چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 21 فروردین 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 فروردین 1395 ایران آنلاین 2 فروردین 1395 ایران آنلاین 3 فروردین 1395 ایران آنلاین 4 فروردین 1395 ایران آنلاین 5 فروردین 1395 ایران آنلاین 6 فروردین 1395 ایران آنلاین 7 فروردین 1395 ایران آنلاین 8 فروردین 1395 ایران آنلاین 9 فروردین 1395 ایران آنلاین 10 فروردین 1395 ایران آنلاین 11 فروردین 1395 ایران آنلاین 12 فروردین 1395 ایران آنلاین 13 فروردین 1395 ایران آنلاین 14 فروردین 1395 ایران آنلاین 15 فروردین 1395 ایران آنلاین 16 فروردین 1395 ایران آنلاین 17 فروردین 1395 ایران آنلاین 18 فروردین 1395 ایران آنلاین 19 فروردین 1395 ایران آنلاین 20 فروردین 1395 ایران آنلاین 21 فروردین 1395 ایران آنلاین 22 فروردین 1395 ایران آنلاین 23 فروردین 1395 ایران آنلاین 24 فروردین 1395 ایران آنلاین 25 فروردین 1395 ایران آنلاین 26 فروردین 1395 ایران آنلاین 27 فروردین 1395 ایران آنلاین 28 فروردین 1395 ایران آنلاین 29 فروردین 1395 ایران آنلاین 30 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر ملوان گفت: بازیکنانم به خود ایمان داشتند و شجاعت شان را نشان دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۸    
مصر و عربستان سعودی برای ساخت پلی بر روی دریای سرخ با هدف اتصال زمینی دو کشور توافق کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۹    
پرسپولیس با گل دقایق پایانی کمال کامیابی نیا ملوان را در خانه برد تا علاوه بر ماندن در کورس قهرمانی با پیروزی به استقبال داربی 82 برود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۰    
اسماعیل شجاعی، رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه به برخی گمانه زنی ها و جوسازی های رسانه ای درباره لیست امید و دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۱    
مرکز هماهنگی آتش بس روسیه در سوریه در بولتن خبری روزانه خود اعلام کرد: تروریست های ضدسوری در مناطق مختلف سوریه به اعمال تروریستی و نقض آتش بس ادامه می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری ایتارتاس روسیه روز شنبه در خبری فوری اعلام کرد که مسکو با هدف مذاکره برای حل اوضاع وخامت بار امنیتی اروپا در اجلاس شورای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شرکت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
وزیرنفت اعلام کرد :براساس یک سند همکاری که به امضای ایران و هند رسید، مطالعه میدان گازی فرزاد بی به این کشور واگذار شد و علاوه براین وزیر نفت هند در تهران پرداخت بدهی دهلی نو در نخستین فرصت به جمهوری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
سرکنسولگری آمریکا در استانبول امروز (شنبه) به شهروندان آمریکایی در شهرهای استانبول و آنتالیای ترکیه درباره احتمال جدی حملات تروریستی هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۸    
انتشار ویدئویی مشکوک از معاون سابق صدام دیکتاتور پیشین عراق و مطرح شدن چهره های این رژیم در رسانه های عربی در این روزها که مصادف با سیزدهمین سالروز سقوط رژیم بعث است، به اعتقاد کارشناسان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 یک روز تمدید شد و داوطلبان تا ساعت 24 فردا (یکشنبه 22 فروردین ماه) فرصت دارند انتخاب رشته کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۷    
دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه اعلام کرد: مسکو از فروش سلاح به ارمنستان و جمهوری آذربایجان صرفنظر نمی کند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سالانه 8000 زوج در کرمان از یکدیگر طلاق می گیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۳    
پادشاهِ سرزمینِ کبی در حال حاضر به همراه همسرش گابریل بانساه که 57 سال سن دارد، در لودویگشافن زندگی می کند و به کار تعمیر خودرو ادامه می دهد و در عین حال ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۵    
رییس موزه لوور پاریس می گوید بیش از 550 هزار اثر در این موزه نگهداری می شود که بخشی از آنها مربوط به آثار تاریخی ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۲    
تعداد 550 هزار اثر در کل گنجینه موزه لوور وجود دارد که هزاران اثر آن متعلق به ایران است، اما آمار دقیقی در حال حاضر از این آثار نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۶    
فروش بلیت قطار های مسافرتی برای برنامه های سفری اول اردیبهشت ماه تا دهم خرداد ماه سال جاری از پس فردا (دوشنبه) آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۳    
