پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 6 مهر 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مهر 1395 ایران آنلاین 2 مهر 1395 ایران آنلاین 3 مهر 1395 ایران آنلاین 4 مهر 1395 ایران آنلاین 5 مهر 1395 ایران آنلاین 6 مهر 1395 ایران آنلاین 7 مهر 1395 ایران آنلاین 8 مهر 1395 ایران آنلاین 9 مهر 1395 ایران آنلاین 10 مهر 1395 ایران آنلاین 11 مهر 1395 ایران آنلاین 12 مهر 1395 ایران آنلاین 13 مهر 1395 ایران آنلاین 14 مهر 1395 ایران آنلاین 15 مهر 1395 ایران آنلاین 16 مهر 1395 ایران آنلاین 17 مهر 1395 ایران آنلاین 18 مهر 1395 ایران آنلاین 19 مهر 1395 ایران آنلاین 20 مهر 1395 ایران آنلاین 21 مهر 1395 ایران آنلاین 22 مهر 1395 ایران آنلاین 23 مهر 1395 ایران آنلاین 24 مهر 1395 ایران آنلاین 25 مهر 1395 ایران آنلاین 26 مهر 1395 ایران آنلاین 27 مهر 1395 ایران آنلاین 28 مهر 1395 ایران آنلاین 29 مهر 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۸    
به گزارش روزنامه لوموند در نخستین مناظره میان کاندیداهای کاخ سفید، نامزد جمهوری خواه، دونالد ترامپ اغلب به نظر می رسید که حالت تدافعی در مقابل رقیب دموکرات خود هیلاری کلینتون گرفته بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۸    
تلاش عربستان در همراهی کردن کشورهای منطقه خاورمیانه برای دشمنی با ایران انکار ناپذیر است. درجدیدترین این اقدامات ادعای مردود مالکیت امارات و جزایر ایرانی با همکاری عربستان دوباره مطرح شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: کتاب های درسی به اندازه تمام دانش آموزان چاپ شده است و کسری کتب درسی نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس کودک در تهران از فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهوری مهمترین اولویت در سوریه را رساندن کمک های انسان دوستانه به مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران کمک به سوریه را در راستای مبارزه با تروریسم و استقرار امنیت در منطقه ادامه خواهد داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۲    
نایب رئیس جبهه پیروان گفت: ما برای معرفی نامزد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری حدودا 60 شاخص را از مفاد قانون اساسی، سوگند رئیس جمهور و رهنمودهای امام و رهبری انتخاب کرده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۴    
اولین اپراتور مجازی (MVNO) کشور از ارائه سیم کارت های خود به عنوان ایران تل و سامان تل از آذرماه سال جاری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۱    
وزیر نیرو با تشریح 5 برنامه اولویت دار آبی دولت در پسابرجام، اعلام کرد: ایران به دنبال امضای قراردادهای برد- برد با شرکت های خارجی و خصوصی در صنایع آب و برق است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۱    
وزیر نفت با بیان اینکه عده ای در طول دو سال گذشته تاکنون اوپک را از کار انداخته اند با رد دریافت پیشنهاد نفتی از سوی عربستان، گفت: نظام سهمیه بندی اوپک باید احیا شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۸    
ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک مرکزی اتریش حساب بانک مرکزی ایران را مجددا فعال کرده است و عملیات بانکی (ایران در این کشور) اکنون براحتی انجام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۰    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عملکرد بانک صادرات ایران در عرصه اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان این نهاد ارزشمند است و انتظار می رود این روند شتاب بیشتری داشته باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۴    
محمد علی نجفی اظهار کرد که هنوز در رابطه با ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی بحثی مطرح نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۱    
مشکل ناباروری زوجین از جمله مسائلی است که فاکتورهای متعددی می تواند در بروز آن دخیل باشد اما برخی از عوامل مهم و تاثیرگذار کمتر شناخته شده و مورد توجه هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۱    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: جمعیت ایران امسال از مرز 80 میلیون نفر گذشت به طوری که در پایان شهریورماه امسال جمعیت ایران به بیش از 80 میلیون و 307 هزار نفر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش وام ضروری بازنشستگان به 3 میلیون تومان خبرداد و گفت: عملیات مربوط به پرداخت وام های ضروری از دو هفته آینده آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۴    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبری و توصیه های ایشان درباره انتخابات گفت: دوستانی که مخاطب این بیانات هستند حتما به توصیه های ایشان توجه کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: چرا وقتی 3 یا 4 بند از FATF را قبول نداریم به دنبال رد تمامی آن هستیم؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
