سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۶Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 آبان 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آبان 1396 ایران خبر 2 آبان 1396 ایران خبر 3 آبان 1396 ایران خبر 4 آبان 1396 ایران خبر 5 آبان 1396 ایران خبر 6 آبان 1396 ایران خبر 7 آبان 1396 ایران خبر 8 آبان 1396 ایران خبر 9 آبان 1396 ایران خبر 10 آبان 1396 ایران خبر 11 آبان 1396 ایران خبر 12 آبان 1396 ایران خبر 13 آبان 1396 ایران خبر 14 آبان 1396 ایران خبر 15 آبان 1396 ایران خبر 16 آبان 1396 ایران خبر 17 آبان 1396 ایران خبر 18 آبان 1396 ایران خبر 19 آبان 1396 ایران خبر 20 آبان 1396 ایران خبر 21 آبان 1396 ایران خبر 22 آبان 1396 ایران خبر 23 آبان 1396 ایران خبر 24 آبان 1396 ایران خبر 25 آبان 1396 ایران خبر 26 آبان 1396 ایران خبر 27 آبان 1396 ایران خبر 28 آبان 1396 ایران خبر 29 آبان 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۴    
در نمایشگاه بین المللی کیک بیرمنگام انگلیس، کیکی به شکل اسب جنگی و در ابعاد واقعی به نمایش درآمد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان نماد اقتدار امت اسلامی یاد کرد وگفت: حضور باشکوه و میلیونی محبان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر دنیا در این اجتماع عظیم بیانگر عظمت و قدرت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جاسک گفت: بر اثر برخورد شتر با خودرو رئیس دادگستری این شهرستان، وی جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۰    
یک فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که موشک شلیک شده از سوی یمن به ریاض ساخت ایران بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۵    
رئیس اسبق سازمان سیا خواستار نابودی کامل زیرساخت های نظامی سپاه پاسداران و تجهیزات هسته ای ایران از طریق بمباران شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۴:۴۰    
رضا پورحسین که وی را با مجری مناظرات انتخابات سال 88 می شناسیم و یکی از مدیران رسانه ملی است در صفحه توئیتر خود راهپیمایی اربعین را بهترین کلاس درس دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۷    
لفاظی های جنگ طلبانه رئیس جمهور آمریکا دستمایه طرح جلد یک نشریه انگلیسی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی خود به مناسبت افتتاح این موزه گفت: به هیچ چیزی سریع تر و مهم تر از گسترش فرهنگ، آموزش، زیبایی نیاز نداریم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۷    
به طور کلی هیچ غذا، گیاه، نوشیدنی یا مکملی برای درمان قند خون و کاهش آن وجود ندارد و فقط خوردن دارو و ورزش کردن برای این کار موثر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش در حاشیه کنفرانس بین المللی امنیت و توسعه پایدار در آسیای مرکزی در سمرقند دیدار و گفتگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۲    
هیات بلند پایه تجاری ایران در حالی فردا در تهران جلسه ای با وزیر جهاد کشاورزی و فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تهران دارند که پیش از این رسانه ها از احتمال تاسیس دفتر تجاری اروپا در ایران خبر داده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۲    
روزنامه استار ترکیه اعلام کرد: ماموران پلیس ضد ترور ترکیه عبدالخالق عبدالقادر علی یکی از جلادان داعش را در استان کایسری دستگیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ما اکنون در ایران یک رژیم راستی آزمایی قدرتمند داریم، بنا بر این می توانیم بگوییم که توافق هسته ای یک دستاورد قابل توجه برای راستی آزمایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: تاکنون 700 هزار زائر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادعاهای واهی و بی اساس علیه کشورمان گفت: ما به طور قطع از نفوذ بی ثبات کننده ایران مطلعیم و معتقدیم که این کشور یک مشکل واقعی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۲    
رییس جمهور فرانسه گفت که دیدگاه وی درباره ایران با نظرات تند سعودی ها درباره این کشور مطابقت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۷    
عوامل تیراندازی در شهرستان روانسر شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۷    
مقامات یک شهر در جنوب هند که اواخر ماه جاری میلادی میزبان یک اجلاس با شرکت ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا خواهد بود، گدایی در این شهر را ممنوع اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه برای پرداخت سود سهام مشکلی وجود ندارد،از تعیین تکلیف سهام 49 شرکت برای واگذاری به مردم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۲    
