و بارش باران و برف در استانهای شمال غربی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۶    
لورانس روسینول وزیر حقوق زنان فرانسه یک روز پس به کار بردن تعبیر برده درباره زنان مسلمان و در پی افزایش انتقادات، از موضع خود عقب نشینی و عذر خواهی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۳    
نخست وزیر انگلیس هشدار داد که داعش قصد دارد از هواپیماهای بدون سرنشین برای پخش مواد هسته ای رادیو اکتیو در شهرهای اروپایی استفاده کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۰    
برنامه دورهمی واکنش های تندی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی داشت که سحر ولدبیگی به آنها پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۷    
محمد حسن آصفری گفت: اخبار منتشر شده پیرامون درخواست اعضای کمیسیون امنیت ملی از امیر عبداللهیان برای استعفا دادن از سمتش صحت ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۶    
جمهوری های آذربایجان و ارمنستان گزارش دادند که در منطقه مورد مناقشه قره باغ خشونت و درگیری صورت گرفته و دو کشور یکدیگر را به استفاده از سلاح گرم و آغاز درگیری متهم می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت مردم از نظام از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون گفت: دعواهای سیاسی و انتخاباتی سبب آسیب زدن به مردم است وباید از آن اجتناب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از موشک های بالستیک تولید شده از سوی ایران، برای حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۴    
مرکز حقوق بشر بحرین از بازداشت یکهزار و 883 معترض بحرینی در سال 2015 خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۴    
الکساندر نئو سیاستمدار آلمانی گفت: هدف طرح جدید وزارت دفاع آمریکا برای افزایش نیروهای این کشور به بهانه سیاست تهاجمی روسیه، مهار این کشور و وادار کردن مسکو برای پیروی از دستورات واشنگتن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
نشست امنیت هسته ای که سال 2010 از واشنگتن آغاز شده بود، دیروز در حالی برای آخرین بار در واشنگتن برگزار شد که بسیاری از کارشناسان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه برای احیای روابط و همکاری های این کشور با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شرط تعیین کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۸    
قائم مقام وزیر نیرو از اولویت بندی طرح های صنعت آب و برق بر اساس برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۸    
معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: تیم اقتصاد مقاومتی معاونت حقوقی این نهاد در تلاش جدی برای شناسایی و حذف قوانین مزاحم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۵    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور گفت: شرور احمد صحوبی عضو سابق گروهک منافقین به همراه چهار نفر از همدستانش در روستای علی آباد چانف از توابع شهرستان نیکشهر به هلاکت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۲    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طی ایام نوروز، 30 هزار و 800 مورد بازرسی از سوی گشت های مشترک تعزیراتی در سراسر کشور انجام شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۹    
گفت وگو با جمشید مشایخی شبیه مرور تاریخ ادبیات و سینمای معاصر است. آنقدر تصویری خاطراتش را نقل می کند که به تماشای یک اثر مستند می ماند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
به یاد داشته باشید که آقای شجریان در سلامت نیست اما در حال درمان است؛ برای بهبودی کاملش دعا کنید. او نماد و یک گنجینه ی ملی است. من مطمئنم که قدردان تمام ابراز نگرانی هایی است که برایش می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۸    
گرچه رییس سابق دولت در تلاش است خود را مردی بی توجه به سیاست نشان دهد اما هیاهوهای رسانه ای یاران و مریدان او در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از تدارک انتخاباتی این جریان حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۴    
لیونل مسی دو پیراهن خود را با نام دختران باراک اوباما، به عنوان یادگاری به آنها داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۹    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم نفت تهران را به علت نقض مقررات انضباطی این کنفدراسیون در جریان دیدار در مقابل الجیش قطر مبلغ هزار دلار جریمه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۹    
'ترانگ دای کوانگ' رئیس جمهور جدید ویتنام روز شنبه در مجلس این کشور سوگند یاد کرد و با این اقدام رئیس یک آژانس امنیت داخلی به یکی از بالاترین پست های قدرت در این کشور جنوب شرق آسیا دست یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۶    
سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که موضوع مصاحبه سرمربی یک تیم لیگ برتری علیه فدراسیون فوتبال در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 از روز دوشنبه (16 فروردین ماه) به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
اطلاعات من به اندازه آقای ظریف نیست. یک مسئول در این کشور به اندازه اطلاعات خود موضع گیری می کند. شاید از نظر ظاهری همین انتقاد وارد باشد ولی شاید اگر من و شما هم به اطلاعات ریز دسترسی پیدا کنیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
یکی از خبرهای خوب استان ایلام در سال جدید که در میان اخبار نوروزی کمتر رسانه ای شد اقدام شکارچیان بخش پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران بود که سلاح های خود را تحویل محیط زیست دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از هشدار نیروی دریایی ارتش به ناو یکی از کشورهای عضو ائتلاف در خلیج فارس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
بر اساس بخش نامه سازمان امور مالیاتی کشور، مودیان مالیاتی برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان 1394، 18 روز فرصت دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۱    
دلار آمریکا در بازار نخستین روز پس از تعطیلات نوروزی 3485 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 15 هزار تومان عرضه می شود؛ نرخ هایی که نسبت به اواخر هفته گذشته نشان دهنده شیب کاهشی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۸    
آدام پیتس، قهرمان سه دوره مسابقات شنای جهانی از انگلیس احتمال دارد به دلیل دوپینگ به صورت مادام العمر محروم شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
پنج شمشیرباز به آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک با عنوان زون آسیا اعزام می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۶    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: 5 حوزه انتخابیه ماکو، کهنوج، بویراحمد، دهلران و پاکدشت در انتظار تایید انتخابات توسط شورای نگهبان هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال، واکنش تندی به اظهارات سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در المپیک 2016 ریو در تهران برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۱    
رییس مجلس شورای اسلامی تصمیم رییس جمهور کشورمان در خصوص لغو سفرش به کشور اتریش را تصمیم درستی دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۵    
معاون مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از 25 اسفندماه پارسال تا 13 فروردین ماه امسال، هفت میلیون و 236 هزار نفر با ناوگان حمل و نقل جاده ای در مسیرهای مختلف جابه جا شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: مجموع ظرفیت نصب شده نیروگاهی کشور در سال گذشته با رشدی 1.07 درصدی به 73 هزار و 933 مگاوات رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۲    
ارتفاع کل ریزش های جوی از ابتدای سال آبی جاری (نخستین روز مهرماه 94) تا 13 فروردین ماه امسال افزون بر 183 میلیمتر گزارش است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۹    
شاه عربستان قصد دارد به شیوه تغییر حکومت در کشور اردن که از پدر به پسر و برخلاف شیوه موروثی که از زمان تاسیس حکومت آل سعود بین برادران بزرگتر (فرزندان عبدالعزیز) منتقل می شده، عمل کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۶    
بارها اتفاق افتاده راننده ای که با سرعت مجاز هم در حال رانندگی بوده به دلیل لفزنده بودن جاده نتوانسته خودرو را کنترل کرده و واژگون شده و متاسفانه در این واژگونی به دلیل ضعف سرنشینان خودرو همگی جان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۱    
با پایان تعطیلات نوروزی و پس از اتمام سریال بیمار استاندارد ، اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی دور دست ها به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا توکلی از امشب، چهاردهم فروردین روی آنتن می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه در سه روز پایانی تعطیلات میزان تصادفات جاده ای افزایش می یابد، گفت: در طول سال هزینه ای که از سوانح ترافیکی به کشور تحمیل می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل بررسی اعتراض فرمانداری در شورای شهر و زمان 15 روزه این نهاد برای بررسی مجدد مصوبه شورا، افزایش کرایه ها در ماه فروردین منتفی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۲    
