چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 28 فروردین 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 فروردین 1395 ایران آنلاین 2 فروردین 1395 ایران آنلاین 3 فروردین 1395 ایران آنلاین 4 فروردین 1395 ایران آنلاین 5 فروردین 1395 ایران آنلاین 6 فروردین 1395 ایران آنلاین 7 فروردین 1395 ایران آنلاین 8 فروردین 1395 ایران آنلاین 9 فروردین 1395 ایران آنلاین 10 فروردین 1395 ایران آنلاین 11 فروردین 1395 ایران آنلاین 12 فروردین 1395 ایران آنلاین 13 فروردین 1395 ایران آنلاین 14 فروردین 1395 ایران آنلاین 15 فروردین 1395 ایران آنلاین 16 فروردین 1395 ایران آنلاین 17 فروردین 1395 ایران آنلاین 18 فروردین 1395 ایران آنلاین 19 فروردین 1395 ایران آنلاین 20 فروردین 1395 ایران آنلاین 21 فروردین 1395 ایران آنلاین 22 فروردین 1395 ایران آنلاین 23 فروردین 1395 ایران آنلاین 24 فروردین 1395 ایران آنلاین 25 فروردین 1395 ایران آنلاین 26 فروردین 1395 ایران آنلاین 27 فروردین 1395 ایران آنلاین 28 فروردین 1395 ایران آنلاین 29 فروردین 1395 ایران آنلاین 30 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۶    
یادم هست بعد از فیلم دزد دوچرخه چنان متاثر شده بودم که گریه ام گرفت. پس رفتم آمریکا، و زمانی رفتم آمریکا که درست بحبوحه شکوفایی سینمای مدرن امروزی بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۷    
فدراسیون فوتبال عراق به توهین های سعودی ها واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی رسانه های سعودی شد. همچنانکه تاکید کرد که این کشور ایران را به عنوان میزبان نهایی بازیهای خود انتخاب کرده و این خواسته ملت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۳    
مدیرعامل دفتر اقتصاد و صنعت ایالت باواریا آلمان گفت: با رفع موانع همکاری بیمه هرمس آلمان با ایران، در سفر اردیبهشت ماه وزیر اقتصاد آلمان به تهران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که افزایش ضخامت 'پوسته' حشرات مزاحمی همچون ساس، آنها را در برابر حشره کش ها مقاوم تر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۰    
سفیر فنلاند در ایران گفت که این کشور به دنبال برقراری روابط همه جانبه به ویژه اقتصادی خوب با جمهوری اسلامی به عنوان نخستین شریک تجاری در خاورمیانه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۷    
رییس جمهوری ترکیه با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری های مشترک، گفت: باید سرمایه گذاران خود را به سرمایه گذاری های مشترک تشویق کنیم و امروز به توافق رسیدیم که همکاری های خود را در برطرف کردن موانع ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۷    
کانون وکلای دادگستری مرکز در نامه ای به رییس قوه قضاییه، پیشنهاد حذف تبصره ماده 48 اصلاحی 24/ 03/ 94 قانون آیین دادرسی کیفری را ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۷    
سید محمدعلی حسینی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در یادداشتی با عنوان ضرورت های مرحله جدید روابط ایران و اتحادیه اروپا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۴    
سپهر خلجی مدیر روابط عمومی دفتر رهبری حاشیه نگاری دیدار منتشر نشده 24 /1/ 1395 جمعی از مدیران نظام با رهبر معظم انقلاب را در صفحه کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای درباره سجده بر مهر سیاه و چرک شده را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۱    
رییس جمهور ایران، توسعه همه جانبه سطح روابط و همکاری میان تهران – آنکارا را مورد تاکید مقام های ارشد دو کشور دانست و تصریح کرد: تاریخ، دین، فرهنگ و منافع مشترک دو ملت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره با همکاری هنگ مرزی پیرانشهر، یک محموله قاچاق به تعداد 800 قطعه طوطی برزیلی را در این شهرستان کشف کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۴    
مرحله جدید فعالیت گشت های طرح امنیت اخلاقی در تهران از صبح امروز (شنبه) آغاز شد و مٱموران نیروی انتظامی پلیس با مصادیق بدپوششی، کشف حجاب در خودرو، مزاحمت برای نوامیس و... برخورد می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۸    
وکیل پایه یک دادگستری از آخرین وضعیت سیامک نمازی خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
ارتش سوریه پس از درگیری با تروریست های داعش در خناصر، مسیر حلب-خناصر- دمشق را پس از بسته شدن آن باز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
هواداران استقلال با ارسال کامنت هایی متعدد به صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال به شدت از عملکرد پروزی مظلومی شاکی هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۲    
چکنواریان با بیان اینکه به عنوان رهبر مهمان با ارکستر ملی همکاری می کنم، گفت: در اتمسفری که مبنایش حقوق بگیری باشد؛ نمی توانم خلاق باشم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۹    
یک فعال صنفی کارگری اعتقاد دارد که کارگران به مسائلشان نگاه صنفی دارند و نباید با نگاه امنیتی آنها را از حقوق ابتدایی محروم ساخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نمایندگان بویینگ از عدم ارائه خدمات به ایرلاین های ایرانی در گذشته عذرخواهی کردند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۳    
