شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۱Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 22 آذر 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 آذر 1395 ایران آنلاین 2 آذر 1395 ایران آنلاین 3 آذر 1395 ایران آنلاین 4 آذر 1395 ایران آنلاین 5 آذر 1395 ایران آنلاین 6 آذر 1395 ایران آنلاین 7 آذر 1395 ایران آنلاین 8 آذر 1395 ایران آنلاین 9 آذر 1395 ایران آنلاین 10 آذر 1395 ایران آنلاین 11 آذر 1395 ایران آنلاین 12 آذر 1395 ایران آنلاین 13 آذر 1395 ایران آنلاین 14 آذر 1395 ایران آنلاین 15 آذر 1395 ایران آنلاین 16 آذر 1395 ایران آنلاین 17 آذر 1395 ایران آنلاین 18 آذر 1395 ایران آنلاین 19 آذر 1395 ایران آنلاین 20 آذر 1395 ایران آنلاین 21 آذر 1395 ایران آنلاین 22 آذر 1395 ایران آنلاین 23 آذر 1395 ایران آنلاین 24 آذر 1395 ایران آنلاین 25 آذر 1395 ایران آنلاین 26 آذر 1395 ایران آنلاین 27 آذر 1395 ایران آنلاین 28 آذر 1395 ایران آنلاین 29 آذر 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۷    
دقایق پس از انتخاب رونالدو به عنوان برنده توپ طلای 2016 موج تحسین ها روانه او شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۷    
باشگاه منچستریونایتد در توئیتر به کریستیانو رونالدو پس از تصاحب چهارمین توپ طلایش تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۱    
در حساس ترین دیدار این هفته سری A، امشب رم میزبان میلان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۸    
لالیگا بعد از چهارمین توپ طلای کریس رونالدو، پوستر ویژه ای برای ستاره رئال منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۲    
دو بازیکن ایرانی در جمع مهاجمان لیگ برتر هلند قرار گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۴    
مواد غذایی و نوشیدنی ها می توانند بر عملکرد و اثربخشی داروهای مصرفی تاثیر بگذارند. بنابراین توصیه می شود همواره در هنگام مصرف دارو بروشور داروها به دقت خوانده شده یا در این باره با پزشک مشورت شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۴    
ستاره رئال مادرید مطابق پیش بینی ها برنده توپ طلا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۸    
نویسنده شهیر فوتبال اسپانیا در صفحه شخصی خود نوشت: کاری با فرانس فوتبال ندارم، من بودم توپ طلا را به مسی می دادم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۸    
آب چغندر باعث مقابله با رادیکال های آزاد می شود و راندمان ورزشکاران را بالا می برد. در این مطلب در خصوص خواص چغندر به خصوص به صورت نوشیدنی بیشتر صحبت می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۸    
هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه هر چه میزان فرآوری مواد غذایی بیشتر باشد، میزان سدیم آن بیشتر است، گفت: جهت حفظ سلامتی مصرف یک قاشق چایخوری نمک در روز مجاز است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۵    
دبیر کمیته نظارت بر اجرای برنامه استراتژیک کنترل ایدز با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حدود 80 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری ایدز باشند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۵    
در پایان رقابت های جام جهانی داخل سالن تیروکمان که در رشته های ریکرو و کامپوند در تایلند در حال برگزاری است، نوجوانان ایران در رشته ریکرو به یک طلا، دو نقره و یک برنز رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
دبیرکل جدید سازمان ملل می گوید بسیاری از مردم دنیا، علاوه بر بی اعتمادی به دولت های خود، دیگر به سازمان ملل هم اعتماد ندارند و این سازمان عریض و طویل باید آماده تغییر باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۹    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: تسهیل روابط بانکی و گمرکی دو عامل مهم در راستای تقویت مناسبات موجود میان دو کشور ایران و روسیه به شمار می روند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری گفت: علم اگرچه ذاتاً از جنس نور است و نور احتیاج به تکریم ندارد، اما نگاهی دقیق تر به نقش علم، در کلام معصومین و منطق قرآن نشان می دهد که علم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۰    
وزیر بهداشت با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در بین تمام اقوام و مذاهب کشور، از افتتاح یک بیمارستان سوختگی و یک بیمارستان چشم پزشکی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۷    
علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در سفر به کرمانشاه با نماینده محترم خبرگان رهبری استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۴    
شیوه عجیب و بی نظمی فرانس فوتبال در اعلام کاندیداهای توپ طلا مورد انتقاد اهالی فوتبال و جراید قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۴    
تیم ملی تکواندو ایران با دو شکست از مسابقات جام جهانی حذف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۱    
نماینده آیت الله سیستانی در ایران با اشاره به آسیب های تروریسم و افراطی گری گفت: آسیب هایی تروریسم که ریشه های آن از زمان محمد ابن عبدالوهاب و ابن تیمیه ها آغاز شده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۸    
مراسم ختم آیت الله سید مسعود (احمد) قاضوی فردا (سه شنبه) و روز جمعه برگزار خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۹    
مقام های ارشد انگلیس در اوضاع توفانی خاورمیانه راهی کشورهای شیخ نشین شدند. ترزامی نخست وزیر به اتفاق بوریس جانسون وزیر خارجه اش در دیدارهای گرم خود با شرکای شیخ نشین خود تلاش کردند امتیاز امضای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۹    
یک جنگنده نظامی ارتش ترکیه در جنوب شرقی این کشور سقوط کرد، اما خلبان آن زنده مانده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۹    
تعدادی از چهره های فوتبال که با وجود درخشش در عرصه فوتبال هرگز توپ طلا را کسب نکرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۳    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش نرخ بیکاری به میزان نیم درصد سالیانه در طول سال های برنامه ششم از مصوبات امروز این کمیسیون بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۳    
حسین مکی، یکی از مهم ترین بازیگران نهضت ملی شدن نفت ایران بود که نقش و جایگاه با اهمیتش در برابر شهرت مصدق و خاموشی وی در جریان کودتای 28 مرداد و نیز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۰    
در عالم سیاست جوگیر شدن یک آفت جدی است یعنی جو حاکم بر جلسات سخنرانی یا گفت وگو آدم را به گفتن سخنانی وامی دارد که ته آن جز پشیمانی و پس گرفتن حرف ها نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۰    
دیده بان آزادی مطبوعات عراق وابسته به سندیکای روزنامه نگاران این کشور روز دوشنبه اعلام کرد: داعش یک عکاس خبری را در مرکز موصل اعدام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۰    
یکی از بازماندگان بازیکنان تیم برزیلی "چاپه کوئنزه" که دو هفته پیش از سقوط هواپیمای تیمش جان سالم به در برده بود، به هوش آمد و با نخستین سؤال خود درباره فینال جام آمریکای جنوبی همه را شوکه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۷    
جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از پایان همکاری با این باشگاه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۵    
رهبر کاتولیک های جهان در پیامی به رییس جمهوری سوریه، با اعلام حمایت از مردم این کشور، پایان سریع درگیری ها را خواستار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۵    
مراسم عروسی همیشه با شادی و خوشی پایان نمی پذیرد گاهی صحنه مشاجره یا نزاع میان خانواده و اطرافیان داماد و عروس می شود مخصوصا در جوامع سنتی و طایفه ای که دو طرف هر لحظه ممکن است بر سر نحوه برگزاری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۲    
سرگئی لاوروف، وزیر خارجۀ روسیه، در کنفرانس خبری در صربستان روند گفتگوها با طرف آمریکایی دربارۀ وضع حلب را تشریح و تأکید کرد که آمریکا به دنبال حفظ جبهۀ النصره است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهوری فرانسه روز دوشنبه با اشاره به تحولات جاری در سوریه، بر لزوم بازپس گیری فوری شهر الرقه از دست گروه تروریستی داعش تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا با انتشار توییتی از هزینه های هنگفت خط تولید جنگندۀ اف 35 انتقاد و به شکل ضمنی از احتمال لغو برنامۀ ساخت این جنگنده ها به دلیل بالا بودن هزینه ها خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۶    
در دومین روز رزمایش محمد رسول الله (ص) 4 نیروی زمینی ارتش، موشک های رهگیر طوفان ساخت صنایع دفاعی با ایجاد تغیراتی در برد، سامانه پرتاب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۶    
