جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۵۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 4 تیر 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 تیر 1395 ایران آنلاین 2 تیر 1395 ایران آنلاین 3 تیر 1395 ایران آنلاین 4 تیر 1395 ایران آنلاین 5 تیر 1395 ایران آنلاین 6 تیر 1395 ایران آنلاین 7 تیر 1395 ایران آنلاین 8 تیر 1395 ایران آنلاین 9 تیر 1395 ایران آنلاین 10 تیر 1395 ایران آنلاین 11 تیر 1395 ایران آنلاین 12 تیر 1395 ایران آنلاین 13 تیر 1395 ایران آنلاین 14 تیر 1395 ایران آنلاین 15 تیر 1395 ایران آنلاین 16 تیر 1395 ایران آنلاین 17 تیر 1395 ایران آنلاین 18 تیر 1395 ایران آنلاین 19 تیر 1395 ایران آنلاین 20 تیر 1395 ایران آنلاین 21 تیر 1395 ایران آنلاین 22 تیر 1395 ایران آنلاین 23 تیر 1395 ایران آنلاین 24 تیر 1395 ایران آنلاین 25 تیر 1395 ایران آنلاین 26 تیر 1395 ایران آنلاین 27 تیر 1395 ایران آنلاین 28 تیر 1395 ایران آنلاین 29 تیر 1395 ایران آنلاین 30 تیر 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از شلیک به یک محیط بان در منطقه بموواقع دراطراف شهرستان شیراز توسط دو شکارچی غیرمجاز خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
با تلاش بازپرس ویژه قتل و نیروی انتظامی لحظاتی قبل قاتلان در محل وقوع شهادت دو محیط بان هرمزگانی دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۴    
صبح امروز پیکر پاک ابراهیم شفیعی و امین انصاری دو تن از سربازان کازرونی ارتش در شهر نودان کازرون و دارالرحمه شیراز آرام گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۷    
نشریه هالیوودریپورتر فهرست 100 چهره قدرتمند حال حاضر صنعت سرگرمی را منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۲    
فریدون آسرایی قبل از این که با آلبوم غریبه و ترانه آهای خوشگل عاشق معروف شود، خواننده لس آنجلسی بود که در کانادا زندگی می کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۳    
بنیامین بهادری و بهنام صفوی که هر دو از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ هستند، تا پیش از آغاز فعالیت رسمی شان در عرصه موسیقی، برای برنامه عروسکی پرطرفدار رنگین کمان آهنگسازی می کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش گفت: فیلم ارادتمند، نازنین، بهار،تینا به هیچ وجه جای اصلاح ندارد چراکه سوژه فیلم از ابتدا تا انتها مشکل دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روزجمعه از سربازان مصدوم سانحه اتوبوس در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۴    
دولت در عمل هزینه سیاسی اقدامات معطوف به اصلاح در نظام اداری را در جریان افشای فیش های حقوق پرداخت کرده است. حال وقت آن است که از فواید زمینه ایجادشده برای ورود به اصلاحات بنیادین استفاده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۹    
با اعلام نتایج همه پرسی انگلیس درباره بقا یا خروج این کشور از اتحادیه اروپا مشخص شدکه اکثریت انگلیسی ها به خروج از این اتحادیه رای دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۱    
اولین اثر اقتصادی این رای، کاهش قیمت کامودیتی ها از جمله قیمت نفت خواهد بود. با کاهش قیمت نفت و برگشت دوباره آن به حدود 40 دلار، درآمدهای نفتی کشور کاهش خواهد یافت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۷    
کاپیتان کایل موسز، کاپیتان کارگروه فرماندهی 56 نیروی دریایی آمریکا و فرمانده 10 ملوانی که در ماه ژانویه توسط نیروی دریایی سپاه دستگیر شده بودند، اخراج شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
معاون آسیایی اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به خبر یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه محمدجواد ظریف نشست شانگهای را به نشانه اعتراض ترک کرده گفت ترک جلسه برای ادای نماز بوده است نه اعتراض.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، دمای هوای استان در 72 ساعت آینده به صورت نسبی افزایش خواهد یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: اجازه نمی دهیم که سربازان مصدوم و خانواده های آنها در تمام مراحل درمان دغدغه تامین هزینه داشته باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۷    
در جریان تیراندازی در دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا 3 نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۷    
