پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 آبان 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آبان 1396 ایران خبر 2 آبان 1396 ایران خبر 3 آبان 1396 ایران خبر 4 آبان 1396 ایران خبر 5 آبان 1396 ایران خبر 6 آبان 1396 ایران خبر 7 آبان 1396 ایران خبر 8 آبان 1396 ایران خبر 9 آبان 1396 ایران خبر 10 آبان 1396 ایران خبر 11 آبان 1396 ایران خبر 12 آبان 1396 ایران خبر 13 آبان 1396 ایران خبر 14 آبان 1396 ایران خبر 15 آبان 1396 ایران خبر 16 آبان 1396 ایران خبر 17 آبان 1396 ایران خبر 18 آبان 1396 ایران خبر 19 آبان 1396 ایران خبر 20 آبان 1396 ایران خبر 21 آبان 1396 ایران خبر 22 آبان 1396 ایران خبر 23 آبان 1396 ایران خبر 24 آبان 1396 ایران خبر 25 آبان 1396 ایران خبر 26 آبان 1396 ایران خبر 27 آبان 1396 ایران خبر 28 آبان 1396 ایران خبر 29 آبان 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۴    
ماموران گمرک در جدیدترین عملیات مبارزه با مواد مخدر توانستند قرص های روانگردانی که در میان اسمارتیس های رنگی جاسازی شده بود را کشف کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۹    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به اذعان کشورهای عضو 1+5 برجام را نقض می کند، گفت که مساله از برجام عبور کرده و آمریکایی ها وارد حوزه هایی شده اند که ما روی آن حساس هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۹    
شنیده شده برای سیروس ناصری عضو اسبق تیم هسته ای پرونده قضایی تشکیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از تشکیل یک جلسه علنی به منظور تبیین شرایط کشور و تعیین آرایش اقتصادی متناسب با این شرایط خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۴    
تیم پانیونیوس در بازی خانگی هفته نهم سوپرلیگ یونان با شکست مواجه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۹    
رئیس شورای شهر سنندج از عدم ابلاغ حکم شهردار سنندج از سوی وزارت کشور انتقاد کرد و خواستار پیگیری این مسئله شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۹    
مهدی وجدانی، مسئول روابط عمومی معاونت هنری، نسبت به خبر تعطیلی دفتر موسیقی ارشاد و اعتراض برخی هنرمندان واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۹    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: اقدام بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع توزیع روادیدهای جعلی شده و به شکل عمومی جای نگرانی برای زائران وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۹    
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جلسه جالبی داشتیم. یا آقای روحانی خیلی مطلوب اصولگرایان شده یا اصولگرایان، اصلاح طلب شده اند؟!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۴    
منابع رسانه ای وابسته به معارضان سوری اعلام کردند بدنبال کشته شدن ده کودک – سرباز از اهالی ادلب در نبردهای میان داعش و جبهه النصره فضای این شهر بشدت ملتهب شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۹    
نشست مشترک مجمع نمایندگان یزد با استاندار جدید این استان برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۴:۳۴    
بهرام قاسمی در پاسخ به سوالی در خصوص ابراز تمایل رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای ملاقات با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۲:۲۹    
آنها که زندگی شان با طعم ناخوشایند سردرد های تنشی یا میگرنی در هم آمیخته است بخوبی می دانند این بیماری چگونه می تواند آنان را در انجام معمول فعالیت ها ناتوان کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۴    
شاید بارها شنیده باشید که با بالا رفتن سن، آرام آرام سرعت متابولیسم بدن تان کاهش خواهد یافت، که طبق گفته ها بعد از سن 30 سالگی این پایین آمدن سرعت متابولیسم بیشتر از همیشه به چشم خواهد آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۴    
در پی درگیری شدید در محوطه پارلمان کردستان عراق یوسف محمد رئیس پارلمان کردستان عراق گفت: مسئولیت حفاظت از جان نمایندگان پارلمان، روزنامه نگاران و شهروندان بر عهده مقامات منطقه کردستان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۵۹    
وسایل نقلیه آلاینده در روزهای وارونگی دمای پاییزی موجب شدند هوای تهران امروز نیز همچنان آلوده بماند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۴    
یکی از عجیب ترین روستاهایی که بشر تا حالا توانسته است کشف کند، روستای ژونگ دونگ (Zhongdong) در کشور چین است که در یک غار قرار گرقته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۹    
رئیس فراکسیون دموکرات پارلمان اقلیم کردستان عراق از کناره گیری بارزانی در روز چهارشنبه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۹    
به گزارش ایران خبر ،طی روزهای گذشته پس از آنکه رئیس جمهوری آمریکا مجوز انتشار بخشی از اسناد مربوط به ترور "جان اف کندی" را صادر کرد بار دیگر توجه رسانه های جهان به این ترور اسرارآمیز جلب شده است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۴    
