پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 3 دی 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 دی 1396 ایران اکونومیست 2 دی 1396 ایران اکونومیست 3 دی 1396 ایران اکونومیست 4 دی 1396 ایران اکونومیست 5 دی 1396 ایران اکونومیست 6 دی 1396 ایران اکونومیست 7 دی 1396 ایران اکونومیست 8 دی 1396 ایران اکونومیست 9 دی 1396 ایران اکونومیست 10 دی 1396 ایران اکونومیست 11 دی 1396 ایران اکونومیست 12 دی 1396 ایران اکونومیست 13 دی 1396 ایران اکونومیست 14 دی 1396 ایران اکونومیست 15 دی 1396 ایران اکونومیست 16 دی 1396 ایران اکونومیست 17 دی 1396 ایران اکونومیست 18 دی 1396 ایران اکونومیست 19 دی 1396 ایران اکونومیست 20 دی 1396 ایران اکونومیست 21 دی 1396 ایران اکونومیست 22 دی 1396 ایران اکونومیست 23 دی 1396 ایران اکونومیست 24 دی 1396 ایران اکونومیست 25 دی 1396 ایران اکونومیست 26 دی 1396 ایران اکونومیست 27 دی 1396 ایران اکونومیست 28 دی 1396 ایران اکونومیست 29 دی 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۶    
نشست هم اندیشی فصل پا ییز 1396 انجمن رمز ایران با موضوع بایدهای قواعد بین المللی در حوزه افتا با نگاهی به آینده ضمن بررسی مفاهیم نوین دنیای سایبری بر ضرورت وجود کنوانسیون های بین المللی هم سو با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۶    
"خار مریم" به عنوان درمانی طبیعی برای بیماری ها و مشکلات جسمی مختلف کاربرد دارد اما آیا خواص آن برای سلامتی تایید شده است؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۸    
حالا کی روش 7 سال است که تاکید می کند بازیکنان در لیگ برتر ایران آماده نمی شوند و فرصت بیشتری برای آماده سازی شان لازم دارد. همه هم با او سرشاخ می شوند و متهم اش می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش نزدیک به 2.5 برابری ظرفیت شبکه اینترنت داخلی (IP) و رسیدن به 15 ترابیت برثانیه ظرف یکسال آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۵    
اولین کنفرانس تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برگزار می گردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: همه موارد مطرح شده در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و سبب شکوفایی اقتصاد کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۴    
حجت اشرف زاده به همراه گروهش راهی آبادان خواهد شد تا کنسرتی را در سینما نفت این شهر روی صحنه ببرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۹    
مدیران و کارشناسان سرمایه گذاری صنعت بیمه از کارگاه آموزشی نظارت بر سرمایه گذاری موسسات بیمه که بر مبنای یافته های طرح پژوهشی بازنگری آیین نامه سرمایه گذاری موسسات بیمه برگزار شد، استقبال کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل فرابورس با تشریح دلایل تعویق عرضه اولیه سهام شرکت نخ عطرین قم در روز جاری، گفت: عرضه اولیه این سهم به دوشنبه موکول شده و این عرضه به دلیل عدم انتشار چند نامه از سوی حسابرس در سامانه کدال به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۱    
علی کریمی پستی برای ناصر ملک مطیعی در اینستاگرامش منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۳    
پایگاه خبری ورزش بانوان برای نخستین بار اقدام به انجام نظرسنجی از میان بازیکنان و مربیان لیگ برتر پیرامون انتخاب تیم منتخب نیم فصل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۸    
در همایش روز فناوری از 15 محصول برتر دانش بنیان شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۲    
فیلم سینمایی جاده قدیم جدیدترین ساخته منیژه حکمت تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
هیات وزیران با اختصاص 1030 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به زلزله زدگان استان کرمان موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
طبق گزارش سازمان پیش بینی آب و هوای انگلیس در سال آتی میلادی هوای کره زمین خنک تر می شود و در صورتیکه آتشفشان ها فوران کنند مقدار بیشتری از دمای زمین کاسته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۴    
طبق اعلام موسسه ملل، تمامی سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان) که مانده حساب آنان تا یک میلیارد ریال بوده تعیین تکلیف شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۶    
در روزهای اخیر با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده برای گران کردن 50درصدی قیمت بنزین، انتقادات بسیاری نسبت به این مساله مطرح شده که محور آنها، نگرانی از آثار تورمی آن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۳    
یک کارشناس اقتصادی به راهکار مهار بحران صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: دولت باید برای مهار این بحران، رویکرد بودجه سال 97 را اصلاح کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰    
علیرضا تابش در دیدار مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: تنوع محصولات سینمای کشورمان ظرفیتی برای معرفی ایران معاصر به جهانیان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۴    
شورای صدور پروانه ساخت سینمایی وزارت ارشاد با چهار فیلمنامه در جلسه 26 آذر موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۱    
نماینده مردم دشتی و تنگستان استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه مصوبه دولت برای توقف ته لنجی معیشت مردم را به مخاطره انداخته است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۱    
جدیدترین پوستر فیلم سینمایی سدمعبر به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۷    