تهران - ایرنا - عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک نمایندگان این استان و استان چهار محال و بختیاری با حمید چیت چیان و محمدباقر نوبخت گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: عناصر مسلح گروه تروریستی داعش بعد از اطمینان از اینکه حملات علیه آنان در شهر الرقه از سرگرفته نخواهد شد، نزدیک شهر تدمر مستقر شدند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۰    
لئون پانتا وزیر دفاع پیشین و رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" در سفری به ریاض، با شاه عربستان سعودی دیدار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۷    
آنتونیو گوترش پرتغالی، دبیرکل جدید سازمان ملل متحد دقایقی پیش، سوگند یاد کرد و به این ترتیب رسما سکان دبیرکلی این سازمان را از اول ژانویه از بان کی مون کره ای تحویل خواهد گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با وی، روابط دو کشور را بسیارخوب توصیف کرد و ازبرخی کشورهای منطقه خواست مشکلاتشان را به عراق منتقل نکنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۱    
فرستاده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیمارستان به نمایندگی از وی از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی عیادت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۸    
مراسم اعلام بهترین بازیکن 2016 توپ طلا آغاز شد و به زودی از سوی نشریه فرانس فوتبال اعلام خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۸    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، قانون استفساریه ماده 79 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۵    
کانال مرکز استراتفور امریکا بر روی پایگاه یوتیوب تصاویری ماهواره ای از توسعه طلبی امارات در یمن و شاخ افریقا ویدئویی را منتشر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۵    
جانشین پلیس ترافیک شهری ناجا به طرح زوج و فرد اشاره و اظهارکرد: این طرح را بر اساس بررسی ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه ها در ساعت اوج سفرهاست اجرا کردیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان درباره حقوق های نجومی وزرای کابینه گفت: همه وزرا بین 9 تا 10 میلیون حقوق دریافت می کنند و هیچ کس بیشتر از این رقم دریافت نمی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۳    
نیروهای امنیتی عراق بعد از وارد کردن خسارات و تلفات بسیار سنگین به گروه تروریستی داعش به آزادسازی کامل استان نینوا در شمال این کشور نزدیک می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۷    
2 شهروند انگلیس روز دوشنبه از سوی دستگاه قضایی این کشور به اتهام کمک مالی به یکی از منظونین حملات تروریستی در بروکسل و پاریس در سال گذشته میلادی، به زندان محکوم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۷    
داماد محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات پیدا کرد تا یک روز مانده به اعدامش دوباره فرصت زندگی پیدا کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی شورای نگهبان تیتر انتخابی برخی رسانه ها در خصوص اظهارات نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان در دانشگاه شهید بهشتی را نادقیق خواند و تاکید کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۸    
فرهاد مجیدی عکس های جدیدی از خود و برادرش در فضای مجازی منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۵    
پس از آنکه تصاویر کشتار گسترده سگ ها توسط شهرداری عشق آباد در طبس در فضای مجازی منتشر شد، انجمن حمایت از حیوانات ضمن اعتراض به این رویه خواستار تصویب قوانین روشن برای جلوگیری از اعمال این گونه خشونت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۲    
قائم مقام وزیرعلوم سفرچهل نفره روسای دانشگاههای فرانسه به ریاست دبیر آموزش عالی و تحقیقات هیئت دولت این کشور به ایران را نشانه عزم جدی ایران و فرانسه برای تحول در همکاری های علمی دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۰    
حزب اسلامی جمهوری آذربایجان عصر دوشنبه در اعتراض به سفر قریب الوقوع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور تظاهرات اعتراض آمیز در باکو برگزار کرد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۴    
وضعیت بازیکن تیم امید نفت تهران که به دلیل گازگرفتگی در کما بود بهتر شده و بدون دستگاه تنفس می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۴    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس با خلافی معوق بیش از 71 میلیون ریال در شرق تهران توقیف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۱    
