پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 9 فروردین 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 فروردین 1396 ایران خبر 2 فروردین 1396 ایران خبر 3 فروردین 1396 ایران خبر 4 فروردین 1396 ایران خبر 5 فروردین 1396 ایران خبر 6 فروردین 1396 ایران خبر 7 فروردین 1396 ایران خبر 8 فروردین 1396 ایران خبر 9 فروردین 1396 ایران خبر 10 فروردین 1396 ایران خبر 11 فروردین 1396 ایران خبر 12 فروردین 1396 ایران خبر 13 فروردین 1396 ایران خبر 14 فروردین 1396 ایران خبر 15 فروردین 1396 ایران خبر 16 فروردین 1396 ایران خبر 17 فروردین 1396 ایران خبر 18 فروردین 1396 ایران خبر 19 فروردین 1396 ایران خبر 20 فروردین 1396 ایران خبر 21 فروردین 1396 ایران خبر 22 فروردین 1396 ایران خبر 23 فروردین 1396 ایران خبر 24 فروردین 1396 ایران خبر 25 فروردین 1396 ایران خبر 26 فروردین 1396 ایران خبر 27 فروردین 1396 ایران خبر 28 فروردین 1396 ایران خبر 29 فروردین 1396 ایران خبر 30 فروردین 1396 ایران خبر 31 فروردین 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۴    
خانه ای 153 متری درپالم اسپرینگز کالیفرنیا که به سبک خانه های ییلاقی اسپانیا ساخته شده که شامل سقف های چوبی چند رنگ و اتاق های خیره کننده و پاسیویی با منظره کوه سان جاسینتو است .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۷    
ماه رجب، ماه مبارکی است؛ ماه توسل و تذکر و توجه و تضرع و استغاثه و محکم کردن پیوند دلهای محتاج و نیازمند ما به ذیل لطف و فضل الهی است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۲    
یک محقق طب اسلامی خواص درمانی آب جوشیده ولرم را تشریح کرد و گفت: مردم در قدیم آب جوش می خوردند ولی الان چای می خورند که بسیار مضر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۵    
در حمله عصر روز گذشته جنگنده های سعودی به یک منزل در استان صعده 10 کودک و زن به خاک و خون کشیده شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۳    
قرار است در یک حراج هنری که در آن شماری از متعلقات بازیگران درجه یک عرضه می شود لباس ها و وسایلی که زمانی متعلق به چهره هایی چون هیث لجر و استیو مک کویین بودند، چوب حراج بخورند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
در بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب، ادعاهای بی اساس کشورهای عربی درخصوص جزایر مورد مناقشه میان جمهوری اسلامی ایران و امارات تکرار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تردد روان زائران در مرزهای ایران و عراق درپی رفع ممانعت وزارت گردشگری این کشور از ورود اتباع ایرانی به خاک عراق خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس پلیس راه راهور ناجا: 250 نفر در تصادفات جاده ای نوروز امسال جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰    
با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر بارشهای رگباری در سطح استان و اهواز امروز جلسه ستاد مدیریت بحران اهواز تشکیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۴:۲۱    
اندروهلزمن چشم پزشکی از مرکز لیز چشم در مریلند می گوید: چشم های قرمز شما می تواند باعث شود دیگران فکر کنند شما غمگین یا بیمار هستید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۵۱    
پلیس ایرلند شمالی تحقیق درباره وجود مدفوع انسان در محموله قوطی های خالی که قرار بود در شرکت نوشابه کوکا کولا پر شود، آغاز کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۳۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و متخصص رژیم درمانی و تغذیه گفت: سرخ کردن و آبکش کردن برنج، 2 عادت بد غذایی در سفره ایرانی است که سلامت شهروندان را به خطر انداخته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۳:۰۹    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین وضعیت راه های اصلی کشور و محدودیت ترافیکی نوروز را تا 14 فروردین ماه اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۲    
در پی بمباران سد فرات در حومه غربی رقه به دست داعش، تیم فنی-مهندسی ناچار به ترک منطقه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۳    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری قاتلی که پدر و مادر خود را در شهرسان پردیس به قتل رسانده بود خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۸    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در توجیه کارشکنی های دولت واشنگتن در حل بحران سوریه، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را مانعی بزرگ در راه پیشرفت (مذاکرات) توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۸    
سری جدیدی از کفش های آدیداس، توسط استارتاپ آلمانی AMSilk از تار عنکبوت مصنوعی در آزمایشگاه ساخته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۶    
