چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
روسیه اعلام کرد که آماده است تا تولید تانک های T-90 روسی را تحت لیسانس ایران آغاز کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۴    
پرویز مظلومی بلافاصله بعد از پایان بازی های پنجشنبه شب لیگ و صدرنشینی استقلال با علیرضا منصوریان تماس گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۸    
آیت الله سیداحمد خاتمی با تاکید بر ضرورت حفظ حریم مسلمانان گفت: اگر در جامعه دینی شخصیت مومنان شکسته شود، نشانه آن است که جامعه هنوز به بلوغ دینی نرسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تا ساعت های ساعات اولیه فردا صبح نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۶    
روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار نامه ای، به موضوع حق پخش و اطلاعیه فدراسیون فوتبال پاسخ داد؛ در این نامه تاکید شده است که ردیفی به نام "حق پخش" در بودجه صداوسیما مصوب نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۰    
یک دانشجوی ایرانی و دوستش در دانشگاه واشنگتن با ساخت دستکشی که می تواند زبان اشاره آمریکایی را به کلام و متن تبدیل کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۹    
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح جمعه دهم اردیبهشت در 55 حوزه انتخابیه 21 استان کشور آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: پزشکی قانونی، سلامت روانی قاتل پرونده ستایش را تایید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۶    
در برخی از نقاط کشور کاهش 7 تا 12 درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده گزارش شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۸    
دو کار آفرین ایتالیایی با اعمال مهندسی ژنتیکی روی سیر، موفق به پرورش سیری شده اند که طعم مطبوعی دارد، به آسانی هضم می شود و از همه مهمتر، سبب بوی بد دهان نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۹    
اوباما وعده داده، آمریکا تا پیش از پایان سال جاری میلادی 10 هزار مهاجر سوری را می پذیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
سال پایانی دولت حسن روحانی است وحدود 13 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی مانده است. در تمام این سه سال رابطه دولت و صدا و سیما یکی از پر چالش ترین دوران های خود را گذرانده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
یک کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که امکان استفاده از سلاح های اتمی علیه داعش باید جزو گزینه های روز میز باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعاتی مبنی بر حضور احمدی نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت که دلایل شرعی و قانونی کافی برای ردصلاحیت وی وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۳    
رییس مجلس شورای اسلامی اقدامات تند و احساسی همراه با بی انضباطی و بی عقلی که از آن به عنوان انقلابی گری یاد می شود را بزرگترین ظلم به انقلابیون دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۴    
7 فوتبالیست بزرگ جهان در زندگی شخصی و کودکی شان به قدری مشکل داشتند که داستان زندگی آن ها می تواند انگیزه ای برای تمام کسانی باشد که عاشق فوتبال هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۴    
سعید جلیلی که این روزها مدام در سفر دیده می شود، اخیرا با حضور در شهر بیرجند مجددا اظهاراتی را علیه توافق هسته ای به زبان آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
قیمت جهانی نفت در ساعات اولیه بازار معاملات آتی روز جمعه به دلیل افزایش تولید نفت در منطقه خاورمیانه با روند کاهشی آغاز به کار کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای رقابت درباره اظهارات برخی مقامات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت که از میزان افزایش قیمت خودرو ابراز نارضایتی کرده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران دلایل حضور مگس سفید در تهران را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۲    
شرکت قایق سازی ایتالیایی Jet Capsule روشی برای زندگی در آب ارائه کرده است. این منازل شناور با انرژی تجدیدپذیر کار می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۹    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده 63 قانون کار گفت: روز کارگر بر اساس قانون کار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
پرونده ستایش یکی از پرونده های خبرساز روزهای اخیر بوده و هم اکنون مسئولان شهرستان ورامین و کشور به سرعت در حال تکمیل این پرونده هستند و خبرها حکایت از جمع بندی موضوع در ورامین دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
