پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۷:۳۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علی رغم همه تلاش ها برای ترویج و گسترش فرهنگ کتاب خوانی، هنوز تعداد کتاب خوان های ما نسبت به ناشران کمتر است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
تعداد73 قطعه با ارزش باستانی متعلق به دوره ساسانیان توسط دولت آمریکا به ایران عودت داده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به زودی نقاب های بازیکنان برداشته می شود ولی من به مظلومی تبریک می گویم که به جوانان بازی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۹    
پایان مسابقه استقلال و تراکتورسازی با درگیری هواداران و بازیکنان و مربیان دو تیم همراه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران با برتری 4 بر 2 سرخ پوشان تهرانی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همایش هایی همچون همایش فرآیند قانون گذاری-الزامات و راهکارها به آینده کاری نمایندگان کمک می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۴    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در یادداشتی نوشت : باید باورکرد که افراد می آیند و می روند؛ آنچه ارزش مند است و ماندگار،روش مند کردن و عقلانی ساختن حوزه سیاست و سیاست ورزی درایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۴    
-فرمانده نیروی انتظامی آسیب های فضای مجازی نیز یکی از زیر مجموعه های آسیب های اجتماعی دانست و گفت: البته ما منکر استفاده از فضای مجازی نیستیم ولی باید در مسیرهایی مناسب پیگیری شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از بسیاری دستگاه ها از جمله صدا و سیما و نهادهای نظامی مطالباتی دارد ولی با آنها منفعلانه رفتار می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۱    
معاون حقوقی رییس جمهوری با تاکید براینکه باید اقدام به اصلاح و تنقیح قوانین کرد گفت: ما امروز با تورم قوانین در کشور مواجه هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۱    
وزیر نفت گفت: صنعت نفت به 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری شامل 130 میلیارد دلار در تولید و نگهداشت نفت و گاز و 70 میلیارد دلار در پتروشیمی و پالایش در برنامه ششم توسعه نیاز دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۸    
غلامحسین محسنی اژه ای در نود و ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به این پرسش که آیا متهمان پرونده حادثه سفارت عربستان در تهران و مشهد به دادگاه ارجاع شده و محاکمه شده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۸    
شهرداد روحانی به عنوان رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران، کار خود را با این ارکستر آغاز خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی با پیروزی قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
حسن حاتمی؛ شاعر قطعه مشهور گنجشکک اشی مشی ، صبح امروز یک شنبه 19 اردیبهشت درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
شبکه صدای آمریکا به نقل از سخنگوی پنتاگون نوشته است که کشتی های جنگی آمریکایی اسکورت کشتی های تجاری در آب های تنگه هرمز را متوقف کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
علیرضا بیرانوند به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۸    
در حالی که رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی خود در جمع معلمان،در باره نفوذ و تسلط فرهنگ غرب از راه آموزش زبان انگلیسی هشدار دادند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
در ابتدای دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی، میان رحمتی و قلعه نویی درگیری لفظی شدیدی ایجاد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
پیرمرد 65 ساله ای که در خیابان میرداماد خود را از پل عابر پیاده دار زده بود در یک نامه علت این کارش را اعلام کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد که هنوز حج تمتع 95 به طور قاطع منتفی نشده و سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری مصر به اقامه حج و حق شرعی مردم هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به عدم اقدامات لازم برای صدور ویزای ایرانیان از سوی عربستان، حج تمتع زائران ایرانی در سال 95 منتفی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۱    
در حالی که هواداران پرسپولیس با تغییر جای خود قصد داشتند پشت نیمکت گسترش قرار بگیرند، با حمله هواداران گسترش روبه رو شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۸    
ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان درحال آماده شدن برای ورود به خان طومان و الخالدیه هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۹    
دیروز (شنبه) علی مطهری در حاشیه همایش هم اندیشی فراکسیون از بررسی موضوع مینو خالقی در هیأت عالی حل اختلاف قوا خبر داد، اما اعضای این هیأت چه کسانی هستند و وظیفه شان چیست؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۹    
