جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۲۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۸    
کیفیت هوای تهران با آنکه همچنان در شرایط سالم برای همه افراد قرار دارد اما نسبت به روزهای قبل آلوده تر شده و به وضعیت ناسالم نزدیک شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۹    
معاون وزیر اقتصاد گفت: محاسبه نرخ سود مؤثر مهم ترین روشی است که ارزش فعلی جریان وجوه دریافتی از یک ابزار بدهی را با ارزش روز آن، برابر می کند که برای اوراق یکساله 27 تا 29 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۶    
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: یک میلیون پورت اینترنت روی فیبرنوری در کشور آماده شده است که متقاضیان دریافت سرویس فیبرنوری مخابرات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
پنجمین دوره قرعه کشی جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل، مدیران ارشد بانک و نیز خبرنگاران روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
مدیر عامل بورس کالای ایران گفت: بورس کالا می تواند مشکل دسترسی مصرف کنندگان عراقی به کالای ایرانی را رفع کند و همچنین با اتخاذ شیوه کار مبتنی بر عرضه و تقاضا و کشف واقعی قیمت از بروز پدیده دامپینگ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
یکی از مسایلی که همیشه در انتخابات گوناگون چالش برانگیز بوده است و حساسیت ها و تبعات زیادی را به همراه داشته کیفیت عمل صدا و سیما در رعایت اصل عدالت انتخاباتی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
با توجه به این که تمامی فعالیت های شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) مبتنی بر پردازش و تولید اطلاعات است و استفاده از فن آوری اطلاعات موجب افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
درگاه الکترونیکی سهامداران(دارا) در تیر ماه سال 1395 با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
داشتن استرس هم خوب است و هم بد، اما می توانید با کنترل آن در طول روز و در محل کار علاوه بر حفظ سلامت روحی و جسمی به موفقیت و پیشرفت شغلی هم دست یابید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۴    
لاغری و تناسب اندام برای حفظ سلامت بدن بسیار ضروری است و می توانید با تغییراتی هرچند کوچک در مهمترین وعده غذایی خود به آن دست یابید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس محسن سرخو عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع کارگران کارخانه کیان تایر و اهدای شاخ گل به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۹    
عظیم قیچی ساز هیمالیانورد برجسته کشورمان دیروز بعد از 4 ساعت توقف در کمپ یک قله پوموری هیمالیا با ارتفاع 6000 متر به کمپ اصلی بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین ابوحمزه با تاکید براین که این بانک از سال گذشته به عنوان بانک عامل بزرگترین رویداد فرهنگی کشور (نمایشگاه بین المللی کتاب) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
در راستای اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
ششمین روز از سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر بیش از همه میزبان آثاری از کشورهای اروپایی است که در نوبت اکران قرار گرفته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
اعضای هیئت داوران بخش رقابتی هفتادمین جشنواره فیلم کن با حضور دو بازیگر مطرح هالیوودی و هنچنین حضور پررنگ آسیایی ها اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
یک شرکت طراحی در لندن از طرح اولیه کابین درجه یک هواپیما برای مسافرانی رونمایی کرده که به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستند. این طراحی در حقیقت هواپیما را به هتلی در آسمان تبدیل می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نحوه استفاده از سرویس فیبرنوری منازل را تشریح کرد و گفت: تعرفه استفاده از این سرویس مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعیین شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید به اینکه در دور بعد لیگ قهرمانان با چه تیمی روبه رو می شوند فکر نمی کنند و مرحله به مرحله پیش می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه از بازی تمام بازیکنان این تیم برابر الاهلی امارات راضی است، گفت: اولویت من تمدید قرارداد با 22 بازیکن تیم به ویژه ستاره هاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
تیم فوتبال لخویای قطر با پیروزی 3 بر یک برابر الجزیره امارات صدرنشینی خود را در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا تثبیت کرد و مجوز حضور در دور بعدی این رقابت ها را بدست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
آبی پوشان حتی با قبول شکست برابر التعاون عربستان نیز می توانند راهی مرحله بعدی شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۴    
مهاجم استقلال در دیدار برابر الاهلی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
استقلال ایران و الاهلی امارات در پنجمین دیدار خود از لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک دست یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۵    
تیم فوتبال استقلال خوزستان ایران برابر الفتح عربستان متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه وزیر ورزش باید تاریخ مجمع سالیانه این باشگاه را تعیین کند، گفت: قطعا با حمایت وزیر ورزش در فصل بعد مدیرعامل باقی خواهم ماند و جایگزینی در هیات مدیره ندارم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۴    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای تماشای دیدار سرنوشت ساز استقلال تهران برابر الاهلی امارات در اواخر نیمه نخست وارد ورزشگاه آزادی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۸    
لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان به تساوی پرگل 4 بر 4 رضایت دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
استقلال ایران و الاهلی امارات از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این بازی با پیروزی یک بر صفر نماینده امارات به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۶    
نیمه نخست دیدار تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل ایران ایر، عدم ورود بوئینگ 777 به ایران را موجود نبودن این هواپیما دانست و گفت: ایران تا سه هفته دیگر، 3 فروند ای.تی. آر سفارشی خود را تحویل می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، از آغاز به کار رسمی درگاه الکترونیکی کارگزاران خبر داد و گفت: این سامانه به تسهیل سهام داری و خدمات کارگزاری کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