صفحه اینستاگرام آیت الله احمد علم الهدی با ارائه توضیحی، پوستری که روز پیش درباره مقایسه حجاب و اختلاس منتشر کرده بود، حذف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
رییس ستاد دیه کشور از اعمال دیه با نرخ 253 میلیون تومان از امروز - 21 فروردین - (اول رجب) خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۷    
رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به هیچ عنوان مجوزی برای آن داده نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
وزیر نفت هند از آمادگی این کشور برای سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در بندر چابهار خبرداد و گفت: روابط ایران و هند در حوزه انرژی دیگر محدود به واردات نفت خام نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۶    
در شورای توسعه تحول اداری بحث واگذاری مکان هایی مانند برج آزادی، تالار فردوسی و موزه هنرهای معاصر به بنیاد رودکی مطرح شد که ما خیلی در جریان این بحث نبودیم و آن ها نامه ای کارشناسی از ما نخواستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس عنوان کرد: افرادی با سوء استفاده از تصاویر خصوصی من در شبکه اجتماعی تلگرام قصد دارند به زور مرا به محل قرار ملاقات حضوری بکشانند و تهدید کرده اند در صورتی که به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۷    
رئیس اداره نظارت بر امور وحش اداره کل محیط زیست استان تهران علت تلف شدن 10 رأس قوچ و میش در پارک ملی سرخه حصار را در دست بررسی عنوان کرد و گفت که احتمالاً این حیوانات بر اثر بیماری طاعون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۷    
ترکان درباره موضوعاتی که احمدی نژاد برای سخنرانی انتخاب می کند، هم گفت: "با حرف زدن درباره انسان کامل نمی توان کارنامه عملکرد دولت های نهم و دهم را مخفی کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۷    
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: جاده چالوس - کرج به منظور اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر، به مدت سه روز بسته خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۸    
یک عضو هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و چین با توضیحاتی درباره واردات کالاهای کم کیفیت و بی کیفیت چینی، اظهار کرد: واردات کالای بی کیفیت یا باکیفیت انتخاب خود واردکنندگان ما بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۹    
آیا انسان شادی هستید یا اینکه فکر می کنید،شادی به اندازه کافی در زندگی تان وجود ندارد.اگراین 9 نشانه در زندگی شما وجود دارد، یعنی اینکه زندگی خوب و شادی دارید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۹    
وزیران نفت ایران و هند سند همکاری های دو کشور برای فعالیت در بخش های مختلف صنعت نفت و گاز، پالایشگاه و ... را امضا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
گزارش رؤیت هلال ماه رجب المرجب 1437 هجری قمری در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
رهبر معظم انقلاب خواندن نماز آیات در صورتی که توسط فرد احساس نشود را واجب ندانستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر پست دولت آیت الله هاشمی گفت: مخالفان برجام به دنبال سیاه نمایی علیه دولت و بهره برداری از این پروژه در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است. یعنی طالب قدرت هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: آن روزی که خبر شهادت صیاد را به من دادند، من گفتم صیاد، شایسته ی شهادت بود؛ حقش بود؛ حیف بود صیاد بمیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۳    
رهبر انقلاب در سال 1394 درباره استفاده از فرصت ماه رجب توصیه هایی داشته اند که در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به صورت صوتی و مکتوب بازنشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۵    
تعزیرات در ادامه بازرسی های خود با واحدی مواجه شدند که روغن مصرف شده روزهای قبل را مجدداً برای طبخ غذا استفاده می کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۲    
خانه روابط عمومی ایران عناوین هفته روابط عمومی در سال 1395 را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هیات رئیسه این فدراسیون با فسخ قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مخالف است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۶    
کلیات سیاست های کلی نظام قانون گذاری کشور در جلسه امروز(شنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۳    
