پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 4 اسفند 1396 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
گروه هنر نمایش کارد، ترنج، زلیخا به کارگردانی احمد ایرانی خواه که در تالار سایه در حال اجراست، امروز سه شنبه 15 اسفند ماه ویژه هنرمندان به روی صحنه می رود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۴    
کانون خبرنگاران نبأ حجت الاسلام والمسلمین سیدامیر عبدالملکی با بیان اینکه شبهه یعنی حرف باطلی را شبیه حق مطرح کردن ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۹    
گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با اشاره به اینکه اسلام کامل ترین و بهترین دین در تأمین سعادت بشری و جامع ترین دین در تأمین مصالح دنیوی و اخروی انسانهاست ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی تیرماه سال آینده همزمان با ایام دهه کرامت در زاهدان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
گروه سیاست- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به حادثه چند شب گذشته خیابان پاسداران تهران بیان کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۰    
گروه اندیشه انصاری با تأکید بر نقاط پیوند فلسفه و اصول فقه قائل به تأثیر فلسفه بر تکوین و اعتلای علم اصول است اما سبحانی معتقد است علم کلام می تواند خلأ وجود مسائل فلسفی در علم اصول را جبران کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۴    
گروه اندیشه مهدی نصیری و عبدالحسین خسروپناه با انتشار یادداشتی به نامه رضا داوری در باب امکان تولید علم دینی پاسخ دادند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۶    
گروه اجتماعی- مراسم تشییع و وداع با امام جمعه فقید طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۰    
این روزها به موازات دیواره های بلند سد دوستی در ایران، سد دیگری در آن سوی مرز، در کشور افغانستان بر روی هریرود قد علم کرده است ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۰    
گروه سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه حفظ اعتماد مردم به اشکال مختلف باید دنبال شود، رسیدگی به زندگی مردم ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
سالهای متمادی است از ارتباط صنعت و دانشگاه دو همراهی که از هم جدا شده اند و هر دو همدیگر را به بی مهری متهم می کنند می گذرد و در این بین فقط فرزندان (دانشجویان و محققان) بیشترین آسیب را می بینند ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۵    
کانون خبرنگاران نبأ آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر گفت: ایران یک کشور مردم سالار است که مسئولان این نظام با رای مردم انتخاب می شوند و پیشرفت در کشور باید پیشرفتی کارآمد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
رئیس هیأت مدیره انجمن علمی انرژی بادی ایران با اشاره به اینکه ایران به هیچ وجه به جایگاه خود در انرژی های نو نرسیده، گفت: 20 درصد آلایندگی در کشور ناشی از عملکرد نیروگاه های حرارتی است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم معرفی ابزارهای جدید برای سیاست گذاری در نظام بانکی، اظهار کرد: وزارت اقتصاد در زمینه تدوین قواعد کسب و کار برای تسهیل فعالیت فین تک ها تلاش می کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
گروه معارف معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزیابی از اجرای طرح نماز کلید بهشت در بیش از 150کلاس سوادآموزی دنا آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز جمعه در دیدار با رییس کمیته دولتی امور تشکل های دینی جمهوری آذربایجان گفت: تبیین و تبلیغ اسلام واقعی بهترین راه برای مقابله با افراطی گری در منطقه است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۱    
گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه بابیان اینکه اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفان، ارتجاع و حرکتی ضدانقلابی است ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
گروه هنر اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شب گذشته در تالار وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و با اهدای طوبای زرین از برگزیدگان این دوره از جشنواره تقدیر شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از برگزاری آئین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره سراسری شعر فجر، ششم اسفندماه جاری در تبریز خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: این روزها استکبار در برابر نفوذ پر قدرت و پر هیبت ایران به نهایت ذلت افتاده اند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۱    
گروه اجتماعی امام جمعه موقت یاسوج گفت: ساخت و احداث فرودگاه یاسوج از ابتدا کارشناسی شده نبود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه انار گفت: حضور شهیدان گمنام نسل های جدید انقلاب اسلامی را با اهداف و آرمان های مقدس آنها آشنا کرده و روحیه معنویت، جهاد و شهادت طلبی را در جامعه تقویت می کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم و این همه توانمندی های نظام را باید ارج نهیم و در برابر این کفران نعمت ها باید استقامت کرد که رمز همه پیروزی هاست.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
گروه سیاست و اقتصاد - یادواره پنج شهید گمنام و 18 شهید والا مقام روستای داهوئیه شهرستان زرند با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان برنامه ریزی کنند و مردم هم حمایت و مشارکت گستره داشته باشند که گلزار شهدای گمنام به یک مرکز و قطب فرهنگی قوی و پرکار و برنامه تبدیل شد
