جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۳۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری بین المللی قرآن 20 اردیبهشت 1398 - iqna.ir

خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1393 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1394 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اسفند 1395 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1396 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1397 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 فروردین 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 خرداد 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 تیر 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 مرداد 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 شهریور 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 مهر 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آبان 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 آذر 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 دی 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 بهمن 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اسفند 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری بین المللی قرآن 31 اردیبهشت 1398 
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۸:۴۶    
کانون خبرنگاران نبأ حوزه هنری استان کرمانشاه در نظر دارد، در راستای تأکید، تبیین و ترویج شعار کالای ایرانی و بیان نقش، فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی مرزبانان مرزهای کشور در حفظ امنیت ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۰    
کانون خبرنگاران نبأ سیزده سال از محاصره باریکه غزه در فلسطین اشغالی می گذرد و مسلمانان مدافع این مرز و بوم کماکان زیر تدابیر شدید امنیتی و بارش رگبار سلاح ها از زمین و آسمان به استقبال ماه مبارک ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
گروه ادب گرت بی. متیوز در کتابی با عنوان فلسفه کودکی با تمرکز بر نظریه ادبیات کودک و مفهوم کودکی زمینه ای را برای گفت وگو میان پژوهشگران، منتقدان و صاحب نظران ادبیات کودک فراهم آورده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۶    
گروه هنر نمایشگاه گروهی ماه نو با نمایش 67 اثر از 50 هنرمند نقاشی خط، خوشنویسی و نقاشی در گالری 72 مجتمع سرچشمه گشایش یافت.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
گروه اجتماعی معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بازار تاریخی تبریز بر اثر آتش سوزی چند روز گذشته بالغ بر 20 میلیارد تومان خسارت دیده است ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
گروه فناوری اطلاعات رئیس سازمان فناوری اطلاعات محتواهای پربازدید تلگرام در میان کاربران ایرانی را اعلام کرد که بر اساس آن یک درصد این محتوا مذهبی است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۰    
گروه فرهنگی کتاب آیه های استقامت زندگی نامه شهدای قرآنی لرستان به قلم محمدتقی عزیزیان، سوم خردادماه امسال هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در خرم آباد رونمایی می شود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۰    
کانون خبرنگاران نبأ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح فطرانه از 25 ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر در مناطق متأثر از سیل اخیر خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۵    
گروه چندرسانه ای_ مراسم ترتیل خوانی و انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
گروه اجتماعی - مردم اصفهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، حمایت خود از تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی در مقابله با بدعهدی طرف مقابل در برجام را به نمایش گذاشتند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
استاد حوزه علمیه قم گزافه گویی و چاپلوسی نکردن را از مصادیق ادب برشمرد که متاسفانه این تمجید و تعریف های بی جهت در فرهنگ پارسی فراوان دیده شده و تاکید کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
حضرت آیت الله العظمی سیستانی درباره فرو بردن کامل سر در آب به هنگام روزه فتوای متمایزی دارند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
گروه فرهنگی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 اثر از هنرمندان این استان به بخش نمایشگاه دوازدهمین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور Vianden لوکزامبورگ 2019 راه پیدا کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۱    
گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه محلات گفت: اولین و مهم ترین حکمت واجب کردن روزه از طرف خداوند، رسیدن به تقوا است که خداوند در آیه 183 سوره مبارکه بقره به آن اشاره کرده است ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
گروه سیاست و اقتصاد 12 تشکل ولایتمدار فارس طی نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی این استان خواستار سالم سازی فضای فرهنگی جامعه از جمله مقابله با گسترش پدیده بدحجابی در ماه مبارک رمضان شدند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
گروه سیاست و اقتصاد همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی حمایت از مواضع شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام در نقاط مختلف فارس برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
گروه سیاست و اقتصاد خطیب جمعه اراک با تأکید بر اینکه بدعهدی کشور های اروپایی دیگر قابل تحمل برای جمهوری اسلامی نخواهد بود ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۷    
نمازگزاران شهرهای مختلف کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حمایت قاطع خود را از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده اعلام کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
گروه سیاست و اقتصاد نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با یادآوری بدعهدی دشمنان در برجام تأکید کرد که ملت ایران اجازه مذاکره دادند اما آماده حرکت انقلابی هستند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۵    
