پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۵:۰۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 2 آذر 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 آذر 1395 ایران اکونومیست 2 آذر 1395 ایران اکونومیست 3 آذر 1395 ایران اکونومیست 4 آذر 1395 ایران اکونومیست 5 آذر 1395 ایران اکونومیست 6 آذر 1395 ایران اکونومیست 7 آذر 1395 ایران اکونومیست 8 آذر 1395 ایران اکونومیست 9 آذر 1395 ایران اکونومیست 10 آذر 1395 ایران اکونومیست 11 آذر 1395 ایران اکونومیست 12 آذر 1395 ایران اکونومیست 13 آذر 1395 ایران اکونومیست 14 آذر 1395 ایران اکونومیست 15 آذر 1395 ایران اکونومیست 16 آذر 1395 ایران اکونومیست 17 آذر 1395 ایران اکونومیست 18 آذر 1395 ایران اکونومیست 20 آذر 1395 ایران اکونومیست 21 آذر 1395 ایران اکونومیست 22 آذر 1395 ایران اکونومیست 23 آذر 1395 ایران اکونومیست 24 آذر 1395 ایران اکونومیست 25 آذر 1395 ایران اکونومیست 26 آذر 1395 ایران اکونومیست 27 آذر 1395 ایران اکونومیست 28 آذر 1395 ایران اکونومیست 29 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۵    
حضور رامبد جوان در دانشگاه کردستان با حواشی همراه بود که منجر به واکنش او نیز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۹    
نشست خبری و رونمایی از تیزر فیلم سینمایی سلام بمبئی ساخته قربان محمدپور صبح سه شنبه دوم آذر ماه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۳    
فرزاد فرزین با قدم زدن در پیاده روی مشاهیر هالیوود پیراهنی بر تن کرد که روی آن عنوانِ خدا یکی، وطن یکی نقش بسته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۴    
فیلم سینمایی ساعت 5 عصر به کارگردانی مهران مدیری، صبح دیروز در آپارتمانی واقع در نیاوران آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل استقلال توضیحاتی درباره عدم فعالیت تیم فوتبال بانوان این باشگاه ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۹    
مصرف آبمیوه روز به روز در حال افزایش است. شرکت های بزرگ و کوچک آبمیوه هم که بیلبوردهای تبلیغاتی شهر را قرق کرده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۳    
آیا می دانستید تغذیه بر روی حالات روحی و روانی افراد اثر بسزایی دارد؟ در این مقاله به برخی نکات تغذیه ای که بر روی روح و روان موثر هستند، اشاره می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۰    
اگرچه زمستان تقریبا آمده است اما جای تعجب ندارد که بسیاری از ما آمادگی استقبال از آن را نداریم و در صورت این آمادگی می توانیم زندگی امن و سالمی را همراه با کاهش درجه هوا در پیش رو داشته باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۱    
سالانه در کشور ما 90 تا 95هزار نفر به سرطان مبتلا می شوند که از این تعداد حدود 45 هزار نفر جان خود را از دست می دهند درحالی که این تعداد باید به 20 تا 25 هزار نفر در سال کاهش یابد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۵    
هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در شرایطی برگزار می شود که چند دیدار جذاب در تعیین صدرنشین تاثیرگذار هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۲    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال نسبت به اقدام جدید مجری تلویزیون واکنش نشان داد و گفت: این جوان باید علایق رنگی اش را بیرون صداوسیما ببرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۹    
فیلم کوتاه باران ساخته محمد جواد صالحی در جشنواره خلیج سبز آمریکا به نمایش درمی آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۰    
محققان یک دستگاه فشار خون جدید را طراحی کردند که برای استفاده از آن نیازی به بالا دادن آستین و نصب آن بر دور بازو نبوده و به راحتی دور مچ دست بسته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۷    
نتایج تحقیقات جدید دانشگاه اورگان نشان می دهد خاک زمین بسیار قدیمی تر از تصور دانشمندان است. در واقع این خاک قبل از تشکیل گلسنگ ها و درختان وجود داشته و مشابه خاک مریخ است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) درباره اخبار مربوط به توقیف لباس ها و وسایل تیم پرسپولیس در فرودگاه امام به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت که اکنون وسایل تیم پرسپولیس ترخیص شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۳    
فدراسیون فوتبال در واکنش به بازتاب های اظهار نظر اخیر مهدی تاج در مورد انحلال تیم بانوان استقلال تهران تاکید کرد که مجموعه فدراسیون فوتبال از فوتبال بانوان و توسعه آن حمایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان نامه ای را برای رییس فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