یکی از دانشجویان حقوق دانشگاه شهید بهشتی اقدام به پرتاب کردن خود از ساختمان دانشکده حقوق کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری درباره موضوع سپنتا نیکنام گفت که در اینباره تفاوت برداشتی وجود دارد که باید در کلیت کشور حل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۹    
یک متخصص امور شهری گفت: بر اساس استاندارد جهانی، اگر سه سال از درآمد ماهیانه یک فرد تامین هزینه خرید مسکن را نکند، نشان دهنده این است که درآمد فرد کم تر از میزان استاندارد داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۹    
نمایندگان به هر دو وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت خانه های علوم و نیرو اعتماد کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی ازفردا (8 آبان ماه) خبر داد و گفت: در استان های کردستان، کرمانشاه، مناطقی از همدان، زنجان و ارتفاعات البرز بارش تشدید می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۹    
نماینده شوشتر و گتوند تاکید کرد: گتوند همانند یک بمب ساعتی آماده انفجار است، وزیر نیرو باید اعلام کند که چگونه می خواهد دغدغه کارون نشینان را حل کند و انتظار این است که به طور دقیق در این خصوص توضیح ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۹    
رئیس جمهور گفت: تا زمانی نسبت به برجام پایبند و متعهد هستیم که بتوانیم از منافع قید شده در آن بهره مند شویم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی ستاد اربعین حسینی دانشکده علوم پزشکی آبادان از فوت یک زائر در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اگر مردم از گرانترین تیم تاریخ استقلال توقع قهرمانی داشته باشند آیا انتظار بی جایی دارند؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۵    
مرد انگلیسی رکورددار طولانتی ترین بازی کامپیوتری است و این بازی را ظرف مدت 6 ماه و در 170 فصل بازی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
پیش فروش خودروهای داخلی و خارجی به یک بحران تبدیل شده و مردمی که پول خود را برای خرید به دست واردکنندگان و خودروسازان داده اند، از سپرده گذاری پولشان در بانکها خبر می دهند. نظارتی هم نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
شرکت توییتر حساب کاربری راجر استون استراتژیست جمهوریخواهان و مشاور و حامی اصلی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 تعلیق کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۰    
متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله در شهر تهران در مهر ماه گذشته 47.9 میلیون ریال بود که نسبت به مهر ماه پارسال 8.7 درصد رشد نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه آتش سوزی در پالایشگاه تهران، از چند کمیسیون مجلس خواست که ابعاد این موضوع را پیگیری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۵    
مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تربیت مدرس برای مناظره با مجید انصاری درباره موضوع سپنتا نیکنام اعلام آمادگی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۰    
استاندار هرمزگان گفت: تمامی اشکالات پروژه پایانه مسافری بندرعباس جمع آوری شده و با توجه اشکالات فنی بسیار زیاد و اعتباراتی که از بودجه عمومی برای این پروژه صرف شده و به نتیجه نرسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۰    
عضو ناظر در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما در قوه مقننه گفت: درباره ورود صدا و سیما به موضوع لغو عضویت سپنتا نیکنام از شورای شهر یزد از سازمان صدا و سیما گزارش خواستیم و هم اکنون نیز منتظر هستیم که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۵    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که در خاک عراق از سیم کارت های عراقی استفاده کنند تا هزینه مصرف دیتای آنها کمتر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۵    
رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی خبر داد با همدستی همکارش اقدام به سرقت به عنف طلاهای همسایه دیوار به دیوارشان در پوشش مامور اداره آب کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برجام را مهم می دانیم و نمی خواهیم به هم بخورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۵    
دلار آمریکا در ادامه روند صعودی روزهای اخیر با افزایش 38 تومانی به 4070 تومان رسیده است و از سوی دیگر سکه تمام طرح جدید نیز با افزایش 9000 تومان یک میلیون و 317 هزار تومان عرضه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۵    
وزارت اطلاعات تیم مجری جریان ضد انقلاب در فضای مجازی را که به بهانه روز بزرگداشت کوروش در هفتم آبان خواهان اقداماتی متناسب با اهداف از پیش طراحی شده مانند آسیب به اموال عمومی بود، را منهدم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۵    