معلم فداکار مشگین شهری، آتش سوزی مدرسه شهید کاتب روستای حماملو را که بر اثر نقص فنی سیستم سوخت رسانی بخاری به وقوع پیوسته بود را مهار و جان دانش آموزان را نجات داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۹    
نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت ایده امام راحل (ره) درنامگذاری 12 تا 17 ربیع الاول بعنوان هفته وحدت را بسیارمثبت خواند و گفت: وحدت ریشه دینی، قرآنی و اسلام نسبت به آن اهتمام ویژه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان امروز دوشنبه از دستگیری پنجمین عامل و مقصر حادثه قطار سمنان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۶    
رئیس مجلس اعلام کرد که اخیراً رهبر معظم انقلاب دستور داده اند 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای آبادانی استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۳    
بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری سن ژرمن برود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۳    
استاندار تهران با حضور در منزل شهید اهل سنت فروتن نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرامی، از نقش ویژه همسر این خانواده تجلیل کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۳    
اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هفت نفر از مقام های ارشد جمهوری دموکراتیک کنگو را در زمره لیست افراد تحت تحریم بروکسل قرار داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۷    
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در شهرهای مختلف آغاز شد و در یکی از بازی ها با پیروزی پتروشیمی در گرگان و شکست خانگی نفت آبادان همراه بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیف اینکه مصوبه آمریکا سنگی بود بر جام برجام که موجب ترک بر آن شد، گفت: این موضوع نشان داد که نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۹    
بیمارستان جدید چشم پزشکی الزهرا (س) زاهدان در گستره 6 هزار متر مربع عصر دوشنبه با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب البرز با تاکید بر پرهیز سمن ها از ورود به مسائل سیاسی گفت: دادسرا از سمن هایی که در چارچوب قانون فعالیت دارند، حمایت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۴    
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جشن شکرگزاری برداشت محصول گندم گفت: در زمینه تامین و تولید بذر محصولات راهبردی مانند ذرت، گندم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۴    
برج ها ،آپارتمانها و آسمانخراش ها در سالهای اخیر متاسفانه شاهد برخی حوادث ناگوار بوده اند. حوادثی که در طی آن افرادی این نقاط مرتفع را مکانی برای اجرای نقشه خودکشی انتخاب کرده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۱    
معاون پارلمانی دولت گفت: دولت طرح مجلس برای افزایش نمایندگان را قبول دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۱    
سردار آزمون از پیشنهاد لیورپول به وی برای بازی در آن تیم خبر داد و گفت: دوست دارم در لیگ جزیره بازی کنم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۸    
این شبکه تلویزیونی فرانسه افزود، گسترش خدمات شرکت اینترنتی گوگل در کوبا به دنبال عادی سازی روابط میان واشنگتن و هاوانا صورت می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور هیات فرهنگی و هنری الجزایر در ایران و توافقات انجام شده پیرو این سفر را آغاز فصلی نو در مبادلات فرهنگی دو کشور دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
دوربین هایی که برای نظارت در سطح شهر مستقر شده است علاوه بر خلافکاران اکنون بلای جان پلیس شده است. اکنون همه رفتار و حرکات پلیس زیر نگاه تیزبین رسانه ها قرار دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
معاون و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طی یک دهه گذشته میران مصرف مواد مخدر صنعتی از 3 درصد به 25 درصد رسیده که در این میان تمایل زنان برای مصرف به 2 برابر رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
نیروهای دولتی لیبی اخیرا شهر سرت را از لوث تکفیری ها آزاد کردند که این به اعتقاد بسیاری از ناظران امور شمال آفریقا به مثابه ضربه ای مهلک به داعش در قاره سیاه محسوب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت مشکل چاقی در تمام گروه های سنی را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
