چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 1 تیر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 تیر 1397 ایران خبر 2 تیر 1397 ایران خبر 3 تیر 1397 ایران خبر 4 تیر 1397 ایران خبر 5 تیر 1397 ایران خبر 6 تیر 1397 ایران خبر 7 تیر 1397 ایران خبر 8 تیر 1397 ایران خبر 9 تیر 1397 ایران خبر 10 تیر 1397 ایران خبر 11 تیر 1397 ایران خبر 12 تیر 1397 ایران خبر 13 تیر 1397 ایران خبر 14 تیر 1397 ایران خبر 15 تیر 1397 ایران خبر 16 تیر 1397 ایران خبر 17 تیر 1397 ایران خبر 18 تیر 1397 ایران خبر 19 تیر 1397 ایران خبر 20 تیر 1397 ایران خبر 21 تیر 1397 ایران خبر 22 تیر 1397 ایران خبر 23 تیر 1397 ایران خبر 24 تیر 1397 ایران خبر 25 تیر 1397 ایران خبر 26 تیر 1397 ایران خبر 27 تیر 1397 ایران خبر 28 تیر 1397 ایران خبر 29 تیر 1397 ایران خبر 30 تیر 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۸    
در ادامه دیدارهای هفته پنجم و پایانی لیگ ملت های والیبال از ساعت 18:30 روز شنبه دوم تیرماه تیم ملی والیبال ایران در سالن آزادی تهران به مصاف تیم بلغارستان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۸    
ماریو بارگاس یوسا نویسنده محبوب پرویی به دنبال زمین خوردن در منزلش، راهی بیمارستان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۷:۳۲    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می گوید "برخی مسئولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت 70 درصد کاربران ایرانی به پیام رسان های داخلی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۳    
اهواز رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بهبهان از مهار آتش سوزی کوه حاتم در حد فاصل مرز بین استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۳    
معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضیعت برجام پس از خروج امریکا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۱    
رییس جمهور آمریکا در توییتی گفت که دولت او خودروهای اروپایی را 20 درصد در آمریکا گران تر خواهد کرد، مگر این که اروپا، تعرفه ها و موانع تجاری خود را در مقابل آمریکا پایین بیاورد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۱    
جوان 24 ساله ایلامی بدلایل نامعلومی در سد چم گردلان ایلام غرق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۲    
صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از واردات 6 هزار و 500 خودرو به کشور آن هم از مبادی رسمی خبر داد و افزود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۲    
با شکایت مشتریان یک بانک مبنی بر خراب بودن دستگاه خودپرداز، ماموران بانک دستگاه را برای رفع ایراد باز کردند و با صحنه ای عجیب روبرو شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۲    
با اجماع امروز اعضای اوپک در نشست 147 این سازمان، پایبندی 100 درصدی به توافق همکاری اوپک و غیراوپک که نوامبر 2016 حاصل شده بود، تثبیت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
خبری در روزهای اخیر در فضای مجازی حاشیه ساز شد. دراین خبر گفته شده بود سالهاست خانه 3000 متری مصادره ای در منطقه سعد آباد به رایگان در اختیار او قرار گرفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۲    
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعتراف عجیبی کرد و بزرگترین اشتباه زندگی اش را عمل جراحی بینی خود اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۲    
با توجه به بازار داغ اخبار در فضای مجازی، پیش از این کمپانی های فناوری همچون اپل و گوگل اپ هایی ویژه خبر تولید کرده بودند و حالا مایکروسافت نیز به جرگه آنها پیوسته و حتی شاید به رقیبی جدی برای اپل ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۲    
شب گذشته خبرگزاری ایسکانیوز وابسته به دانشگاه آزاد در خبری اختصاصی به نقل از رئیس خزانه داری آمریکا اعلام کرده بود که 148 میلیارد دلار پول از حساب بانکی آقازاده ها در آمریکا توقیف شده و تا سه ماه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۲    
استاندار تهران درباره حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: عجله نکنید، اجازه دهید؛ پله پله در این زمینه جلو برویم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۲    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از بررسی دقیق برج میلاد، گود کنار آن، طرح جامع و ... خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۲    
یکصد و هفتاد و چهارمین نشست کشورهای صادرکننده نفت موسوم به اوپک با حضور 'بیژن نامدار زنگنه' وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در وین پایتخت اتریش گشایش یافت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۲    
