پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۸    
مراسم هفتمین روز درگذشت مهرداد اولادی با همت برخی پیشکسوتان روز سه شنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۵    
صدر اعظم آلمان عصر امروزبرای بازدید از شهرک پناهجوبان به استان غازی آنتپ ترکیه وارد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۳    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در کانال تلگرام خود به چند نکته در خصوص دستبرد جدید به اموال ایران در آمریکا اشاره کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
شبکه اقتصادی بلومبرگ آمریکا تصاویری از دفتر شاهزاده محمد بن سلمان پسر پادشاه سعودی در کاخ های پادشاه منتشر کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
ستاره سابق فوتبال ایران در گفتگویی جنجالی از سابقه 5 بار دوپینگ در زمان حضورش در فوتبال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۴    
یک مقام آگاه در مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری اعلام کرد رأی دیوان عالی کشور آمریکا مبنی بر تأیید رأی دادگاه بدوی به نفع عده ای از اتباع امریکا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
هیاتی به سرپرستی رئیس دانشگاه سانتیاگو دی کمپوستلا اسپانیا از دانشگاه تهران بازدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری قانون معاهده انتقال محکومان به حبس میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین را برای اجرا ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز شنبه در جریان سخنرانی اش در جمع جوانان در لندن ضمن اشاره به روابط ویژه و محکم بین واشنگتن و لندن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی رای خود را درباره فیروز کریمی صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۲    
لرد دیوید هنی سفیر پیشین انگلیس در سازمان ملل متحد و نماینده مجلس اعیان، با تاکید بر لزوم تعامل جدی تر میان لندن و تهران تصریح کرد که دولت دیوید کامرون به تعهداتش در برجام پایبند است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۲    
رئیس موسسه دریانوردی کره جنوبی از آمادگی کشورش برای سرمایه گذاری در بنادر و صنعت کشتیرانی ایران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۲    
هجوم آفت و سرما موجب از بین رفتن بسیاری از لاله های 'اشک مریم' (لاله های واژگون) خوانسار شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۶    
شهرداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر نامه ای به وزیر ارشاد نوشته و ضمن انتقاد نسبت به وضعیت فعلی ارکستر سمفونیک تهران از تعطیلی احتمالی این مجموعه ابراز نگرانی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۶    
10 روز از وقوع سیلاب در روستاهای بخش شعیبیه شوشتر می گذرد و با وجود اعلام مسئولان محلی مبنی بر عادی شدن اوضاع اما تعدادی از روستاها همچنان در شرایط بحرانی به سر می برند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره بین المللی فیلم پکن در پایتخت چین دست اندرکاران این صنعت قراردادهایی بالغ بر 2 میلیارد و 510 میلیون دلار امضا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
مهرداد اولادی بازیکن شماره 77 تیم ملوان سه شنبه هفته گذشته در تهران دچار ایست قلبی شد و دار فانی را وداع گفت!
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
در این تصاویر دانشجویان رشته مهمانداری هواپیما یکی از دانشگاه های استان هونان چین مشغول گذراندن یک دوره آموزشی روی یک پل شیشه ای خارق العاده هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۰    
در فضایی که بی اعتمادی شکل گرفته بین جریان های سیاسی عراقی، هرنوع راه حلی را با نگاه بدبینانه سایر جریان های سیاسی ناکام می گذارد، به نظر می رسد، در چنین فضایی، قاعده برد – برد در پای میزهای گفت وگو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
رائول سندیک معاون رئیس جمهور کشور جمهوری شرقی اروگوئه به دعوت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در راس هیات اقتصادی و تجاری به ایران سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
نیویورک تایمز نوشت: عربستان هرگز در رویارویی نظامی قادر به شکست ایران نیست وبدون کمک آمریکا امکان رسیدن به جایگاه والا را در منطقه که در رویای آن بسر می برد؛ ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
دادگاهی در مصر روز شنبه صدور حکم برای محمد مرسی رئیس جمهوری سابق این کشور را که به جاسوسی برای قطر متهم است، به تعویق انداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۴    
سازمان تامین اجتماعی با تکذیب رد شکایت این سازمان از سوی بابک زنجانی از صدور دادنامه اصلاحی و رای به محکومیت وی به رد مال و بازگرداندن پنج فقره چک به ارزش بیش از 17 هزار 700 میلیارد تومان به سازمان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سهم این وزارتخانه در تامین سلامت، پیشگیری و استانداردسازی سلامت و بهداشت جامعه کم بوده و تنها 20درصد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۱    
