پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۶:۰۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 5 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۰    
در حالی که به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم ، با تصمیم مدیریت مجموعه تفریحی ورزشی توچال ، خط یک تله کابین در شبهای ماه رمضان میزبان میهمانان خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۱    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر با توجه به شرایط مدینه و مکه نظیر افزایش حجم پیاده روی زائران، از سخت شدن شرایط برای آن ها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۹    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در طول ماه مبارک رمضان روزانه 170 هزار روزه دار در حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر مشهد اطعام می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۲    
دانشمندان مسئول ماموریت جونو در سازمان فضایی آمریکا، ناسا، می گویند که تصاویر اولیه این ماهواره از مشتری آنها را متحیر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۲    
استاندار کرمان از کناره گیری خود از مسئولیت اش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۲    
بسیاری از مشکلات وزارت نفت حل شده، نمی گویم همه آنها حل شده، اما مشکلات زیادی داشتیم که بخشی از آنها برطرف شده است و شرایط در مسیر خوبی جلو می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۹    
ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای پاکسازی بدن، دفع سموم و کاهش وزن بدن روزه داران است و در این ماه اندام های مختلف بدن به ویژه دستگاه گوارش در شرایط استراحت و سم زدایی قرار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۴:۱۹    
مردم روستایی در اندونزی اگر فرزندشان قبل از درآوردن دندان بمیرد، آن را در تنه درخت دفن می کنند ، آنها معتقدند این کار باعث می شود، جسم کودک به طبیعت بازگردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۲:۵۴    
رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به مسلمانان جهان، خواستار استفاده از این فرصت برای پایان دادن به خشونت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۱:۳۹    
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری رویت ماه رمضان را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۱:۴۸    
مراجعه به صندوق، انتخاب داوری صندوق و پذیرش داوری صندوق در انتخاب بهترین گفتمان یک رویه سیاسی در ایران شده است که این دستاورد بسیار بزرگی برای ایران است و نباید نسبت به این دستاورد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۳    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: در برخی سریال ها و فیلم ها، نمایش کشیدن سیگار و قلیان دیده می شود و اتفاقاً نمایندگان مجلس در قانونی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۲    
دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی دینی عراق، پیش بینی کرد که کارشناسان، شامگاه جمعه هلال ماه مبارک رمضان را روئیت کنند که در این صورت فردا (شنبه) اولین روز ماه مبارک رمضان در عراق خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۷    
آیت الله یوسف طباطبایی در خطبه های نماز جمعه با اعلام این که در جشن های انتخاباتی کشف حجاب صورت گرفته است گفت ما در برابر این رفتارها سکوت نمی کنیم
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۲    
تصادف 2 پژو در جاده خرامه به شیراز 2 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق سند 2030 می خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۷    
ستاد انتخابات کشور به شورای عالی سیاستگذاری ائمه جمعه نامه نوشت و تاکید کرد: تریبون خطبه های نماز جمعه باید منادی وحدت و عدالت باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۷    
دو قطبی کردن کشور بعد از انتخابات به مصلحت هیچ کس نیست و متاسفانه اصولگرایان برای هر فاجعه از جمله شکست در انتخابات توجیه دینی می تراشند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قانون در تمام کشور یکسان است اما اینجا سرزمین مقدس و حرم امام رضا(ع) است و سرزمین های مقدس دارای استثنائات عرفی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۱    
فیلم های اکران شده در سینماها آنچنان که پیش بینی می شد نتوانست نظر مخاطب را جلب کند فقط مخاطب به فیلم نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا روی خوش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۲    
دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی: بانک صادرات ایران با اتکا به اعتبار، روزآمدی و نیروی انسانی توانمند می تواند نقش برجسته ای در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۶    
5 نفر براثر آتش سوزی در هتل آپادانا تهران مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۳    
ستاد انتخابات کشور در نامه ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نسبت به آن چه مطالب نادرست و تفرقه انگیز خطیب نمازجمعه تهران عنوان کرده، واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۱    
امروز در حمله مسلحانه دیگر به گروهی از مسیحیان قبطیِ درحال عزیمت به استان المنیا در جنوب مصر 24 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که دروغ های بزرگی از حج در فضای مجازی منتشر شده است،گفت: پول حجاج ایرانی خرج گلوله های عربستان در یمن نمی شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۷    
یک اتوبوس در برخورد با کامیون در جاده زنجان - تبریز واژگون شد هیچ کدام از سرنشینان آن کشته نشدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با سران اتحادیه اروپا در بروکسل انتقاد شدیدی به سیاست های تجاری آلمان وارد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۶    