استعفای مدیر شبکه چهار سیما سرانجام پذیرفته شد و این مدیر تلویزیون، جای خود را به حسن ملکی داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: به دلایل صید بی رویه و آلوده شدن دریاها به فاضلاب های خانگی و صنعتی، زندگی ماهی ها به خطر افتاده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۸    
سرانه پایین مطالعه و کتابخوانی از مشکلات دور و نزدیک جامعه ما است، هر چند سرزمین ایران مهد دانشمندان و اندیشمندان بزرگ است ولی اکنون مطالعه جایگاه شایسته ای در این جامعه ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
سرمایه گذار سریال شهرزاد، با انتقاد از انجمن دخانیات ایران که سریال شهرزاد را به نشان دادن سیگار محکوم کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
در حالی که کمتر از یک ساعت تا آغاز مسابقه تیم های استقلال و تراکتورسازی باقی مانده، ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه آزادی ایجاد شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
روز چهارشنبه،4 روز بعد از نبردی سخت که به آزادی روستای البشیر و خروج ناحیه تازه از تیررس حملات خمپاره ای و شیمیایی داعش منجر شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گزارش سی ویکمین نشریه خط حزب الله با عنوان استعمار زبانی یا زبان استعمار درباره چرایی دغدغه رهبر انقلاب در برابر هجوم زبان های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکل ملحق نشدن ایران به سازمان تجارت جهانی(WTO) سیاسی و به طور عمده ناشی از مخالفت های آمریکا با این موضوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۹    
حدود 80 هزار نفر از سکنه شهر 88 هزار نفری مک موری در چند روز گذشته وادار به تخلیه اضطراری خانه های خود شده اند اماهنوز صدها نفر در شمال این شهر نتوانسته اند به سمت شهرهایی امنی چون ادمونتن یا کلگری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: جیب ملتی که می خواهد ایستادگی داشته باشد باید پُر باشد و اگر می خواهیم به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم، با سفارش ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
منتخب اول مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت مجلس دهم، مسائل اقتصادی و اجتماعی و مقابله با فساد است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از اوایل دهه 80 مطالبه جدی در این مورد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجموعه پزشکان بدون مرز را نمونه ای جهانی در مقابل ظالمان دانست و با اشاره به اخبار غم انگیز سرنوشت مهاجران در آب های خروشان دریاها و اقیانو س ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۴    
دانشمندان چینی این حشره را که گونه ای تازه شناخته شده از حشرات چسبنده بر سطح محسوب می شود در استان گوانژی ژانگ این کشور پهناور کشف کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: توسعه زمانی که در صدر ماموریت های دولت ها قرار داشت، حاصل شد اما معلوم نشد آن ثروتی که تولید می شد بین همه توزیع می شود به همین دلیل رشد اقتصادی همراه با عدالت مبنای توسعه قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دستور لغو تمام اجراهای صحنه ای موسیقی شامل کنسرت ها، برنامه های ارگانی و جُنگ های ترکیبی در راستای احترام به شهدای مازندرانی مدافع حرم صادر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۴    
دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور در سال های گذشته و باهدف تحقق استراتژی های صادراتی خود برای حضور و نفوذ در بازارهای جدید صادراتی، اقدام به تنوع بخشی و توسعه سبد محصولات خود در بازارهای هدف کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
تصویری که از دو اسیر مقاومت منتشر شده و ادعا می کند آن دو ایرانی هستند، واقعیت ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۸    
برانکو یازده بازیکنش را برای بازی با گسترش فولاد انتخاب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۸    
تصاویری که خواهید دید مردانی هستند اهل شمال که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) از دیار خویش هجرت کردند و در منطقه خان طومان سوریه حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
سرمربی استقلال نام 11 بازیکن خود را برای بازی حساس با تراکتورسازی اعلام کرد و ترجیح داد با دو مهاجم بازی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای مهرداد اولادی پرونده ای تشکیل شد و علت فوت را پزشکی قانونی اعلام کرد، البته بعد گفته شد بحث خودکشی مطرح نیست و وی در اثر مصرف مواد و الکل فوت کرده که این موضوع اعلام نظر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۳    
تهیه کننده اکسیر درباره ی آیتمی که موج انتقادها در شبکه های اجتماعی را به رفتار مجری برنامه به همراه داشت، توضیحاتی را ارائه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به نقش محمد کردبچه در بودجه نویسی در ادوار مختلف از او به عنوان کارشناسی با موهای سپید یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که تجربیات ارزنده او باقی بماند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