مردم تبریز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه امروز، 20اردیبهشت ماه راهپیمایی گسترده ای را در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی انجام دادند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
هرساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان آستان مقدس کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) با برپایی سفره افطار، زائران و مجاوران این آستان را میهمان می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۷    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه زاهدان گفت: برجام حاصل سال ها مذاکره بود که در آن ابرقدرت های دنیا به یک توافق دست یافته بودند، اما امریکایی ها با خروج از آن ثابت کردند که بدعهد و غیرقابل اعتماد هستند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه اهواز با تأکید بر لزوم رفع نیازهای مناطق حاشیه نشین نیز تصریح کرد: باید به حاشیه های شهرها مخصوصاً حاشیه شهر اهواز و مناطق محروم توجه شود؛ رفع نیازها ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه براساس اسلام و قرآن پاسخ دشمنان انقلاب اسلامی را خواهیم داد، افزود: دشمنان بدانند که ایران پاسخ هرگونه بدعهدی را کوبنده می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
گروه سیاسی- امام جمعه فردیس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از رانت خواری، گفت: مشکل اصلی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی سومدیریت ها است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه قزوین عمل به دستورات قرآنی را ضروری دانست و بیان کرد: هر کجا سربلند شدیم و پیشرفت کردیم، به خاطر این بود که بر اساس قرآن قدم برداشتیم و هر کجا قرآنی قدم برنداشتیم ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
گروه سیاست و اقتصاد نمازگزاران البرزی در پایان نماز جمعه این هفته، با برپایی راهپیمایی از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
گروه سیاست و اقتصاد مردم ولایی زنجان امروز یک صدا با مردم سراسر کشور، از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
گروه سیاست و اقتصاد مردم گیلان پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ضد آمریکایی، حمایتشان را از اقدام شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه سنندج با تأکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: حرمت ماه مبارک رمضان باید توسط مسلمانان حفظ و احیا شود و برای جلوگیری از روزه خواری امر به معروف و ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه کرج گفت: برای رفع مشکلات کشور و مقابله با دشمنان باید دیپلماسی اقتصادی کشور را تقویت و فعال کنیم.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه زنجان به حفظ روحیه انقلابی برای تداوم گفتمان انقلاب و حفظ عزت و استقلال کشور تا تشکیل تمدن اسلامی در جهان تأکید کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه ماکو با تأکید بر اینکه عهدشکنی در مقابل پیمان شکنان یک فرهنگ قرآنی است، گفت: ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد، اما آمریکا و کشورهای اروپائی به تعهدات خود عمل نکردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۱    
گروه معارف یکی از مضامینی که در دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان آمده، تقاضا از خدواند برای عطای توفیق برای سپاسگزاری از او است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
گروه اجتماعی نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که آمریکا با خروج از برجام هرگونه تهدید و تحریم را انجام داد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
گروه معارف استاد حوزه علمیه قم گفت: نماز و روزه جزو فطرت انسان است اما مشغولیت های انسان اجازه پی بردن به حقایق را نمی دهد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه بروجرد با بیان این که تحریم های ظالمانه آمریکا نشان داد که آن ها دشمن اصلی ما هستند و هیچ گاه به تعهدات خود عمل نخواهند کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری با مدیریت و درایت الهی خویش کشتی انقلاب را از طوفان ها عبور می دهند و دشمنان ایران را خوار می کنند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
گروه فعالیت های قرآنی - صوت تلاوت آیاتی از سوره های انعام و بلد با صدای حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی قرآن در این قسمت قابل پخش است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
گروه فعالیت های قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت رضوی با حضور قاریان و حافظان بین المللی در مؤسسه خیریه همدم مشهد برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه مشهد با بیان این که ماه مبارک رمضان، ماه آرایش جنگی با دشمن است، اظهار کرد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
گروه فعالیت های قرآنی عضو مجلس خبرگان رهبری به تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه قرآنی کشور که در ابتدای ماه مبارک رمضان صورت گرفت، پرداخت.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عمل به قرآن را مورد تاکید قرار داد و گفت: با آشنایی مفاهیم قرآن و درک آن می توان در برابر زیاده خواهی های استکبار و سردمداران ظلم ایستاد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
گروه سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز آمریکا قصد دارد بیان کند کدخدای سابق است ولی آمریکای امروز با گذشته متفاوت است زیرا ضعیف، پوچ و توخالی است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
گروه بین الملل نرم افزار مصحف مدینه منوره همراه با ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی در عربستان رونمایی شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۵    
گروه سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه حرکت اخیر شورای عالی امنیت ملی هرچند حداقلی اما امیدوارکننده بود چرا که اگر قرار باشد حرکتی انجام دهیم چرا انقلابی نباشد؟
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