"بینا48"، نام اولین رباتی است که موفق به گذراندن یک واحد درسی دانشگاهی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۸    
عضو مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران از طراحی و ساخت ردیابی توسط محققان ایرانی خبر داد که با استفاده از بزاق دهان ابتلا به بیماری ام اس را در مراحل اولیه ابتلا تشخیص می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۸    
سرمربی استقلال گفت: ما یک تیم متحد هستیم و بهترین بازی خودمان را ارائه کردیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۷:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که آن ها انتظار این بازی سخت را مقابل فولاد داشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۷:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز نشان دادیم که استحقاق رده سوم جدول را داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۶    
در ادامه تصاویری از کودکی را مشاهده می کنید که از یک جنین منجمد متولد شده است! این جنین 25 سال پیش تشکیل شده بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۴    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت در نظر دارد با برداشتن سوبسید حامل های انرژی، درآمد های حاصله را برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی صرف کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۷    
شورای شهر تهران با بیان اینکه زلزله اخیر، شتاب بالایی داشت و از لحاظ بزرگی ، بزرگی بالایی نداشت، گفت: تهران آمادگی مبارزه و امداد و نجات برای زلزله سنگین را ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۶    
مجوزساخت چهار فیلمنامه، انصراف آقای سانسور از جشنواره فجر، تلفیق رئال و انیمیشن درساخت مستند شهید احمدی روشن، تحویل امیر به دفتر جشنواره فجر و قطعی شدن اکران سدمعبر اهم اخبار امروز سینمای ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در این شهرستان را 11 نفر اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
مجموع تجارت خارجی ایران در نیمه نخست امسال با 6 درصد رشد به 44 میلیارد و 139 میلیون دلار رسید اما میزان رشد صادرات در گروه خدمات 13.3 درصد ثبت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۲    
رییس جمهوری با تاکید بر این که ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معظم آنان هستند، گفت: هموطنان ارمنی نزد ملت شریف ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
معاون فرماندار سوادکوه گفت که طی برآورد اولیه حدود 30 هکتار از برگ های جنگلی و بوته ایی جنگل 'بهمنان ' سوادکوه در آتش سوخت .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۷    
تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم بانک سرمایه را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد تا اولین شکست فصل را به این تیم تحمیل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۴    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هدف از سفر خود به کرمان را بازدید ابنیه درمانی، بهداشتی و آموزشی عنوان کرد و گفت: برخی از مراکز درمانی کرمان از استحکام لازم برخوردار نیستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز با رای گیری از بین اعضا جواد کاظم نسب، سیدعلاءالدین خادم و علی وقف چی به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان دانشگاه های نیروهای مسلح در این کمیسیون خبرداد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۰    
دولت تدبیر و امید در تازه ترین گام برای گازرسانی، توانست گاز را با هدف توسعه مناطق شرقی کشور، به پایتخت فیروزه ایران در خراسان رضوی برساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۷    
شاخص بورس امروز (یکشنبه) تحت تاثیر معاملات مثبت پالایشگاه ها و پتروشیمی ها، 713 واحد بالا رفت و در جایگاه 97 هزار و 529 واحدی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۴    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران اعلام کرد تا پیش از این باید پنج شکایت از یک شماره درباره ارسال پیامک مزاحم ثبت می شد که این میزان اکنون به 2 شکایت کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور دوشنبه (فردا) برای مناطقی از غرب و شمال غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت در مناطقی از شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و وزش باد پیش بینی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی علی اوسط هاشمی را به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به قفقاز شمالی که یکی از هشت ناحیه فدرال روسیه است، اختصاص یارانه های مورد نیاز برای ایجاد خط پرواز مستقیم میان جمهوری اسلامی ایران و این منطقه را خواستار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت که با تلاش آتش نشانان آتش سوزی ناشی از انفجار مخزن گاز در دزفول دقایقی پیش مهار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۳    
رییس جدید سازمان فناوری اطلاعات ایران افزایش حجم بازار فناوری اطلاعات به 2.5 برابر را اصلی ترین ماموریت سازمان فناوری اطلاعات برشمرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۷    
مهندس بیدخام از تسهیل فرایند دریافت سرویس های مخابراتی برای مستاجرین خبر داد و افزود: شرکت مخابرات ایران به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان و ساده سازی و تسریع فرایندها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۴    
در طول 10 سال اخیر حدود 74 هزار نفر افراد بالای 80 سال سن، اقدام به معامله کرده اند که از این تعداد 9 نفر بیش از 9 هزار معامله داشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۵    