استاندار تهران گفت: اجازه نمی دهیم در حوزه های رأی گیری خرید و فروش رأی انجام شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
رییس اتحادیه شیرینی و قنادان گفت: افزایش 40 درصدی قیمت روغن تاثیر 100 درصدی بر قیمت شیرینی و شکلات خواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: اگر مردم بموقع پای صندوق های رای حاضر شوند و اخذ رای تا دیر وقت تمدید نشود، نتایج انتخابات در 3 حوزه انتخابیه استان تهران را تا ساعت 24 امشب اعلام می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۱    
وکیل مدافع اعظم گفت: در حال حاضر پرونده اعظم در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۱    
شبکه خبری المیادین گزارش داد: 150 تفنگدار آمریکا با ورود به سوریه از قامشلی به مناطق عین عیسی و تل ابیض در استان الرقه منتقل شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
شماره تلفن شما تنها چیزی است که هکرها نیاز دارند تا بتوانند پیام های شما را بخوانند، به تماس های شما گوش دهند و شما را ردیابی کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۶    
معاون حقوقی و نظارتی گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف و متلاشی شدن چهارمین محموله قاچاق انسان در کشور طی سه ماه اخیر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین با بیان اینکه مذاکره هایی با شرکت های آلمانی زیمنس و لینده انجام شده است، گفت: شرکت لینده علاوه بر مشارکت در طرح های توسعه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تداوم بیمه هنرمندان و خدمات دهی به این گروه خبر داد و گفت: بیمه هنرمندان ادامه خواهد یافت و محدودیتی برای پذیرش بیمه شدگان جدید نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
یک ایرانی مهاجر که خود را در بازداشتگاه نائورو مقابل بازرسان سازمان ملل به آتش کشید، در یک بیمارستان در 'بریزبن' استرالیا درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از دیدار یک سناتور ایالت ویرجینیا با رئیس جمهوری این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
رئیس جمهور سودان جنوبی کابینه جدیدی با حضور شورشیان و چهره هایی از مخالفان دولت خود تشکیل داد که این گام در راستای روند صلح با هدف پایان دادن به درگیری هایی است که بیش از دو سال به طول انجامیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از انتشار لیست نرخ کرایه تمامی خطوط تاکسی پایتخت خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۶    
هفته گذشته قیمت سکه افزایش 10 هزار تومانی را تجربه کرد و در عین حال بازار جهانی طلا نیز تغییرات جزئی را پشت سرگذاشت که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، کاهش ارزش سهام در آمریکا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از استقرار دستگاه های جلوگیری از تکرار رای در شعب ویژه مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و گفت که با نصب این دستگاه ها در سه حوزه انتخابی استان تهران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 108 خود از هموطنان خواست در هنگام نوشتن آرا، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را به صورت کامل و خوانا قید کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۲    
معاون کنسولی و امور مجلس وزیرامور خارجه از مذاکرات با 30کشور برای تسهیل صدور روادید خبر داد و گفت سال گذشته چهار میلیون و500هزار نفر ویزای ایران را دریافت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد نامه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه را به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد متحد تسلیم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس ستاد انتخابات کشوراعلام کرد :حدود 60 هزار رای اولی امروز در دومین مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 استان واجدشرایط رای دادن هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
سخنگو و قائم مقام وزارت کشور با اشاره به اینکه معاون امنیتی وزیر کشور با مجموعه های امنیتی انتظامی و اطلاعاتی وزارت کشور در ارتباط است، گفت: طی گزارشی که آقای ذوالفقاری ارائه دادند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۰    
بسیار گفته شده که شعر هفتاد همه چیز هست و هیچ چیز نیست! یعنی هر دو گزاره، چه از طرف موافقان مطرح شود چه از طرف مخالفان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۴    
وزیر کشور آغاز اخذ رای انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
زمین لرزه ای با قدرت هفت درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد جمعه مجمع الجزایر وانوآتو در اقیانوس آرام را لرزاند و در پی آن هشدار سونامی صادر شد.