پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 21 دی 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 دی 1396 ایران خبر 2 دی 1396 ایران خبر 3 دی 1396 ایران خبر 4 دی 1396 ایران خبر 5 دی 1396 ایران خبر 6 دی 1396 ایران خبر 7 دی 1396 ایران خبر 8 دی 1396 ایران خبر 9 دی 1396 ایران خبر 10 دی 1396 ایران خبر 11 دی 1396 ایران خبر 12 دی 1396 ایران خبر 13 دی 1396 ایران خبر 14 دی 1396 ایران خبر 15 دی 1396 ایران خبر 16 دی 1396 ایران خبر 17 دی 1396 ایران خبر 18 دی 1396 ایران خبر 19 دی 1396 ایران خبر 20 دی 1396 ایران خبر 21 دی 1396 ایران خبر 22 دی 1396 ایران خبر 23 دی 1396 ایران خبر 24 دی 1396 ایران خبر 25 دی 1396 ایران خبر 26 دی 1396 ایران خبر 27 دی 1396 ایران خبر 28 دی 1396 ایران خبر 29 دی 1396 ایران خبر 30 دی 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با یادآوری اینکه بانک اطلاعات هویت ژنتیک در 5 استان کشور راه اندازی شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۲    
آبشار دتیان ( Detian Falls ) یا آبشار بان گیوک ( Ban Gioc Falls ) یکی از زیباترین آبشارهای آسیا که در مرز بین دو کشور چین و ویتنام قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰    
شاید برای سالیان زیادی به خود می گفتید اگر روزانه یک عدد مولتی ویتامین بخورم، عمر طولانی تری خواهم داشت. اما آیا هر نوع مولتی ویتامینی که استفاده کنیم نتیجه همان است؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
همه ما گاهی در بدنمان زخم هایی ایجاد می شود؛ بریدن دست با چاقو، خراش ناحیه ای از پوست بدن در اثر زمین خوردن و یا اصطکاک با سطوح زبر و یا حتی زخمهای ناشی از انجام اعمال جراحی و بیماریهای خاص.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
محمد راستاد امروز درباره آخرین جزئیات اطفاء حریق نفتکش سانچی و سرنوشت خدمه این نفتکش اظهارداشت: عملیات اطفاء حریق در حال انجام است و چهار یدک کش در این خصوص خدمات می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با ارزیابی دو تیم هلال احمر، زلزله منطقه هجدک هیچ خسارت جانی و مالی نداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۰    
محققان دانشگاه پیتسبورگ یک خبر بد برای کارمندانی دارند که تصور می کنند اگر آخر هفته زیاد بخوابند، کمبود خوابشان در طول هفته جبران می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش یک ساختمان سه طبقه در خیابان مهرآباد جنوبی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از صبح امروز و به دنبال زلزله 5.6 ریشتری در سومار تاکنون 50 پس لرزه را تجربه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر دو روزه به مسکو و بروکسل، دقایقی پیش وارد فرودگاه مهرآباد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۰    
فرمانده انتظامی زابل از کشف بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر به روش بلع و جاسازی در معده 3 راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۰    
ملت و دولت ایران از همان ابتدای توافق موسوم به برجام خود را برای همه گزینه هایی که ترامپ ممکن است روز جمعه رو کند آماده کرده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۳:۱۵    
در تازه ترین تحقیقات کارشناسان هندی ، روشی برای کاهش وزن با مصرف فلفل سیاه کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۱:۱۰    
اظهار نظر وزیر امور خارجه درباره شنیدن صدای اعتراض مردم، سوژه کاریکاتور محمدرضا ثقفی در شهروند شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۴۰    
این پل که بین یک خانه و حیاط آن قرار گرفته در واقع در بین مرز کانادا و آمریکا در منطقه هزار جزیره استان انتاریو واقع شده!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۰    
کریستیانو رونالدو برای اینکه از دست هوادارانش فرار کند دست به کار عجیبی زد، کاری که البته برای او هیچ نتیجه ای در بر نداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۰    
مدتی است که پای مردان هم برای عمل جراحی های زیبایی به کلینیک های جراحی باز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۵    
شب گذشته مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان الهه حصاری و علیرضا طلیسچی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۰    
