پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 دی 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 دی 1395 ایران خبر 2 دی 1395 ایران خبر 3 دی 1395 ایران خبر 4 دی 1395 ایران خبر 5 دی 1395 ایران خبر 6 دی 1395 ایران خبر 7 دی 1395 ایران خبر 8 دی 1395 ایران خبر 9 دی 1395 ایران خبر 10 دی 1395 ایران خبر 11 دی 1395 ایران خبر 12 دی 1395 ایران خبر 13 دی 1395 ایران خبر 14 دی 1395 ایران خبر 15 دی 1395 ایران خبر 16 دی 1395 ایران خبر 17 دی 1395 ایران خبر 18 دی 1395 ایران خبر 19 دی 1395 ایران خبر 20 دی 1395 ایران خبر 21 دی 1395 ایران خبر 22 دی 1395 ایران خبر 23 دی 1395 ایران خبر 24 دی 1395 ایران خبر 25 دی 1395 ایران خبر 26 دی 1395 ایران خبر 27 دی 1395 ایران خبر 28 دی 1395 ایران خبر 29 دی 1395 ایران خبر 30 دی 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۷    
داروی ژلوفن مسکن ژله ای شکل بوده و تنها تفاوت آن با ایبوپروفن ژله ای بودن آن است. هر دوی این داروها مسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی هستند و از نظر ظاهر متفاوت اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۴    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: کاهش مصرف فست فودها و تنقلات شور در رفع کم پشتی مو موثر است. همچنین باید استفاده از میوه و سبزی به طور متعادل در رژیم غذایی قرار گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۳    
قرارگاه جهادی امام رضا(ع) که متشکل از افراد مردمی و داوطلب است ، با حضور در مناطق محروم شهر تهران ، ضمن کسب اطلاع از مشکلات و آسیب های اجتماعی این شهروندان ، با کمک های مادی و معنوی خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
کسانی پیدا می شوند که می خواهند از خون شهدا به پست و مقام دست یابند، درآمدهای نجومی از بیت المال برداشت می کنند، پول های زیاد به جیب می زنند و هنوز طلبکار هم هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۳    
با استفاده درست از داروهای گیاهی می توانید سلامت خود را بدست آورده و بسیاری از بیماری ها را بدون مصرف داروهای شیمیایی درمان کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۵:۵۸    
یک منبع محلی در استان نینوا روز پنجشنبه گفت که در عملیات نیروهای الحشد الشعبی در غرب این استان 35 تروریست داعش از جمله فرمانده گردان موسوم به دابق کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۵:۱۸    
بوی بد دهان در هنگام صبح و یا در طول روز مسئله ای بسیار آزار دهنده برای فرد و اطرافیان است. دلیل بوی بد دهان با توجه به عادات و رفتارهای شخصی تقسیم می شود و راههای درمان و رفع بوی بد دهان متفاوت را ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۴:۳۳    
پلیس آگاهی با انتشار تصاویر یک زن و مردی که اقدام به سرقت دستبند طلای 9 میلیون تومانی از یک مغازه طلافروشی کرده و متواری شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۳:۴۸    
وقتی آدمی از مشغله های عالم حسی فارغ می شود روحش در حالت خواب با موجودات عالم ارتباط برقرار می کند که یکی از آن ها مشاهده ارواح گذشتگان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۲:۱۳    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور شفاف سازی را از خانواده خود شروع کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۸    
در حاشیه دیدار هیاتی از مجلس شورای اسلامی با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق، روح الله حضرت پور نماینده ارومیه با بشار اسد عکس یادگاری گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۸    
معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ از دستگیری سه زورگیر مسلح که با تهدید اسلحه کمری اقدام به زورگیری از رانندگان زن در خیابان ها کرده بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۳    
وزیر امور خارجه آمریکا: توافق هسته ای ایران، از اسرائیل و متحدان آمریکا در برابر حملات هسته ای حفاظت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۸    
درخشش هافبک آینده سازان میهن نجف آباد و گلساز برتر لیگ فوتبال بانوان، سایت فوتبال آسیا الهام فرهمند را نابغه فوتبال غرب آسیا نامید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۳    
درخشش هافبک آینده سازان میهن نجف آباد و گلساز برتر لیگ فوتبال بانوان، سایت فوتبال آسیا الهام فرهمند را نابغه فوتبال غرب آسیا نامید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۳    
ساعتی پیش خبرگزاری رویترز از تهدید شدید ترامپ علیه غول خودروسازی ژاپنی، تویوتا، خبر داد. به گزارش ایران آنلاین ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۷    
زردی دندانها می تواند به دلیل برخی عوامل داخلی و خارجی مانند مصرف دخانیات، قهوه و عدم مراقبت از دندانها بعد از هر وعده غذایی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۷    
روزنامه انگلیسی "دیلی اکسپرس" هشت رویداد را بررسی کرده که انتظار می رود جهان را بطور کلی در سال 2017 دگرگون کند، و آنهم پس از طوفان رویدادهای مهمی که جهان در پایان سال گذشته شاهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۷    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم منتخب سال 2016 را با رای کاربران اینترنتی معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۲    
گردشگران آمریکایی به دلیل خطر افراطی گری در اروپا از تردد در مکان های عمومی از جمله، ورزشگاه ها، سالن های تئاتر، بازارهای آزاد، خدمات حمل و نقل هوایی، سیستم های حمل و نقل تا حد ممکن خودداری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: جلوگیری ها چندان کارساز نبوده است؛ یعنی با فیلترها نمی توان حساب خاصی باز کرد؛ زیرا می توانند این فیلترها را از دیگر طرق خاص باز کنند پس باید از راه دیگر وارد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۷    
اعضای جدید هیات مدیره شرکت سایپا با آرای اکثریت سهامدارن برای 2 سال آینده انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۷    
