پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۶:۲۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 30 مهر 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 مهر 1395 ایران خبر 2 مهر 1395 ایران خبر 3 مهر 1395 ایران خبر 4 مهر 1395 ایران خبر 5 مهر 1395 ایران خبر 6 مهر 1395 ایران خبر 7 مهر 1395 ایران خبر 8 مهر 1395 ایران خبر 9 مهر 1395 ایران خبر 10 مهر 1395 ایران خبر 11 مهر 1395 ایران خبر 12 مهر 1395 ایران خبر 13 مهر 1395 ایران خبر 14 مهر 1395 ایران خبر 15 مهر 1395 ایران خبر 16 مهر 1395 ایران خبر 17 مهر 1395 ایران خبر 18 مهر 1395 ایران خبر 19 مهر 1395 ایران خبر 20 مهر 1395 ایران خبر 21 مهر 1395 ایران خبر 22 مهر 1395 ایران خبر 23 مهر 1395 ایران خبر 24 مهر 1395 ایران خبر 25 مهر 1395 ایران خبر 26 مهر 1395 ایران خبر 27 مهر 1395 ایران خبر 28 مهر 1395 ایران خبر 29 مهر 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
با تشخیص و تفکیک چند نشانه ساده در رفتار و گفتار عشق زندگیتان به راحتی می توانید از پایبندی رابطه تان تا آخر عمر مطلع شوید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
اگر می خواهید با ستاره هایی که محبوبیت شان را مدیون استعداد و تلاش های مدام خود هستند، آشنا شوید، این گزارش را بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۱    
تصور می شود افراد گیاهخوار در مقایسه با افراد گوشتخوار سالم تر باشند، اما مطالعه ای جدید این باور را زیر سوال می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: در آمریکا شاهد هستیم ناامن تر و بدهکارتر از آن کشوری وجود ندارد و برخی از مردم این کشور به دنبال زندگی سالم انسانی هستند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۸    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جیب بر حرفه ای اتوبوس های سامانه تندرو خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۳    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: ماجرای ضرب و شتم دانش آموز خدابنده ای صحت نداشته و این موضوع شایعه ای بیش نبوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۰    
نجفی مشاور رییس جمهور در خصوص گزینه های رییس جمهور برای وزارت خانه های وزرش , ارشاد و آموزش و پرورش گفت: رییس جمهور در نظر دارند روز یک شنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۲    
دو هفته پس از توفان مرگبار "متیو" در هائیتی این کشور فقیر اکنون در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
خواب خوب قدرت افزایش بهره وری، شادی، تصمیم گیری های خوب و ایجاد ایده های جدید را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان فاطمی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته نهم از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک در ورزشگاه غدیر اهواز پایان یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
یک مرد کفاش که سه سال قبل به اتهام قتل یک عکاس دستگیر و پس از محاکمه به اعدام محکوم شده بود، صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران بی گناه شناخته و آزاد شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۱    
ترامپ و هیلاری کلینتون با گفتن متلک های زهردار به یکدیگر مراسم شام خیریه بنیاد اسمیت را به صحنه جنگ لفظی خود تبدیل کردند. آغازگر دعوا ترامپ بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: پیوستن به جامعه جهانی یعنی مانند ادوار گذشته دوباره به آنها وابسته شویم اما ما با دنیا ارتباط داریم و آنها را کنار می زنیم تا خودمان بزرگ شویم، نه اینکه زیر سایه آنها باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۳    
نیروگاه برق 320 مگاواتی دبیس در منطقه کرکوک واقع در شمال بغداد پایتخت عراق با قابلیت استفاده از سوخت گاز، گازوئیل و مازوت را شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران ساخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
پایگاه اینترنتی ویکی لیکس در صفحه توییتر خود نوشت که در نظر دارد اطلاعاتی مربوط به تیم کین، شریک انتخاباتی هیلاری کلینتون منتشر کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۹    
همانند بسیاری از مردم، من هم هرگز اسم شهر یینچوان را نشنیده بودم اما مقامات چینی خیلی مشتاق بودند مرکز استان نینگشیا در شمال چین را به من نشان دهند؛ چرا که این شهر را یک شگفتی فنی می دانند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۴    
