چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 6 دی 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 دی 1396 ایران اکونومیست 2 دی 1396 ایران اکونومیست 3 دی 1396 ایران اکونومیست 4 دی 1396 ایران اکونومیست 5 دی 1396 ایران اکونومیست 6 دی 1396 ایران اکونومیست 7 دی 1396 ایران اکونومیست 8 دی 1396 ایران اکونومیست 9 دی 1396 ایران اکونومیست 10 دی 1396 ایران اکونومیست 11 دی 1396 ایران اکونومیست 12 دی 1396 ایران اکونومیست 13 دی 1396 ایران اکونومیست 14 دی 1396 ایران اکونومیست 15 دی 1396 ایران اکونومیست 16 دی 1396 ایران اکونومیست 17 دی 1396 ایران اکونومیست 18 دی 1396 ایران اکونومیست 19 دی 1396 ایران اکونومیست 20 دی 1396 ایران اکونومیست 21 دی 1396 ایران اکونومیست 22 دی 1396 ایران اکونومیست 23 دی 1396 ایران اکونومیست 24 دی 1396 ایران اکونومیست 25 دی 1396 ایران اکونومیست 26 دی 1396 ایران اکونومیست 27 دی 1396 ایران اکونومیست 28 دی 1396 ایران اکونومیست 29 دی 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹    
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 35 واحد افت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۸    
امروز بارش باران و برف در استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، ایلام، مرکزی، تهران، قم، قزوین، البرز، آذربایجان غربی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، سمنان، گیلان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۸    
کارشناسان مدیریت بحران در کهگیلویه و بویراحمد بر این باورند که پیامدهای احتمالی ناشی از وقوع یک زمین لرزه با بزرگی بیشتر از 5ریشتر دراین استان با داشتن بیش از 3هزار هکتار بافت فرسوده و هزاران واحد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
رینگ داخلی بورس انرژی امروز میزبان عرضه متنوع محصولات پتروشیمی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۳۸    
رئیس فدراسیون کشتی از سوی شورای فنی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۳    
رئیس اتاق قم در دهمین جلسه هیات نمایندگان این اتاق خواهان همیاری و همکاری بیشتر بانک های استانی در راستای رفع موانع تولید و کمک به سرمایه گذاران استان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۰    
کژال بختیاری دختر کونگ فو کاری که سرسختانه در مسیر ورزش قهرمانی گام برداشته از چالش های که در ورزش و درس همزمان باهم دارد، صحبت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۹    
پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی و اقشار کم درآمد مردم توسط بانک سپه در استان لرستان طی دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۹    
تریو اکشیکلن به عنوان یکی از گروه های مطرح موسیقی مغولستان در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۴    
محققان دانشگاه کالیفرنیا، موفق به ساخت دوربین بدون لنز برای تصویربرداری از نورون های مغز و استفاده در خودروهای خودران شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن گفت: برای سال آینده طرحی آمده که مبلغ وام مسکن روستایی به 20 و 25 میلیون تومان افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۷    
جشنواره چهار میلیون سرمایه بانک سرمایه در یک برنامه زنده و با حضور امیر کربلایی زاده برندگان خود را شناخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۴    
مهم ترین گام اجرایی برای تحقق اهداف قوانین ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با تشکیل صندوق پس انداز مسکن یکم و تعیین پایین ترین نرخ سود تسهیلات برای آن در دولت تدبیر و امید برداشته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۸    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شناسایی 11 استارتآپ و کسب و کار نوین از پوشش بیمه ای کارکنان این مراکز خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۶    
در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر و نیز در منتخبی از اجراهای موسیقایی که هم زمان در قالب جشنواره موسیقی فجر شیراز برگزار می شود، شماری از خوانندگان نامدار و جوان موسیقی ایرانی روی صحنه خواهند رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۹    
رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی از تخصیص هزار میلیارد تومان ردیف بودجه با هدف حمایت از صادرکنندگان و جوایز صادراتی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۶    
روابط عمومی استانداری البرز اعلام کرد:بانک های استان البرز امروز 7 دی ماه تعطیل هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۴    
انیمیشن چشم انداز خالی جایزه بهترین اثر و تقدیر ویژه بهترین موسیقی متن را از جشنواره فصلی کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۸    
نشریه سینمایی ورایتی، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی را در فهرست مهم ترین فیلم های اکرانیِ سال 2018 قرار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی 87 متر به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۹    
محققان موسسه فناوری ماساچوست امواج ایجاد شده توسط خورشیدگرفتگی کامل که در اوت 2017 اتفاق افتاد را مطالعه کردند و به اطالاعات تازه ای از زمین، خورشید و ماه دست یافتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۶    
راهکارهای کلیدی زیادی برای رفع مشکل آلودگی هوا وجود دارد؛ از جمله استفاده از وسایل نقلیه که آلایندگی کمتری دارند(شامل خودروهای برقی، هیبریدی و LPG) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که استفاده از عینک های ارزان قیمت آفتابی که رنگ شیشه آنها زرد یا کهربایی است می تواند خواب شبانگاهی عمیق را در کاربران فناوری تضمین کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۷    
