پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 دی 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 دی 1395 ایران خبر 2 دی 1395 ایران خبر 3 دی 1395 ایران خبر 4 دی 1395 ایران خبر 5 دی 1395 ایران خبر 6 دی 1395 ایران خبر 7 دی 1395 ایران خبر 8 دی 1395 ایران خبر 9 دی 1395 ایران خبر 10 دی 1395 ایران خبر 11 دی 1395 ایران خبر 12 دی 1395 ایران خبر 13 دی 1395 ایران خبر 14 دی 1395 ایران خبر 15 دی 1395 ایران خبر 16 دی 1395 ایران خبر 17 دی 1395 ایران خبر 18 دی 1395 ایران خبر 19 دی 1395 ایران خبر 20 دی 1395 ایران خبر 21 دی 1395 ایران خبر 22 دی 1395 ایران خبر 23 دی 1395 ایران خبر 24 دی 1395 ایران خبر 25 دی 1395 ایران خبر 26 دی 1395 ایران خبر 27 دی 1395 ایران خبر 28 دی 1395 ایران خبر 29 دی 1395 ایران خبر 30 دی 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۲    
رئیس پلیس راه استان قم از خروج یک دستگاه کامیون بنز از جاده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۵    
دنیای موبایل و تبلت در سال 2016 سال خوبی را در بخش نوآوری به خود دید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۷    
گویا آنجلینا جولی هدایایی که برد پیت در شب سال نو برای او ارسال کرده , بدون اینکه آنها را باز کند پس فرستاده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۲    
در وضع موجود نرخ مالیاتی کشور، نرخ مالیات برای فردی که ماهانه 5 میلیون تومان درآمد دارد تفاوت چندانی با فردی که 2 میلیون تومان دریافت می کند ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۶    
رسانه های ترکیه ای ویدئوی تازه ای منتشر کرده اند که لحظه ورود مهاجمان به ساختمان را نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۱    
بیشترما از نسلی هستیم که در آن همیشه سکوت کردن، صبوری و دم نزدن و شکایت نکردن یک ارزش زنانه تلقی می شده و از کودکی یادمان داده اند که دختر خوب کسی است که غر نمی زند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۶    
کره شمالی یکی از عجیب ترین و مرموز ترین کشورهای جهان به شمار می رود. این سرزمین سیاست های پیچیده ای در پیش گرفته که باعث می شود مردم این کشور هرچه بیشتر از جامعه جهانی فاصله بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۵:۵۶    
تحقیقات نشان می دهد با ترفندهایی ساده می توان جلوی اشتهای زیاد و میل به خوردن خوراکی را سرکوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۵:۵۱    
یک فروند جنگنده نیروی دریایی کره جنوبی در پی اشتباه یکی از خدمه، موشکی ضد کشتی به سوی آبهای شرقی این کشور شلیک کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۴:۴۱    
رئیس جامعه تورگردانان کشور با اشاره به اینکه در برخی مواقع باید راهنمایان گردشگری کم صحبت کنند زیرا خارجی ها روحیه گفت وگوی طولانی ندارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۳:۵۶    
علت رنگی بودن خمیردندان ها و خطوط رنگی روی آنان چیست؟هدف تولیدکنندگان خمیردندان از این کار چیست می خواهیم علت را جویا شویم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۲:۴۱    
این گزارش، ماجرای مردی است که با لباس مبدل به میان بی خانمان ها می رود و به درمان آنها می پردازد و بانی جنبشی برای درمان و مراقبت از آنها شده است؛ جنبشی به نام پزشکی خیابانی .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۳۶    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که بر خلاف باورهای رایج، مغز مرکز هوشیاری کل بدن نبوده و قلب نیز نقش مهمی در روند هوشیاری ایفا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۶    
روحانی با اشاره به پیش بینی بانک جهانی برای تحقق رشد بالای 6 درصد برای ایران در سال جاری تاکید کرد: مجموعا رشدی که تا کنون طی 6 ماهه نخست تحقق یافته است، نرخ بسیار خوبی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۱    
غذاهایی که در زیر مشاهده می کنید عنوان عجیب ترین فست فودهای سال 2016 را از آن خود کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۱    
شرکت اسپیس ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی"(falcon heavy) در صفحه اینستاگرامش همه را شگفت زده کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۱    
مادر 60 ساله با اراده ای قوی با حضور در دانشگاه اراک در مقطع کارشناسی ارشد؛ پای درس فرزند استادش نشست .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۱    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از فوت یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو پراید با تیر چراغ برق خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۱    
یک کارشناس امور بانکی معتقد است بانک مرکزی با تزریق و عرضه دلار به بانک ها و صرافی ها، باعث کاهش نرخ دلار و رسیدن به قیمت واقعی خود در روزهای آینده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۶    
معاون اول رییس جمهور در این ابلاغیه ضمن مکلف کردن صادرکنندگان محصولات و فرآورده های پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیوم، سنگ آهن و کنسانتره آهن ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره ی اول نواحی پنجگانه تبریز فردا صبح تعطیل اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
تصاویری از ادرار روی اجساد و تجاوز به کودکان توسط افسران آمریکایی(+18)
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۰    