کارمند شهرداری شهر ارز روم ترکیه برای پاک کردن یادگاری که با رنگ روی ستون ده هزارساله نوشته شده بود از فرز استفاده کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۷    
معاون شورای عالی آموزش و پرورش از آموزش پنج زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی در مدارس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۴    
روزنامه شرق در سرمقاله امروز خود با اشاره به سخنان رهبری و رئیس جمهوری درباره نقد و نقادی، فضای موجود کشور در این زمینه را فضای مناسبی ندانسته و با اشاره به مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
مصطفی ارگون روز یکشنبه در کارگاه آموزشی تغییر اقلیم و دریای خزر درباره نوسانات آب دریای خزر اظهار کرد: سطح آب دریای خزر در گذشته بالاتر از تمام دریاها بوده است و آب آن وارد دریای سیاه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس شورای نظارت و ارزیابی بیست ونهمین نمایشگاه کتاب تهران از تعطیل شدن دائم و موقت پنج غرفه در نمایشگاه امسال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
نخست وزیر استرالیا با اعلام انحلال 2 پارلمان این کشور، تاریخ برگزاری انتخابات فدرال را 2 جولای اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۸    
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک نسبت به خرید لنز و عینک های غیر استاندارد و بدون مجوز هشدار داد و اعلام کرد: فروش عینک طبی در مراکز درمانی و چشم پزشکی ها غیرقانونی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۹    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با گسترش فولاد تبریز اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی نسبت به روز گذشته در بازار امروز - یکشنبه - یک میلیون و 39 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3446 تومان فروخته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری دو نفر از عاملین تیراندازی و مجروح نمودن فریدون قنبری کشتی گیر بنام کشورمان در شهرستان صحنه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت:با افزایش پرداخت تسهیلات مسکن از رژیم پس انداز، امسال شاهد خروج از رکود مسکن به صورت غیر تورمی خواهیم بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: پس از اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها، مبادلات بین المللی صنعت پتروشیمی تسهیل شده به گونه ای که صادرات انواع محصولات پتروشیمی 26 درصد افزایش یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ارایه توضیحی درباره وضعیت "خودکشی" در کشور، بر لزوم همکاری وزارتخانه های جهادکشاورزی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۱    
تقویم تجارت خارجی ایران نشان می دهد رویدادهای تجاری ایران و چین در سال جدید از خرداد ماه پیش رو آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۸    
وزیر دادگستری گفت: فرار مالیاتی تنها در بخش های خصوصی نیست و در دولت هم هست و برخی شرکت ها و نهادهای دولتی از سیستم مالیاتی فرار می کنند اما عمده شرکت ها تحت کنترل هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۹    
در پی حمله با سلاح سرد و اتفاق پیش آمده برای میر محمود موسوی کارمند وزارت امورخارجه، استاندار تهران دستور رسیدگی سریع موضوع را به مسئولان امنیتی و انتظامی استان صادر کرد تا ضمن شناسایی مجرمین نسبت به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۶    
انتشار فیش حقوقی چند ده میلیونی معاونان بیمه مرکزی و واکنش های پس از آن حساسیت هایی را در این زمینه ایجاد کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که سن مصرف مواد پایین آمده و زنانه شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۶    
منتخب مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: 104 منتخب مجلس دهم در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس دهم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۰    
انتشار فیلمی از نحوه ی برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر ، سیل انتقادهای مخاطبان در شبکه های اجتماعی را به همراه داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
معاون وزیر نفت با اشاره به اکراه وزارت نفت از دو نرخی کردن بنزین تصریح کرد که سقف مصرف بنزین به گونه ای تعیین می شود که کمتر نیاز به رجوع به نرخ دوم بنزین ایجاد شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
نیایش برای پالمیرا عنوان کنسرتی بود که اعضای گروه ارکستر سمفونیک مارینسکی روسیه در ویرانه های شهر تاریخی پالمیرا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
فردا، بیستم اردیبهشت ماه، یکی از نادرترین رویدادهای رصدی قرن21، تحت عنوان گذر سیاره تیر از مقابل خورشید اتفاق می افتد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
یک زن تغییر جنسیت داده در ایسلند در میانه درمان هورمونی خود صاحب بچه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