سرپرست پلیس ایرانشهر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 2 ساعت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از استقرار مرکز فوریت های قضایی به صورت شبانه روزی و ارائه خدمات قضایی به زائران حسینی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید خبرداد و گفت: پس از واژگونی پراید آتش گرفت و سه نفر در آتش این خودرو سوختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور تاکید کرد: دولت راه خود را و مسیر خود را در زمینه احترام به علم و دانشگاه، غیر امنیتی بودن محیط دانشگاه و احترام به دانشجویان احترام به آزادی اندیشه و بیان آزاد در دانشگاه ادامه می دهد و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۵    
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مانور قطع برق چهار مرکز حساس اداری این استان در این هفته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۵    
با تایید مراحله ارزیابی اولیه کیفی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران توسط شرکت پژو- سیتروئن، طرفین آمادگی خود را برای قطعات مورد نیاز این شرکت در ایران اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۰    
در نسخه جدید سامانه سهام عدالت جداول وضعیت تخصیص و واریز سود در صورتحساب دارایی مشمولان طراحی شده است که پس از شروع مراحل واریز سود مشمولان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۰    
جانشین ستاد اربعین نیروی انتظامی از تمهیدات خاص برای زائران دانشجو و دانش آموز برای زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۰    
با ادای سوگند از سوی اعضای جدید هیات منصفه سیاسی و مطبوعات استان تهران، اولین هیات منصفه جرایم سیاسی آغاز به کار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۵    
خواننده مشهور رپ به اتهام آزار و اذیت دختر 16 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. پلیس در تعقیب اوست و ردپای این خواننده زیرزمینی در ماجرای فریب دختران دانش آموز دیگر نیز بدست آمده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۰    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتائات انجام گرفته، نظرشان را درباره خرید و فروش چک، تماشای مسابقه کشتی برای زنان، قضای نماز متوفی و ... اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۵    
وزارت ارتباطات و رسانه روسیه در تازه ترین اقام خود از کارت های ویزه هواداران و تماشاگران فوتبال در روسیه 2018 رونمایی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۰    
مرد جوان که باهمدستی زن خیانتکار، دسیسه قتل شوهراین زن را طراحی واجرا کرده بود با تأیید حکم قصاص اش دردیوانعالی کشور، درچند قدمی طناب دارقرارگرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از اختلاس میلیاردی در بانک توسعه تعاون این استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۵    
محققان نانوکپسول هایی ساخته اند که به پارچه های مختلف می چسبند و می توانند با توجه به وضعیت آب و هوا کاربر خود را گرم یا سرد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰    
برخی نمایندگان اصلاح طلب مجلس هم اکنون در حال جمع آوری امضاء برای استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰    
همزمان با برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو، شنیده های رسمی و غیررسمی از حمایت کامل مجلس از اردکانیان و مخالفت نسبی نمایندگان با غلامی حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۵    
محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش از قول لاریجانی برای حل مشکل سپنتا نیکنام عضو منتخب شورای شهر یزد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۰    
طبق یافته های جدید، افراد مبتلا به افسردگی زودتر از پیش بینی می میرند، الگویی که در سال های اخیر در بین زنان شدیدتر بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع تصادف مرگبار درخیابان شوش خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت در دم جان سپرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس از دستیابی به اجماع کامل این فراکسیون برای اعطای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نیرو خبر داد و گفت که اعضای فراکسیون درنهایت درباره وزیر پیشنهادی علوم به اجماع برای موافقت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت بررسی 3 طرح مجلس و یک لایحه دولت برای افزایش تعداد 40 نماینده به مجموع نمایندگان مجلس، از احتمال تشکیل مجلس یازدهم با 330 نماینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۱:۳۰    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 7 آبان 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۱:۲۵    
سرطان از جمله خطرناک ترین بیماری هایی است که بشر تا به امروز به خود دیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۱:۰۰    
عموحاجی، پیرمرد 80 ساله اهل فارس که رکورددار حمام نرفتن در دنیا است او60 سال است که حمام نرفته است.