بهترین کاری که می شود انجام داد ساختن استادیوم برای سیاست و اقتصاد و شرکت در جام جهانی اقتصاد و سیاست برای آزمودن ادعاهاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس ستاد نماز جمعه شیراز گفت: بنا بر بررسی های صورت گرفته، فردی که نسبت به پرتاب کفش در نمازجمعه شیراز اقدام کرد، تعادل روحی و روانی نداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: انتظار ایران بسر آمده است و احتمال خروج ایران از برجام در هفته های آینده وجود دارد و نمی توانم بگویم چشم انداز ادامه مذاکرات با اروپا روشن و مشخص است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
شرکت "تسلا" برنامه موبایل ساخت خود را بروزرسانی کرده است که به کاربران این امکان را می دهد از طریق گوشی هوشمندشان، مستقیما سرعت خودروی خود را کنترل کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
وعده وزارت صنعت مبنی بر اجرای طرح دائمی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی با گذشت سه ماه از سال 1397 نه تنها اجرایی نشده، بلکه وقفه در اجرای طرح مذکور به 15 ماه رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
رییس پلیس پیشگیری ناجا از برنامه ریزی برای حذف بدرقه فیزیکی متهمان توسط مأموران به محاکم قضایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تامین منابع و امکانات این طرح زودتر اجرایی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آقای ترامپ هر چه می خواهی تحریم کن اما بدان که نتیجه تحریم ها، رسوایی خودت است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
از امروز به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبا از دسترس خارج شد. در عین حال وراث مشمولان فوت شده سهام عدالت از هفته آینده می توانند برای مقدمات دریافت سود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در نخستین روز تابستان شاهد هوای آرامی هستیم و روند افزایش دما را تا اواسط هفته آینده شاهد خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
علیرضا شیخ طاهری عضو هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی با بیان اینکه قیمت بلیت قطارهای مسافری آخرین بار در سال 94 در کشور افزایش یافت گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
کارشناس ارشد انتظامی پلیس پیشگیری پایتخت هوشیاری کودکان در نگهداری وسایل و امکانات تفریحی مانند دوچرخه را عامل جلوگیری از وقوع سرقت در مراکز تفریحی خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۲    
با وجود سیاست هایی که بانک مرکزی در پایان سال گذشته برای جذب نقدینگی از بازار به اجرا درآورد، باز هم میزان افزایش حجم آن در مقایسه با ماه های قبل قابل توجه است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال برقراری هوای ناسالم برای گروه های حساس طی روز جاری به دلیل افزایش آلاینده ازن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۲    
انتخاب تراکتور برای ماشین عروس توسط زوج هندوستانی خبرساز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
سفیر اسبق ایران در کویت گفت: ایران همیشه بر این مساله تاکید دارد که راه حل یمن سیاسی است، نه نظامی؛ اما سعودی ها قبول نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر رفاه گفت: اگر بنا باشد سیاست را به دانش اجتماعی نزدیک و از آن بهره بگیریم نیازمند آن است که روش مطالعه خود را در حوزه جامعه شناسی تغییر و به جریانات واقعی احتماعی نزدیک کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به وضعیت سلامت خون ایرانیان، گفت: خون اهدایی در ایران یکی از سالم ترین خون های اهدایی جهان است که به همت یک و نیم میلیون اهدا کننده که سالانه بیش از دو میلیون و 100 ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۲    
بر اساس اعلام شورای غیرانتفاعی ایمنی ملی ایالات متحده سالیانه بطور متوسط 37 کودک به علت بی توجهی والدین در خودروها حبس شده و جان خود را عمدتا بر اثر گرمازدگی از دست می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در جنوب به شمال محور چالوس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هجوم مردم برای خرید برخی کالاها در شرایط گرانی را به دلیل بی اعتمادی به حاکمیت عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
دو زمین لرزه از بامداد امروز تاکنون استان کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
انفجار یک دستگاه خودرو وانت در جایگاه سوخت CNG شهید کاظمی شهرستان شادگان 3 کشته و مجروح برجای گذاشت .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
3 سوداگر مرگ به همراه 56 کیلو 50 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان در دام پلیس افتادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آتش سوزی گسترده انبار چوب در بزرگراه آزادگان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۲    
اگر سال ها پیش کسی درباره توقف زمان حرف می زد و به شما می گفت که راهی برای آن می شناسد،باور نمی کردید ...