روابط عمومی وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه درباره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی درباره فعالیتهای اقتصادی زنجانی و شرکتها و اشخاص مرتبط با وی و برخی اموال آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۷    
کمبود خواب شدید در ایام امتحانات عوارض جبران ناپذیری برای بدن به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۷    
استاندار خراسان شمالی دستور پیگیری درمان امیرمحمد داوری، کودک پنج ساله بجنوردی که شکمش توسط سگ دریده شده است، را داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۷    
سریال تلویزیونی معمای شاه در 80 قسمت شصت دقیقه ای به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی تولیدشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۲    
نقطه عطف زندگی "لورنا تاکر" در بدترین روزهای عمرش رخ داد: زمانی که این دختر در 17 سالگی در چهارراه چارینگ کراس لندن مشغول گدایی برای پول مواد بود و یک موسسه مدلینگ او را شناسایی کرد تا بعدها به یک ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۲    
کاربران شبکه های اجتماعی 17 دی ماه تصاویر پروفایل خود را به تصویر محمدجواد ظریف تغییر می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۷    
گر هزینه بوتاکس ندارید یا این که از فرو رفتن سوزن های بوتاکس روی پوست صورت خوشتان نمی آید می توانید به جای آن از ماسک صورت هویج استفاده کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۲    
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، در مراسم خداحافظی با نظامیان این کشور، ادعا کرد، تضعیف گروه تروریستی داعش حاصل تلاش های ارتش آمریکا است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۲    
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات که در استان هرمزگان برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۲    
مطالعات انجام شده نشان می دهد که زندگی در کنار جاده ها ی اصلی و پر سر و صدا خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقلی را افزایش می دهد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۲    
وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی مسئولان قوه قضائیه درباره بابک زنجانی پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶    
بررسیهای انجام شده نشان می دهد نوشابه های گاز دار به واسطه اسید موجود در آن حتی می تواند میخ را در خود حل کند یا زنگ زدگی ها را از بین ببرد اما سؤال این است که اسید فسفریک موجود در نوشابه ها با بدن ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱    
چقدر حاضرید بابت یکی از کِرم اشتها آور که در سر لارو حشرات رشد می کنند، هزینه کنید؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۶    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR فیلم بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتباه نگرفتن دشمن اصلی با دوستان منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پیکان در حاشیه جلسه هم اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال گفت: به نظرم فساد در فوتبال ما همه گیر شده و به همه جای فوتبال سرایت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۶    
مردم شرکت Netatmo را بیشتر با محصولات امنیتی خانگی مجهز به هوش مصنوعی می شناسند که با دوربین های امنیتی خود سارقان را شناسایی می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۱    
زن جوان بعد از جدایی از همسرش، دختر خردسالش را کشت چون خواستگارهایش به خاطر وجود بچه حاضر نبودند با او ازدواج کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۶    
یک مرد ترکمنستانی تبار به نام " کی . ام " دیروز به ظن شباهت با عامل حمله به کلوبی شبانه در استانبول در محله ای در استانبول از سوی شهروندان ترکیه ای دستگیر و مضروب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۱    
روزنامه 'نسل فردا' روز پنجشنبه در مطلبی با عنوان ' گوشت در روزنامه ها گران شد، نه بازار' نوشت: فضاسازی رسانه ای برای کسب سودهای میلیاردی از بازار کاذب گوشت قرمز در حال انجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکا بداند سرزمین ایران اسلامی محل دفن همه تجاوزگرانی است که به حریم آن بخواهند کوچکترین چشم داشتی داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۶    
شهر ممنوعه پکن که زمانی تنها مکان زندگی امپراتورهای چین بوده است؛ امروزه عنوان پربازدیدترین موزه جهان را به خود اختصاص داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۱    
بر اثر سقوط دستگاه بالابر از طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت در شهرستان بابل 2 کارگر ساختمانی کشته وزخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۶    
معاون اول رییس جمهور عصر دیروز با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و در جریان تولیدات و توانمندی های روستاییان و عشایر استان های مختلف کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۱    
مهدی چمران با کسب 50 رای در ریاست شورای عالی استانها باقی ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۱    
کسانی که نزدیک انتخابات اوضاعشان خوب نیست می خواهند با این فضا سازی و جو سازی ها و مظلوم نمایی ها این کسری ها را جبران کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۶    
منابع محلی در شهر الرقه در شرق سوریه اعلام کردند، عامل حمله مسلحانه به یک کلوب شبانه در استانبول، وارد این شهر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۶    
رویترز نوشت:کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها، بهای طلا را به بالاترین سطح در چهار هفته اخیر رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۱    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 16 دی 95 را مشاهده می کنید.