چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 23 فروردین 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 فروردین 1395 ایران آنلاین 2 فروردین 1395 ایران آنلاین 3 فروردین 1395 ایران آنلاین 4 فروردین 1395 ایران آنلاین 5 فروردین 1395 ایران آنلاین 6 فروردین 1395 ایران آنلاین 7 فروردین 1395 ایران آنلاین 8 فروردین 1395 ایران آنلاین 9 فروردین 1395 ایران آنلاین 10 فروردین 1395 ایران آنلاین 11 فروردین 1395 ایران آنلاین 12 فروردین 1395 ایران آنلاین 13 فروردین 1395 ایران آنلاین 14 فروردین 1395 ایران آنلاین 15 فروردین 1395 ایران آنلاین 16 فروردین 1395 ایران آنلاین 17 فروردین 1395 ایران آنلاین 18 فروردین 1395 ایران آنلاین 19 فروردین 1395 ایران آنلاین 20 فروردین 1395 ایران آنلاین 21 فروردین 1395 ایران آنلاین 22 فروردین 1395 ایران آنلاین 23 فروردین 1395 ایران آنلاین 24 فروردین 1395 ایران آنلاین 25 فروردین 1395 ایران آنلاین 26 فروردین 1395 ایران آنلاین 27 فروردین 1395 ایران آنلاین 28 فروردین 1395 ایران آنلاین 29 فروردین 1395 ایران آنلاین 30 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار آقای نورسلطان نظربایف رئیس جمهوری قزاقستان با اشاره به ضرورت افزایش همکاریهای دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۱    
آقای نورسلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان و هیأت همراه، عصر امرور (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۴۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به جزئیات سفر هیئتی از بوئینگ به ایران گفت: بعد از مجوز وزارت خزانه داری آمریکا به بوئینگ برای مذاکره با ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۹    
پیوستن یک بازیگر زن تلویزیون به شبکه جم تکذیب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۶    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هیچ وقت شرکت دخانیات متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نبوده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۶    
مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران اعلام کرد: سه شهربان این شرکت به دلیل رفتار غیر حرفه ای در موضوع کارواش سعادت آباد اخراج و 2 نفر دیگر نیز از کار تعلیق شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۶    
اولین پرش درایران باپرچم مقدس ایران درابعاد(9.23)ازهواپیماc-130 توسط نادعلی تازیکه لمسکی ، یکی ازکلاه سبزهای تیپ65نوهد، انجام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزینه های مطرح برای ریاست مجلس دهم گفت که لاریجانی و عارف هردو گزینه های صالحی برای ریاست مجلس آینده هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار دولت برای پرداخت مطالبات فرهنگیان به ویژه بازنشستگان را مشخص کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری را مجاز کردند تا سقف درآمد اختصاصی سال 94 نسبت به اخذ تسهیلات از بانک ها اقدام کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۷    
نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1395 به دولت اجازه دادند تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از 8 سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۷    
بر اساس مصوبه هیات وزیران، بانک مرکزی مکلف شد معادل 52 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خرید گندم تولید داخل اختصاص دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۷    
هیات وزیران سهام واگذارشده برخی از شرکتها به سهام عدالت را اصلاح و پروانه بهره برداری یک شرکت شیمی دارویی را صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۵    
مجید تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه از هماهنگی و انعکاس اخبار توسط تیم رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان مذاکرات هسته ای اظهار رضایت کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۲    
دو فعال از طیفهای مختلف سیاسی روز دوشنبه در چارچوب بررسی رویکرد دولت پس از اجرای برجام با عنوان 'پسابرجام' در دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون این موضوع مناظره کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۲    
از قدیم گفته اند عقل سالم در بدن سالم است؛ در این بین گاهی اوقات کارهایی انجام می دهیم که به نظر نمی رسد به بدن ضرر می رسانند اما در دراز مدت عوارض نامطلوبی را خواهند داشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: باتوجه به حادثه تلخ منا و عدم همکاری دولت عربستان برای پرداخت خسارت و دیه جانباختگان ما در این حادثه و همچنین قطع روابط دیپلماتیک دو کشور و تعطیلی سفارتخانه و کنسولگری عربستان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۹    
براساس نتایج تست AnTuTu لیست 10 تلفن هوشمند برتر سه ماهه اول سال 2016 منتشرشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جمهوری اسلامی ایران از همکاری های مشترک علمی با مراکز آموزش عالی کشور استونی استقبال می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۷    
پادشاه عربستان در حالی قرار است از امروز سفر رسمی خود به ترکیه را آغاز کند که از جمله مسائل اصلی دستور کار این سفر وی همکاری نظامی نزدیک تر، مقابله با ایران، امنیت، روابط تجاری و راهبردی هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۷    