گروه سلامت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اسلام دین خدمت گزاری به مردم است؛ گفت: مردم مسلمان ایران از طریق جمعیت هلال احمر 15 میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
گروه سیاسی میلیون ها نفر از مردم ایران اسلامی در راهپیمایی سراسری با قرائت قطعنامه ای حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
گروه اندیشه عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به نقد مجله فرهنگ نسبت به آثار وی بیان کرد: چگونه کسی که هنوز مقام دانش اندوزی اندک در فلسفه نداشته ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
گروه سیاست و اقتصاد امام جمعه اسالم فعالیت در عرصه فضای مجازی را نیازمند دقت و ظرافت دانست و اظهار کرد: نباید نگاه کودکانه و سطحی به فضای مجازی داشته باشیم ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۷    
گروه سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلی ارومیه گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۵    
گروه سیاسی حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه بیانیه شورای عالی امنیت ملی یک اقدام اولیه و حداقلی است، گفت: اما این یک گام انقلابی برای تأمین منافع ملی و تقویت مقاومت ملت عزیز ایران است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۵    
گروه سیاسی نمازگزاران جمعه در تهران و سایر نقاط کشور پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی باشکوه خود حمایت شان را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
مقامات انگلیس گزارش دادند، فرد مسلحی که ظاهرا قصد انجام یک تیراندازی با گلوله های مشقی در داخل مسجدی در شرق شهر لندن را داشته ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۷    
گروه بین الملل مصر در نظر دارد در نیمه ماه رمضان سال جاری، بزرگترین سفره افطار جهان را برای ثبت در گینس برگزار کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۶    
گروه هنر نمایش عروسکی غول بابا در تالار هنر روی صحنه می رود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۶    
گروه معارف در شرح دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان آمده است: وَ أَوْزِعْنِی فِیهِ لِأَدَاءِ شُکْرِکَ بِکَرَمِکَ؛ خدایا به کرمت به من توفیق ادا شکرت را بده .
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
گروه سیاست و اقتصاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر در خدمت صادقانه و بی منت در راه اسلام فعالیت دارند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۷    
گروه بین الملل شورای امنیت سازمان ملل امروز برای بررسی اوضاع کنونی لیبی نشست اضطراری برگزار می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۱    
گروه معارف مدرس حوزه علمیه خواهران فاطمیه بندرانزلی با اشاره به اینکه قرائت دعای افتتاح یکی از اعمال توصیه شده در ماه مبارک رمضان است ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: 80 درصد مراجعه کنندگان دوره های آموزشی و مشاوره وزارت ورزش و جوانان را افراد مجرد تشکیل می دهد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۶    
انسان ها باید یقین بدانند که در حوادث و مشکلات تنها نیستند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۰    
گروه بین الملل سازمان ملل متحد اعلام کرد: 10 میلیون یمنی در یک قدمی گرسنگی قرار دارند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
گروه معارف رمضان، بهار عمر و بهترین فرصت برای اصلاح خود و جامعه اسلامی است که کلیه مکلفان به طور مشترک به عبادت مشغول و برای کسب معنویات و جبران گذشته بسیج و هماهنگ می شوند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده از نمایش جهانی پوسترهای کارگاه بین المللی گرافیک عودة القرن در نقاط مختلف دنیا از یوم النکبه مصادف با 25 اردیبهشت ماه تا روز قدس خبر داد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
مدیر گروه معارف شبکه سه سیما درباره علت اینکه چرا تلویزیون در ماه رمضان شاد نیست، ضعف برنامه های معارفی تلویزیون و در حاشیه قرار گرفتن آنها به گفت و گو پرداخت ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶    
گروه بین الملل صفحه ای از یک قرآن دست نویس قدیمی که قدمت آن به هزار سال می رسد، در نمایشگاه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات به نمایش گذاشته شده است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
گروه ادب رمان فرار از شب نوشته اکرم صادقی یکی از جدیدترین آثار انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۲    
گروه فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان همدان مقام نقد را مقام رشد انسان ها دانست و خاطرنشان کرد: هر جا کار فرهنگی جنبه آماری پیدا کند آسیب خواهد دید ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
هواپیماهای جنگی وابسته به نیروی هوایی اندونزی اقدام به انجام مأموریت مسحراتی ( بیدار کردن مردم برای سحر) بر فراز جزیره جاوه کردند تا مسلمانان را برای سحری بیدار کنند. ب
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
گروه حوزه های علمیه سومین شماره از فصلنامه علمی اختصاصی دانش ها و آموزه های قرآن و حدیث منتشر شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
به دنبال وقوع یک انفجار انتحاری در شهرک صدر واقع در بغداد، پایتخت عراق 8 نفر کشته و 10 تَن دیگر زخمی شدند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۵    
دولت مصر طی دستوری خواستار تغییر نام 516 مسجد در این کشور شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۵    
گروه سیاسی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس 23 اردیبهشت پیش نویس طرح های مقابله با اقدامات خصمانه امریکا علیه ایران را بررسی می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۲    
گروه فرهنگی معاون فرهنگی اوقاف لرستان از راه اندازی مرکز افق در شش امامزاده شاخص استان خبرداد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۲    
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۲    
گروه چندرسانه ای پیامبر اکرم(ص) در رابطه با ضررهای ترس فرموده است: یا علی با ترسو مشورت نکن زیرا راه خروج از گرفتاری را برای تو ضیق و تنگ می کند .