بازیگر فیلم دختر که به تازگی برای بازی در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر جشنواره باتومی برگزیده شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
رئیس اتحادیه املاک و مستغلات با اعلام اینکه تا پایان سال 95 شاهد رونق در حوزه خرید و فروش مسکن خواهیم بود گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۳    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۰    
داماد توران میرهادی درباره آخرین وضعیت جسمی این چهره پیشکسوت فرهنگ و ادبیات کودک و نوجوان سخن گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۵    
برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گوی تفصیلی خود با ایرنا در مورد وضعیت سلامتی برادرش گفت: ایشان هنوز هم پله های ساختمان را خیلی سریع بالا می روند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۹    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری تاکید کرد: برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۷    
جامعتین در همه حال نقش ریش سفیدی خود را در عرصه های مختلف انقلاب به ویژه در این انتخابات بین اصولگرایان ایفا خواهند کرد و برای انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها هم برنامه هایی در نظر است که به زودی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۱    
علیرضا زالی روز سه شنبه درباره آخرین اقدامات در سیر رسیدگی به پرونده پزشکی فوت مرحوم عباس کیارستمی، فیلمساز فقید ایرانی افزود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۵    
بانک مرکزی امروز (سه شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 15 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به دیروز کاهش و قیمت 19 ارز دیگر همچون یورو افزایش یافت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۹    
وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی با بیان اینکه برنامه دولت یازدهم افزایش پلکانی کف دستمزد بازنشستگان است، از پیگیری مسکن اجتماعی برای کارگران خبر داد و گفت: بازنشستگان در اولویت هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۳    
ایران آنلاین / عباس آخوندی در بیست و چهارمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی افزود: تربیت نیروی انسانی برای توسعه صنعت دریانوردی در دانشگاه ها از دیگر مسایل مهم این عرصه است تا بتوانیم سهم خود را ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۳    
چندی قبل نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی را تصویب کردند و قرار است بزودی این طرح در کمیسیون قضایی مجلس با در نظر گرفتن جزئیات کامل بررسی شود تا این افراد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۴    
رییس ستاد سرشماری کشور گفت: امیدواریم در شورای عالی آمار، برنامه عملیاتی گذار از نظام آمار سنتی به ثبت مدرن با محوریت مرکز آمار به عنوان مرجع فعالیت ها محقق شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۵    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت که دولت یازدهم طرح های ویژه در حوزه خانواده با توجه به نقش موثر آن در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور، دارد که اجرا خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به اقبال مردم نسبت به سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، از جایگزینی دیتابیس این وزارتخانه به جای دیتابیس مرکز آمار برای حل اختلالات سامانه سرشماری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
وزیر کشور با بیان اینکه تامین امنیت زائران اربعین اصلی ترین و اولویت مهم مراسم امسال است، گفت: هماهنگی های لازم با کشور عراق انجام شده و شرایط سفر زائران آماده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۸    
اخبار مرتبط : چرا ترامپ در نظرسنجی های اخیر مغلوب شد؟ وقتی رقیب غش می کند
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۸    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد: در عمل به منویات معظم له، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۷    
بسیاری از هنرپیشه های سینما برای بازی کردن در برخی نقش ها باید حسابی لاغر کنند و به وزن پایینی برسند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۴    
هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رقیب جمهوری خواه خود، دونالد ترامپ، را به دشمنی با زنان متهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۸    