وکیل مدافع فیزیکدان جوان ایرانی که به حبس محکوم شده، از وضعیت موکل خود خبر داد و گفت: کوکبی به سرطان کلیه مبتلا شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
دولت استرالیا یک مهاجر ایرانی را که در اردوگاه زندانیان پناهنده اقدام به خودکشی کرده بود، به 12 ماه حبس زندانی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۳    
مدیر گروه بیماریهای واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی 327 نفر مبتلا به بیماری ایدز در این استان خبرداد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۰    
برنامه امضای 8 سند همکاری در زمینه های مختلف با حضور روسای جمهور ایران و ترکیه در آنکارا برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۷    
مسئولان کمیته داوران تصمیمات و قضاوت محسن ترکی، داور دربی 82 را تأیید کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۷    
روزنامه "حریت" چاپ ترکیه با انتشار گزارشی اشاره کرده است که "بنجامین برافمن" وکیل شناخته شده نیویورکی که وکلات چهرهای مشهوری همچون مایکل جکسون را به عهده داشته است قرار است از "رضا ضراب" تاجر ایرانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از آغاز دوره آموزشی 97 نفر از نیروهای جدید در این سازمان خبر داد و گفت: این افراد بعد از طی دوره آموزشی دو ماهه در بخش های فنی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۱    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه روز شنبه در اولین مقصد از سفر منطقه ای خود وارد لبنان شد و در فرودگاه رفیق حریری بیروت مورد استقبال سمیر مقبل وزیر دفاع و معاون نخست وزیر لبنان قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش شدت بارندگی فردا(یکشنبه) در استان به مسئولان و شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی در مسیر تردد کوهستانی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۵    
گروه 20 با انتشار بیانیه ای مشترک، از رشد ضعیف اقتصادی و ضعف تولید و فروش کالا ابراز نگرانی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۵    
نوشاد عالمیان که راهی جدول شانس مجدد رقابت های انتخابی المپیک شده بود، توانست با غلبه بر نماینده کشور میزبان، سهمیه بازی های المپیک 2016 را به دست آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
منابع خبری روز شنبه اعلام کردند در حمله موشکی نیروهای عراقی به مواضع گروهک تروریستی داعش در شرق فلوجه مسئول پدافند هوایی داعش و پنج نفر از معاونانش به هلاکت رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مدیر یک شرکت ایتالیایی از لغو تحریم بیمه ای شرکت ساچه ایتالیا در بخش صنعت پتروشیمی ایران و صنایع تکمیلی آن به دنبال سفر هفته گذشته نخست وزیر ایتالیا به تهران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، سرمقاله بیست وهشتمین شماره نشریه خط حزب الله را به استناد بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهداف اقتصاد مقاومتی با عنوان این 4 هدف ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه سالانه 25 میلیارد دلار واردات قاچاق و تجارت زیرزمینی بدون پرداخت مالیات در کشور رخ می دهد افزود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۹    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر با ده ها فقره سرقت در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
سفر یک رئیس جمهور، یک نخست وزیر و یک وزیر خارجه در هفته گذشته به تهران و امضای بیش از یکصد تفاهم نامه و سند همکاری مشترک ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
دختر 14ساله وقتی در پارک با پسرجوانی آشنا شد، هرگز تصور نمی کرد که قربانی نقشه سیاه وی و 4 همدستش می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۱    
کره شمالی روز شنبه اعلام کرد که فقط بخاطر تهدیدهای هسته ای آمریکا این کشور به سمت ساخت تسلیحات هسته ای روی آورده و واشنگتن را متهم کرد که در برابر اتمی شدن تسلیحاتی رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۸    
درتاریخ 31 فروردین روز سه شنبه ساعت11صبح در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برخی یادگاری های عزت الله انتظامی برای کمک به کودکان بیمار این بیمارستان به فروش می رسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی، رویکرد آمریکا در استمرار مسیر تحریم ها و کارشکنی در اجرای تعهدات بر اساس برجام را نامطلوب وغیر سازنده توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۲    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: طغیان رودخانه دز به چند پایه پل 1700 ساله دزفول مربوط به دوره ساسانی خسارت وارد کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۲    
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با اشاره به حادثه اسیدپاشی عصر روز گذشته(جمعه) در خیابان مولوی، در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۲    
استاندار کرمانشاه از سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۹    
یک منبع مطلع، انتشار گزارشهایی مبنی بر وخامت حال دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی را بی اساس خواند و از ترخیص وی از بیمارستان در روزهای آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۶    