جوانان مجرد 25 ساله در کشور دانمارک به روشی عجیب و باورنکردنی تنبیه می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۷    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 3 هزار و 219 تن کاغذ سیگار از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۱    
لیلة الرغائب شبی که بندگان بدون واسطه با معبود راز و نیاز می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۹    
خودروی هافبک تیم تراکتورسازی بامداد امروز به طور کامل در آتش سوخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۶    
پیرحسین کولیوند با اشاره به انجام اقدامات درمانی برای بازیکن مصدوم تیم ملی چین، از درمان سرپایی 47 تماشاگر خبر دا
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱    
منابع سوری از فرمان جدید رئیس جمهوری سوریه درباره تعدیل دولت این کشور خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان به تعطیلات زیاد حوزه و کشور اشاره کرد و گفت: گفت: ارباب فکر درزمینهٔ تعطیلات مطالعه کرده و فکر اساسی برای تعطیلات مملکت و حوزه ها داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۷    
درحالی که رسانه ها از اعزام نیروهای سازمان حقوق بشر به کشمیر و بررسی وضعیت اسفبار مسلمانان آن منطقه خبر داده بودند، ارتش هند باز دیگر بسوی مسلمانان کشمیری آتش گشود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی در تشریح مذاکرات بانکی با طرف روسیه در سفر اخیر گفت: به زودی شبکه کارت بانکی شتاب ایران و میر روسیه به یکدیگر متصل می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶    
نصر الشمری درباره موافقت دولت سوریه با تشکیل سپاه آزادسازی جولان بیان داشت: این سپاه برای کمک و مساعدت به برادران در ارتش سوریه تشکیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۲    
در فهرست دانشمندان سازمان های علمی و دانشگاه های تحقیقاتی برتر همیشه نام چند محقق ایرانی به چشم می خورد در سالی که گذشت نیز نخبگان ایرانی از سراسر دنیا دست به اقدامات جالب توجهی زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۹    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛ روز جمعه سامانه بارشی وارد کشور شود که برای بیشتر مناطق در روزهای شنبه و یکشنبه بارندگی به همراه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۴    
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به پیش بینی سازمان هوشناسی کشور از مسافران خواست تا بازگشت خود را از روز پنج شنبه آغاز کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۸    
درحالی که در جریان نام نویسی برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا رکورد ثبت نام چهار دوره قبل شکسته شد، حضور چهره های شاخص از هر دو جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نیز رشدی چشمگیر داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۹    
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مقامات دادستانی آمریکا روز سه شنبه یکی از مدیران یک بانک دولتی ترکیه را به اتهام دست داشتن در یک برنامه چند ساله برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران تحت
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا از زمان رقابت های انتخاباتی تا ورود به کاخ سفید و پس از آن اظهاراتی گوناگون درباره برجام بیان کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۳    
یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت ملی نفت ایران و هلدینگ زمین شناسی روسیه (روس گیالوگیا) و همچنین یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت گازپروم روسیه در زمینه گاز، دیروز امضا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
ماجرای استفاده روس ها از پایگاه نظامی نوژه برای نبرد با تروریست های تکفیری مستقر در سوریه، به اواخر مرداد ماه سال گذشته بازمی گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۲    
جانشین فرمانده ناجابا اشاره به کاهش تلفات ترافیکی در نوروز امسال گفت: علی رغم کاهش تلفات، هر 71 دقیقه یک نفر در جاده های کشور جان خود را بر اثر تصادفات از دست می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
سقوط بالابر یک مسجد در بهشهر سبب مرگ بانوی 34 ساله شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۰    
شبکه خبری سی ان ان ترک از وقوع 2 انفجار در شهر ازمیر ترکیه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۱    
نخست وزیر انگلیس نامه ای که رسماً روند خروج کشورش از اتحادیه اروپا را آغاز می کند را امضا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۴:۲۵    
بسیاری از مردان از مراجعه منظم به متخصصان مراقبت های بهداشتی خودداری می کنند و آنهم به دلایل مختلف بسیاری از آنها این باور را دارند که مراجعه به پزشک تنها خبرهای بد سلامتی را به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۱:۴۲    
نظریات متعددی برای شخصیت از دید روان شناسی مطرح شده است و هر کدام تحقیقات موافق و مخالف زیادی دارند. از طرفی مغز تنها قسمت پردازش کننده ی انسان می باشد.