فدراسیون فوتبال ایران پس از مذاکرات چند ماه گذشته با رییس و دبیرکل فیفا، توانسته به بخشی از پول بلوکه شده خود در فیفا دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۱    
پس از مناقشه فدراسیون فوتبال و شرکت جیووا شکایت این شرکت ایتالیایی از این فدراسیون رسما به جریان افتاده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۸    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهم ایران پس از برجام در زمینه صادرات فرآورده های نفتی در خاورمیانه به 13.7 درصد افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کرد که با ایران مساله دارد و نمی خواهد مسیر جام جهانی برای ایرانیان هموار باشد اما برای خنثی کردن این توطئه، نمایندگان ایران در AFC چه کار کرده اند؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۵    
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است هیچ اجحافی در انتخاب کاندیدای برترین های سال آسیا در قبال ایران صورت نگرفته و تمام نامزدها بر اساس معیارها و مکانیزم دقیقی معرفی شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از عضویت در هیات مدیره اجرایی فدراسیون بورس های آسیا و اروپا (FEAS) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۹    
مدیر امور اعضای کانون کارگزاران گفت: محرک اصلی بازار سرمایه در سال جاری ناشی از رشد کالاهای اساسی بوده است؛ زمستان سال گذشته را می توان اوج افت کالاهای کامودیتی محور (فلزات و مواد پایه) دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۹    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن جدید خود در هفته یازدهم لیگ برتر حضور پیدا می کند و حامی مالی این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا نیز طراحی ویژه ای برای لباس ها تیم در نظر گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۶    
شاخص کل بورس امروز سه شنبه با 74 واحد رشد به رقم 79 هزار و 393 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۷    
ستاره شناسان موفق به کشف یک کهکشان کوتوله پنهان شدند که به دور کهکشان راه شیری می چرخد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۲    
تهیه کننده سلام بمبئی از اکران این اثر سینمایی از 11 آذر ماه خبر داد و گفت: هزینه مراسم افتتاحیه سلام بمبئی با حضور عوامل هندی در ایران حداقل یک میلیارد تومان می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۹    
محققان مرکز پزشکی دانشگاه روچستر به روشی دست یافته اند که قادر به تولید ارگان های مصنوعی با بیشترین میزان شباهت با ارگان های طبیعی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۶    
محققان موفق به تبدیل سلول های پوست به سلول های خونی شدند. امید است این روش در آینده ای نزدیک نیاز تزریق خون به بیماران را با استفاده از سلول پوست خودشان تامین کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۸    
ایران اکونومیست - عجیب ترین ساختمان های دنیا+تصاویر عکس : جویندگان طلا در دوره قاجار عکس : ملکه الیزابت در جنگ جهانی دوم سبزی حیاط خانه مادر ابتکار سر میز صبحانه خبرنگاران +عکس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۹    
عنوان همیار طبیعت و لوح تقدیر سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مدیرعامل بانک ایران زمین اعطا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۳    
ایران اکونومیست - عکاسی از اشکال هندسی ساختمان ایستگاه های مترو جالب (+عکس) مرکز خرید جنگلی +تصاویر عکس : مجوز طبابت به سبک قدیم مربوط به سال 1308 عکس : قدیمی ترین اسباب بازی جهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۱    
محققان موفق به توسعه یک میز اتو جدید شدند که چرخشی بوده و می توان از هر دو طرف آن برای اتو زدن لباس استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۸    
مدیر شیلات اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر گفت: ظرفیت تولید سالانه ماهیان سردآبی و گرم آبی در ملایر 500 تن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۹    
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اعلام اینکه اصلاح آسیب های اجتماعی نیازمند جراحی است، گفت: قوانین مخل و دست و پاگیر در حوزه های اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۶    
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: باید با ایجاد خانه های بوم گردی در روستاها، از ظرفیت گردشگری روستایی برای توسعه اقتصادی مردم این روستاها استفاده کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۶    
تصویری زیبا از پاییز در یکی از پارک های دانمارک
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۰    