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: تربیت، گمشده امروز جامعه بشری است، تربیت به اندازه ای مهم است که برای انسان در کنار انسانیت قرار می گیرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۴۵    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: از صدقات جاریه شهید باهنر و شهید رجایی که حیات تربیتی جامعه را تضمین می کند، همین بنای امور تربیتی در آموزش و پرورش است و بنای شهدا، امام ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۴۵    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زرند گفت: الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را راه رستگاری بانوان دانست و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۲:۵۴    
گروه اجتماعی: حجت الاسلام پوررضا تصریح کرد: مسئولان در جامعه اسلامی باید سبک زندگی اسلامی را سرلوحه خود قرار دهند و نسبت به تعالی معنوی، انسانی و اخلاقی افراد اهتمام بورزند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۲:۲۲    
گروه سیاست و اقتصاد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محور وفاق ملی امروز ولایت فقیه است و ایران اسلامی از رهبر هوشمند، فرزانه و بصیر برخوردار است و در سال های طوفان زده با بصیرت کشور را به پیش برده است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
گروه هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سبک و فرم از جمله ویژگی های هنر ایرانی است و خلاقیت هنرمند ایرانی در دهه های اخیر موجب شده است تا هنر مدرن و سنتی و معاصر در روزگار اخیر با یکدیگر عجین شوند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۰    
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اقدامی مشابه همتای سعودی اش، پسر خود به نام سلمان بن حمد را به عنوان ولیعهد انتخاب کرد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۴    
مسئولان آمریکایی و صهیونیست از تصمیم این کشور برای انتقال سفارت خود در سرزمین های اشغالی به بیت المقدس ظرف سه ماه آینده خبر دادند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
گروه فعالیت های قرآنی محفل انس با قرآن شامگاه پنج شنبه 3 اسفندماه در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) شهر شهید چمران (جراحی) از توابع شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۴    
گروه سیاسی: امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: مطالبه گری از راه و مسیر خودش درست است اما اینکه به عنوان مطالبه گری اصل نظام و همه چیز را زیر سوال ببریم گاهی به فتنه تبدیل می شود که باید مراقب بود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه تمام فرقه های درویش بازی در کشور ما بعد از جریان تحریم تنباکو به وسیله مرحوم آیت الله میرزای شیرازی و نمایش اقتدار روحانیت، دین و مذهب درست شد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
گروه شهرستان ها- خطیب جمعه کاشمر شرکت در نماز جمعه را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: متأسفانه برخی از مردم، این فرصت را به راحتی از دست می دهند و هیچ توجهی به شرکت در نماز جمعه ندارند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۹    
گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه اصفهان با بیان اینکه از نیروی انتظامی به دلیل تدبیر و برخورد مناسب با اغتشاشگران در حادثه اخیر قدردانی می کنیم ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
گروه مسابقات مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن امام علی(ع) ویژه آقایان در دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی و نخبگان قرآنی کشور برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
گروه فعالیت های قرآنی- احسان آذرمی حافظ کل قرآن کریم امروز در بین صلاتین نماز جمعه این هفته تبریز تجلیل شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان این که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای ایران هراسی، قدیمی شده است، اظهار کرد: دیگر حنای آن ها رنگی ندارد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
گروه سیاسی حجت الاسلام صالح نیا در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه بخش کن گفت: پیشرفت هایی در حوزه فناوری دارد رقم می خورد و من توصیه ای برای مسئولان و سرمایه گذاران دارم و آن یک کلمه بیشتر نیست ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
گروه فعالیت های قرآنی - امام جمعه ماکو گفت: از قوه قضائیه میخواهیم به جد بر مسئله آشوبگری های اخیر در کشور رسیدگی کنند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
گروه اندیشه همایش دو روزه آنان که می اندیشند روزهای 6 و 7 اسفندماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: امنیت کشور را از کسی قرض نگرفته ایم و روی پای خود ایستاده ایم.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۴    
گروه فرهنگی- دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه مازندران(رویش) در جشنواره چهارم برنامه های کانون های فرهنگی هنری اجتماعی مذهبی دانشگاه مازندران به بلوغ و خودکفایی چشمگیری رسیده است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
گروه سیاسی و اجتماعی: نماینده ولی فقیه در لرستان انتظار مردم از دستگاه قضایی قاطعیت است، اظهارکرد: دستگاه قضایی در ماجرای مفسدان اقتصادی برخورد قاطع نکرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۵    
گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: برگزاری بزرگداشت مفاخر و علمای ایرانی گامی در جهت تزریق فرهنگ ایرانی-اسلامی به جامعه است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