قائم مقام وزیر صنعت در خصوص اضافه شدن آمار صادرات گاز طبیعی به صادرات غیرنفتی کشور در دولت یازدهم گفت: رقم قرارداد صادرات گاز به ترکیه را می توان از اعداد نهایی کسر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
اوایل اسفندماه سال گذشته بود که وزیر نفت کشورمان بعد از دیدار با وزیر انرژی روسیه از فروش نفت به این کشور برای مقاصد خارج از روسیه خبر داد و طی این دیدار قرار شد 50 درصد از پول فروش نفت به صورت نقد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
با حضور قائم مقام وزیر نیرو، تفاهم نامه همکاری بین وزارت نیرو و مرکز همکاری های خاورمیانه ای ژاپن امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
گمرک ایران، شرایط معافیت از پرداخت سود بازرگانی واردات خودرو را اعلام کرد که بر این اساس دو گروه از پرداخت آن معاف می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور قطعی 110 ناشر و مهمان خارجی در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
یک شرکت سازنده انیمیشن به تازگی از فناوری جدیدی پرده برداری کرده که به وسیله نور، گریم را روی صورت بازیگران می تاباند. در این حالت دیگر نیازی به گریم فیزیکی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۹    
انجمن بازیگران سینمای ایران به گلاب آدینه برای دریافت جایزه ی بهترین بازیگرنقش اول زن جشنواره بین المللی فیلم پکن برای فیلم آبجی تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
میشل فرودون در بزرگداشت عباس کیارستمی در تهران گفت:ما به کمک دوستانمان در بریتانیا، هندوستان، ایتالیا و فرانسه هدیه ای برای عباس کیارستمی داریم که از امروز در فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
پگی ویتسون فرمانده ماموریت "اکسپدیشن 51 " موفق به شکستن رکورد تعداد روزهای حضور مداوم در فضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۴    
محققان انگلیسی موفق به شناسایی یک مکانیسم سلولی جدید شده اند که باعث اختلال خودایمنی و بیماری ام اس می شود. این دستاورد نقطه عطف مهمی برای درمان بیماری ام اس محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۸    
گوگل امکان ارسال تصاویر به تلویزیون را با استفاده از AirPlay در اختیار کاربران می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۵    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زیاد است و باید منتظر برگزاری هفته پایان مسابقات گروهی باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
احتمال دارد سرمربی آلمانی فصل آینده هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۶    
داوران تا به حال به ضرر بارسلونا پنالتی نگرفته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۳    
اشکان دژاگه همچنان شرایط بازی ندارد و با نفرات ذخیره این تیم به تمرین می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس سابق کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، گفت: کسر امتیاز در فیفا به این آسانی ها صورت نخواهد گرفت و پرونده داشتن در فیفا به معنای کسر امتیاز نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نگران تبانی تیم های فوتبال الریان و الهلال در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستم و احتمال حذف پرسپولیس با تبانی این دو تیم وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ترکیب 11 بازیکن خود را برای مصاف با الاهلی امارات در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
آتیلا پسیانی با حضور در سینما فلسطین کارگاه بازیگری امروز را برگزار و در آن به نکته های مختلفی از جمله کلاس های بازیگری، تجربه و برخورد با کارگردان ها اشاره کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۶    
هیاتی از فعالان اقتصادی لوگزامبورگ (نهم اردیبهشت ماه) به منظور مذاکره با بخش خصوصی و شرکت های مختلف ایرانی وارد تهران می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت آخرین وضعیت کارخانه "آزمایش" را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
به گفته مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت، هرچند صادرات ایران به 30 کشور آفریقایی در سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به امضای MOU با شرکت های بزرگ نفتی دنیا برای توسعه میادین نفتی ایران، اظهار کرد: مذاکرات با این شرکت ها درحال نزدیک شدن به مرحله مذاکرات قراردادی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
بانک جهانی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد شاخص تجارت فرامرزی ایران در سال 2017 بهبود یافته است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران گفت: بیش از 90 درصد شمش تولیدی ایران به بازارهای هدف برون مرزی در 14 کشور صادر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
کره جنوبی اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در سه ماهه اول سال جاری میلادی (2017) توانست به دومین صادرکننده و تامین کننده بزرگ نفت این کشور تبدیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
با توجه به تعدد قسمت ها همچنان سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری، در مرحله پیش تولید است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
محسن تنابنده که این روزها آماده تصویربرداری سریال پایتخت 5 می شود از ریسک های ادامه دار شدن این مجموعه گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
در حال حاضر حدود 17 رصدخانه در کشور وجود دارد که قرار است در هفته نجوم با معرفی این مکان ها عشق مردم به آسمان افزایش یابد و این در حالی است که ابزار رصدی برخی از رصدخانه های کشور غیر قابل استفاده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
مارک زاکربرگ در کنفرانسی از ایده ای که فیسبوک آن را در برنامه ای 10 ساله دنبال می کند پرده برداری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با بیان اینکه آیین نامه انتخابات نیاز به چکش کاری دارد، درباره شرایط هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال و اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان توضیحاتی ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
تیم فوتبال استقلال خوزستان در پنجمین دیدار آسیایی اش در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط میهمان تیم الفتح عربستان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۶    
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم الاهلی امارات است.