ایران آنلاین /مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این دیدار از 'ابتکار دیپلماتیک اخیر اندونزی که خواستار خویشتنداری و کاهش تنش ها در خاورمیانه' شده بود، استقبال کرد. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۰    
وزارت دادگستری اتریش امروز (شنبه) ای اعلام کرد؛ پناهجویانی که چند همسر دارند، طبق بند 24 قانون اساسی اتریش تنها می توانند یکی از ازدواج های خود را در ثبت کنند و بقیه سندهای ازدواج آنان به صورت خودکار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران باید به همسایگان خود کمک کند تا نا امنی ها و اختلافات منطقه ای را رفع کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با نفوذ سامانه بارشی دیگری آسمان استان بویژه ارتفاعات آن فردا شب نیز همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
رئیس ستاد دیه کشور با اشاره به آغاز ماه رجب، از رانندگان خودروها خواست هرچه سریع تر برای دریافت الحاقیه بیمه اقدام کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
ایران و ترکیه روز شنبه در قونیه در خاتمه بیست و پنجمین دور کمیسیون مشترک اقتصادی سه سند همکاری در زمینه روابط بانکی و همکاری اتاق های بازرگانی دو کشور به امضا رساندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۶    
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت گفت: فقط وکالتنامه بخشی از اموال خارج کشور بدهکار نفتی در اختیار این وزارتخانه قرار داده شده است تا آن را به بیت المال برگرداند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: طرحی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که به دنبال آن، قیمت تمام شده سیگارهای وارداتی 19 درصد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۳    
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال 93 حدود 24 میلیون دلار سرمایه خارجی در منطقه آزاد اروند جذب شد و این رقم پارسال به حدود 50 میلیون دلار افزایش یافت که نشانگر رشد بیش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
کارگردان فیلم سینمایی خانم سادات از پایان فیلمبرداری این اثر سینمایی خبر داد و گفت: بزودی کار ساخت جلوه های ویژه این فیلم آغاز خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
رابرت اونیل تکاور نیروی دریایی که ادعا می کند در جریان عملیات پنج سال پیش با شلیک گلوله به اسامه بن لادن سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده، وی را به قتل رسانده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۱    
مهلت ثبت نام درخواست دانشجویان برای نقل و انتقال و مهمانی از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۸    
ساعت 9 و نیم صبح آخرین مجروح مدافعان مردمی را از پشت خاکریز منتقل کردند؛ محمد عماره غنامی، از نیروهای 'سرایا عاشورا' بود که دقایقی بعد به 4 شهید دیگر این عملیات پیوست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۸    
دوران پسابرجام فرصتی مغتنم و ارزشمند است که می تواند جوانان را با دانش و فناوری های جدید مراکز علمی و معتبر جهانی آشنا کرده و سبب انتقال تکنولوژی های مدرن به کشور شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس از فردا به منظور بررسی بودجه دو شیفته خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در سیاست خارجی مجلس گفت که وزیر امور خارجه بعد از بررسی بودجه 95 در صحن علنی و به دنبال آن تشکیل جلسات کمیسیون ها، در کمیسیون امنیت حاضر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور ونزوئلا از مردم این کشور خواست با توجه به تاثیرات منفی پدیده ال نینو و خشکسالی بر محیط زیست این کشور و کمبود آب و کاهش تولید برق ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۶    
معاون رفاه وزارت تعاون مبنای حذف یارانه ها را خودرو ، معامله ملکی ، محل سکونت و شغل فرد اعلام کرد و گفت:این حق فرد است که بداند برای چه حذف شده است و ما به خود فرد می گوییم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به اعلام جزئیات صدور و توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی برای فرهنگیان پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد وجود برخی مشکلات برای او قابل درک نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۷    
در بازار امروز (شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید با 8500 تومان افزایش نسبت به آخرین روز هفته گذشته، یک میلیون و 29 هزار و 500 تومان فروخته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۴    
نخستین کشتی کانتینری ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از زمان آغاز تحریم ها، در بندر جنوا در شمال غرب ایتالیا پهلو گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