خواهر رفیق حریری به اطرافیان خود اطلاع داده است که نمی تواند در قبال آنچه که در مورد حریری رخ می دهد، ساکت بماند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷    
بازیگر نقش قلقلی در برنامه تلویزیونی بازی، شادی، تماشا ، از بازی خود در فیلم سینمایی سندباد و سارا خبر داد و گفت، در این فیلم برای نخستین بار دیالوگ دارد و تکلم می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر عدم صدور کارت پرواز با نسخه پی دی اف بلیت در فرودگاه نجف را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در سمرقند به سر می برد، بر پایبندی ایران به توافق هسته ای تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به برخی مسائل منطقه و جهان، به تشریح مسائلی درباره حوادث اخیر در دولت سعودی، استعفای نخست وزیر لبنان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۷    
عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که نامه ای حاوی درخواست نمایندگان به منظور استیضاح آقای بطحایی به هیات رئیسه مجلس نرسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا با وزیر خارجه عربستان سعودی درباره بازداشت های اخیر و شرایط فعلی این کشور رایزنی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۷    
دوربین رسانه ها در امارات سایه به سایه بانوی اول کاخ الیزه حرکت کردند بریژیت ماکرون که از ابتدای روی کار آمدن امانوئل خبر ساز بوده است زیرا از او به عنوان زن اسرار آمیز و کارگردان اصلی برنامه های ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۲    
ماجرای تلخ کلاهبرداری است. کلاهبردارانی که اخیرا یک گروه شان فله ای در تهران بازداشت شده اند اما راستش را بخواهید، یک بازار عرضه و تقاضاست. گروهی از پدر و مادرهای جوگیر و گروهی از مربیان سودجو.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۲    
معاون سیاسی وزیر کشور از موافقت این وزارتخانه با افزایش 40 نفری تعداد نماینده های مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی شورای شهر گرگان از توقف حکم جلب سیار شهردار منتخب گرگان که سبب حاشیه سازی در فضای مجازی شده بود، خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس کتاب خانه ملی درباره رفع حصر گفت: این مباحث خاص است که باید با مذاکره ای که آقای روحانی شروع کرده به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال 96 دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: مهم تر از مقابله نظامی، بررسی ریشه های شکل گیری جریان های ضداسلامی و شناسایی منابع مالی و حامیان سیاسی و خاستگاه ایدئولوژیک ِتفکرتروریسم تکفیری لازمه و پیش شرط مبارزه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۷    
تاکنون با خود فکر کرده اید که علت بی حوصلگی در روز های تعطیل چیست؟ اگر تا به حال چنین موضوعی به ذهنتان خطور کرده برای رسیدن به پاسخ آن با ما همراه شوید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۷    
مهران مدیری از مردم خواست برای شفای غلامرضا صنعتگر دعا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۳    
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل با انتقاد از سفرهای مکرر برخی از نمایندگان به خارج از کشور گفت: این سفرها معمولا در قالب ماموریت کمیسیون های تخصصی و گروه های دوستی پارلمانی انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۳    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره تجمیع نمایشگاه های مطبوعات که به تازگی به اتمام رسیده و نمایشگاه رسانه های دیجیتال که به زودی آغاز می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۸    
پایگاه میدل ایست آی به نقل از منابع آگاه از بازداشت سفیر اسبق عربستان در واشنگتن از سوی مقامات امنیتی سعودی خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۳    
استاندار تهران با اشاره به لزوم بررسی طرح ارتقای سطح امنیتی مجلس در شهرداری تهران و ارائه گزارش نهایی به وزارت کشور و استانداری تهران برای تصمیم گیری نهایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۸    
بعد از بحرین و آمریکا، عربستان سعودی، کویت و امارات از شهروندانشان خواستند فورا لبنان را ترک کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۳    
در جریان دیدار هیات های تجاری چین و آمریکا در پکن، طرفین امروز جمعه توافق نامه هایی را امضا کردند که براساس آن چین از شرکت هواپیمایی بویینگ 300 فروند هواپیما به ارزش 37 میلیارد دلار خریداری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۳    
افراد مبتلا به دیابت باید برای کنترل بیماری شان رژیم غذایی مناسبی داشته باشند.