گروه تروریستی داعش قصد داشت در جریان برگزاری بازی های یورو 2016 فرانسه به این کشور حمله کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۴    
رئیس نهاد رهبری ولی فقیه در دانشگاه ها: براساس سند موسیقی، برگزاری کنسرت در دانشگاه ها ممنوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۴    
قیمت برنج ایرانی در بازار مصرف افزایش یافته و هرکیلوگرم از این محصول تا 11هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۱    
مهدی کوچک زاده نماینده تهران، ری ، شمیرانات و اسلام شهر از دیدار برخی نمایندگان مجلس نهم با احمدی نژاد در ظهر امروز خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۱    
نوه امام جدال در بین سطوح حاکمیت را موجب بدبینی و ناامیدی مردم نسبت به نظام عنوان و تاکید کرد که جدال، دوستی ها را از بین برده و تبدیل به دشمنی می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۱    
در آستانه فرا رسیدن 29 فروردین سالروز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، جنگنده های نیروی هوایی ارتش به تمرین رژه هوایی پرداختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۸    
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی عوارض آب بهای مصرفی شهری در سال 95 و در چارچوب بودجه سنواتی با مصوبه مجلس افزایش نمی یابد و این مبلغ به مانند سال گذشته یکصد و پنجاه ریال محاسبه و از مشترکان دریافت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۸    
فنگ بین شینگ، پدر سیستم فیلترینگ چین در جریان سخنرانی آکادمیک مجبور به استفاده از وی پی ان برای دور زدن فیلتری شد که خودساخته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۵    
: 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب تبصره ای از بخش درآمدی لایحه بودجه، میزان جرایم مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه را تعیین کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۴۰    
رییس صندوق رفاه دانشجویان از اعطای وام 15 میلیونی به دانشجویان متاهل تهرانی جهت ودیعه مسکن توسط این صندوق و صندوق کارآفرینی امید خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۸    
وزیر امور خارجه کشور استونی مارینا کالجوراند دیروز در سفر خود به ایران با رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشور و امروز نیز با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۸    
بازیگر فیلم سینمایی گناهکاران با ابراز امیدواری نسبت به جدی گرفتن سوژه بیماران ایدزی، گفت: شخصا اعلام آمادگی می کنم برای بازی در نقش یک مبتلا به ایدز تا وظیفه خود را در قبال این بیماران انجام دهم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۵    
شهروندان و نامزدهای انتخاباتی سوریه با نزدیک شدن به ساعت های پایانی تبلیغات انتخابات مجلس در این کشور، خود را برای به مبارزه طلبیدن تروریسم در عرصه سیاسی آماده می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: حال عباس کیارستمی کارگردان مطرح کشور خوب است و وضعیت درمان وی هر روز به وزیر بهداشت گزارش می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران اسلامی با تکیه بر مردم ویرانی های جنگ و عقب افتادگی های تاریخی را ساخت و جبران کرد و در آینده نیز با تکیه بر مردم از همه مراحل و موانع خواهد گذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۲    
روزنامه قانون در صفحه طنز امروز خود، با درج آگهی هایی، به برخی حواشی اخبار این روزها از پلمب به خاطر شکل قلب تا حمله به صفحات مجازی هنرمندان، اشاره داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۲    
محققان یک ماده شبه پلاستیک ساخته اند که در درجه حرارت بدن می تواند خود را ترمیم کند و در عین حال برای بدن سمی نیست؛ از این ماده می توان برای تولید پانسمان های خود ترمیم کننده زخم استفاده کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۹    
مراسم اختتامیه مجلس نهم در روز سه شنبه 4 خرداد و افتتاحیه مجلس دهم در روز شنبه 8 خرداد ماه برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۶    
غلامعلی حداد عادل به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال جدید، شعری بهاری می سراید، او امسال نیز شعری سروده که در دیدار نوروزی با کارکنان بنیاد سعدی قرائت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۶    
در روزهای آینده خودروهای جدید تهران با پلاک 10 به سطح خیابان ها می آیند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۳    
رئیس فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی دلجویی کرد تا سرمربی پرتغالی همچنان به کارش در ایران ادامه دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۱    
این ربات که در خبرهای گوگل از آن با عنوان Alphabet نام برده شده بود، در آزمایشگاه رباتیکی در دانشگاه توکیوی ژاپن در حال طی کردن مراحل نهایی تولید می باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۱۱    
تعیین میزان حق انتفاع بهره برداری معاون با موافقت نمایندگان و برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 95 کل کشور بازگشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۹    
ترمینال قطار کورسکی در مسکو در پی تماس تلفنی فردی ناشناس که از بمب گذاری در این ترمینال خبر داده بود، از بیش از 600 مسافر تخلیه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۹    
تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز ، شامل انتقاد از کارشکنی های طرف مقابل در اجرای برجام و پیشنهاد عمل متقابل ایران، همچنین موضوعای نظیر ضرورت مقابله با ریزگردها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۹    