اصولا چه تضمینی وجود دارد که این لشکر در قالبی خاص محدود بماند و قدرت بدست آورده اش را مصروف تصفیه حساب های شخصی و فامیلی و حتی سیاسی ننماید؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در پردیس سینمایی چارسو، از روند برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی بازدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۹    
نماینده ارامنه تهران و شمال کشور درمجلس شورای اسلامی گفت: ایران بیشترین ضرر را از نسل کشی، افراطی گری و تروریسم دیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
سرمقاله شماره جدید خط حزب الله به بررسی اعترافات مقامات آمریکایی دو زمینه بدعهدی در مساله برجام و اعتراض دولتمردان کشورمان به این نقض عهد پرداخته و سخنان چند سال گذشته رهبر انقلاب در این زمینه را با ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
آمار استفاده کاربران از اینترنت در سال 2015 منتشر شد . این گزارش شامل آمار فعالیت هایی است که کاربران در یک دقیقه در سایت های اینترنی مشهور انجام داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
نزدیک به هفت میلیارد ریال سهم دولتی از آغاز سال تاکنون به طور تدریجی در بورس فروخته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۷    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،گفت: مسئولیت بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال و اعلام نهایی اسامی تایید صلاحیت شدگان بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۹    
سخنرانی انتخاباتی روز شنبه صادق زیباکلام در ستاد اصلاح طلبان شهرستان میاندوآب به دلایل نامعلومی لغو شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۹    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری قانون موافقتنامه استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
دکتر حسن روحانی قانون موافقتنامه های انتقال محکومین به حبس بین دولت ایران و دولت های پاکستان و ترکمنستان را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
رئیس شورایعالی جامعه حسابداران رسمی کشور گفت: حسابخواهی و شفاف سازی از نکات اساسی دولت یازدهم محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق حرفه ای خودروهای پراید و محتویات آن با 52 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
منابع نظامی کره جنوبی از شلیک یک موشک بالستیک از یک زیردریایی توسط کره شمالی خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پارسال موفق شدیم حداقل 30 درصد واردات دارو را از نظر ارزی کاهش دهیم و صادرات آن را دو برابر کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:ایران مصمم است با صلابت و قوّت، سیاست های استقلالی خود را با تکیه بر مردم و توانمندی های داخلی، در هر شرایطی ادامه دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری ایران و جمهوری آذربایجان از آسان سازی روادید برای سفر اتباع ایرانی به جمهوری آذربایجان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
تازه ترین تلاش رییس جمهوری آمریکا برای تقویت پیوندهای این کشور با دولت های عربی منطقه به ویژه عربستان سعودی با واکنش سرد ریاض همراه شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
یک مجرم فراری به نام ع . ب با همکاری اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه و پلیس اینترپل ناجا از قزاقستان به ایران مسترد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
نفت کش روسیه که روز شنبه از بندر دوبندی جمهوری آذربایجان به بندر آلاجای ترکمنستان در دریای خزر حرکت می کرد، دچار آتش سوزی شد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۶    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با جمعی از جوانان انگلیسی در سالن شهرداری لندن، توافق هسته ای را یکی از دست آوردهای مهم دوران خود برشمرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
نخست وزیر کانادا که یک بوکسور حرفه است در جریان سفر به امریکا ضمن حضور در باشگاه ورزشی "گلیسانز" بروکلین مشهورترین رینگ بوکس شهر تمرین کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز پنج شنبه (2 اردیبهشت) آغاز شده است در یک فضای بسیار رقابتی، گسترده و تنگاتنگ ادامه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۸    
پلیس شش مظنون داعش را که گزارش شده بود به دنبال سوء قصد به جان نخست وزیری ترکیه هستند، دستگیر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۲    
دومین قسمت نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارایه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۹    