محمد بنا و همکارانش در تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی شب گذشته از رقابتهای گزینشی ترکیه به تهران بازگشتند که حمید سوریان در بین آنان نبود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
معاون امور مجلس رییس جمهوری حذف تبصره های 19و 20 لایحه بودجه 1395 درموردتسعیر ارز و پرداخت بدهی های بانک های دولتی به بانک مرکزی را موجب ایجاد مشکلاتی در نظام بانکی عنوان کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
رئیس شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از حضور محمد مهدی عسگرپور و حسن برزیده به عنوان نمایندگان خانه سینما در شورای علی نظارت بر نمایش خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح تبصره ای از لایحه بودجه سال 95 کل کشور استثنای پرداخت یارانه به خانوارهای پرجمعیت را حذف کردند و براساس آن درآمد خانوارها ملاک پرداخت یارانه قرار می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
صدا و سیما گویا به هر چه کار دارد، به حفظ اخلاقیات جامعه علاقه ای ندارد. نمونه اخیرش را می توان در برنامه اخیر اکسیر دید که مجری آن، چگونه با بی اخلاقی تمام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو با اشاره به آغاز مطالعه چند ماده غذایی برای غنی سازی اجباری گفت: نمی خواهیم غنی سازی ویتامین دی را از طریق روغن ها انجام دهیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به آخرین وضعیت پرونده ستایش قریشی گفت: نظریه مددکاری ضمیمه پرونده شد و نظریه اداره تشخیص هویت ناجا راجع به بررسی آلت قتاله هنوز واصل نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: دریافت مالیات از سود سپرده بانک ها در حد یک ایده است و اجرای آن به قانون نیاز دارد اما برای بانک های دارای مجوز و بانک های رسمی این موضوع اصلا مطرح نیست و تنها برای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۳    
چند وقت پیش که بحث فروش فروشگاه شهروند مطرح شد شهردار تهران اعلام کرد شهرداری فروشگاه دار نیست. در شهروند به جایی رسیده ایم که سرمایه گذاران حاضرند فروشگاه های شهروند را بخرند و مدیریت کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
نامش با خلیج فارس گره خورده است. هرجا که سخن درباره این دریای ایرانی به میان می آید، نام اوست که بر سر زبان ها جاری می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
مجله امریکایی کامنتری نوشت: به نظر می رسد برجام یا توافق هسته ای با ایران به معامله بدی ختم شده که هزینه های آن بالا رفته و همین طور بیشتر می شود و شرایط تازه ای پیدا می شوند که پیش از مواجهه بررسی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از سوی دپارتمان داوری اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
سه خبرنگار اسپانیایی که حدود 10 ماه پیش در سوریه ربوده شده بودند، توسط افراد ناشناس مجدداً آزاد شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۹    
با نفوذ هوای خنک به نیمه شمالی کشور، پیش بینی می شود تا چهارشنبه خنکی هوا در مناطق شمالی کشور ماندگار باشد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
نشریه انگلیسی 'میل آن ساندی' گزارش داد یک افسر زبده نیروی دریایی انگلیس به گروه تکفیری – تروریستی داعش پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
رهبر کره شمالی با اعلام اینکه کشورش به هیچ عنوان از سلاحهای هسته ای استفاده نخواهد کرد، خواستار عاری سازی جهان از چنین تسلیحاتی شد و از آمادگی کشورش برای گفت وگو و مذاکره با کره جنوبی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۷    
به دنبال تمدید سه روزه آتش بس در شهر حلب تعداد زیادی از ساکنان این شهر به منازل خود بازگشته و مدارس نیز بازگشایی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۴    
یک سایت خبری ادعا کرد: ماه بعد از انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما، خبرها حکایت از برکناری وی و انتصاب علی عسگری به عنوان رئیس جدید این سازمان دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۴    
طلا از ابتدای امسال تاکنون بزرگترین رشد قیمت را در سه دهه اخیر شاهد بوده و بیش از 20 درصد صعود کرده است به طوریکه اعتماد سرمایه گذاران به این فلز زرد که در سه سال گذشته رنگ باخته بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۱    
در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی، حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۸    
مینا نوروزی فر بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ماه هاست که مشغول خانه داری هستم و از کارهای تئاتری و تلویزیونی هیچ خبری نیست. همین می شود که 30نفر از بانوان سینما که بیکار شده اند نامه می نویسند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موادی از لایحه بودجه سال 95 کل کشور را برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۶    
وزیر کشور در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی نسبت به سوءقصد به میر محمود موسوی (کارمند وزارت امور خارجه) گفت ...
  • ۱