کمک هزینه ازدواج یکی از انواع حمایت های سازمان تامین اجتماعی است که به عنوان هدیه به بیمه شدگان واجد شرایط که تشکیل خانواده می دهند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
با توجه به استقبال مشتریان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در بازار عراق و تمایل آنان به استفاده از خودرو با گیربکس اتوماتیک، نخستین محموله پارس اتوماتیک به بازار این کشور صادر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
فساد به عنوان یکی از قدیمی ترین معضلات جامعه بشری به انواع و شکل های مختلف و با درجه های آسیب رسانی مختلف وجود داشته و دارد که از یک سازمان به سازمان دیگر و از یک نهاد به نهاد دیگر سرایت می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
همراه اول با ارائه محصولات و خدمات سازمانی و راهکارهای اینترنت اشیا در این حوزه ها، در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
گروه خودروسازی سایپا طی گزارشی اقدامات تخصصی صورت گرفته و همچنین کمک های انسان دوستانه خود را در راستای مسئولیت اجتماعی به زلزله زدگان غرب کشور منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۴    
بهبود فضای کسب وکار و ایجاد شرایط رقابتی یکی از اهداف نظام اقتصادی است،لازمه این مهم وجود شفافیت در میزان عرضه وتقاضای کالا، خدمات، کار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۲    
مهلت ارسال مقالات چهارمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد ریسک های مالی که توسط شرکت بیمه کوثر برگزار می شود تا هشتم دیماه سال 96 تمدید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۳    
در راستای ارائه خدمات مالی به هم وطنان و مشتریان فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری تا پایان روز چهارشنبه ششم دی ماه در کلیه شعب بانک توسعه تعاون ادامه خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۰    
شعبه اندیشه بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف تسریع در ارائه خدمات به مشتریان، تسهیل در دسترسی به امکانات شعب و افزایش رضایتمندی مراجعین در استفاده از سبد محصولات حضوری بانک، افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در جمع کارکنان حراست، سلامت سازمانی را ناشی از عملکرد صحیح این مجموعه برشمرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۷    
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با پیروزی برابر پارس جنوبی جم در جدول رده بندی لیگ برتر 4 پله صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۱    
اداره امور شعب استان فارس بانک ملی ایران توانست رتبه نخست بانک های این استان را در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از آن خود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۲    
با تشکیل جلسه هیات مدیره بانک تجارت ، دولت آبادی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۹    
تراکنش های شرکت پرداخت الکترونیک سامان در هر سه ابزار پذیرش کارتخوان، درگاه اینترنتی و پرداخت با تلفن همراه در آبان 96 سیر صعودی خود را ادامه داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۹    
همزمان با برگزاری سومین همایش بانوان بازرگان و کارآفرین، تندیس زرین جشنواره به دلیل حمایت های انجام گرفته از اشتغال بانوان به بانک صادرات ایران اعطا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۶    
سامانتل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه در ایران، جشنواره سیم کارت نارنجی را ویژه سیم کارت اولی ها برگزار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۳    
بانک مسکن، به عنوان تخصصی ترین بانک کشور در بخش مسکن، طرحی را تحت عنوان " بانکداری شرکتی ویژه فعالین بخش مسکن و ساختمان" به عنوان یک سبد از محصولات بانکی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک کارآفرین، روز سه شنبه 28 آذر ماه در سالن همایش های کردستان با حضور بیش از صاحبان 93 درصد سهام برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۴    
شهردار کلانشهر کرج با تاکید بر اینکه قدردان حمایت های بانک شهر طی سال های اخیر هستیم، گفت: حمایت های بانک شهر از مدیریت شهری کلان شهرها بر هیچ کس پوشیده نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۱    
رییس اتاق اصناف ایران گفت: ما قوانین متعارضی در حوزه تولید داریم و نبود حمایت واقعی از سوی مسوولان مشکل اصلی تولیدکنندگان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۵    
با راه اندازی مرحله نخست مجتمع آلکیلاسیون، ایزومریزاسیون و بازیافت اسید سولفوریک بنزین سبز در پالایشگاه آبادان آماده عرضه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۲    
تحلیلی میدل ایست آی انگلیس در گزارشی نوشت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان طی دیدار اخیر خود با 'محمود عباس' رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ریاض از وی خواسته تا با هم پیمانان عربستان در لبنان ائتلاف ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تامین زیرساخت های صنعت فولاد کشور به 19 میلیارد یورو منابع نیاز داریم که بخش عمده ای از آن برای توسعه ریل و برق است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: پنج میلیارد ریال بدهی فعلی و مورد شکایت از باشگاه پاس را می توان با پرداخت 20 درصد تسویه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۳    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در سومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر و چهار هزار و 965 عدد قرص غیرمجاز نیروزا در استان کشف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۳    
