چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 شهریور 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 شهریور 1397 ایران خبر 2 شهریور 1397 ایران خبر 3 شهریور 1397 ایران خبر 4 شهریور 1397 ایران خبر 5 شهریور 1397 ایران خبر 6 شهریور 1397 ایران خبر 7 شهریور 1397 ایران خبر 8 شهریور 1397 ایران خبر 9 شهریور 1397 ایران خبر 10 شهریور 1397 ایران خبر 11 شهریور 1397 ایران خبر 12 شهریور 1397 ایران خبر 13 شهریور 1397 ایران خبر 14 شهریور 1397 ایران خبر 15 شهریور 1397 ایران خبر 16 شهریور 1397 ایران خبر 17 شهریور 1397 ایران خبر 18 شهریور 1397 ایران خبر 19 شهریور 1397 ایران خبر 20 شهریور 1397 ایران خبر 21 شهریور 1397 ایران خبر 22 شهریور 1397 ایران خبر 23 شهریور 1397 ایران خبر 24 شهریور 1397 ایران خبر 25 شهریور 1397 ایران خبر 26 شهریور 1397 ایران خبر 27 شهریور 1397 ایران خبر 28 شهریور 1397 ایران خبر 29 شهریور 1397 ایران خبر 30 شهریور 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
امروز دلار در بازار تهران 16 هزار و 300 تومان قیمت خورد و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 770 هزار تومان ثبت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۰    
ماه مهر که می رسد، همه چیز رنگ وبوی دیگری می گیرد. کوچه ها و خیابان های شهر پُر می شود از هیاهوی بچه های قدونیم قد و یک بار دیگر صدای قهقهه های شان لذت بخش ترین آواز صبحگاهی پائیز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۱    
شاخص بورس با بیش از 4500 واحد صعود در پایان معاملات روز جاری برای اولین بار به کانال 165 هزار واحد رسید تا برای دومین روز متوالی یک تاریخ سازی تازه در تالار شیشه ای رخ بدهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۳    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات یکمین روز مهر ماه با رشد 4533 واحدی به پله 165 هزار و 72 واحدی رسید ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تروریست های حقیر باید بدانند که پاسخی سخت و غافلگیرکننده در انتقام خون های پاک به زمین ریخته شده هموطنان مان دریافت خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۹    
یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی FATF در نشستی با حضور وزرا، رییس مجلس و روسای فراکسیون های امید و مستقلین خبر داد و در عین حال گفت که فراکسیون ولایی این جلسه را تحریم کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست های اصولی و انسانی خود در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم خواهد کوشید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۹    
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور در پی حمله تروریستی صبح شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز، پیامی صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۹    
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز را تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۹    
رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان در واکنش به حادثه تروریستی امروز (شنبه) در اهواز اعلام کرد که این جنایت در ادامه خباثت های 40 سال گذشته علیه انقلاب و نظام است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور از ترافیک در 7محور مواصلاتی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۴    
وزارت خارجه عمان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۴    
دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی در مراسم رژه در اهواز و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه، دستور شناسایی هرچه سریع تر عناصر وابسته به این جریان تروریستی را صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۴    
در پی حادثه تروریستی در اهواز، رهبر انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۴    
رئیس جمهور سوریه در پیامی خطاب به حسن روحانی رییس جمهور کشورمان حمله جنایتکارانه تروریستی علیه رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را به شدت محکوم و بر ایستادگی جمهوری عربی سوریه با تمام امکانات و نیروی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۴    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز، گفت: یقینا این حرکت رذیلانه و ناجوانمردانه نیز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
کارمندان تمامی دستگاههای اجرایی و بانک های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور نمایند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
سعید مرتضوی که انتشار عکس او در مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا با واکنش هایی همراه شد، امروز به زندان برگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح بیش از گذشته آماده هستند و چنانچه دست و چشم تجاوزگری به سمت ملت و کشور عزیز ما باشد به خوبی دفاع می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از هم وطنان در حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، با برگزاری چهار دیدار ادامه پیدا کرد که در خانه هندبال اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان تیم البرز بود که در پایان تیم میزبان با نتیجه 27 بر 25 به پیروزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
سفیر انگلیس در تهران حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
در پی حمله تروریستی صبح امروز در اهواز، شبکه اسکای نیوز به نقل از گروه تروریستی داعش گزارش داد که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
با وجود انتظاری که برای روشن شدن وضعیت برخی جریان های سیاسی در هفته جاری وجود دارد، این موضوع مانع از آن نشده که بازار ارز یک روز بعد از تعطیلات آرام باشد بلکه پرتکاپو و پر معامله است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
سازمان هواشناسی ضمن اعلام کاهش دمای هوا در برخی مناطق کشور، از بارندگی در استان های مختلف طی امروز و فردا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
سینماهای سراسر کشور از عصر روز سه شنبه (27 شهریورماه) ساعت 17 تعطیل شدند و این تعطیلی تا پایان امروز شنبه (31 شهریورماه) ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
عنوانی که هفته گذشته در صدر اخبار کشور قرار گرفت، قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت های جدیدی را در این قانون اعمال ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
وقتی رمضان شریف سخنگوی سپاه و ابوشریف سخنگوی الاحوازیه ساعتی بعد از حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز اعلام کردند که مسئولیت این حمله با گروهک الاحوازیه بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه هنوز یک درصد دانش آموزان ثبت نام خود در مدارس را قطعی نکرده اند گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۴    