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: آقای روحانی فقط رئیس جمهور موافقین خود نیست و یک رئیس جمهور مدبر باید به حرف های مخالفین سیاسی خود نیز توجه کند و در کلان تصمیم بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۹    
شرکت هیوندای موتور انگلستان با همکاری یک کارشناس از دانشگاه گلداسمیت لندن با بررسی 1000 راننده انگلیسی دریافته اند که زنان به هنگام رانندگی به طور متوسط، 12 درصد عصبانی تر از مردان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور ضمن پذیرش استعفای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش از خدمات جنتی، گودرزی و فانی در دوران تصدی آنان قدردانی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۶    
یک قاضی آرژانتینی مرتبط با پرونده انفجار مرکز یهودیان پس از اطلاع از سفر دکتر علی اکبر ولایتی به عراق، بر اساس حکم بی اساس صادره دستگاه قضایی کشورش، دستگیری و استرداد وی را از بغداد خواستار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با افزایش عرضه در برابر تقاضا پیش بینی می شود که هفته آینده نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی با کاهش هزار تومانی در بازار مواجه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
حرف هایی که آقای مطهری می زنند بعضا خیلی نادر است. من تصور می کنم اگر این چنین حرفی بزنیم تا دو الی سه ماه کار و فکر نکنم و مشورت نکنم حرف را علنی نخواهم زد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
در میان مشترکان بسته های اینترنتی موبایل افراد مختلف از پایان زودهنگام بسته های خود گله مندند، موضوعی که طی سال های گذشته نیز به کرات تکرار شده و حال با ارتقاء شبکه اپراتورها بیشتر به نظر می رسند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
سه شهروند ایرانی، در حملۀ سه عامل انتحاری داعش به یک نیروگاه برق در شمال غرب کرکوک به شهادت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
ستاد بحران شهرستان زرند شامگاه پنجشنبه به ریاست فرماندار تشکیل و آمار متفاوتی از خسارت های مالی و جانی مطرح است که آخرین آن زخمی شدن حدود 15 نفر در هنگام فرار و ترس از زلزله بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۸    
وبسایت افشاگر ویکی لیکس نخستین بخش از ایمیل های رییس جمهوری آمریکا را منتشر کرد که در میان آنها آدرس محرمانه مورد استفاده وی در ارسال ایمیل ها دیده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از عدم مراجعه 400 هزار خودروی مشمول معاینه فنی به مراکز معاینه فنی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به اظهارات اخیر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در مورد دوگانه پرست خواندن زرتشتیان، اعتراض کرد و بر یکتاپرستی زرتشتیان تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۲    
من هیچ وقت زیبایی پاییر را نفهمیدم. مگر تاریک تر شدن هوا و زرد شدن و ریختن برگ های زیبای سبز برای من پاییز، فصل غم و غصه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۸    
رئیس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال آینده کشور از وجود کلاس های خشتی، سنگ و گلی برای همیشه رهایی پیدا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۴:۵۴    
به گفته متخصصان تغذیه، برخی فاکتورهای مشخص بیش از سایر موارد فرد را در معرض سوءتغذیه قرار می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۱۸    
بعد از گذشت یکی دو ساعت به سختی می توانم بوی عطر یا ادکلنم را روی پوستم حس کنم. برای ماندگاری بیشتر عطرم چه کاری باید انجام بدهم؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۱۵    
افزایش وزن، ضعف عضلات کمر، استرس های روانی، برداشتن اجسام سنگین، ضربه به کمر، عادات اشتباه در نشستن و التهاب مفاصل کمر که باعث خشکی صبحگاهی می شود، از علل کمردرد در افراد مختلف است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۲:۲۸    
در این مطلب واکنش سحر قریشی به هک اینستاگرامش را می خوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۱:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 7 هزار موسسه خیریه در کشور وجود دارد که گردش مالی آنها تا به امروز مشخص نیست و حتی برخی از این موسسات دارای شرکت های هواپیمایی نیز هستند.