فلوجه یکی از مهمترین شهرهای استان الانبار (غرب) در 70 کیلومتری غرب بغداد واقع شده و به شهر مسجدها معروف است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به حادثه ای که برای سربازان پادگان صفر 5 کرمان رخ داد، تلاش می شود که تکیه سیستم ترابری نیروها را بر ظرفیت ریلی قراردهیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
زن جوان که به سر خودش شلیک کرده است در کما با مرگ دست و پنجه نرم می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۲    
با وجود این که ذرت سرشار از ویتامین است، متخصصان درباره برخی مصارف آن هشدار می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۹    
پرستو صالحی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان در یک حرکت نمادین به جانباز پرسپولیسی ادای احترام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۶    
یک متخصص تغذیه گفت:مصرف بیش از حد هندوانه با وجود داشتن خواص بسیار مفید می تواند مشکلات جدی را به همراه آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۴    
از زمان گذشته همواره گفته شده است که سیر خواص دارویی و پزشکی فراوانی دارد و آنتی بیوتیکی بسیار قوی محسوب می شود که سرشار از آنتی اکسیدان است و با بسیاری از بیماری ها و عفونت ها مبارزه می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۱    
عاقبت صبر سوشا مکانی دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس به سر آمد و با طرفدارانش درد و دل کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
اکران فیلم سینمایی ایستاده در غبار برخلاف سایر فیلم های روی پرده، به صورت ویژه تا نیمه شب جمعه (چهارم تیرماه) در دو پردیس کورش و شکوفه ادامه خواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اوباش سابقه دار شهرری که پدر نوزاد 10 روزه را به خاطر اعتراض به فحاشی اش به قتل رسانده بود، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: ماه مبارک رمضان برای کسانی که روزه داری و مشقت آن را تحمل می کنند، آزادگی روح و گشایش و رسیدن به اسماء جلال و جمال الهی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۲    
در کشور اندونزی سالانه تعداد زیادی کوسه صید می شود تا فقط بالۀ آنها به برخی کشورهای همسایه صادر شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۶    
کارشناسان به افرادی که البسه نو حتی با قیمت های بالا از معتبرترین فروشگاه های برند در سراسر جهان خریداری می کنند توصیه می کنند که قبل از استفاده برای بار اول لباس را بشویند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۶    
پدر قمارباز ، دختر خردسالش را در شرط بندی به دوستش باخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بررسی دقیق تر ماجرای جان باختن تعدادی از سربازان این نیرو در سانحه جاده ای در استان فارس، عازم این منطقه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۷    
جعفری دولت آبادی از انتقال نازنین زاغری متهم امنیتی از کرمان به زندان تهران خبرداد و گفت: این فرد در کرمان دستگیر شده بود و اکنون به تهران منتقل شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۸    
ویلاهای با شکوه و لوکس زیادی در شمال تهران وجود دارد که با ورود به منطقه های شمال میتوانیم آن ها را ببینیم . این روزها تصاویر این ویلای 30 میلیاردی در شمال پایتخت سوژه شبکه های اجتماعی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۸    
برای همه آنهایی که خدمت کرده اند یکی از لحظات شیرین دوران سربازی، لحظه سوار شدن به اتوبوس برای رفتن به خانه در آخرین روز دوران آموزشی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۴    
به احتمال زیاد اکثر شما برای رفتن به مشهد و زیارت امام رضا (ع) از این شهر رد شده اید، یا حتی برای رفتن به شهرهای شمالی، استان گلستان و دریای خزر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۱    
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس با اعلام اینکه با توجه به رای مردم مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا وارد شرایط جدیدی می شود و به رهبری جدید نیاز دارد، استعفای خود را اعلام کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۴    
یک مرد کویتی به خاطر روکم کنی همسر اول مطلقه اش، طی مراسمی همزمان با چهار دختر ازدواج کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۱    