استادیار گروه نورولوژی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه رابطه معناداری میان کاهش تعداد دندان و آلزایمر وجود دارد، گفت: نه تنها افراد مسن بلکه جوانان نیز ممکن است به آلزایمر مبتلا می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۴    
داریوش بیات نژاد، مدیرکل بهزیستی استان تهران با اعلام پذیرش 164 دختر فراری گفت: طبق آمار بیشترین محل اسکان دختران فراری، خیابان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
اهواز- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه عوامل حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز با کلاشینکف مردم را به رگبار بستند، گفت: سلاح ها در نزدیکی محل رژه از قبل مخفی شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
از بمب گذاری در فرمانداری اهواز تا به رگبار بستن مردم در رژه نیروهای مسلح/ حزب تضامن الدیمقراطی الاهواز نسخه ای انگلیسی برای برخی افراد تروریست موسوم به خلق عرب مقیم اروپا است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل مرزی وزارت کشور گفت: مرز شلمچه بسته نشده، اما مراقبت ها بیشتر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
یکی از مشاورین رئیس جمهوری در واکنش به حمله تروریستی در اهواز تصریح کرد: اهواز می ایستد و تسلیم تروریست ها نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه زعفران طی 10 تا 12 روز گذشته نزدیک به 4 میلیون تومان گران شده است،گفت: صادرات این محصول تا آخر مرداد ماه 30 درصد رشد داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرمسوول پایگاه اطلاع رسانی عصر جنوب درباره اخبار منتشرشده مبنی بر شهادت یکی از خبرنگاران این رسانه در حادثه ترویستی صبح امروز اهواز، اظهار کرد: فردی که از او به عنوان شهید خبرنگار یاد شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰    
شهردار تهران از تعیین تکلیف تمام پروژه های عمرانی و مشخص شدن برنامه زمان بندی جدید برای تکمیل طرح های نیمه تمام در دوره جدید مدیریت شهری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
در رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، حمله تروریستی شد/ تروریست ها با لباس های نظامی در پشت جایگاه سخنران پنهان شده بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
عکس زیر مربوط به لحظه مطلع شدن رئیس جمهور روحانی از حمله تروریستی اهواز در هنگام سخنرانی امروزش در مراسم رژه تهران می باشد. رییس جمهور پیش از پایان مراسم رژه، جایگاه را ترک کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۵    
یک پیشکسوت عکاسی معتقد است، وجود تکنولوژی سرعت انتشار اخبار را افزایش داده است و فرقی ندارد فرد حرفه ای یا غیرحرفه ای آن را ثبت کرده باشد، در هر صورت یک خبر منتشر می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۵    
9 نفر که به یک زن در اطراف شیراز تجاوز کرده بودند امروز به دار مجازات آویخته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور اعلام کرد که ساعت کاری بانک ها در دو هفته نخست مهر ماه تغییری نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار پیامی در واکنش به حمله تروریستی در اهواز گفت که ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی شان برای چنین حملاتی مسئول می داند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: تعداد شهدا در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به 11 نفر رسید و احتمال افزایش آن وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
نمایند مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مقامات امنیتی استان خوزستان در حال پیگیری علل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز هستند ، گفت که در حال حاضر آرامش در این شهر برقرار است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه از بابت تامین خون مورد نیاز برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی اهواز نگرانی نداریم، گفت: در حال حاضر 2500 واحد خون در اهواز موجود است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد: تیم تروریستی امروز اهواز 4 نفر بودند که جنازه 3 نفر در اختیار نیروهای امنیتی است و نفر چهارم نیز دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۵    
در رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، حمله تروریستی شد/ تروریست ها با لباس های نظامی در پشت جایگاه سخنران پنهان شده بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۵    
بالغ بر 1.2 میلیون فقره چک به ارزش حدود 130 هزار میلیارد ریال در مرداد ماه 97 در کل کشور برگشت داده شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 9.6 درصد و 8.5 درصد کاهش نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
براساس جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید انواع خودروهای سواری از 135 هزار و 680 دستگاه در مرداد سال گذشته به 83 هزار و 787 دستگاه در مرداد امسال رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
در حال حاضر آمبولانس ها و ماشین های انتظامی در حال تردد به منطقه لشکر 92 زرهی اهواز که صبح امروز مورد حمله تروریستی قرار گرفت، هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
اهواز - معاون سیاسی استاندار خوزستان از شهید شدن هشت نفر از نیروهای نظامی و مجروح شدن 20 نفر دیگر در حادثه تروریستی اهواز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
اهواز - مراسم رژه نیروهای مسلح امروز در اهواز در حالی برگزار شد، که طی آن صدای تیراندازی به سمت مردم در آن گزارش شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۷    
قیمت سکه و دلار و خودرو و مسکن از نیمه دوم سال 1384 رو به رشد گذاشت و در اواسط 1392 به اوج خود رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در جدیدترین توییت خود لیست بخشی از رفتارهای "غیر عادی" و بی ثبات کننده آمریکا در منطقه و جهان را برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
رییس جمهوری کشورمان و وزیر امورخارجه در هفته جاری در سفر به نیویورک یکی از حساس ترین سفرهای تاریخ روسای جمهور و مقامات کشورمان به مجمع عمومی سازمان ملل را در چهل سال گذشته تجربه خواهند کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورت هر نوع تجاوزگری آمریکا در منطقه دهان آنها را خرد خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا(فتا) در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، خواستار مسدود کردن تمامی حسابهای مدیران سکه ثامن شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
مراسم مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی کشورمان از جمله سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۶:۵۷    
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف درحالی ارزان ترین مقاصد را برای سفرهای طولانی مدت پیشنهاد کرده که در بین آن ها ایران به عنوان انتخاب نخست پیشنهادی به گردشگران مقتصد معرفی شده ...