پژوهشگر بیماری اوتیسم گفت: مصرف ویتامین های دی، ب 6 و ب 12 و آب هندوانه جزو راحت ترین و ارزان ترین راه های کنترل بیماری اوتیسم به شمار می روند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین خواری به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان رامیان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: برای فروش مازاد آب سنگین در کشور با در نظر گرفتن مسائل استراتژیک و اقتصادی و تجاری، کشورهای مختلف را بررسی کرده و با بعضی از آن ها در مراحل نهایی مذاکرات هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
بسیاری از افراد در زمان اقامت در یک محل جدید با مشکل خوابیدن مواجه می شوند و اکنون پژوهش جدید دانشمندان، مغز را عامل این پدیده که آن را "اثر شب اول" نامیده، معرفی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
صادق زیباکلام در نامه سرگشاده ای خطاب به علیرضا زاکانی، به برخی اظهارات و ادعاهای این نماینده اصولگرای مجلس که در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران مطرح کرده بود، واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۶    
براساس مصوبه مجلس دولت موظف است حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری عرضه سوخت را از طریق کارت و با قراردادن سهمیه برای خودرو ها اجرایی کند به همین دلیل مالکین خودرو باید برای دریافت کارت سوخت به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۴    
نرخ سکه تمام طرح جدید در مقایسه با آخرین روز هفته گذشته کاهش یافته و در بازار امروز - شنبه - یک میلیون و 19 هزار تومان فروخته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از روند افزایش دمای هوای کشور از روز آینده خبر داد و گفت: انتظار می رود که بیشینه دمای هوای تهران در روز چهارشنبه 8 اردیبهشت، به حدود 31 درجه سلسیوس برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۱    
حافظ ناظری پیشنهادی که از سوی مسعود کیمیایی برای بازی در یک فیلم سینمایی داده شده بود را رد کرد و سرانجام سکوتش را شکست و در اینستاگرام خود به حواشی پیرامون این قضیه پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۱    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط مترو فرودگاه مهرآباد از امروز به صورت تمام وقت خدمات ارائه می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره بار گفت:در اعلام میزان خسارات دو آمار متفاوت وجود دارد؛ تعاونی روستایی رقم 5 هزار تنی ومدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران رقم 10 هزار تنی را عنوان می کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
درپی انتشار خبر شکنجه یک زن طی 21 روز در مشهد، شهیندخت مولاوردی به مدیرکل امور زنان و خانواده استان دستور پیگیری وضعیت این زن را داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
پرفسور سمیعی، جراح برجسته مغز و اعصاب به انتشار مطالبی به نقل از وی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
وزارت امورخارجه ترکیه در واکنش به اظهارات دیروز جمعه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر کشتار ارامنه توسط عثمانی ها، این موضع گیری اوباما را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
روزانه عده ای در حاشیه روستای عشق آباد گونی های آرد را با آب فاضلاب شسته و برای استفاده مجدد برای حمل پیاز و سیب زمینی آماده می کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
همزمان با سفر وزیر بهداشت، 700 مدرسه حامی پیشگیری از دیابت در استان یزد افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۲    
8 صبح پنجشنبه گذشته 2 اردیبهشت ماه، مهلت یک هفته ای 136 نامزد برای تبلیغات شروع و شکل و شمایل 21 استان کشور انتخاباتی شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استانهای واقع در دامنه های البرز و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس رگبار و رعدوبرق پیش رو خواهیم داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب 80 میلیارد ریال از 19 فروردین تاکنون به راه های روستایی منطقه سیستان خسارت وارد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۱    
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت : دشت شهرکرد در معرض خطر فرونشست قرار دارد به نحوی که سطح ایستایی آب در این دشت تاکنون 27 متر کاهش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
سیدمهدی حسینی رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی ایران به برگزاری مناقصه توسعه میدان های نفت و گاز ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
انواع سکه نوسانات زیادی در ماه گذشته پیدا کرد و رکورد های جدیدی را در بازار آزاد ثبت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
فرستاده سازمان ملل به سوریه هشدار داد: اگر سریع تر اقدامی درباره سوریه صورت نگیرد، آتش بس در این کشور با خطر شدیدی مواجه خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
این فیلم "سلفی" نام دارد و فیلمنامه اش توسط آقاخانی به نگارش درآمده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