طبق این منطق، منافع آمریکا تنها زمانی محقق خواهد شد که رژیم ایران سرنگون و نظام عوض شود. بنابراین؛ اعتراضات کنونی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۵    
قایق های جستجو و نجات تلاش برای یافتن بازماندگان نفتکش ایران را ازسرگرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۰    
نایب رئیس مجلس خواستار افزایش قیمت بنزین در سال 97 شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه عدم حضور معترضان سال 88 در این تظاهرات اخیر دلیل بر این است که اتهامات برانداز برای آنها غلط است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۵    
ارائه شناسنامه یا کارت هویت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی دهه ها است که باوجود پیگیری های گاه و بی گاه درنهایت به دلیل سیاست های امنیتی مسکوت گذاشته شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۵    
در سال گذشته میلادی در پایتخت بلاروس تنها 488 مورد تصادف رانندگی رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد با اشاره به اینکه دو نقشه ای بودن ساختمان های معضل اصلی ساخت و ساز در یزد است، گفت: آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی یزد وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۵    
دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: ساعت 09:08 امروز وقوع حادثه ای که منجر به سرریز شدن اسید در کارخانه آلومینیم سازی واقع در کوچه شادمان خیابان شادی 2 مجتمع تالارهای اهواز شد، سه مصدوم برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۵    
به گزارش ایران خبر ،زینب دختر بچه 7 ساله پاکستانیفرارو- در پی تجاوز و قتل یک دختر بچه 7 ساله به نام "زینب" در شهر "کاسور" در ایالت پنجاب در شرق پاکستان ناآرامی های گسترده ای در این شهر رخ داده که در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز – پنجشنبه- بار دیگر تاکید کرد که اتحادیه اروپا مصمم به حفظ برجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۵    
فرهاد همتی امروز در کرمانشاه اظهار داشت: وقوع چندین زمین لرزه بزرگ در سومار و حوالی شهرستان گیلان غرب موجب ایجاد خسارت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید از آنجا که هیچ مدرک معتبری مبنی بر تبانی وی با روسیه وجود ندارد؛ لزوم پاسخگویی به بازرس ویژه این پرونده هم منتفی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۰    
برق گرفتگی، منجر به مرگ کودک یکساله شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۰    
صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگای 5.6 در مقیاس امواج درونی زمین،حوالی سومار کرمانشاه را لرزاند و شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 10:29 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده ای به خاطر فضای ناامیدی مبارزه را رها کردند اما مرحوم هاشمی راه مبارزه را ادامه دادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵    
به گفته داداستان کل عربستان، آن دسته از شاهزادگان سعودی بازداشت شده در هتل ریترز کارلتون که با دولت این کشور کنار نیایند، برای محاکمه به دادگاه ارجاع داده خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته انقلاب هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ سازندگی بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵    
در خط حزب الله 116 منتشر شد: حمله به امیدمردم، چند نکته درباره انتصاب جدید رهبر انقلاب و روایت رهبر انقلاب از ماجرای اغتشاشات اخیر.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۰    
وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که کشورش خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران است و برای این مساله تلاش می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه خدمه نفتکش سانحه دیده ایرانی احتمالاً در داخل کشتی هستند، گفت: اکیپ اطفای حریق ژاپنی ها امروز به وقت تهران (امشب به وقت چین) به محل وقوع سانحه
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۰    
فیلم های سینمایی اکران شده در سالن ها این هفته نیز با افت فروش نسبت به هفته گذشته مواجه بودند.فیلم آینه بغل که صدرنشین جدول فروش هفتگی است این هفته با افت بیش از 200 میلیون تومان نسبت به هفته گذشته ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