چین پس از ماهها تلاش موفق شد پیرایوس ، بزرگترین بندر یونان را که به این کشور امکان می دهد یک مرکز پشتیبانی برای صادرات به اروپا در اختیار داشته باشد، خریداری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۶    
کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی روز شنبه با ابراز خرسندی از آزمایش موتور موشکی جدید قاره پیما که آخرین و جدیدترین دستاورد نظامی این کشور در حوزه هسته ای محسوب می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۴    
دوندگانی از 30 کشور در تخت جمشید گرد هم آمده اند تا در یک ماراتن، امنیت ایران را انعکاس جهانی دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۸    
کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران در آستانه جلسه با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، متنی را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۳    
همزمان با آغاز ماه رجب از امروز دیه به 2 میلیارد و 530 میلیون ریال افزایش یافت؛ براین اساس خرید الحاقیه برای پوشش کامل بیمه برای دارندگان وسایط نقلیه ضروری تر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
قائم مقام سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: قوانین خوبی با عنوان رفع موانع تولید رقابت پذیر در ایران تصویب شده است که براساس آن، سرمایه گذاران خارجی به مدت پنج سال از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت گفت: تنها وکالتنامه بخشی از اموال خارج از کشور متهم نفتی در اختیار وزارت نفت قرار داده شده است تا آن را به بیت المال برگرداند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: 2000 طرح بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در قسمت صنایع کوچک و متوسط در کشور شناسایی شده که برای اتمام آنها شرایط ویژه با تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی پیش بینی شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۳    
بیماری طاعون نشخوارکنندگان در سالی که گذشت نزدیک به هزار رأس از حیات وحش کشور را به کشتن داد و حالا پس از ماه ها بی خبری، به تهران رسیده و جان 10 کل و بز و قوچ و میش را گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۳    
با اجرایی شدن برجام، هفته آینده هیاتی از شرکت هواپیما سازی بوئینگ برای بررسی راهکارهای همکاری این شرکت با ایرلاین های ایرانی و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۴    
حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری متهمان اصلی پروژه مسکن افق شرق تهران خبرداد و گفت: دو متهم اصلی این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۸    
براساس اسناد فاش شده از سوی موسسه حقوقی پانامایی مشخص شد که پسر رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در یک کمپانی ساحلی مبلغ یک میلیون دلار سهام دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۲    
با بخشنامه جدید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، محدودیت های پرداخت حق اولاد کارگران برداشته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
اندیشه ها، اعتقادات و اعمال شهید سپهبد علی صیادشیرازی و نحوه انجام وظایف و عمل به تعهداتش در عرصه های زندگی اجتماعی، خانوادگی و شغلی حاکی از آن است که وی در ابعاد اخلاقی و فرماندهی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
خبر درگذشت همیشه کوتاه است و یک جمله بیشتر ندارد. این بار، جهت این خبر، ثریا حکمت بود که صبح دیروز، جمعه 20 فروردین، در 63 سالگی، به دیار باقی شتافت. خبری که آن را دخترش (مونا مجتهدی) اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۳    
شبکه المیادین پیش نویس سند آتش بس پیشنهادی سازمان ملل در یمن را که قرار است از فردا یکشنبه 10 آوریل(22 فروردین) اجرایی شود منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۵    
در حالی که براساس توافق ایران و روسیه، صادرات لبنیات ایرانی به این کشور از ابتدای بهمن پارسال مجاز شده بود، برخی موانع بازرگانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
این روزها بحث باز بودن یا نبودن سوئیفت پس از اجرای برجام به یکی از داغ ترین موضوعات رسانه ای تبدیل شده و گاها از آن استفاده سیاسی نیز می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه دولت به هیچ وجه اجازه ساخت و ساز در پارک ملی سرخه حصار را نمی دهد و شهرداری نیز برای پارک ملی کاربری مسکونی نداده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