دو بمب در برابر یک مسجد و یک مرکز کنفرانس در شهر ‫درسدن مرکز ایالت زاکسن آلمان منفجر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه تجمیع بیمه ها مستلزم ساز و کارها و پیش نیازهایی است، گفت: این پیش نیاز به ما کمک می کند که ما از یک رفتار یکسان بین بیمه شده و بیمه گر تبعیت کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به رشد حضور زنان در فعالیت های امدادی و داوطلبانه گفت: فدراسیون بین المللی صلیب سرخ ایران را به عنوان یکی از موفق ترین کشورهای جهان در توانمندسازی زنان در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۹    
شبکه سی ان ان در یک نظر سنجی پس از اولین مناظره ی کلینتون و ترامپ ، پیروزی هیلاری کلینتون ، نامزد حزب دموکرات ریاست جمهوری را در مناظره اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۱    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت اعلام کرد: در حال حاضر ازدحام مراکز به شدت زیاد است به طوری که دیروز و دیشب رکود هفت هزار و 400 خودرو را نیز گذراندیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۸    
پایگاه خبری راشاتودی در مطلبی نوشت که نیروهای ایرانی موفق شده اند که سربازان دستگیر شده آمریکایی را که در دی ماه سال 1394 بازداشت شدند به صورت کامل تخلیه اطلاعاتی کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۸    
خواننده ای که مدت ها ممنوع الفعالیت بود، می گوید مجوز کارش را از شهدا گرفته و به همین دلیل همواره قطعه گمنام شروع کننده کنسرت های او است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۵    
به گفته رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ، ورود به ساختمان های میراثی کار شهرداری نیست و تنها حفظ نمای این ابنیه بر عهده این نهاد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۲    
دانش آموزان افغانستانی با گذشت چند روز از آغاز سال تحصیلی هنوز موفق به دریافت کتاب های درسی نشده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۹    
سازمان پزشکان بدون مرز گفته است که بمباران ماه گذشته یک بیمارستان در یمن که منجر به مرگ نوزده نفر شد، توسط ائتلاف به رهبری عربستان سعودی صورت گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۶    
براثر برخورد قطار مسافربری با یک خودرو در استان لرستان، سه سرنشین خودرو کشته و دو نفر مجروح شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۳    
مدیر طرح حفاظت از تالاب های ایران اعلام کرد که این پروژه توانسته رد پایی از موفقیت را نشان دهد در حالی که اصولا پروژه های توسعه ای به گام های 5 ساله نیاز دارند تا اثر خود را بگذارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ساوه همدان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 22 مسافر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۴    
فیلم کاسکو به کارگردانی مجتبی قاسمی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره فول بلوم آمریکا 2016 را از آن خود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۱    
اصغر فرهادی که برای نمایش فیلم فروشنده در بخش نمایش های ویژه جشنواره فیلم تورنتو در این رویداد سینمایی حضور یافته بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۱    
در عربستان سعودی طوماری با امضای بیش از 14 هزار زن که خواستار پایان دادن به سیستم قیمومت مردان هستند به دولت این کشور تحویل داده شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۸    
خوان مانوئل سانتوس، رئیس جمهوری کلمبیا و رودریگو لوندونو، رهبر شورشیان فارک با امضای توافقی تاریخی به نیم قرن خشونت های خونین پایان می دهند؛ خشونت هایی که نزدیک به 250 هزار کشته برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۵    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان خوزستان گفت: بر اثر آتش سوزی صبح روز سه شنبه در یک واحد مسکونی در اهواز 2نفر شامل یک خبرنگار و فرزندش در آتش سوختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۶    
دو شبه نظامی گروهک تروریستی " داعش" در شهر موصل عراق توسط زنی که نقاب سیاه به چهره داشت کشته شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش فعالیت و ماموریت گشت موتور سوار پلیس در ایام بازگشایی مدارس خبر داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۳    
رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک از کشته و مجروح شدن 12 نفر از معلمان استان به دلیل وقوع تصادف در محور بازنه شازند خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۷    
صبح امروز دو هواپیمای ایرباس شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان در فرودگاه امام خمینی (ره) بر روی زمین به یکدیگر برخورد کردند که این موضوع منجر به خسارت خوردن به هر دو هواپیما شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۷    