فدراسیون فوتبال پس از درج اخباری در خصوص مسائل مالی اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی امروز در دیدار با سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق گفت : جهاد رسانه ای هرگز پایان ندارد و این جهاد باید علیه جهل و دسیسه های خبری رسانه های نظام سلطه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۶    
تصویر منتسب به جلد مجله فرانس فوتبال، حکایت از تصاحب توپ طلای جهان توسط رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۳    
رییس کمیسیون عالی سوانح راه آهن از تحویل گزارش این کمیسیون درباره حادثه سمنان به دادستانی شاهرود خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۳    
پوگبا گران ترین بازیکن دنیا به رویارویی با سنت اتین در یرولیگ خندید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
عناصر داعش امروز حملاتی را به فرودگاه نظامی T4 واقع در استان حمص انجام دادند و درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه تروریستها در اطراف آن در جریان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
محسن رحمانی، محقق ایرانی دانشگاه استرالیا اکنون توانسته است با استفاده از یک لایه نازک نانونیی از جنس آرسنید آلمینیوم گالیوم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۷    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خطاب به منصوریان و افتخاری گفت: امیدوارم استقلال از مرحله پلی آف با موفقیت عبور کند و دل هوادارانش شاد شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۷    
نیمه شهریور سال جاری بود که فرهاد فخرالدینی اعلام کرد تا برآورده شدن درخواست هایش از بنیاد رودکی مایل به ادامه همکاری با ارکستر موسیقی ملی ایران در مقام رهبر نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۱    
رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت صحبتی درباره مشارکت نیروهای مسلح روسی درعملیات نظامی زمینی در سوریه مطرح نشده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل: تصادف خونین یک دستگاه پراید با نیسان منجر به فوت یک زن میانسال و مجروح شدن راننده راننده پراید شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر منطقه ای خود وارد اراضی اشغالی فلسطین شده تا در مراسم رونمایی از جنگنده های جدید F-35 که ایالات متحده به رژیم صهیونیستی اعطا کرده، شرکت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
مهرداد مستحصن کاراته کای ملی پوش و قهرمان آسیا امروز در زادگاهش "سنگر رشت" تجلیل شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
زندگی یک جوان استرالیایی در مدت یک هفته دستخوش تغییراتی اساسی و البته شیرین شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری سال 1396 خبر داده و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذرماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو از ضرورت ایجاد فضای رقابتی در صنعت برق و تقویت صندوق های سرمایه گذاری به عنوان یکی از سیاست های وزارت نیرو یاد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۲    
قطعا اگر اقدامات ضدایرانی از سوی امریکا در دوره پسااوباما ادامه یابد، آن اقدامات از سوی کنگره خواهد بود تا دولت این کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۹    
مردم باید آگاه باشند که جریان های افراطی چه می کنند، آنها را بشناسند و فریب حرف های پوپولیستی را نخورند و همان گونه که در انتخابات ریاست جمهوری 92 و همچنین انتخابات سال 94 اراده مردم خودش را نشان داد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۶    
یارانه نقدی آذرماه به ازای هر نفر 45500 تومان روز جمعه پیش رو به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۶    
اتحادیه اروپا و کوبا امروز دوشنبه در بروکسل توافقنامه همکاری و گفت وگوی سیاسی امضا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۳    
سومین شب از جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در حالی برگزار شد که گروه های موسیقی قطعاتی را از ساخته های استادان برجسته موسیقی از جمله ابوالحسن صبا، علی تجویدی و پرویز مشکاتیان اجرا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۳    
فهرست نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2017 درحالی اعلام شد که فیلم فروشنده ساخته جدید اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی نامزد دریافت جایزه شده است.