ورود سیلاب ناشی از بارندگی ها و دشت مال از طریق رودخانه هیرمند به سرزمین خشکیده سیستان نه تنها موجب افزایش فعالیت های کشاورزی شده بلکه برکات زیادی برای صیادان به همراه آورده بطوری که روزانه بیش از 2 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۸    
تردیدی وجود ندارد که در حال حاضر تبلت ها از دستگاه های هیجان انگیز دنیای فناوری محسوب نمی شوند. نوآوری چندانی در این بازار شاهد نیستیم و هنگام عرضه مدل های جدید صف هایی طولانی برای خرید تبلت ها حتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تشریح جزئیات امضای سند همکاری با فرودگاه میلان ایتالیا برای ساخت ترمینال جدید مسافری در فرودگاه مهرآباد گفت: در صورت تبدیل این تفاهم نامه به قرارداد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
یک عکس شادی گل ملی از لیونل مسی در اینستاگرامش سبب شد کلی فحش و شلوغی ایرانی پایین صفحه اش را بگیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۶    
لاشه یک پلنگ ماده و چهار توله اش در منطقه خرمناز یاسوج مشاهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
در پی توافقات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 آمریکا پس از 15 سال به جمع مشتریان زعفران ایرانی پیوست و تاجران ایرانی موفق شدند در ماه های اخیر 41 کیلوگرم زعفران ایرانی به این کشور صادر کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
آمریکا تنها کشوری نیست که به سوی انتخاباتی سرنوشت ساز می رود. تا انتخابات ریاست جمهوری ایران بیش از یک سال مانده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴    
یک منبع آگاه گفت: چهار تماشاگر متخلف دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس داخل ورزشگاه دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۱    
بانک مرکزی با انتشار 3 هزار میلیارد ریال اوراق رهنی توسط بانک مسکن، به پشتوانه تسهیلات رهنی مسکن موافقت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۱    
با امضای تفاهم نامه ای میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ستاد بازسازی عتبات عالیات، بازسازی عتبات عالیات در شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا به دانشگاه صنعتی امیرکبیر واگذار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل کارگزاری سابق سهام عدالت، از احتمال آزادسازی دهک اول و دوم دارندگان سهام عدالت خبر داد و افزود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
پنجمین اجلاس وزیران امور خارجه سیکا با شرکت 26 کشور از جمله ایران به میزبانی کشور چین برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
رییس جمهوری، ایران را پرچمدار شعار و عمل در مبارزه با تروریسم دانست و گفت: اگر ایران نبود، داعش عملا تحقق می یافت و آنها هم بر دمشق و هم بر بغداد پیروز می شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل امروز (شنبه) با سفیر سوریه در ایران ملاقات و آخرین وضعیت سیاسی، منطقه ای و تحولات میدانی به ویژه در ارتباط با مذاکرات را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: اتحادیه اروپا وگروه 1+5 توافق کردند برای اطمینان دادن به شرکت های اقتصادی درخصوص لغو تحریم های ایران همکاری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۸    
اعظم زنده است، اعظم بعد از 21 روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است؛ او و دخترانش 21 روز آب و غذا نخوردند، اما هنوز زنده اند؛ هدیه و هانیه دختران پنج و هفت ساله او هنوز نفس می کشند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان در حال استخدام بانکداران ارشد جهان برای تبدیل این صندوق به یکی از بزرگ ترین صندوق های ملی جهان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
سیدعباس عراقچی اعلام کرد که روز گذشته قبل از شروع کمیسیون مشترک برجام، قرارداد فروش 32 تن آب سنگین تولیدی کارخانه اراک بین سازمان انرژی اتمی و یک شرکت آمریکایی به امضا رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
سفر تازه پایان یافته باراک اوباما به عربستان همزمان با تغییر نگرش دولت سعودی به جایگاهش در مناسبات منطقه (خاورمیانه) صورت پذیرفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۱    
چند سالی است که دانشمندان موفق شده اند پوست مصنوعی را با قابلیت لمس و انتقال احساسات در آزمایشگاه تولید کنند و امکان بازیابی بخش های از بین رفته بدن را فراهم آورند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۱    
ان بی سی اسپورت: په له مشعل بزرگ المپیک را در مراسم افتتاحیه بازیهای ریو روشن می کند
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۱    
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: اینکه در سایت ها منعکس شده یکی از قضات طفل 5 یا 6 ساله ای را به لحاظ عدم پرداخت دیه جلب کرده است، اگر این کار صورت گرفته، مغایر قانون است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
در پی انتشار مطلبی با عنوان یک دلالی نوین: وقت سفارت! با موضوع فروش وقت مصاحبه ویزا در سفارت آلمان در تهران، این سفارتخانه توضیحاتی را ارائه کرد.
  • ۱