مدیرروابط عمومی شرکت هواپیمایی کشور درباره این برخورد که صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) رخ داد اظهار کرد: بال هواپیمای عمان ایر هم که دراین حادثه آسیب دیده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۴    
بیش از پنجاه درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی روزنامۀ آمریکایی "هیل"، دونالد ترامپ را برندۀ نخستینِ مناظرۀ انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی مبارزه با پولشویی را چشم اسفندیار فساد اقتصادی دانست و گفت: با این شیوه می توان ضمن جلوگیری از فرار مالیاتی، کالای قاچاق را شناسایی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۶    
شادروان بهزاد باشی، مترجم، موسیقی شناس و ترکیبی منحصربه فرد از روزنامه نگاری و تحقیق، که در هیاهوی این روزگار بی مهر، در سکوت و خاموشی کار کرد، کاری سترگ! و در سکوت و بی مهری دار فانی را وداع گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۶    
معاون وزیر خارجه ایران روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای بزرگداشت روز بین المللی امحای سلاح های هسته ای سخنرانی و مواضع ایران را درباره خلع سلاح هسته ای بیان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۳    
آلن لیچمن پیشگوی مشهور آمریکایی که موفق شده بود 8 دوره انتخابات آمریکا از سال 1984 تا کنون را به درستی پیش بینی کند، تأکید کرده که دونالد ترامپ برنده انتخابات بعدی کاخ سفید خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۰    
زد و خورد مامور پلیس با یکی از والدین در روزهای آغازین مهر در جلوی مدرسه دخترانه باعث آسیب دیدگی صورت پدر یکی از دانش آموزان شد. برخوردی که واکنش پلیس را نیز به دنبال داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۸    
هنر سنتی کره جنوبی تحت تأثیر کنفسیوس و تائوئیسم که هر دو از مکاتب چین هستند بوده است. هنری که در طول سالیان و دهه های قبل روی آن سرمایه گذاری بسیاری شد تا شاید بتواند برای خود در میان فرهنگ های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۸    
رویترز اعلام کرد با آغاز مناظره انتخاباتی کلینتون و ترامپ، ارزش واحد پول مکزیک در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۲    
سازمان دیده بان حقوق بشر از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواست تا به باشگاههای رژیم صهیونیستی که مقر آنها در شهرک های صهیونیست نشین است، فشار بیاورد تا مقر خود را به محل دیگری منتقل کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۹    
ایدئولوژیست های سازمان تروریستی " داعش" پوشیدن لباس های تیم های فوتبال مشهور و ملی را در محدوده ی خود ممنوع کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۰    
سفارت آمریکا در شهر آدانا در جنوب ترکیه روز دوشنبه درباره اطلاعاتی معتبر و مشخص درخصوص احتمال حملات تروریستی در هتل های آمریکایی این شهر هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۰    
تاریخ کلیدی است که قفل رویدادهای گذشته، اعم از انسانی یا طبیعی را به روی نسل های بعدی باز کرده و آدمیان را با گذشته پیشینیان و نیاکان خود آشنا می سازد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۱    
کوچه هایی مملو از فلاکت که بندرت رنگ آرامش به خود می بینند، خاستگاه پسر 16 ساله ای است که پدیده بی چون و چرای لیگ پرشین لقب گرفته است؛ لیگی که تیم های متشکل از کودکان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۸    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که صبح دیروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۸    
یکی از فرماندهان جبهۀ النصره (شاخۀ القاعده در سوریه) گفت که آمریکا به این گروه تروریستی سلاح می دهد اما این کمک ها به شکل دلخواه نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۵    
دیگر طاقتش طاق شده بود. تا کی باید در انتظار مردی می نشست که 9 سال قبل ترکش کرده بود! شب گذشته را هم تا صبح به این موضوع فکر کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۲    
اخیراً اخبار خوبی درباره داعش رسیده است. کشته شدن ابو محمد العدنانی یکی از سرکرده های نیروهای تکفیری داعش در یکی از حملات هوایی به مقر های این سازمان تروریستی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۲    
امشب در شروع هفته دوم از مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا 8 بازی برگزار می شود که مربوط به گروه های پنجم تا هشتم می شود و به تبع آن پای بزرگانی چون رئال مادرید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۹    
تیم ملی فوتسال ایران که با انجام بازی های تدارکاتی کم، پای به مسابقات جام جهانی کلمبیا گذاشت، بجز شکست در بازی نخست مقابل اسپانیا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۹    