گروه جامعه آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا با حضور جمعی از مقامات کشور ششم اسفندماه 96 در دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۵    
گروه سیاسی: امام جمعه موقت زنجان گفت: هیچ کس در قالب فرقه، حزب، گروه و هر تشکل دیگری حق ندارد امنیت عمومی و نظم جامعه را بر هم بزند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۶    
گروه فعالیت های قرآنی- استاد قرآن کریم اظهار کرد: قاری قرآن نباید مصنوعی تلاوت کند، قبل از تلاوت متوسل به اهل بیت(ع) شود و از خدا بخواهد که در تلاوتش اثر بگذارد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۴    
گروه بین الملل شرکت کنندگان در نشست بین المللی واقعیت امت اسلام در سایه چالش های غلو و تندروی در موریتانی، راه اندازی سایت های اینترنتی مقابله با غلو و افراط گرایی را خواستار شدند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۱    
گروه مسابقات _ مرجع عالیقدر جهان تشیع در مراسم اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در سخنانی با تأکید بر اینکه فعالیت های قرآنی در کشور تقویت کننده نظام است ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
گروه سیاسی- امام جمعه قیدار گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ زکات ابتدا باید ریشه های اعتقادی و فکری و فرهنگی را اصلاح کنیم.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
امیرالمؤمنین علی علیه السلام فرمودند: عالی ترین مایه مجد و شرف آدمی، حسن خلق است. نهج البلاغه، حکمت 38
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۵    
کانون خبرنگاران نبأ مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 از برگزاری نخستین نشست تخصصی استارت آپ ویکند در حوزه درآمدهای پایدار شهری به میزبانی شهرداری منطقه 6 و با حضور اعضای شورای شهر تهران و معاونین ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
گروه جامعه تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: مهم ترین پیام خون شهدا و انتظار شهدا، استقرار ارزش های دینی و در رأس آن، برقراری قسط و عدالت اجتماعی در میان مردم است که اگر این ارزش مهم تحقق پیدا نکند ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
کانون خبرنگاران نبأ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان کرمان برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
گروه هنر 10 اسفند آخرین مهلت تکمیل فرم ثبت نام و 15 اسفند آخرین مهلت تحویل فیلم های ایرانی متقاضی شرکت در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیرخانه است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
گروه جامعه به اعتقاد علامه طباطبایی مهمترین پایه جامعه انسانی، این اصول سه گانه است که به ترتیب در آیه 90 سوره نحل ذکر شده است: یک، عدالت اجتماعی دو ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
گروه سیاسی- امام جمعه ابهر گفت: با توجه به موارد محدودی که در دین اسلام حرام برشمرده شده در برابر تعداد موارد حلال و اینکه اطاعت فرمان خدا و رعایت حلال و حرام، انسان را در تنگنا قرار نمی دهد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
گروه سیاسی آیت الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود در فکر ایجاد اجماع منطقه ای و بین المللی علیه ایران هستند ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
گروه جهاد و حماسه شهید محمدبهروز لایقی، متولد دوم اسفندماه سال 1346 است که در سن نوزده سالگی در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت می رسد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۶    
گروه جهاد و حماسه در حاشیه تجلیل از مقام شهدای اسفندماه؛ سالن سرداب امامزاده صالح(ع) به نام سالن فرزندان شهدا نامگذاری شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۱    
گروه فرهنگی _ آیین اکران 20 فیلم برگزیده یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) در اصفهان برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۱    
گروه ادب مدیرعامل نشر جمال از عرضه 2 هزار عنوان در بخش من و کتاب نمایشگاه کتاب دین خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
گروه هنر پرتره و ترسیم چهره شهدا که البته کار سختی است چرا که معمولاً از تصاویر و عکس های برجای مانده از آنها در ابعاد غیرواقعی صورت می گیرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
گروه هنر اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شامگاه امروز جمعه برگزار و از برترین های بخش های مختلف با اهدای طوبای زرین تقدیر خواهد شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
گروه بین الملل مساجد منطقه تطوان مراکش با هدف تسهیل قرائت قرآن برای روشندلان به نسخه های بریل قرآن مجهز می شوند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
گروه مسابقات: رئیس سازمان دارالقرآن الکریم پخش نشدن مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) از سیمای قرآن را کم لطفی نسبت به این مسابقات عنوان کرد و در ادامه به بیان برخی ویژگی های این مسابقات پرداخت.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۰    
گروه فرهنگی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از سند تحول بنیادین به نوان نقشه راه آموزش و پرورش برای آینده کشور یاد کرد و گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۹    
گروه ادب کتاب خداحافظ سالار انتشارات 27 در نمایشگاه کتاب قم جزء آثار پرفروش شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