در روزهایی که بحران انسداد سیاسی در عراق اوج گرفته، زمزمه ها در خصوص امنیت بغداد، پایتخت عراق، از هنگام یورش برق آسای داعش در ژوئن 2014، بیش از هر زمانی شنیده می شود و نگرانی ها بالا گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۸    
همان طور که گوگل پیش از این نیز وعده داده بود به تازگی با عرضه نسخه 50 مرورگر محبوب خود کروم به پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی ویندوز XP، ویستا و نسخه های قدیمی تر از OS X 10.9 Mavericks پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۸    
همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز یکشنبه 29 فروردین، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح انجام نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به لزوم بازطراحی تابلوهای راهنمای معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت، گفت: با طراحی مجدد اعداد 2رقمی به عنوان نشانه معابر به این تابلوها اضافه خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان داد وستدهای معاملاتی امروز(شنبه) با یک هزار و 602 واحد کاهش به ارتفاع 77 هزار و 985 واحدی عقب نشینی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس سازمان امور اراضی کشور، تهیه نقشه کاداستر(اطلاعات مکانی اراضی) سطحی معادل 15 میلیون هکتار تا پایان سال 96 را از برنامه های این سازمان اعلام کرد و گفت: حدود 10 میلیون هکتار از اراضی آبی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرای دوطرح خرید کالای اساسی تا سقف 10 و 15 میلیون تومان ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از فروشگاه های "رفاه" و "اتکا" خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
رسانه های فرانسوی ضمن امنیتی خواندن فضای شهر پاریس گزارش دادند که 10 هزار نیروی پلیس در پایتخت این کشور مستقر شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعداز ظهر امروز (شنبه ) و فردا در مناطقی از شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش باران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۴    
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به تکذیب تخلف در برداشت از صندوق توسعه ملی از سوی معاون اول رئیس جمهور و سازمان مدیریت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سکه تمام طرح جدید در ادامه روند کاهشی اواخر هفته گذشته، در بازار امروز - شنبه - نیز به یک میلیون و 28 هزار تومان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: آزمایش موشکی نقض برجام نیست و نگرانی زیادی در این زمینه نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با فدریکا موگرینی اعلام کرد: آماده سازی اقدامات لازم اداری برای باز شدن دفتر اتحادیه اروپا در ایران از موضوعات مطرح شده با خانم موگرینی بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۴    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۴    
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۸    
شمار قربانیان زمین لرزه 7.3 ریشتری در جنوب غربی ژاپن به دست کم 21 کشته و بیش از 1500 زخمی رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
پنجمین روز و هشتمین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه سال 1395کل کشور دقایقی پیش در مجلس شورای اسلامی پایان یافت و نمایندگان فردا به ادامه بررسی پیشنهادهای الحاقی به این لایحه می پردازند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
سرپرست اداره بیماری های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت ضمن بیان اینکه تا کنون گزارش مبنی بر بروز یک بیماری خاص از مناطق سیل زده اعلام نشده است، از احتمال آلودگی منابع آبی این مناطق ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
در جریان مذاکرات دو هیات ایرانی و اتحادیه اروپا به سرپرستی محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه مشترکی از سوی دو طرف صادر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۴    
پس از اجرایی شدن برجام یکی از موضوعاتی که جدی تر از گذشته در فضای اقتصادی کشور مطرح شده پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) است؛ اتفاقی که به اعتقاد مشاور وزیر صنعت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۴    
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که از ابتدای آبان ماه عملیات باروری ابرها به منظور افزایش 15 درصدی بارش ها در مناطق خشک کشور صورت بگیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۱    
مدیر عامل شرکت ملی پخش درباره طرح مجلس برای استفاده مجدد از سامانه هوشمند سوخت در راستای افزایش پلکانی نرخ، تصریح کرد که پنج نرخی کردن سوخت بنزین امکان پذیر نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۸    
معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در تابستان امسال 301 شهر با تنش آبی روبرو خواهند بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت به وزارت تعاون اجازه دادند دفترچه های بیمه پایه درمانی مازاد افراد دارندۀ بیش از یک دفترچه بیمه پایه درمانی را که تا پایان شهریورماه نسبت به تعیین تکلیف و انتخاب یک دفترچه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۴    
بر اساس آمار گمرک در سال گذشته امارات اولین صادرکننده گوشی تلفن همراه به کشور شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
