پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 9 مهر 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 مهر 1395 ایران آنلاین 2 مهر 1395 ایران آنلاین 3 مهر 1395 ایران آنلاین 4 مهر 1395 ایران آنلاین 5 مهر 1395 ایران آنلاین 6 مهر 1395 ایران آنلاین 7 مهر 1395 ایران آنلاین 8 مهر 1395 ایران آنلاین 9 مهر 1395 ایران آنلاین 10 مهر 1395 ایران آنلاین 11 مهر 1395 ایران آنلاین 12 مهر 1395 ایران آنلاین 13 مهر 1395 ایران آنلاین 14 مهر 1395 ایران آنلاین 15 مهر 1395 ایران آنلاین 16 مهر 1395 ایران آنلاین 17 مهر 1395 ایران آنلاین 18 مهر 1395 ایران آنلاین 19 مهر 1395 ایران آنلاین 20 مهر 1395 ایران آنلاین 21 مهر 1395 ایران آنلاین 22 مهر 1395 ایران آنلاین 23 مهر 1395 ایران آنلاین 24 مهر 1395 ایران آنلاین 25 مهر 1395 ایران آنلاین 26 مهر 1395 ایران آنلاین 27 مهر 1395 ایران آنلاین 28 مهر 1395 ایران آنلاین 29 مهر 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۹    
جشنواره ملی انگور تاکستان با حضور مسؤولان و مردم در دو بخش و با استقبال با شکوهی برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۴    
آملی لاریجانی همچنین با اشاره به فاجعه منا خواست که عمان از تمام ظرفیت ها و امکانات خود برای پیگیری حقوق خانواده های شهدای این فاجعه استفاده کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری صوفیه بلغارستان خبر داد که نمایندگان مجلس این کشور، با تصویب طرحی پوشیدن برقع را در بلغارستان ممنوع کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۸    
پرواز امروز آبادان تهران و به عکس، به دلیل شرایط آب و هوا لغو شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
فیلم سینمایی جاودانگی به کارگردانی مهدی فردقادری از 22 مهرماه در جشنواره رم ایتالیا حضور می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۴    
مدیر زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: یک شهروند مسیحی ایتالیایی با گفتن شهادتین در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد به دین اسلام گروید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۴    
تیم قشقایی با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس به یک شانزدهم نهایی جام حذفی راه یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۹    
جانشین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه گفت که ایران در یک قدمی پیوستن به اتحادیه اوراسیا قرار دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۶    
معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: 10 هزار قاضی در سراسر کشور فعالیت دارند و از سوی دیگر 15 میلیون پرونده وجود دارد، بنابراین هر قاضی میانگین با یکهزار و 500 فقره پرونده درگیر است که امکان دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: سایبرژورنالیسم، پنجره ای به روی واقعیت های روزنامه نگاری نوین گشوده است، فضایی که در آن انحصار اطلاعات، موانع دسترسی و محدودیت های زمانی و مکانی تغییر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۷    
سازمان ملل آتش بس 48 ساعته هفتگی برای وارد کردن کمک های انسانی به حلب را خواستار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۴    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی از تلاش ایران برای بازگرداندن آثار سرقتی میراث کشورمان از جمله نسخ نفیس بقعه شیخ صفی و برخی اشیاء دیگر از روسیه که شوروی در زمان جنگ جهانی دوم، ایران را اشغال کرده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۱    
انتشار گزارشی در مورد خروج سرمایه از بزرگ ترین بانک آلمان که تمایل برای ریسک را در بازار کاهش داده است، سبب شد تا قیمت طلا افزایش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۸    
چند روز بعد از حمله اشتباهی آمریکا در دیرالزور، جنگنده های آمریکایی این بار به جای حمله به نیروهای تروریستی الشباب، مواضع سربازان ارتش سومالی را هدف قرار دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نامه ظریف به موگرینی را تایید کرد و آن را مربوط به چندی پیش خواند و گفت: ارسال چنین نامه هایی بین طرفین امر جدیدی نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۳    
قیمت نفت که به دنبال توافق اوپک برای کاهش تولید 6 درصد رشد کرده بود، امروز به علت تلاش سرمایه گذاران برای فروش و سودبری کاهش یافت و بشکه ای 48.80 دلار فروخته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
با ابلاغیه اخیر بانک مرکزی، از این پس موسسات جدید به طور رسمی و با شرایط خاص می توانند جهت جذب سپرده و اعطای تسهیلات مسکن در کنار بانک مسکن اقدام کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۶    
دیدار عیدانه رییس جمهور با سالمندان و معلولین مرکز خیریه کامرانی شهر قدس
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از انجام کار ده ماهه بر روی قرارداد جدید جوینت ونچر خودرویی ایران و فرانسه خبر داد و گفت: سهم سرمایه گذاری طرف فرانسوی در این قرارداد 60 درصد تعریف شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۳    
در بیانیه پایانی هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه تاکید شد: برجام مبتنی بر عزت نظام جمهوری اسلامی برای افزایش قدرت ملی و پیشبرد اهداف توسعه ای کشور است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۷    
در یک اطلاعیه داخلی از پلیس فرانسه خواسته شده است که به دلیل خطر حمله تروریستی امنیت کاخ الیزه تشدید شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۱    
فیلم خشکسالی و دروغ ساخته پدرام علیزاده در بخش مسابقه سینمای جهان چهارمین جشنواره فیلم "هانوی" ویتنام پذیرفته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۸    