نوبهار زنجانی، یکی از خواهران بابک زنجانی در گفت وگویی به تشریح روند بازداشت برادرش تا صدور حکم پرونده پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۶    
دکتر منوچهر ستوده ایرانشناس برجسته و صاحب بیش از 80 جلد تالیف و ترجمه و بیش از 200 مقاله در حوزه تاریخ وادبیات ایران درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۳    
وکیل مدافع مهدی هاشمی از بازگشت موکلش به زندان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۸    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با فرض اصرار شورای محترم نگهبان در خصوص یکی از منتخبین اصفهان ، نفر بعدی که 25 درصد آرای ماخوذه صحیح را کسب کرده است از نظر وزارت کشور منتخب محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۵    
دیمیتری راگوزین معاون امور دفاعی نخست وزیر روسیه گفت، هیچ مانعی در تحویل سامانه های موشکی پدافند هوایی اس-300 به ایران وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۵    
در طلیعه ماه پر فضیلت رجب پنجمین پیشوای برحق مسلمین، امام محمد باقر(ع) از نسلی پاک و مهذب پا به عرصه وجود نهاد و تحت تربیت مکتب اهل بیت(ع) سرآمد مردمان عصر خویش گردید و همچنان که پیامبر اکرم(ص) بشارت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه شاید با صرفه ترین کار در گذشته این بود که به بافت فرسوده توجه بیشتر می شد گفت: تامین مسکن در داخل شهر یا اطرف آن با مسکن مهر در بیابان فرق دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲    
پوسترهای بخش های مختلف سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر که توسط حمیدرضا بیدقی طراحی شده، رونمایی شدند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲    
رسانه های قزاقستان اعلام کردند که نورسلطان نظربایف رییس جمهوری قزاقستان به دعوت همتایش حسن روحانی 11 آوریل (دوشنبه 23 فروردین) به تهران سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۶    
برانکو ایوانکوویچ که با تمدید دو ساله قراردادش با سرخ های تهرانی در صدر اخبار نشسته و به گونه ای به آنها در آستانه دربی سرنوشت ساز تهرانی روحیه داده است، در مصاحبه ای با روزنامه نووی لیست کرواسی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۶    
فعالیت های مسالمت آمیز برنامه های هسته ای ایران در حالی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد که 10 سال از هنگامی که برای نخستین بار دانشمندان کشور موفق شدند از گاز UF6 ماده غنی شده اورانیوم تولید کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۳    
دستاوردهای قوه مجریه، نه فقط مختص دولت یا جناح های هوادار آن، که برای همه ایران و همه جناح ها و ارکان کشور است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
نتیجه انتخابات امسال ریاست جمهوری امریکا سهمی فراوان در ترسیم وضعیت کلی جهان دارد اما این لزوماً به این معنا نیست که امریکایی ها برای رأی دادن به چهره مورد نظرشان از آرا و ایده های سایر کشورها تأثیر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
تنها 4 روز پس از بزرگترین افشاگری تاریخ موسوم به اسناد پاناما که حاوی نام های شناخته شده بسیاری از چهره های سیاسی جهان بود، دیوید کامرون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
عزیزی هست در میهمانی ها که همیشه کیف چرم اصل به دست دارد حتی وصله پینه شده و کفش هایش نیز همین طور. چرم، اما لهیده و گاهاً اندکی پوسیده. اعتقاد دارد مرغوب تاناکورا بهتر از نامرغوب وطنی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۱    
منوچهر هادی را اغلب مخاطبان با دو ملودرام قرنطینه با بازی رضا عطاران و نیوشا ضیغمی و یکی می خواد باهات حرفه بزنه با بازی شهاب حسینی و یکتا ناصر می شناسند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
هیلاری پاتنم از بزرگترین فیلسوفان قرن بیستم در 23 اسفند سال 1394 در 89 سالگی درگذشت. نام پاتنم برای دانشجویان و علاقمندان به فلسفه ناشناخته نیست و دستاوردهای فکری و آرای فلسفی او که اکنون در زمره ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
منوچهر هادی نمونه فیلمسازی غریزی از جنس امیر نادری یا مسعود کیمیایی است و فعالیت های متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را در سینما انجام داده و با سینما آشنا است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۵    
شهرستان زیبا و تاریخی قصرشیرین که در طول 8 سال دفاع مقدس خط مقدم مقابله با دشمن بود، دارای مشکلاتی است که رفع آنها همت مسئولان استانی و کشوری و همکاری همه جانبه مردم را می طلبد.
  • ۱