محققان یک ستاره کوتوله سفید نادر را شناسایی کرده اند که دارای جو اکسیژن خالص است. وجود این نوع ستاره کوتوله سفید پیش از این نظریه پردازی شده بود اما تا به امروز شناسایی نشده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۲    
پاریس می گوید، مسئول حملات هوایی در جنوب شرق دمشق که با هدف ترساندن مردم صورت می گیرد و اقدامات بین المللی در جهت صلح را تضعیف می کند، دولت دمشق است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
رسول کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی گفت:قرار است 16 فروردین ماه رأی 230 صفحه ای زنجانی به ما ابلاغ شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال در تازه ترین پستش در شبکه های اجتماعی از پنج سال حضورش در ایران نوشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۴    
خب تعطیلات نوروز هم بالاخره تمام شد. حتماً الان با روحی غمزده و اندوهگین به سبب اتمام گشت و گذار و تنی خسته و فرتوت از 14 روز خوردن و خوابیدن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹    
جعفری دولت آبادی گفت: بهمن سال گذشته چند پرونده مهم سایبری را رسیدگی کردیم که مشکلات در این زمینه را برطرف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
آیا راهی وجود ندارد؟ این نخستین پرسشی است که در برابر سؤال مهم و همگانی افکار عمومی از اصحاب مطبوعات درباره تعطیلی طولانی مطبوعات در ایام نوروز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: تغییر در رنگ خودرو جرم محسوب شده و فیبرکربن کردن خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
به همت مدیر انجمن بین المللی فرهنگ ایران، روز چهارشنبه یازدهم فروردین از مجسمه خیام نیشابوری، ساخت استاد حسین فخیمی در دانشگاه اوکلاهاما امریکا با حضور گسترده دوستداران فرهنگ و هنر ایران زمین پرده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۳    
مصنوعات طلا که در زمان فروش براساس نرخ روز طلا به علاوه اجرت ساخت، سود فروشنده و مالیات بر ارزش افزوده فروخته می شود، در زمان خرید از مشتری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۳    
نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی آزمایش های موشکی ایران بدون نتیجه پایان یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
آمارهای جهانی گویای کاهش تدریجی تعداد مشترکان تلفن ثابت در دنیاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
تراز تجاری ایران از فروردین ماه سال 1394 تا پایان اسفندماه مثبت ماند و در نهایت در پایان سال 1394 کارنامه تجارت خارجی کشور با 916 میلیون دلار مازاد تراز تجاری بسته شد که در تاریخ تجارت خارجی کشورمان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۴    
کریستیز دوبی در حالی شمع ده سالگی خود را فوت کرد که هنر ایران هم از منظر 52 اثر راه یافته به حراجی و نیز فروش 24 اثر بالای یکصد هزار دلار، رکوردهایی کم نظیر به جای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۴    
تیم ملی والیبال زنان ایران حریفان خود را در جام کنفدراسیون آسیا شناخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۸    
مشاور فرهنگی رییس جمهوری گفت: اوباما باید بداند ایران کوبا نیست، فیدل و رائولی هم در کار نیست، ایران شوروی نیست، گورباچف و یلتسینی هم در کار نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پایبندی ایران به تعهداتش فراتر از توافقات رسمی اش با آژانس بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
یک پیام نوروزی با ظاهری متفاوت کافی بود تا استاد محمد رضا شجریان را به صدر اخبار حوزه فرهنگ و هنر در نوروز 95 بیاورد؛ پیامی که گرچه بهانه اش فرا رسیدن سال نو بود و رویدادی عادی محسوب می شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۲    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مورد اظهارات اخیر دونالد ترامپ نامزد پیشرو رقابت های درون حزبی جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور پیرامون مجاز دانستن دستیابی کره جنوبی و ژاپن به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران با بردن قاطعانه هر دو بازی اش در ایام نوروز، فاتح مطلق گروه چهارم انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا در مرحله سوم این پیکارها شد و به جمع 12 تیم مرحله پایانی رقابت های انتخابی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
صلاح عبدالسلام مظنون اصلی حملات پاریس به برادرش گفته است که بنا به تصمیم شخصی از منفجر کردن خود صرف نظر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۲    
سال دوم جنگ یکی از درخشان ترین سال های دوران دفاع مقدس است. در این دوره فرماندهان به این نتیجه رسیدند که باید استراتژی جنگ تعیین و تبیین شود ...
  • ۱