یک شرکت انگلیسی کوچکترین گوشی جهان را با نام Zanco tiny t1 تولید کرد.ابعاد این گوشی 46.7 21 12 میلی متر است و 13 گرم وزن دارد. نمایشگر این گوشی تنها نیم اینچ است و کیفیت آن به 64 32 پیکسل می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: باشگاه ها باید جهت اخذ مجوز حرفه ای مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که البته اصالت، صحت و سقم مدارک به عهده خود باشگاه ها است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۹    
رییس فدراسیون وزنه برداری تغییر و تحولات در فدراسیون را تایید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۶    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، از تشکیل کارگروهی برای حمایت از کشتی ایران در وزارت ورزش خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۳    
محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: جوانان ایران توانایی ایستادن بر سکوهای بین المللی دارند که این مهم با برنامه ریزی و تلاش میسر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل استقلال می گوید فدراسیون فوتبال باید تمام تلاشش را برای برگزاری دیدار با نمایندگان عربستان در ایران انجام دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۱    
بهرام شفیع با اخذ اکثریت آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون هاکی انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۸    
متخصص بیماری های عفونی هشدار داد: برخی از بیماری های حیوانات خانگی در صورت انتقال به انسان خطر مرگ صد در صدی را در پی خواهند داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۹    
زلزله ای با بزرگی 5.1 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شبانگاه چهارشنبه هجدک در استان کرمان را تکان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۹    
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تعریف استاندارد برای مفهوم کالای فرهنگی گفت: باید تلاش شود تا کالاهای فرهنگی تولید شده در داخل کشور به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند تا در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۶    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغالی که تنها با استفاده از وام و تسهیلات بانکی ایجاد شود، پایدار نخواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۳    
رییس اتاق مشترک ایران و عمان کمبود نقدینگی را مشکل اصلی سرمایه گذاران ایرانی در عمان دانست و کمک صندوق توسعه ملی و کاهش نرخ سود تسهیلات برای فعالیت اقتصادی ایرانیان در آن کشور را خواستار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از 6 هزار طرح نیمه تمام تولیدی در کشور که در ابتدای دولت تدبیر و امید وجود داشت تاکنون چهار هزار و پنج طرح تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۷    
2 کارخانه تولید حوله و لوله و پروفیل عصر چهارشنبه با حضور محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی چناران در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۴    
بارش باران در نخستین فصل از سال زراعی جاری در مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد کمتر شد و با توجه به اینکه پائیز از پرباران ترین فصول سال است ، زنگ خطر کم آبی برای مازنی ها به صدا درآمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از ذخیره سازی 30 هزار تن از مرکبات مازندران برای تامین میوه شب عید و تنظیم بازار خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۸    
قائم مقام رئیس کنگره اروپایی ، آسیایی فارماکواپیدمیولوژی گفت: آمارها نشان می دهد که 20 تا 70 درصد عوارض دارویی قابل پیشگیری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 98 نفر از مردم شهرستان های شمالی استان از شب گذشته تاکنون به سبب وزش توفان و شدت گردو غبار به مراکز درمانی منطقه سیستان مراجعه کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
دکتر مازیار حسینی متخصص مهندسی سازه و زلزله گفت که وقوع زلزله های اخیر در سطح کشور
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا از شناسایی و پلمپ کارگاه تولید روغن های تقلبی خودرو در این شهرستان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
تیم فوتبال سردار بوکان از هفته پانزدهم دور رفت مسابقات لیگ دسته 2 باشگاه های کشور مقابل میهمان خود استقلال جنوب تهران به پیروزی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۷    
تیم سایپا در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، شهرداری تبریز را مغلوب کرد و در دیگر دیدار مهم امشب(چهارشنبه شب) تیم پیکان به دشواری برابر شهرداری ورامین به برتری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۴    
تیم نفت و گاز مسجدسلیمان یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر جودو کشور، به مقام قهرمانی دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۲    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری گفت:به منظور دریافت نظرات و دغدغه های وکلای دادگستری در این وزارت خانه پنجره واحد تشکیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۲    
رئیس هیات مدیره تعاونی مرغ تخم گذار فارس گفت: افزایش بهای تخم مرغ در روزهای اخیر ناشی از گران شدن حدود 40 درصدی خوراک مصرفی طیور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۹    