کارگردان و بازیگر پیشکسوت همدانی با اظهار گلایه از سطحی نگری در اجرای نمایش هایی که مخاطب آنها کودکان هستند گفت: سطحی نگری معضل اصلی در تئاتر کودک است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۷    
دکتر نتاج گفت : ریسک خروج نقدینگی از موسسات پولی و بانکی یکی از دلایل اصلی در تعیین نرخ سود سپرده ها است به همین منظور مدیران بانکی نیز برای مدیریت این ریسک ناچار به استفاده از ابزار هایی مانند صندوق ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۷    
این روزها به هر شرکت، سازمان یا کارخانه ای که سر بزنید، مشاهده می کنید، وضعیت اقتصادی و صنعت کشور حال و روز خوبی نداشته و رکود بازار بر تمام صنایع تاثیر خود را گذاشته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۴    
بر اساس ارزیابی کمیته علمی – ممیزی و به استناد رای نهایی شورای سیاستگذاری، شرکت "بیمه ملت" موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره مسئولیت اجتماعی ایران از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۴    
عکسی تاریخی از اصفهان،33 پل سال 1315خورشیدی
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۱    
استاندار هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حادثه تروریستی شهر سامرا در عراق، از اقدام به موقع و سریع شرکت بیمه دانا در پرداخت غرامت فوت به ذینفعان این حادثه و خدمت رسانی بسیار مطلوب و شایسته به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۱    
بررسی های آماری بیمه ایران در شش ماهه نخست سال جاری نشان می دهد ، این شرکت بیمه دولتی پس از چندین دوره تغییرات مداوم مدیریتی ، به دوران ثبات عملکردی خود نزدیک می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۸    
عکسی نایاب ازآرامگاه حافظ قبل از بازسازی به دست رضا شاه.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۹    
ولادیمیر ساژین کارشناس انستیتو شرق شناسی روسیه درباره تاثیر آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بر روابط تهران و مسکو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۶    
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید، نگاه دولت به تعاونی ها باید ترویجی و تشویقی باشد، نگاه کمیته امدادی همواره تعاونی ها را وابسته به دولت نگه می دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۶    
'ولی الله محمدی نصرآبادی' سفیر ایران در اندونزی روز سه شنبه با تاکید بر اینکه کشورمان در مقایسه با سایر کشورهای خاورمیانه از امنیت کاملی برای تجارت و سرمایه گذاری برخوردار است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد پرونده فیلم سینمایی سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی در وزارت ارشاد در دست بررسی است به همین دلیل فیلم دیگری در اکران جایگزین آن شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۰    
مسوول مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف در محورهای مواصلاتی 13 استان کشور خبر داد و گفت: بارش برف در اکثر محورهای این استان ها از شب گذشته آغاز شده و از دو ساعت پیش شدت آن افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با امدادرسانی به مادر گرفتار در برف از سوی پایگاه امداد کوهستان کجید شهرستان املش در شرق استان، نوزاد در آمبولانس به دنیا آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۱    
معاون اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: کمینه دمای هوا در برخی مناطق این استان از جمله روستای کوسه شهرستان شیروان در صبحگاه دومین روز از آخرین ماه فصل پاییز به 20 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی نشست این فراکسیون را با موضوع لغو سخنرانی نایب رئیس قوه مقننه در مشهد را تشریح کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه طرح یک فوریتی اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی با حساسیت بالا در حال پیگیری است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 53 تن براثر مسمومیت با گازمنواکسید کربن از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد، این نوع مرگ ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 29 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تأسف آور خواندن اقدام دادستانی مشهد در مورد سخنرانی نایب رئیس مجلس، تأکید کرد: اینگونه اقدامات تک روانه باعث تفرقه و انشقاق در ساختارهای کشور می شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر اینکه افزایش 10 درصدی قیمت برق در بودجه 95 پیش بینی نشده است، گفت: افزایش حامل های انرژی در شرایط کنونی به مصلحت نیست و کمیسیون انرژی این موضوع را پیگیری می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، گفت: این طرح برای شفاف سازی عملکرد شهرداری در دستور کار قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس با بحرانی خواندن وضعیت هوای استان هرمزگان، گفت: هیات دولت باید برای بهبود وضعیت هوای استان هرمزگان اهتمام جدی ورزد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۷    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ضمن نابغه خواندن لیونل مسی تاکید کرد توپ طلای 2016 باید به کریس رونالدو برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل سمات گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی در راستای افزایش همکاری های بین المللی خود اواسط آذرماه جاری، میزبان بیستمین مجمع عمومی گروه سپرده گذاری مرکزی آسیا و اقیانوسیه (ACG20) خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۱    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی هفت ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 2784.4 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مبلغ 923.3 هزار میلیارد ریال (معادل 49.6 درصد) افزایش داشته است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۸    
دومین سمپوزیوم ژنتیک و سلول های بنیادی با محوریت ویرایش ژنومی 18 آذر ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و در آن در خصوص و درمان بیماری های ویروسی مانند HIV ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۹    
هدیه تهرانی جزء بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد. شاید دانستن ماجراهای جالبی درباره این بازیگر خالی از لطف نباشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۹    
در معاملات امروز همسو با رشد قیمت نفت، قیمت شاخص گاز طبیعی آمریکا افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۹    
مشترکان بخش های مختلف استان کردستان در هفت ماه امسال یک میلیارد و 271 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده ان
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: با اجرایی شدن برجام، ایران به عنوان یک اقتصاد نوظهور مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته و بعنوان بهترین مقصد برای آنهاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۹    
افزایش امیدواری به توافق اعضای اوپک برای کاهش تولید نفت سبب شد قیمت این کالا در پایان معاملات دیروز افزایش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۹    
عملیات اجرایی گازرسانی به 154 روستای استان بوشهر هم اکنون در دست اجراست و با بهره برداری از این طرح ها بیش از 16 هزار و 807 خانوار از مزایای گاز برخوردار می شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۳    
محققان دریافته اند آپنه خواب یا اختلال در خواب بر توانایی فرد در تنظیم فشارخون تاثیر می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
منابع سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) روز دوشنبه (اول آذر ماه) گفتند که کارشناسان این سازمان در نخستین روز از نشست دو روزه در وین برای تعیین جزئیات طرح کاهش تولید نفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
محققان در بیمارستان کودکان لس آنجلس، مدل مهندسی بافت شده ای از ریه و نای را تولید کرده اند که حاوی انواع سلول های موجود در مجرای تنفسی انسان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
واردات نفت ژاپن از ایران در هشت ماهه نخست امسال به بیش از 200 هزار بشکه در روز رسید تا ایران به جایگاه پنجمین صادرکننده نفت این کشور صعود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۴    
در این گزارش با فیلم های فیلمسازان اولی که احتمال حضورشان در جشنواره فجر 35 بالا است، آشنا می شوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۸    
میزگرد سینمای ایران با حضور رضا درمیشیان و شهرام مکری در شهر پاریس برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۵    
تفاهم نامه همکاری بین معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رئیس انجمن اختراعات و نوآوری چین به امضا رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که تبلیغ کالاهای ایرانی در همه شبکه های ماهواره ای ممنوع است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۲    
قائم مقام وزیر نیرو گفت: بررسی های کارشناسان حاکی از وجود آب هایی در اعماق دو هزار متری زمین و بیشتر تحت عنوان آب های ژرف در بخش هایی از ایران است که این وزارتخانه در قالب طرح احیا و تعادل بخشی آب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۶    
نتایج پژوهشی که در اسپانیا انجام شد، نشان داد که دانه های کدو تنبل حاوی ترکیبات خاصی هستند که در نابودی سلول های سرطانی فوق العاده موثر عمل می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۰    
