پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 10 تیر 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 2 تیر 1397 ایران اکونا 3 تیر 1397 ایران اکونا 4 تیر 1397 ایران اکونا 5 تیر 1397 ایران اکونا 6 تیر 1397 ایران اکونا 8 تیر 1397 ایران اکونا 9 تیر 1397 ایران اکونا 10 تیر 1397 ایران اکونا 11 تیر 1397 ایران اکونا 12 تیر 1397 ایران اکونا 13 تیر 1397 ایران اکونا 15 تیر 1397 ایران اکونا 16 تیر 1397 ایران اکونا 17 تیر 1397 ایران اکونا 18 تیر 1397 ایران اکونا 19 تیر 1397 ایران اکونا 20 تیر 1397 ایران اکونا 22 تیر 1397 ایران اکونا 23 تیر 1397 ایران اکونا 24 تیر 1397 ایران اکونا 25 تیر 1397 ایران اکونا 26 تیر 1397 ایران اکونا 27 تیر 1397 ایران اکونا 28 تیر 1397 ایران اکونا 29 تیر 1397 ایران اکونا 30 تیر 1397 ایران اکونا 31 تیر 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم هیات رئیسه برای حضور وزرای صنعت، کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسات غیرعلنی مجلس خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۴:۰۰    
دولت از مجلس خواست، تا کار بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور را با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه متعدد و ناگوار همانند زلزله در استان های کرمانشاه، کرمان و بوشهر، در اولویت قرار دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۶    
علی سرزعیم یک اقتصاددان در یاداشتی با اشاره به اینکه در عرصه سیاست گذاری اقتصادی ایران پیوسته مطرح می شود که سیاست گذار در بزنگاه های تصمیم گیری اولویت را به بنگاه ها می دهد یا خانوار؟ پاسخ داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۶    
کمبود 60 درصدی تولید برق از منابع آبی موجب شد تا دولت به فکر راهکارهایی برای کاهش مصرف باشد؛ در همین راستا نیز روز گذشته وزیر کشور اعلام کرد که باید به مصرف انرژی در ادارات دولتی توجه ویژه ای شود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۶    
با مهلت دو هفته ای رئیس جمهوری به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای معرفی متخلفان در روند واردات و توزیع خودرو، شمارش معکوس برای شناسایی و برخورد با مافیای بازار خودرو آغاز شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۱    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صندوق بازنشستگی کشوری و بررسی وضعیت این صندوق در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۴    
در حالی قیمت کره در بازار با افزایش قیمت 50 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است که بالغ بر 65 میلیون یورو ارز رسمی به نرخ 4200 تومانی برای واردات این محصول از 21 فروردین ماه تاکنون اختصاص پیدا کرده ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میزان اعطای تسهیلات بانک ها به شرکت های دانش بنیان را 12 هزار میلیارد تومان دانست که به 1400 شرکت اهدا شده و گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۴    
در حالی لیست شرکت های دریافت کننده ارز 4200 تومانی دولتی برای واردات منتشر شده که بررسی آن نشان می دهد یک شرکت واردکننده خودرو برای واردات اقلامی همچون چای ساز و قهوه ساز هم ارز دولتی دریافت کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۴    
عزیز احمد، یکی از برندگان کشمکش سیاسی میان ایران و آمریکاست. او شغل خود را از مسافرکشی به قاچاق ارز تغییر داده و دلار آمریکا را از افغانستان به ایران انتقال می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۴    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح دوفوریتی واگذاری سکه به صورت نامحدود در مجلس عنوان کرد: تلاش شده مساله مدیریت بازار سکه با توجه به عدم تخصص کافی از سوی بانک مرکزی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۴    
این روزها چهارراه استانبول به دفعات میزبان مسافرانی است که نه تنها برای خرید ارز مورد نیاز بلکه فروش ارز دولتی که دریافت کرده اند به بازار می آیند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۹    
طبق دستورالعمل ارزی دوم اردیبهشت از سوی معاون اول رئیس جمهوری قرار شده دلار حاصل از صادرات اقلام عمده صادراتی در قالب سامانه نیما با نرخ 4200 تومان جذب و معادل ریالی آن به تجار پرداخت شود تا ارز مورد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۹    
صنعتگران امروز به مناسبت روز ملی بخش مربوطه شان، مشکلات و گلایه های خود را در حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از کاهش خرید و فروش در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: بازار از نظر داد و ستد بسیار راکد است و مردم برای خرید چندان مراجعه ای ندارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۹    
در حالی که قرار بود اوراق گواهی سکه پیش فروش از امروز در بورس کالا داد و ستد شود به دلایلی این موضوع به تعویق افتاده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۴    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت نهاده های دامی و قیمت طیور مناسب است و بازار آن کم و بی التهاب است درباره ایجاد انحصار در بازار دان و مرغ توسط "م" گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۴    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که هنوز موضوع بافت فرسوده در شهر تهران باقی است گفت: بافتهای فرسوده بازسازی شده در شهر تهران هنوز ایمن و پایدار نیستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۴    