حمله انتحاری روز دوشنبه افراد ناشناس به یک ایستگاه پلیس روسیه در منطقه استاوروپول در شمال قفقاز چهار کشته برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۶    
مطالعات جدید نشان می دهد که ازدواج سبب طول عمر بیماران مبتلا به سرطان می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۶    
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: همکاری در مساله سوریه موجب ارتقاء سطح روابط فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۳    
دفتر ناطق نوری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی مدعی وابستگی به حجت الاسلام ناطق نوری رسمیت ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۳    
اولین عضو ارتش ایران در سوریه به شهادت رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۰    
باور معروفی هست که پول خرج کردن باعث خوشحالی و رضایت از زندگی می شود. اما آیا این حقیقت دارد؟ محققان می گویند این موضوع صحت دارد به شرط آنکه خرید شما مطابق شخصیت شما باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۰    
رئیس کمیسیون اصل نود با بیان اینکه شکایت جمعی از نمایندگان از قاضی پور در این کمیسیون در حال رسیدگی است گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با یادآوری دیدار نوروزی مسئولان با مقام معظم رهبری، ماجرای درخواست عیدی مسئولان کشور از معظم له و پاسخ ایشان را روایت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۹    
رییس جمهوری قزاقستان با اشاره به این که فصل جدیدی در تاریخ روابط دو کشور گشوده خواهد شد، گفت: برداشتن تحریم های ضد ایرانی همکاری های مختلف و خوبی را در آینده میان دو کشور در برخواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف معافیت مالیاتی در سال 95، را 156 میلیون ریال تعیین کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۶    
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از منتخبان مجلس دهم دیدارهایی را با علی لاریجانی رییس مجلس در قالب دیدارهای نوروزی انجام داده اند که در این دیدارها در مورد مجلس آینده نیز گفت و گو شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که وزارت نیرو علاوه بر دریافت نرخ آب بهای شهری و نیز دریافت بهای برق از مشترکان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اخذ مالیات نقل و انتقال املاک را تعیین کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۳    
سلمان بن عبدالعزیز در نخستین سفر خود به مصر در جایگاه پادشاه عربستان سعودی، کوشید تا به رغم برخی اختلاف های سیاسی بین ریاض و قاهره، روابط دوجانبه را مستحکم تر از قبل سازد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به اهمیت اجلاس سازمان همکاریهای اسلامی در ترکیه گفت : امیدواریم نتیجه این اجلاس و ندایی که از آن به گوش جهان می رسد، وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به تشریح مزیت های کارت بازرگانی برای اقتصاد و فعالان اقتصادی کشور پرداخت و گفت: نخستین مزیت صدور کارت بازرگانی نظم بخشی به فضای اقتصادی است؛ علاوه بر این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۸    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی بدون اشاره به تجاوز نظامی عربستان و متحدانش به یمن و کشتار مردم این کشور اعلام کرد که در سال 2015، 900 کودک در یمن کشته شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۸    
خبر پیروزی های دو عملیات نظامی که یکی روز یکشنبه در جنوب کرکوک و دیگری حدود 10 روز پیش در غرب شهر الرمادی در الانبار شروع شده بود، امروز از سوی منابع رسمی عراق اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۸    
رئیس شعبه 54 تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرد: چهار بیمارستان خصوصی در تهران به علت گرفتن وجه اضافی از بیمار ،بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۸    
پیام کوتاهی که به یک زن پنجاه ساله ی نیویورکی ارسال شد، جان 15 پناهجو را در کشور انگلستان نجات داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به دنبال بالا آمدن سطح آب دریاچه ارومیه، دو فروند از قایق های گشت و کنترل پارک ملی دریاچه ارومیه بعد از چهار سال به آب انداخته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بخش نخست گفت و گوی خود از تقسیم تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی به قبل و بعد از هفتم اسفند 94 صحبت کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
محمود واعظی رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه گفت:دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی اواخر هفته جاری به شهر استانبول ترکیه سفر خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: فضای سیاسی بعد از برجام کمک کرد تا مشکلات ویزا کمتر شده و دانشجویان بیشتری نسبت به سال 93 از فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی بهره مند شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۲    
تارنمای بی بی سی گزارش داد: سفیر اسپانیا در بلژیک در پی انتشار خبرهایی مبنی بر غیبت های پی در پی وی در محل کار و ادعای سوء استفاده اش از قدرت، برکنار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۹    