سفیر کشورمان در روسیه در صفحه اینستاگرام خود از سفر علی لاریجانی، رئیس مجلس کشورمان به مسکو طی هفته جاری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت نقش نفت در شدت تحریم های بین المللی تاکید کرد که در صورتی که ایران تمرکز بیشتری در تنوع بخشی به فروش نفت داشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۲    
دیدار خصوصی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش به پایان رسید و در حال حاضر مذاکرات دو هیأت ایرانی و اتحادیه اروپا به ریاست این دو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۰    
روزنامه اعتماد در سرمقاله امروز به موضوع یارانه و انتقاد مخالفان دولت از عدم امکان حذف 24 میلیون نفر از یارانه بگیران پرداخته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۱    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بحران سیل در خوزستان با تدبیر مدیران استان و مدیریت بسیار خوب استاندار مهار و کنترل شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۶    
دستورالعمل جذب و بکارگیری سرباز معلمان در سال 95 از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از ازدواج جوانان مصوب کردند که تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین از سه میلیون تومان به 10 میلیون تومان با دوره بازپرداخت چهارساله افزایش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در یادداشتی در خصوص سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول نوشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس پلیس شهر مشهد جزئیات اسیدپاشی زن جوان به روی همسر سابقش را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از امضای توافقنامه از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۶    
امروزه، منطقه خاورمیانه تأمین کننده بیش از 40 درصد از صادرات نفت جهان است و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، این میزان در سال 2020 به سطح 50 تا 60 درصد افزایش خواهد یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
3 شبکه سرقت سازمان یافته در مشهد با عملیات های غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آمار دقیق حذف شدگان از دریافت یارانه گفت: در مجموع از شش میلیون نفری که قرار بود حذف شوند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۴    
براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات ها، امسال صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارائه کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۸    
سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح احتمالی برای اخذ عوارض تردد از برخی بزرگراه های پایتخت گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: میزان بارندگی ها طی سه روز آینده در شرق کشور بیش از سایر نقاط خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳    
انتشار تصاویری از جن گیری خیابانی در " رئونیون " در اقیانوس هند کاربران شبکه های اجتماعی را به واکنش وا داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳    
دور جدید طرح امنیت اخلاقی با حضور گشت های پلیس در خیابان ها و برخورد با بدپوششی،آلودگی صوتی،کشف حجاب و مزاحمان نوامیس در پایتخت از صبح امروز آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قیمت11 گروه مواد خوراکی را برای هفته منتهی به 20 فروردین ماه 1395 اعلام کرد که بر این اساس نرخ 7 گروه مواد خوراکی نسبت به هفته مشابه ماه قبل افزایش و قیمت سه گروه دیگر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه هزینه کرد منابع حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی را مشخص کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با انتقاد از برخی کمپ های خصوصی، نگه داری افراد در کمپ های خصوصی که با هدف تجارت تشکیل شده را مضر خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۴    
در حالی که برخی شنیده ها حاکی از "درخواست افزایش قیمت لبنیات از سوی صنایع مربوطه" است، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که هیچ درخواستی مبنی بر افزایش قیمت از سوی صاحبان صنایع مطرح نشده است و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اظهارات غیرکارشناسی مبنی برقاچاق بودن 40 درصد از طلای موجود در بازار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بحث هزینه لایحه بودجه به بانک مرکزی مجوز دادند ایران چک های مورد نیاز نظام اقتصادی کشور را تأمین کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
خط مترو مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، 30 فروردین با حضور مدیران شهری ومقامات مورد بهره برداری قرار می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر کشور با اشاره به بارندگی های شدید چند روز اخیر در 12 استان کشور گفت: به 6300 نفر تاکنون امدادرسانی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۴    
انتشار اظهارنامه مالیاتی ولادیمیر پوتین دو هفته پس از آغاز رسوایی اسناد پاناما صورت گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از صدور کیفرخواست پرونده زمین خواری بزرگ شرق تهران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان که از روز سه شنبه به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه و سران سازمان همکاری اسلامی به استانبول سفر کرده بود، شب گذشته به تهران بازگشت.
  • ۱