گروه فرهنگی مدیرکل اموزش و پرورش لرستان با بیان این که شورای راهبردی بسیج با نگاه جامع نگر به دنبال ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرایی به مدیران باشد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
گروه ادب مجموعه شعر آقا از سوی انتشارات هزاره ققنوس روانه بازار نشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
گروه ادب کتاب فدک در تاریخ اثری از آیت الله محمدباقر صدر از سوی حجت الاسلام ابوالقاسم حسینی ژرفا ترجمه شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
گروه معارف- نشست شورای مرکزی جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گیلان غرب برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
گروه اجتماعی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رابطه وجودی ناب امام خمینی(ره) و همسرشان الگویی برای زوجین جوان است تا روابط خود را با یکدیگر عمق بخشند و راه سعادت را طی کنند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
گروه فرهنگی: فرمانده سپاه لرستان نگاه بسیج را ساختن تمدن اسلامی عنوان کرد و گفت: همه نیروهای انقلابی باید خود را توانمند کنند و روحیه مطالبه گری را با نگاه مشفقانه و دلسوزانه تقویت کنند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
گروه اجتماعی- معاون سابق پژوهشی جامعه المصطفی(ص) العالمیه مشهد با اشاره به اینکه یکی از راه های جلوگیری از خرافات در معارف دینی، فراگیری اصول دین از اهلش است ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
گروه مسابقات روستای روتان استان هرمزگان طی روزهای سوم و چهارم اسفندماه میزبان مسابقات قرآن با عنوان جشنواره تلاوت و نیز جشنواره آواها و نغمات است.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
گروه شهرستان ها: در آئین اختتامیه جشنواره ملی عکس وحدت که در دو بخش اصلی و ویژه با موضوع اماکن و ابنیه تاریخی و رویکرد معماری اسلامی برگزارشده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
گروه بین الملل نماز جمعه مساجد استان عدن به دلیل هدف قرارگرفتن برخی ائمه جماعات و خطبای این استان جنوبی کشور یمن لغو شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
گروه اقتصادی- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: تمام شهرهای استان یزد از اینترنت نسل چهارم برخوردارند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
گروه فعالیت های قرآنی طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عزت اله رضایی به عنوان سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
کانون خبرنگاران نبأ معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) خواستار تأسیس دانشگاه مستقل هنر قرآنی شد و پیشنهاد کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
گروه اجتماعی _ یک استاد حوزه علمیه گفت: انسان بدون اخلاق نیکو، از رسیدن به بسیاری فضائل محروم می شود.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۵    
گروه فعالیت های قرآنی هفته ای که پشت سر گذاشته شد با مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان آغاز شد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۵    
کانون خبرنگاران نبأ سلمان فارسی می گوید: روزی حضرت فاطمه زهرا(س) را دیدم که چادری وصله دار و ساده بر سر داشت ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۹    
گروه بین الملل وزارت امور اسلامی و آموزش پایه موریتانی از چاپ دوم مصحف ملی این کشور به روایت ورش از نافع خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۶    
گروه جامعه ضعفا را تحقیر نکنید که اگر چنین کردید خداوند بین او و مومنی که به او توهین کردید در بهشت جمع نمی کند، جایی که مومن هست او را راه نمی دهند، مگر اینکه توبه کند.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۶    
گروه جامعه مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی کشور بر ضرورت ورود به جریان شبکه سازی برای سوغات زیارت اشاره و اظهار کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
گروه سلامت قائم مقام دبیر ستاد اردو های جهادی وزارت بهداشت از طراحی سامانه جامع فعالیت های جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی و تدوین گزارش جامع فعالیت های جهادی حوزه سلامت خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۴    
گروه بین الملل دومین دوره مسابقات قرآن ویژه تازه مسلمانان(ره یافتگان) با حضور شرکت کنندگانی از 20 ملیت مختلف جهان در شهر دبی امارات برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۶    
گروه فعالیت های قرآنی:-همایش مدیران عامل مجمع خیرین قرآنی مازندران باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
گروه جلسات و محافل روضه خانگی خاندان درچه ای که از سال 1343 توسط آیت الله درچه ای برگزار شده و پس از فوت این عالم ربانی، فرزند ایشان، حجت الاسلام سیدمحمدجواد درچه ای راه پدر را ادامه داده ...
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
گروه فرهنگی- شبیه خوانی مجلس حضرت موسی بن جعفر (ع) و گفت و گوی امام و مصیب سوم اسفندماه در هادی شهر به اجرا درآمد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
گروه فعالیت های قرآنی- سیدمحسن موسوی بلده، استاد پیشکسوت قرآن گفت: معلم خوب دارای چندین ویژگی مهم است که از آن جمله عامل به قرآن بودن و ارائه ساده و قابل درک مباحث قرآنی را می توان نام برد.
ایکنا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۶    
گروه مسابقات داور لحن در بخش حفظ کل قرآن کریم مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) عنوان کرد: وقتی یک سازمان دولتی، پشتوانه مسابقات قرآنی باشد ...
  • ۱