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با انتشار اطلاعیه ای از ارائه خدمات و تسهیلات ویژه شرکت برای تماشاگران دربی بزرگ پایتخت در روز جمعه(27 فروردین) خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۹    
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مصمم به حمایت و مشارکت های مالی ویژه با شرکت های دانش بنیان در راستای تقویت سرمایه گذاری و ذخیره استراتژیک مالی طی سال جاری هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
دانلود
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گیری درباره ی رابطه ایران با کشور عربستان و بلاتکلیفی وضعیت حج تمتع در سال 95 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۹    
بن لنز جوان انگلیسی که عکس سلفی او با هواپیما ربای مصری در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت به شهرت و ثروت رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۴    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی برای سومین بار و تا ساعت 24 امروز،دوشنبه 23 فروردین ماه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۱    
رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال 11 اردیبهشت برگزار می شود. او می گوید که با مجوز گرفتن از وزارت ورزش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۵    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان برای توسعه بیش از پیش روابط و مناسبات دو جانبه، 9 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری در بخش های مختلف به امضا رساندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۲    
مادر 23 ساله مشهدی در دومین زایمان خود در بیمارستان ام البنین(س) پنج قلو به دنیا آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۹    
معاون اول رییس جمهوری، انرژی را یکی از عوامل اصلی توسعه کشور دانست و بر ضرورت متناسب سازی سند ملی راهبرد انرژی با اقتضائات فعلی کشور تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه درباره مباحث مطرح شده در نشست خبری امروز خود درمورد تحویل سامانه اس 300 به ایران توضیح ضروری و مهمی را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۴    
معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت از تعیین نرخ خوراک گازطبیعی واحدهای پتروشیمی تا پایان هفته آینده خبر داد و گفت: این رقم برای 6 ماه نخست امسال حدود 8,2 سنت خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۴    
رسانه های آلمان گزارش داده اند که در سال گذشته میلادی هزاران تن از آوارگان زیر 14 سال در آلمان مفقودالاثر شده اند. گفته می شود که اکثر آنان شهروند افغانستان، سوریه، اریتره، مراکش و الجزایر هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید براینکه محدودیت ها مانع پیشرفت اتمی ایران نمی شود گفت که راهبرد جدید کشورمان ساخت نیروگاههای کوچک هسته ای با قابلیت های خوب درمقایسه با نیروگاههای بزرگ است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با صدور اطلاعیه ای انتشار اخباری به نقل از وزیر نفت را در مورد افزایش قیمت بنزین تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آخرین وضعیت امنیت مرزهای کشور گفت: در اسفندماه سال پیش دو عضو یک گروهک تروریستی که با جلیقه انتحاری وارد مرز ایران شده بودند توسط کارکنان نیروی زمینی شناسایی و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۹    
خبرگزاری رویترز امروز (دوشنبه) از وقوع سه حمله احتمالی در منطقه ستاوروپل در جنوب روسیه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۶    
چندی پیش، وزیر نیرو گفت که دشت های ایران یک به یک به دلیل برداشت های اضافه از آب های زیرزمینی دچار فرونشست می شوند و در همین شهر تهران در طول سال 36 سانتی متر نشست زمین داریم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۰    
وزیر نفت گفت: توافق نامه همکاری با یک شرکت معتبر آلمانی برای ساخت مجتمع پتروشیمی در ایران تا یک ماه آینده امضا می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۷    
صرافان بازار ارز و سکه در معاملات امروز(دوشنبه) بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با 120 ریال افت نسبت به دیروز(یکشنبه) 34 هزار و770 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 60 هزار ریال افزایش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۴    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا -سه شنبه - در نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول ترکیه شرکت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۱    
سومین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور دقایقی پیش پایان یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاریخ را شمشیری دو لبه توصیف کرد و گفت: بن لادن و صدام برای تمدن غرب دشمنان وحشتناکی بودند اما در دل تمدن غرب هم مردانی مثل هیتلر و استالین پرورده شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۲    
دبیر انجمن برنج با بیان اینکه فروشندگان و بنکداران مقصر گرانی ناگهانی این محصول در تهران هستند، گفت: سازمان حمایت باید این مساله را کنترل می کرد که این کار را انجام نداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال گذشته(1394 ) 118 مورد فوت بر اثر سلاح سرد به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۳    
یک روز مانده به قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، AFC سیاسی کاری خود را برای گرفتن میزبانی از ایران را آغاز کرد!
  • ۱