هنگامی که تحولات عربی در سال 2011 در تونس آغاز شد کسی تصور نمی کرد سرنوشت این جریان در عراق و سوریه به حضور نیروهای افراطی و خشنی منتهی شود که امروز بعد از گذشت حدود پنج سال سایه تهدید خود را در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۶    
خیابان منتهی به شهرک نیایش آنقدر سرسبز و با صفاست که چیزی کم از شمال کشور ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۳    
برجام و دشواری های پیش روی آن به عاملی برای شکاف میان اروپا و امریکا تبدیل شده است. در حالی که مراودات اقتصادی ایران و اروپا بعد از اجرایی شدن توافق هسته ای تحت تأثیر مانع تراشی برخی نهادهای اقتصادی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۳    
حدود 6 هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری امریکا هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، دو نامزد اصلی این انتخابات از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه جلب آرای لابی قدرتمند صهیونیست را در دستور کار خود قرار داده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۰    
همه تلاش ها برای حلب با خروج قهرآمیز غربی ها از جلسه شورای امنیت ناکام ماند. شهری که یک هفته پس از پایان آتش بس همچنان بزرگترین محل اختلاف قدرت های جهانی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۰    
موضوع فساد اقتصادی برخی در قالب رشوه، بعضاً به صورت اختلاس و مواردی هم به شکل سوء استفاده و تضییع بیت المال مانند دریافت حقوق های نجومی یا واگذاری املاک شهرداری خارج از عرف و قانون (اگر مورد آخر صحت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی علاوه بر بعد سیاسی و تشکیلاتی، در سال های گذشته نامش به عنوان یکی از مسئولان پیگیر فسادهای مالی هم مطرح بوده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۷    
با شروع سال تحصیلی جدید اعتراض دانشجویان نسبت به موضوع لغو سنوات تحصیلی بار دیگر بالا گرفت. تا جایی که دیروز وزیر علوم نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و تاکید کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۱    
نخستین مناظره انتخاباتی میان دو کاندیدای جمهوری خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی برگزار شد که اوج بحث هایشان درباره توافق هسته ای ایران بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۱    
راز قتل دختر جوانی که به نظر می رسید قربانی یک تصادف رانندگی شده است، در تحقیقات ویژه کارآگاهان پلیس جنایی استان گلستان فاش شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۸    
پسر جوان که در جریان نزاع خیابانی، یکی از بچه محل هایش را به قتل رسانده بود، به حرمت امام حسین(ع) دو روز قبل از اجرای حکم قصاص بخشیده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۸    
به نظر می رسد به کار بردن لفظ جاده مرگ به راه ارتباطی اهر- هریس- تبریز در آذربایجان شرقی، بی ربط هم نباشد، چرا که این جاده سالانه باعث مرگ حدود 200 نفر از مردم منطقه و مسافران عبوری می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۵    
خاطرات فتاح محمدی از اسارتگاه های عراق عنوان کتابی است که به اهتمام میترا رفیعی مکتوب شده است و توسط انتشارات سوره مهر به بازار آمد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۵    
محققان دانشگاه تکنولوژی میسوری دستگاهی برای فعالیت های افرادی که با مشکل جنون و زوال عقل روبه رو هستند ساخته است که می توان آنها را شناسایی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۵    
یکی از پرکاربردترین اصطلاحات برای کاربران امروزی حجم اطلاعات است و به عنوان مثال برای استفاده از خدمات اینترنتی هنوز بسیاری از افراد نمی دانند چه تفاوتی میان گیگابیت و گیگابایت وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۲    
محمدباقر نوبخت ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی و بازدید از طرح ساخت ادامه بزرگراه همت به استان البرز سفر کرده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۹    
مارش رادتسکی رمانی به قلم یوزف روت نویسنده آلمانی است که با برگردان محمد همتی به تازگی توسط نشر نو منتشر شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۶    
به موازات توسعه اینترنت و افزایش تعداد کاربران، هر روز بر میزان جرایم سایبری نیز در جهان افزوده می شود و هرچند رشد این جرایم در جهان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۳    
ایران برای نخستین بار شاهد حضور 200 نماینده از 17 کشور صاحب صنایع دستی جهان به دعوت شورای جهانی صنایع دستی است. کشور ما برای میزبانی این اجلاس رقیبی چون اندونزی داشت ...
  • ۱