پژوهش محققان دانشگاه دوک نشان می دهد که یک سوم بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی، از خطر سکته مغزی ناآگاه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۴    
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز معتقد است اتفاقی که در جریان برگزاری جام حذفی افتاد، از آن دسته اتفاقات نادری است که نظیر آن را در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۱    
'تد مک کلی' وزیر تجارت نیوزیلند هفته آینده برای مذاکره با مقام های بلندپایه کشورمان به منظور بررسی راه های توسعه مناسبات در دوران پسابرجام به ایران سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۱    
وزارت بازرگانی کویت به رغم کاهش بودجه و مشکلات ناشی از کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی، از تأسیس صندوق مالی مشترک با چین با سرمایه اولیه هشت میلیارد دلاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۸    
هافبک باتجربه تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه احتمال دارد در پایان فصل شانزدهم لیگ برتر برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد گفت: علی دایی از شکست بیزار است و فقط دنبال برد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۸    
جدیدترین گزارش دفتر بررسی های فنی اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد از خرداد ماه تا پایان فصل تابستان امسال پهنای باند بین المللی ایران 79 گیگابایت بر ثانیه رشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مطالعات نشان می دهد افزودن مواد خوراکی سرشار از پروتئین یا پروبیوتیک به رژیم غذایی ممکن است به کنترل قندخون کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نخ هایی با فناوری نانو شدند که به کشورهای مختلف صادر می شود. این نخ ها در صنایع نساجی، پلیمر، پتروشیمی، پلاستیک و خودرو کاربردهای وسیعی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲    
جانشین رئیس عملیات و تولید سکوی فاز 1 پارس جنوبی (اس پی کیو 1) گفت: تعمیرات اساسی 17 سکوی گازی پارس جنوبی با موفقیت به اتمام رسید و این سکوها برای تولید روزانه 420 میلیون مترمکعب گاز غنی تا پایان سال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲    
تلاش های دولت یازدهم شرایطی را فراهم کرده که نتیجه آن ایجاد فضای امن و مناسب برای رونق اقتصادی و گسترش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است و در این بین استان البرز با ظرفیت های بالای توانمندی های بکر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش برف گردنه های کوهستانی مسیر زنجان - طارم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که با ورود موج جدید سرما در کشور، قطعی و افت فشار در شبکه سراسری گاز در روزهای اخیر وجود نداشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۶    
با تازه ترین تغییرات در خدمات جستجو و نقشه گوگل می توانید به طور لحظه به لحظه از میزان شلوغی و ازدحام در مکان های محبوبی مانند رستوران ها، موزه ها و ... مطلع شوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تا بعد از ظهر روز گذشته بیش از 110 هزار زایر اربعین حسینی در بازگشت به میهن اسلامی از شلمچه با قطار به خرمشهر منتقل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۰    
دلار آمریکا در نرخ گذاری امروز بانک مرکزی کاهش سه ریالی را به همراه 11 ارز دیگر تجربه کرد و ارزش پوند انگلیس و یورو در کنار 20 ارز دیگر تقویت شد و پنج ارز نیز نسبت به دیروز تغییر ارزش نداشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۰    
نحوه رده بندی دانشگاه ههای جهان در سال های اخیر دستخوش تغییرات فراوانی شده است و فاکتورهای متنوعی در رده بندی آنها مد نظر قرار می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۴    
سلیم موذن زاده مداح نامداراردبیلی صبح سه شنبه در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۵    
در همان نگاه اول، سیمایش رابطه پدر و فرزندی با ابراهیم حاتمی کیا را لو می دهد. کمی که با او همکلام می شوی، می بینی شباهت ها فقط ظاهری نیست ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۹    
بنیانگذار کمپانی تسلا برای ارسال بیش از 4400 ماهواره به مدار زمین از دولت آمریکا درخواست مجوز کرده است تا بتواند سراسر کره زمین را تحت پوشش اینترنت فوق سریع قرار دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۶    
با وجود اعلام پرسپولیسی ها مبنی بر توافق با شرکت جوما برای اسپانسری اما نامی از پرسپولیس در لیست شرکت های طرف قرارداد با جوما دیده نمی شود.
  • ۱