در واژگونی یک تریلر حامی مواد نفتی در کیلومتر 10 جاده نایین به اصفهان، یک نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای ادغام بانک های مجاز توضیحاتی ارئه کرد و البته به سپرده گذاران و مشتریان بانک ها اطمینان داد که هیچ جای نگرانی برای آنها نیست و از این سیاست متاثر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۷    
یک مرد 44 ساله تهرانی هنگام شنا در فریدونکنار تسلیم سرنوشت مرگباری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه مچ بندهای الکترونیکی تدارک دیده شده برای زائران ساخت داخل است، گفت: اطلاعات محدود این مچ بندها در اختیار کارگزاران حج ایرانی قرار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان، امروز در یادداشت روزنامه نیویورک تایمز نظامی کردن هر چه بیشتر خاورمیانه از سوی دولت ترامپ را مورد انتقاد قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از احتمال بروز پدیده گرد و غبار در برخی از استان های غربی و جنوب غربی کشور طی دو روز آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ها زوال آل سعود و آل خلیفه جنایتکار را خواهند دید خواهند دید آنان به زباله دانی تاریخ خواهند رفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مدیر انجمن نجوم اهواز گفت: شامگاه امروز در صورت وضعیت مناسب رصدی می توان هلال ماه رمضان را مشاهده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۳    
مصطفی پورمحمدی در همایش پاس یاد ابر فیاض که به مناسبت گرامیداشت هفدهمین سالگرد درگذشت حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی و آیت الله سید عباس ابوترابی در تهران برگزار شد گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۶    
رویداد انفجار انتحاری در شهر منچستر و احتمال تکرار وقایع مشابه به دلیل نفوذ تروریست ها، سبب شده روسیه به شهروندان این کشور هشدار منع سفر را به انگلیس صادر کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۶    
این شبکه ها در عرصه های مختلف زندگی کنونی نقش دارند و مرز و خط کشی رسانه های سنتی و یک طرفه را از بین برده اند و در بطن زندگی انسان ها نفوذ کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۱    
افرادی که سال گذشته در این طرح ثبت نام کرده و نسبت به پرداخت وجه و تعیین تکلیف خود اقدام نکرده باشند باید در سال جاری مجددا ثبت نام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران، از آزاد شدن اکثر بازداشتی های روز انتخابات خبر داد و گفت: پرونده این افراد در دادسرا مفتوح است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۷    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در معابر و بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۸    
ترکی فیصل شاهزاده سعودی که پس از حضور گسترده ایرانیان در انتخابات تحت فشار رسانه ها قرار گرفته، در مقاله ای در عرب نیوز نوشته یادمان نرود هیتلر نیز از دل یک نظام دموکراتیک بیرون آمد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
به راستی بهشت را دری است که ریّان نام دارد و روز قیامت روزه داران از آن وارد بهشت می شوند و هیچ کس جز آنان از آن در نیایند پس چون همگان از آن در به بهشت شوند آن در بسته شود و دیگر کسی از آن واردنشود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر بندر مرزی آستارا از سقوط یک دستگاه خودروی پاترول به دره در بخش لوندویل از توابع شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۵    
از آنجائیکه این اظهارات می تواند محل بحث و ابهام و باعث ایجاد نگرانی و بدبینی شود لذا نکاتی را به استحضار ملت آگاه و هوشیار می رسانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۹    
بی احتیاطی جان جوان موتورسوار رادر نیشابوری گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۰    
رضا رشیدپور مجری و هنرمند مشهور با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که از سوی عده ای تهدید به قتل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۹    
از آنجائیکه این اظهارات می تواند محل بحث و ابهام و باعث ایجاد نگرانی و بدبینی شود لذا نکاتی را به استحضار ملت آگاه و هوشیار می رسانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۳    
وزیر امورخارجه گفت:امروز خوشحال هستیم با حضور دشمن شکن مردم و با هدایت های رهبری و شجاعت و دلیری دکتر روحانی توانستیم سایه شوم تحریم را از سر کشور کنار بزنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۰    
گروه تروریستی داعش مسئولیت دو انفجار روز چهارشنبه در پایتخت اندونزی را بر عهده گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۸    
منابع خبری بامداد جمعه خبر دادند اف بی آی قصد دارد از داماد رئیس جمهور آمریکا درباره ماهیت ارتباطات ترامپ با تیم روسیه بازجویی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۰    
پس از آنکه توافق روز گذشته اوپک برای تمدید توافق کاهش تولید سرمایه گذارانی را که در انتظار کاهش بیشتر تولید بودند نا امید کرد قیمت نفت کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۸    
خداوند متعال در قالب دین اسلام به عنوان نسخه نهایی ادیان الهی، فرصتهای نابی را برای ارتباط بندگانش با خود، در اختیار آنان قرار داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: در آینده اولین موشک بالستیک زمین به زمین به نام دزفول رونمایی خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۱    
مطالعه جدید نشان می دهد اضافه وزن و چاقی ریسک بیماری قلبی را در سنین جوانی به همراه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۱    
آپدیت 4.0 تلگرام شامل قابلیت های جدیدی مانند پیام های ویدیویی مشابه پیام های صوتی و همچنین تلسکوپ و قابلیت انتشار ویدیوها در فضایی غیر از تلگرام است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۵    
به گفته دانشمندان، بزودی با آزمایش خون می توان سرطان لوزالمعده (پانکراس) را تشخیص داد که گامی مهم در تشخیص زودهنگام این بیماری است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۵:۲۰    
در صورت پرخوری باید منتظر عواقب آن نیز باشید و ضررهای جبران ناپذیری که بر بدن شما وارد خواهد شد.