شاهد بروز قطعی های متعدد و پراکنده آب و برق در نقاط مختلف کشور هستیم. عامل بروز اغلب قطعی ها، رشد افسارگسیخته مصرف بوده و تنها راه نجات از تکرار قطعی های آب و برق و حتی جلوگیری از گسترش پهنه و مدت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۹    
قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم امروز 100 هزار تومان کاهش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۷    
بلومبرگ در گزارشی به نقل از مورگان استنلی روز پنج شنبه نوشت بازارهای کالایی در ماه های آینده با تهدیدهای دوگانه ای روبه رو خواهند شد که این تهدیدها ناشی از افزایش تنش در تجارت جهانی و کاهش رشد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
وزیر صنعت از معاون اول رئیس جمهور درخواست کرد تا معامله ارز را با نرخ توافقی میان صادرکننده و واردکننده آزاد کند و گفت: سقفی نباید برای قیمت تعیین شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
یک کارشناس صنعت هوانوردی معتقد است مسئول حاشیه های ایجاد شده برای خرید هواپیمای فلایت چک، شرکت فرودگاه ها است که به ابهامات پیرامون این خرید دامن می زند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
براساس اعلام بانک مرکزی، از 22 فروردین ماه امسال در مجموع 172 میلیون و 202 هزار و 546 یورو ارز دولتی از طریق سامانه نیما و بانک مرکزی برای واردات جو به 61 شرکت تخصیص یافته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده ای از لایحه خاک، بر ضرورت ایجاد بانک ملی اطلاعات خاک کشور تأکید کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
فهرست منتشر شده از سوی وزیر ارتباطات درباره ارز دریافتی از سوی شرکت های واردکننده گوشی همراه با فهرست منتشر شده بانک مرکزی دارای چند مغایرت است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن از آغاز عملیات اجرایی 4 ساله برقی سازی راه آهن گرمسار-اینچه برون در 11 تیرماه و با فاینانس 1.2 میلیارد یورویی روسیه خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
در حالی که به گفته یک نماینده مجلس، تداوم واردات ریل، در آینده نزدیک به خروج هزار میلیارد تومان ارز از کشور منجر خواهد شد، خریداران داخلی می گویند پای حمایت از تولید ملی ایستاده اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
در حال حاضر احداث خط دوم انتقال آب غدیر به صورت "چهارشیفته" و شبانه روزی در حال انجام است؛ تا به جای نیمه امسال، در روز پانزدهم ماه جاری شاهد بهره برداری از این خط انتقال آب باشیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
عضو هیئت عامل سازمان راهداری راهداری از تهیه طرح توجیهی افزایش تعرفه حمل فرآورده های نفتی خبر داد و گفت:مسئله وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به افزایش قیمت، لاستیک، لوازم یدکی و.. ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
با ثبت رکورد جدید در مصرف برق سال 97، حرکت در محدوده قرمز پیک برق ادامه یافته و این سطح مصرف، خطر بروز خاموشی های گسترده را در صورت افزایش میزان مصرف برق بیش از پیش گوشزد می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور، جریانی مرکب از اسرائیل، آمریکا و سعودی ها را مسبب آن دانست که ایران از روند رو به رشد اقتصادی باز ماند و گفت: آنها می خواهند ارتباط دولت و بخش خصوصی را بر هم بزنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
لیست دریافت کنندگان ارز دولتی صبح امروز در حالی از سوی بانک مرکزی منتشر شد که در این لیست از واردکنندگان خودرو وبسیاری اقلام درشت دیگرکه نقش موثری در التهابات اخیر بازار داشته اند،خبری نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۲    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد گواهی صادراتی ارز در سامانه پس از معاملات خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۵    
کانادا در اقدامی تلافی جویانه علیه جنگ تجاری واشنگتن، کالا های وارداتی آمریکا به ارزش حدود 13 میلیارد دلار را مشمول تعرفه کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۵    
شاخص بهای تولیدکننده در اردیبهشت ماه، رکورد مهمی ثبت کرده بود که در آن تورم نقطه به نقطه به رکورد 4 ساله رسیده بود. اما خردادماه این روند را تشدید کرد و رکوردها به روز رسانی شدند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۰    
جلسه اخیر گروه ویژه اقدام مالی صحنه دومین پیروزی دیپلماتیک ایران در حوزه اقتصادی پس از خروج آمریکا از برجام بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۰    
در روزهایی که بازار خودرو کشور کماکان در التهابی نسبی قرار دارد و خودروسازان خارجی نیز به دلیل نقض برجام از سوی آمریکا، در آستانه خروج از کشور قرار گرفته اند، محمد شریعتمداری وزیر صنعت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۵    
مخالفان همکاری با FATF به این نکته توجه ندارند که ایالات متحده آمریکا کل اقتصاد ایران را مشمول تحریم قرار داده است و امروز ...