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۰    
گروه بین الملل بیست وسومین دوره مسابقات ملی قرآن ویژه نیروهای مسلح قطر در بخش آقایان و نخستین دوره آن در بخش بانوان با رقابت 168 شرکت کننده آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
گروه معارف آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان می گوید: بی توجهی به عبادت باعث بی برکتی زندگی می شود و در این دعا می خوانیم واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ یعنی خدایا شیرینی ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
گروه فعالیت های قرآنی به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی همایش نجوم در قرآن با حضور سیدحسین امیدیانی، عضو انجمن نجوم ایران برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۲    
گروه فرهنگی به همت گروه فرهنگی تبلیغی انوارالهدایة کارگاه آموزش مهارت های پیش از ازدواج با محوریت مسائل مربوط به آشنایی، خواستگاری و دوران عقد برگزار می شود.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۶    
گروه هنر در نخستین روزهای ماه رمضان تازه ترین دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) با شعار دیگری را به خود مقدم دار به نمایش درآمد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۰    
مراسم اعتکاف دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه اراک از روز چهارشنبه، 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا امروز در مسجد دانشگاه اراک ادامه دارد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۷    
گروه سیاسی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: زمانی شناخت امام خمینی(ره) برای مردم دلنشین می شود که افکار و اندیشه های امام با زبان هنر به مردم معرفی شود که نیازمند یک حرکت جهادی ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۷    
گروه بین الملل ریاض المالکی تصریح کرد: آمریکا به دنبال توافقی برای صلح نیست، بلکه این کشور برای تدوین طرحی با هدف تسلیم فلسطینیان در مقابل اسرائیل تلاش می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۶    
گروه معارف امام خمینی(ره) درباره ماه رمضان فرموده اند: خداوند عنایات خاصه خودش را مبذول می کند و ما را میهمان و خودش را میزبان ما قرار می دهد ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۷    
گروه اجتماعی طاهره نظری، از جمله بانوان موفقی است که با توکل بر خدا و حمایت خانواده و با وجود مشکلات در عرصه اقتصاد گام های بزرگی برداشته و اراده قوی و امید به آینده روشن از ویژگی های برجسته این ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۵    
گروه فعالیت های جهادی قرارگاه مردمی و جهادی آماج با راه اندازی پویش ملی #میم مثل مدرسه... نسبت به جمع آوری کمک های نقدی، غیرنقدی و اقلام آموزشی برای مدارس و دانش آموزان مناطق سیل زده اقدام می کند.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۲    
گروه سلامت رئیس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به تأثیر مثبت روزه داری در بیماران دچار کبد چرب، نحوه روزه داری در بیماران دارای هپاتیت و سروز کبدی را تشریح کرد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۲    
کانون خبرنگاران نبأ آئین حسنه جشن گلریزان در شهرستان زابل، با شرکت جمعی از مؤمنان روزه دار برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۶    
گروه بین الملل 5 روز تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر و 10 روز تا سه ماه زندانی برای افرادی که اقدام به روزه خواری در ملأ عام می کنند ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۰    
گروه جامعه رئیس سابق ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از 14 سال کار دینی با جوانان با تأکید بر اینکه تبلیغ مستقیم دین اشتباه اساسی ماست ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۷    
کانون خبرنگاران نبأ حسینیه شهیدین زابل، همزمان با ماه مهمانی خدای سبحان با تلفیقی از برنامه های فرهنگی قرآنی تحت اشراف دفتر امام جمعه و حوزه علمیه، آماده خدمت به مهمانان ماه مبارک رمضان است.
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
گروه اجتماعی مدرس گروه معارف دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دیدگاه اسلام مبتنی بر جنسیت زن و مرد نیست، گفت ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۷    
گروه معارف مدیر حوزه علمیه هفشجان گفت: مهم ترین خدمات و مجاهدت های مخلصانه آیت الله کوهستانی در عرصه علم و دین تأسیس حوزه علمیه در روستای کوهستان یعنی زادگاه خودش بود که در سایه پربرکت این مرکز علمی ...
ایکنا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۶:۰۲    
گروه فعالیت های قرآنی یکی از پرمراجعه ترین قسمت دادگستری، دادگاه خانواده آن هم برای طلاق است، خدای متعال در چندین صفحه از سوره بقره این چالش اجتماعی را مطرح کرده و حدودی را برای آن معین کرده است و ...
  • ۱