امیر باقری برای نخستین بار به عنوان سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور برگزیده شد تا تحولات و نوآوری های لایحه بودجه سال 1397 را برای افکار عمومی و رسانه ها بیش از گذشته تبیین کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۹    
سرپرست انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح های انتظامی در آذر ماه امسال 54 سارق در این شهرستان دستگیر و بیش از 2 تن و 300 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۶    
معاون مدیر کل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 121 هزار نفر مسافر از طریق قطار محلی اهواز - خرمشهر جابجا شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۳    
تیم شهرداری تبریز از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال مغلوب حریف خود تیم سایپا تهران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۰    
حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که وزیران خارجه شش کشور عربی در 6 ژانویه (16دی) طی نشستی اضطراری در اردن گردهم می آیند تا تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره شناسایی قدس به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۰    
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: تاثیر به سزای فن آوری های نوین در فرآیند دادرسی، غیرقابل انکاراست و باید از نظارت سیستمی بهره برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۷    
مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان دانشجوی منطقه دو کشور عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۴    
استاندار اصفهان به همراه جمعی از مدیران ارشد این استان ضمن بازدید از شرکت سایپا سیتروئن گفت: سیاست ورود سایپا به بازار جهانی مناسب است و این شرکت با همکاری شرکت سیتروئن می تواند به راحتی به بازار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۱    
فرماندار کرمان و هیات همراه ضمن بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا درهشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید استاندار اصفهان از شرکت سایپا سیتروئن گفت: برنامه سایپا در تعامل با شرکای خارجی این است که در مقابل بازار ارائه شده به شرکا از بازار آنها استفاده کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۸    
ایرانسل و باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز قرارداد همکاری امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۸    
هفتمین جلسه کمیته اجرائی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو به میزبانی ایران خودرو برگزار شد و طی آن ضمن بررسی وب سایت رسمی این همایش، هماهنگی های نهائی برای دعوت از مهمانان داخلی و خارجی به عمل آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۲    
در تخفیف ویژه زمستان، تعرفه رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در 58 کشور مهم کاهش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۲    
مهندس وصلی در دیدار با اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شسکام با تاکید بر لزوم تقویت این شرکت ، موفقیت شسکام را موفقیت شرکت مخابرات ایران در کمک به همکاران ارزیابی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۹    
بحث کد فروشی و صدور فاکتورهای صوری یکی از چالش های بزرگ نظام مالیاتی بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۳    
مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه بیمه سرمد روز یکشنبه مورخ 1396/10/17 ساعت 14 برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۰    
شرکت بیمه میهن عضو سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضایه (ثنا) شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۷    
دوره های آموزشی با همت مرکز آموزش و توسعه بیمه رازی در راستای اهداف و سیاست های راهبردی شرکت و به منظور افزایش سطح فنی و ارتقا دانش کارشناسان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل بیمه کارآفرین در روز بیمه امسال با پاسخ به سوالات خبرنگاران حضور پر رنگ تری در رسانه ها پیدا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۵    
مدیرعامل بیمه دانا گفت: با همکاری پارک فناوری پردیس در بستر شبکه نوآوری تهران، طرح بیمه تکمیلیبرای شرکت های دانش بنیان بدون محدودیت تعداد کارکنان اجرایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۶    
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: براساس مصوبه هیات مدیره، کارمزد باجه های بانکی به ازای هریک از تراکنش های" اّپ موبایلی سکه همراه" این بانک تعیین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: این بانک با طراحی بسته حمایت از صادرکنندگان نمونه ملی، از کارآفرینان، تولید کنندگان و جهادگران عرصه اقتصاد ملی پشتیبانی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیران شعب پیشین و معارفه مدیران جدید منطقه یک و دو تهران گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۴    
سیدآرش شهرآیینی عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به صادرات 500 میلیون دلاری محصولات لبنی و رشد 25 درصدی این بخش در شش ماهه اول سال جاری از برنامه های جدید صندوق با کمک صادرکنندگان در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۸    
بانک مسکن در جریان تشکیل چهار صندوق زمین و ساختمان، تجربه دو مدل متفاوت بازارگردانی مبتنی بر تضمین سود اسمی و بدون تضمین سود را عرضه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۵    
با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی آئین تودیع و معارفه مدیرعامل بانک تجارت برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۲    