زلزله ای با شدت 3.1 ریشتری عصر امروز سوم دی شهرستان قوچان را در شمال خراسان رضوی لرزاند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۷    
پائولو جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا امروز (یکشنبه) از انتقال بخشی از نیروهای نظامی این کشور مستقر در عراق به نیجر به منظور متوقف کردن قاچاق انسان، خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۱    
براساس تصویب یک فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره هفت قانون بودجه سال 1396 برای تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، حقوق و عیدی این افراد بدون هیچ مشکلی پرداخت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۸    
وقوع یک انفجار شدید در دزفول که گفته می شود در یک جایگاه سوخت گاز مایع رخ داده، موجب نگرانی مردم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۲    
رییس جمهوری در پیام های تبریک جداگانه به سران کشورهای جهان به مناسبت میلاد مسیح (ع) و آغاز سال نو، اظهار امیدواری کرد که سال 2018 میلادی، مملو از معنویت، عزت، رفاه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۶    
اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه 97 مشخص شدند که غلامرضا تاجگردون به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۶    
تقابل استقلال و صنعت نفت در نیمه نخست با 2 گل به سود آبی پوشان تمام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی در دیداری خانگی برابر استقلال خوزستان به برتری 3 بر صفر رسید و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
کارشناس مسئول محیط زیست کردستان گفت: 400 گونه جانوری تکسیدرمی در موزه حیات وحش محیط زیست استان نگهداری می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد دوگانه آمریکا در قبال تحولات منطقه ای، از دولت آمریکا به عنوان محور و نماد شرارت در منطقه یاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۲    
محققان دانشگاه نانجینگ چین یک پوشش محافظ ارگانیک ساختند که امکان استفاده از آنزیم ها را در صنایع شیمیایی فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۶    
دبیر علمی کارگاه های هجدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات با تاکید بر اینکه بسیاری از آسیب های نخاعی قابل درمان هستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۰    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه خود به مدت بیش از 704 دقیقه رکوردار تاریخ لیگ برتر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۷    
نمایشگاه نقاشی و تصویر سازی گروهی یلدا مبارک در نگارخانه هنر ایران برپا شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۴    
بخش رسانه یی تیم ملی فوتبال شایعه تماس کارلوس کی روش با ایران با محوریت زلزله اخیر تهران را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۱    
نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاههای سوخت و صنایع وابسته امروز یکشنبه با حضور جمعی از مقامات و کارشناسان انرژی و سوخت و صاحب نظران این حوزه در تهران گشایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۹    
سید حسن طباطبایی مدیرمجموعه ورزشی آزادی تهران، روز یکشنبه با اعلام خبر وصل شدن برق این مجموعه، یکی از علت های آن را بدهی 60 میلیارد ریالی هزینه انشعابات فدراسیون های مستقر بیان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۰    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اعلام کرد: شهر تهران بیش از 85 کیلومترمربع محدوده پهنه های اصلی گسلی دارد و پهنه های شهرهای کرج، مشهد، تبریز و کرمان و سایر کلانشهرها نیز در حال شناسایی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۴    
دولت در حالی لایحه بودجه پیش نهادی کل کشور برای سال آینده را روانه مجلس شورای اسلامی کرده است که سهم هر ایرانی از هزینه های بودجه 408 هزار تومان برآورد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۴    
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: در حالی که هنوز مصوبه نرخ جدید فرآورده های لبنی ابلاغ نشده است، برخی کارخانجات برای خروج از زیاندهی اقدام به افزایش قیمت محصولاتی چون شیر و ماست کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۸    
دارنده کرسی پژوهشی تحقیق و پژوهش در حوزه طراحی و توسعه داروهای ضد سرطان بر مبنای فرمولاسیون های نانو پارتیکلی از ورود داروی ضد سرطان جدید به بازار خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۶    
معاملات سومین روز از دی ماه 96 با نقل و انتقال 301 میلیون ورقه به ارزش بیش از یک هزار و 188 میلیارد ریال و صعود نزدیک به 3 واحدی آیفکس پایان پذیرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۶    
وزیر ارتباطات با تاکید بر ضرورت حفظ اطلاعات شخصی کاربران توسط اپراتورها گفت: اپراتور بی جا می کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می گذارد؛ حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۶    
رییس گروه ایمنی و پایداری سدهای شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: هیچ کدام از سدهای ایران به دوره بازنشستگی نرسیده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۶    
سه بانوی ووشوکار ایران با پیوستن به تیم چانگ چونگ چین در لیگ کشور چین به میدان خواهند رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۰    
در دومین روز معاملات تالار شیشه ای در این هفته شاخص کل 713 واحد رشد کرد و به رقم 97 هزار و 529 واحدی رسید ...