در پی اعتراض داوطلبان آزمون دکتری سال 95 به نحوه ارزیابی دانشگاه ها در پذیرش این متقاضیان (ارزیابی تخصصی) رئیس سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی را در مورد این مرحله از ارزیابی ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۵    
دختر دانش آموز با فرار از خانه پای در دنیای شیطانی دو پسر خیابانی گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۹    
مجرم سابقه دار یک ماه پس از پایان محکومیت 15 ساله زندان ، به اتهام آزار و اذیت و قتل یک زن بازداشت شده بود، محاکمه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۱    
نفخ شکم یکی از بیماری هایی است که خیلی ها با آن مشکل دارند و برای درمان آن به دکتر مراجعه و دارو خورده اند، اما برای درمان نفخ شکم راه های بهتری ازجمله دمنوش ها وعرقیات گیاهی وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۵    
با خاتمه شمارش آرا مشخص شده است رای دهندگان بریتانیایی به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رای داده اند. 48 درصد رای دهندگان به ادامه عضویت و 52 درصد به خروج از اتحادیه رای داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۵    
در صورتی که پوست شما روشنایی و طراوتش را از دست داده، می توانید با استفاده از چند ماده غذایی، طراوت پوست خود را دوباره به دست آورید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به این که بازار داخلی طلا و سکه تحت تاثیر قیمت جهانی قرار دارد، گفت: همچنان شاهد کاهش دادوستد به سکه و طلا در ماه مبارک رمضان هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۱    
رئیس هیأت کوهنوردی استان هرمزگان از اعزام یک تیم کوهنوردی برای انتقال پیکر دو محیط بان هرمزگانی از ارتفاعات گنو خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۵    
یکی از بیماری های سیستم اعصاب مغز و نخاع، بیماری ام اس است که در آن غلاف اعصاب دچار التهاب و باعث اختلال در هدایت سریع پیام های عصبی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۲    
بر اساس اعلام پزشکی قانونی فارس یکی از مصدومان واژگونی اتوبوس حامل سربازان نیز به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و شمار قربانیان به 20 نفر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۹    
در ادامه توسعه نرم افزاری مدنظر مدیران اینستاگرام، دکمه ترجمه به زودی به عنوان ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی محبوب که اینک از 500 میلیون کاربر فراتر رفته، افزوده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۴    
عصر پنجشنبه جمعی از مسئولان استان فارس برای عیادت از سربازان و افسران حادثه دیده در سانحه واژگونی اتوبوس در نی ریز به بیمارستان شهید رجایی شیراز مراجعه کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۷    
تفاهم نامه ابتدایی ایران ایر و شرکت بویینگ آمریکا برای فروش هواپیماهای مسافرتی جدید به این شرکت در حالی نهایی شده و برداشتن گام های جدی برای اجرای آن آغاز شده است که این امر جدای از اهمیت بالایی که ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۴    
رییس اداره محیط زیست شهر تهران در مورد وضعیت مگس های سفید در پایتخت با شروع فصل گرما گفت: تابستان امسال هم شاهد حضور سفیدبالک ها خواهیم بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۸:۱۹    
اهالی نی ریز در محل حادثه اتوبوس برای ابراز همدردی با خانواده سربازان شمع روشن کرده و فاتحه خواندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۲:۳۰    
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی والیبال به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه3 بر یک برابر این تیم به برتری رسید تا به دومین برد خود در لیگ 2016 برسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۲:۲۷    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تسلیت به خانواده های سربازان جانباخته در حادثه واژگونی اتوبوس ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۲:۲۱    
متاسفانه این سنت (پرداخت های نامتعارف) وقتی گذاشته شد که در دولت (دولت دهم) به عنوان مهمترین رکن تصمیم گیری این نظام نشستند دور خودشان و تصمیم گرفتند به خودشان نشان و سکه بدهند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۹    
پس از اینکه پدرم اخراج شد روی یک تاکسی کهنه نارنجی کار می کردو به یاد دارم حتی روزی برای باز گرداندن من به منزل نزدیک مدرسه آمد اما من سوار نشدم و زمانی که به خانه برگشت گریه کرد و گفت ...