آیت الله جنتی امروز یکشنبه 12 دی ماه از مجموعه همانندساز بافت کیش بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۵    
پس انداز کردن پول از کارهایی است که گفتنش از عمل کردنش بسیار ساده تر می باشد. همه می دانند که باید پول شان را پس انداز نمایند ولی بیشتر افراد در انجام آن با مشکل روبرو می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۰    
براساس یک گزارش خبری، مشخص شد که 122 خبرنگار و فعال رسانه ای در 2016 در سطح جهان کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۰    
شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن اعلام این که جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۶    
فهمیدن این موضوع بسیار غیر منتظره است، چون می توان از فعالیت مغز یک فرد فکر او را خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
منابع خبری همزمان از حمله تعدادی از افراد مسلح ناشناس به مرکز ایست و بازرسی شهر المشخاب در جنوب استان نجف خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۰    
عکس واقعی لیلا ایرانی بازیگر دورهمی را در این تصویر می بینید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۵    
در پی ارتقاء کیفیت خدمات سامانه همبانک صادرات ایران و استقبال مشتریان و کاربران تعداد تراکنش های این سامانه در پایان آبان ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل 67 درصد رشد را به ثبت رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
چشم انداز اقتصادی و ژئوپلتیک، استراتژیک و نظامی ایران در سال 2017 برای دولت ایران درخشان به نظر می رسد اما وضعیت تا زمانی که تنش های منطقه ای هنوز وجود دارد چندان مشخص نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۰    
60 روز گذشته. این نخستین پنجشنبه ای هست که واسه مریم مراسم قرآن خوانی گرفتیم. به امید این که یه خبری ازش بیاد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۵    
بر اساس این بخشنامه، اعزام کارمندان دستگاه های اجرایی برای طی دوره های آموزشی که منجر به اخذ مدارک دانشگاهی و یا معادل آن می شود در داخل و خارج از کشور با هزینه دستگاه های مربوطه و استفاده از مأموریت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۵    
وزیر حج عربستان گفته از ایران برای حضور در حج آینده دعوت کرده اما سازمان حج ایران می گوید؛ هیچ دعوتنامه رسمی از عربستان دریافت نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
اولین نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و مدیران کانال های تلگرامی انقلابی در قالب کارگروه فضای مجازی انجمن روزنامه نگاران مسلمان برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۹    
احمد توکلی می گوید روحانی را اصولگراها رئیس جمهور کردند چون متوقع بودند و مردم گفتند اینها که با خود نمی سازند چه طور می خواهند کشور را اداره کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۸    
حمله تروریستها به یکی از مناطق استان نجف اشرف، چند شهید و مجروح برجا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۳    
تیم انتقالی ترامپ در حال رایزنی با نتانیاهو برای حضور وی در مراسم روز تحلیف 20 ژانویه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن انفجارهای انتحاری در بغداد و حمله مسلحانه به مردم ترکیه در استانبول تاکید کرد: تنها راه مقابله با این پدیده عزم ، اجماع و اتحادهمه کشورها علیه خشونت و ترور است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی در نطق سال نو میلادی اعلام کرد که این کشور آخرین مراحل آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما را پشت سر می گذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۱    
زن جوان که دختر شیرخواره اش را عامل تمامی مشکلات و بدبختی هایش می دانست، در جنایتی هولناک با ریختن نفت روی کودک گریان، او را زنده زنده سوزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۱    
حسین شریعتمداری مشهور به سردار قلم اصولگرایان باز هم به جدول زد! او همواره در عمر سیاسی خود، مجالی برای دفاع به دیگران نداده و عمدتا هر آنکس که در برابرش نشسته ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۱    
تحقیقات جدید نشان می دهد از دست دادن شنوایی ممکن است با کم خونی و فقر آهن (ترکیبی از سطح پایین آهن و سلول های قرمز خون) مرتبط باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۶    
پلیس کارولینای جنوبی یک نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا را به خشونت خانوادگی و نشانه گرفتن اسلحه به سوی همسرش متهم کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۱    
حمله ای مسلحانه به یکی از کلوب های شبانه در استانبول ترکیه دست کم 35 کشته و 40 زخمی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۶    
منابع خبری در ترکیه از وقوع یک درگیری مسلحانه و گروگانگیری در کلوب شبانه ای در استانبول خبر داده اند. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که این حمله دست کم 35 کشته و 40 زخمی برجای گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۶    
جنگ و ناامنی در طول تاریخ برای مردم جهان ارمغانی جز درد و کشتار نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۱    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 12 دی 95 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۱۶    
در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در دولت تدبیر و امید با حضور استاندار زنجان و جمعی از مدیران استانی ...