دادستان کل کشور توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بازداشتی های اخیر ارائه کرد و گفت: یکی از بازداشت شدگان حوادث اخیر در زندان اوین معتاد بوده که خودکشی کرده و فیلم آن هم موجود است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه جذب گردشگر به مناطق روستایی گرمسار در دستور کار است گفت: تسهیلات اشتغال روستایی برای طرح هایی با اشتغال زایی بالا پرداخت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
دادستان کل کشور به ارائه توضیحاتی در زمینه خبرهای منتشر شده درباره خودکشی های اخیر در زندان های کشور پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر منتفی شدن اجرای این طرح در محدوده زوج و فرد، نحوه اعمال آن در سال آینده را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۰    
گزارش ها حاکی از آن است که مشاوران رئیس جمهوری آمریکا نسبت به پیامدهای خروج این کشور از توافق هسته ای با ایران به وی هشدار داده و از او خواسته اند تعلیق تحریم های ایران را تمدید کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۰    
هلاکت یک خاخام اسرائیلی در نابلس و نجات عاملان این عملیات تحول مهمی است که از قوت گرفتن از سرگیری مقاومت مسلحانه در برابر اسرائیل حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۵    
رییس جمهور دقایقی پیش در مراسم سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۵    
جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "آینه بغل" به کارگردانی "منوچهر هادی" برای پنجمین هفته متوالی در اکران این فیلم منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۰    
به گزارش ایران خبر ،سی و سومین جشنواره موسیقی فجر. (مرضیه موسوی/ایرنا) دومین جشنواره اکروباسی کشور در جزیره قشم. (اصغر بشارتی/ مهر) نشست ویژه نخبگان اقتصادی با وزیر کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۵    
یک متخصص زنان می گوید: آلودگی هوا در ماه های دوم و سوم بارداری می تواند منجر به کاهش رشد جنین و زایمان زودرس شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در جلسه نمایندگان اصفهان با وزیر نیرو مقرر شد کارگروه ملی پیرامون احیای زاینده رود تشکیل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
پزشکان عمومی در ایران 1,63 برابر درآمد سرانه دریافتی دارند. این آمار از بررسی های میدانی در ایران به دست آمده است، چراکه هیچ کدام از پایگاه های علمی و آماری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 21 خواننده زیرزمینی و پلمب 6 استودیو غیرمجاز در بندرعباس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۰    
آیین نامه ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهری در سه بند از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد تا به این طریق خروج بنگاه های مزاحم از سطح شهر تسریع شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۰    
طبق قانون تصویب شده در داخل آمریکا موسوم به نظارت بر توافق هسته ای با ایران ، رئیس جمهور این کشور موظف است در مقاطع زمانی 90 روزه پیرامون وضعیت برجام گزارش ارائه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۰    
سازمان تامین اجتماعی شرایط ادامه بیمه به صورت اختیاری را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید صندوق بازنشستگی ارتش از وضع خوبی برخوردار نیست و مجلس پیش بینی هایی برای حل این مشکل کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اعزام دو تیم ارزیاب در منطقه هجدک کرمان گفت: زلزله 5.1 ریشتری صبح امروز هجدک هیچ خسارت جانی نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۵    
فروردین امسال مسئولان آموزش وپرورش از پایان تأخیر در پرداخت حقوق معلمان خبر دادند و قرار شد حقوق معلمان حق التدریس و سرباز معلمان همزمان با سایر معلمان پرداخت شود اما هم اکنون معلمان حق التدریس از ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز 2 ماه است که با سرپرست اداره می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۵:۴۰    
ماندگاری عطر و ادکلن شما هم کم است؟ هرچقدر هم هزینه می کنید باز هم بوی عطرتان به اصطلاح زود می پرد؟ اصلا می دانید برای ماندگاری بیشتر عطر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۲۵    
صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 21 دی 1396 را مشاهده کنید.