برنامه دورهمی امشب (جمعه، 9 مهرماه) با حضور پروفسور مجید سمیعی، پرافتخارترین جراح مغز دنیا روی آنتن می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از امروز فعالیت سامانه بارشی در کشور شروع می شود گفت: با فعالیت این سامانه دمای هوا در نیمه شمالی کشور دو تا پنج درجه خنک تر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۶    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد : قاتل دختر بچه هفت ساله نیشابوری صبح روز جمعه درملاء عام در محل چهار راه انقلاب این شهرستان اعدام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۳    
محسنی اژه ای با اشاره به اینکه امروز دشمن با توجه به اتفاقات گذشته تصمیم به انجام جنگ تلفیقی گرفته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۰    
معاون سیاسی وزیر کشور از آغاز فعالیت ستاد انتخابات کشور و ستادهای متناظر در تمامی استان ها از اواخر آذرماه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۹    
محسن شریف، داستان نویس، در سن 80 سالگی درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس آمار سال 94 این سازمان، حدود 9.1درصد از جمعیت کل کشور را سالمندان تشکیل می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۵    
با گذشت دوسال رکود تاریخی بورس تهران و گسترش تعاملات اقتصادی ایران با شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی بخصوص بعد از توافق و اجرای برجام، امیدها به رونق بازار سرمایه را افزایش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۰    
رقابت های جام جهانی کشتی آزاد اواخر بهمن ماه سال جاری و جام جهانی فرنگی نیز اسفندماه در تهران برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۷    
افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار به میزان 85 هزار و 992 میلیارد ریال در مدت 6 ماه نخست امسال، صورت گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۴    
مقاماتی از 70 کشور جهان از جمله رئیس جمهور آمریکا و مسئولانی از کشورهای عربی در مراسم تشییع جنازه پرز شرکت کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۹    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز ( جمعه ) تا ظهر بارش پراکنده در سواحل دریای خزر، رگبار و رعد و برق و باد همراه با گرد و خاک را در شمال شرق کشور مشاهده خواهیم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۲    
معاون وزیر کار با بیان اینکه در 5ماهه امسال یارانه بیش از200هزار نفر حذف شد، گفت:دولت قصد حذف گسترده یارانه بگیران را ندارد و فقط یارانه خانوارهای با درآمد بیش از 35 میلیون تومان حذف می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۸    
به دنبال رأی مثبت کنگره و سنای آمریکا به قانون دریافت غرامت از عربستان سعودی بابت دست داشتن این کشور در حوادث یازدهم سپتامبر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهور فیلیپین امروز (جمعه) کشتاری که دولتش علیه مجرمان مواد مخدری در این کشور به راه انداخته را با کشتار یهودیان در زمان هیتلر و آلمان نازی مقایسه کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
وزیر راه با تاکید بر گسترش همکاری ایران و هند در زمینه بنادر و کشتیرانی، گفت: با فعال شدن خطوط کشتیرانی و بارگیری کشتی های بزرگ در بنادر، کریدور شمال – جنوب به زودی فعال می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با روزنامه وینر زایتونگ چاپ اتریش گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۶    
رییس مرکز آمار ایران ابا اشاره به آخرین آمار مشارکت خانوارهای ایرانی در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: تا شب گذشته حدود 600 هزار خانوار به صورت اینترنتی اطلاعات خود را به ثبت رسانده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۶    
وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات تنفسی مردم اهواز به دنبال باران های پاییزی، گفت: علت این پدیده مشخص و در دولت نیز دستوری در این خصوص داده شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۳    
'فتح الله گولن' نویسنده اهل ترکیه ساکن آمریکا که مقامات آنکارا وی را به دست داشتن در کودتای نافرجام ژوئیه در ترکیه متهم می کنند، گفت، مطمئن است که 'رجب طیب اردوغان' در این کودتا دست داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۷    
دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا متهم شده به این که چند سال پیش و هنگامی که تحریم تجاری آمریکا علیه کوبا همچنان پابرجا بود این تحریم ها را دور زده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۴    
چهارشنبه گذشته بیشترین قیمت اوراق تسهیلات مسکن مربوط به اوراق اسفند ماه 1395 و کمترین قیمت مربوط به اوراق مرداد ماه 1393 بود با این حساب زوج ها بسته به محل زندگی شان می توانند با خرید حدود 12 میلیون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۵    
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این که کشور امروز در شرایط خاصی قرار دارد ، گفت: این شرایط خاص هم در رابطه با شرایط اجتماعی و هم موضوعات اقتصادی است و فرمانداران به عنوان صف اول اجرای سیاست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۹    
یک مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودی هشدار داده است که قانون تازه در آمریکا که به بازماندگان قربانیان حملات یازدهم سپتامبر اجازه می دهد علیه این پادشاهی اقامه دعوا کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۲    
در حالی که چند روز بیشتر تا آغاز ماه محرم باقی نمانده، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس در اطراف تکایا توصیه هایی را به مسئولان هیات های مذهبی ارائه کرد و از آنان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۶    
ملی پوشان فوتسال ایران فردا درحالی در بازی رده بندی به مصاف پرتغال می روند که درصورت پیروزی، اولین جهانی مدال فوتسال ایران و همچنین اولین مدال جهانی یک رشته تیمی را برای ورزش ایران به ارمغان خواهند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۳    
وزیر انرژی روسیه از آمادگی مسکو جهت مشارکت در اقدامات مشترک کشورهای عضو و غیر عضو اوپک برای تثبیت میزان تولید نفت خبر داد.