معاون اقتصادی بانک مرکزی از افزایش 35 درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساختمان های جدید در پایتخت در نیمه نخست امسال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از امدادرسانی به هشت مصدوم در پی حریق یک فروشگاه بزرگ پوشاک در جاده انزلی به رشت طی امروز (چهارشنبه) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۸    
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پکن، از افزایش 27 درصدی صادرات غیرنفتی ایران به چین در 11 ماهه سال 2017 میلادی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور از تهیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1395 توسط اداره کل هماهنگی و تلفیق حساب ها و روش های حسابداری و ارسال آن به هیات دولت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۲    
ارائه خدمات غیرحضوری بانکی از طریق کارت هوشمند ملی با مشارکت بانک ملت و سازمان ثبت احوال کشور به صورت رسمی رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۹    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین بازدیدهای استانی را از سرپرستی منطقه دو استان ها آغاز کردندحضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین در شهر رشت مورد استقبال علی فکر آزاد سرپرست و کارکنان منطقه دو استان های این بانک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۶    
با حکم دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، علی اکبر صابریان به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این بانک منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۳    
وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تنظیم بازار تخم مرغ با اتکا به تولید داخلی اولویت این وزارتخانه است اما با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان واردات می تواند راهکار موقت باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۳    
چهارمین دوره جشنواره سالانه بانک محبوب من با هدف سنجش میزان محبوبیت بانک ها میان مشتریان آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۳    
بانک صادرات ایران با پرداخت 11 هزار و 917 میلیارد ریال تسهیلات طی شش ماه اول سال 96 به بخش های مختلف اقتصادی استان فارس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند بانک شهر در حوزه فرهنگی کشور، گفت : خدمات و تسهیلات این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی منحصر بفرد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
وزیر نیرو بارش باران در پاییز امسال را 20 درصد کمتر از سال گذشته اعلام و پیش بینی کرد تا پایان زمستان میزان بارش ها در کشور کمتر از سال های نرمال خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۴    
وزیر نفت با انتقاد از صدا و سیما برای انتشار اخبار منفی گفت: آتش سوزی در چاه رگ سفید ظرف 60 روز و در موعد مقرر با موفقیت مهار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۱    
گراوند استاندار بوشهر و سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر از طرح شرکت پریشان نخل بوشهر واقع در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : با توسعه خط گرم و حذف خاموشی های با برنامه در حوزه فشار ضعیف ، میزان متوسط خاموشی هر مشترک در این استان در سال، 88 دقیقه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۲    
رییس فراکسیون نفت و نیرو مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اظهارات زنگنه (وزیر نفت)، توتال در حال انجام تعهدات خود است و حتی چند مناقصه بخشی انجام داده که پیمانکاران داخلی در این مناقصات برنده شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۹    
فرابورس ایران مبادلات هفته نخست دی ماه را با دادوستد بیش از 260 میلیون ورقه به ارزش مبادلاتی افزون بر یک هزار و 820 میلیارد ریال، به پایان رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲    
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان پیش بینی کرد ارزش میزان صادرات کاشی و سرامیک از کشورمان به پاکستان تا پایان امسال با رشد حدود 50 درصدی به بیش از 30 میلیون دلار در مقایسه با پارسال برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۹    
عضوهیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دراجلاس راه آهن های کشورهای کریدور شمال - جنوب شامل ایران ، آذربایجان ، روسیه و بلاورس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار عکسی از آمار واردات گوشی های تلفن همراه در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: واردات گوشی تلفن همراه از مبادی رسمی400 درصد رشد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
15 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان صبح چهارشنبه به علت مه غلیظ و کاهش دید لغو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۰    
گمرک ایران مصوبه هیات وزیران درباره اصلاح تعرفه واردات تخم مرغ به 5 درصد را به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۴    
در کلان شهرهایی مثل تهران و کرج با توجه به نوع سازه ها که غالبا تیرآهنی و بتونی هستند به جز مناطق دارای بافت فرسوده، احتمال ریزش ساختمان ها،بسیار کم خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۱    
وجه تضمین اولیه قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید اسفندماه 96 در بورس کالای ایران اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۱    
شرکت خودروسازی تسلا آمریکا قرار است در اواسط سال 2019 میلادی از اولین وانت بار تمام برقی جهان رونمایی کند.