سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۶Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 15 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
از صبح امروز هوای شهر کرمان و برخی از شهرهای این استان به دلیل طوفان پوشیده از گرد و غبار شدند. که این امر موجب تعطیلی مدارس شهر کرمان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بعضی از افرادی که به نمایندگان پیامک ها را ارسال کردند، اصلا نمی دانند FATF چه هست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۶    
روزنامه سازندگی در گزارشی اختصاصی دیدار اصلاح طلبان با رئیس جمهوری را روایت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۶    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی بودجه فرهنگی کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
70 درصد از متکدیان تهران در قالب یک گروه مافیایی فعالیت می کنند/ در این سازمان کودک اجاره می دهند، گریم می کنند و از این طریق افراد را نابینا و چلاق می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس اسبق رسانه ملی با توصیف فوتبالی از جریان تصویب CFT در مجلس شورای اسلامی نوشت: بازی رفت به نفع مجلس تمام شد، منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به وعده دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد، مجلس هفته آینده برای بررسی گزینه های پیشنهادی دولت تشکیل جلسه می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال97 بازنشستگان و مستمری بگیران به طور کامل و برای تمامی سطوح پرداخت و تسویه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه این کمیسیون برای بررسی وضعیت حمل و نقل بین المللی کشور خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۵    
فرماندار تبریز خبر دستگیری همسر مدیر سکه ثامن را تایید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
کدام تریبون و ابزار اعلام نظر از آنها گرفته شده است؟ مگر همین طیف مخالف FATF در سال های اخیر انواع و اقسام اتهامات بدون سند را از جاسوسی و دوتابعیتی بودن رئیس جمهوری تا اعطای 2500 گرین کارت امریکا به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
دولت ونزوئلا به طور رسمی استفاده از ارز مجازی پترو را کلید زد. رئیس جمهور ونزوئلا مدعی است پترو اولین ارز مجازی با پشتوانه منابع نفتی در جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت:سفته بازانی که توان محدودی دارند، اگر احساس کنند بانک مرکزی با توان و اختیارات کامل سه قوه در بازار حضور دارد و اولا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
امروزه دانلود برنامه های کاربردی و بررسی جدیدترین اپ ها و به روزرسانی ها از طریق گوگل پلی امکان پذیر است. اما اگر زمانی به گوگل پلی دسترسی نداشته باشیم چه جایگزینی در اختیار داریم؟
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۴    
نخسین جلسه دادگاه یکی از متهمان اخلال در نظام اقتصادی که به احتکار دارو و ملزومات پزشکی و و لوازم بهداشتی، در شعبه ویژه بررسی جرائم اقتصادی در دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی سخت تر از جنگ نظامی نیست، گفت: دولت بدون حضور مردم نمی تواند در مقابل تحریم ها موفق شود و لازم است مردم را ساماندهی و تجهیز کرده و آن ها را به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۴    
رئیس اتحادیه املاک مرکز استان البرز از افزایش مهاجرت مستأجران از تهران و استان های جنوبی به کرج خبر داد و گفت: در ماه گذشته 15 درصد از کسانی که در کرج خانه اجاره کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری با بیان اینکه تنها دو پل در طول روزهای گذشته و به دنبال سیل اخیر در استان های شمالی به طور کامل تخریب شده اند، توضیحاتی را درباره چرایی این اتفاق ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۹    
مجلس شورای اسلامی ایران امروز با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کرد. این رویداد بازتاب قابل توجهی در رسانه های بین المللی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۴    
اخیرا شاهد فروش برخی محصولات از جمله بیسکویت با برندهای مختلف با قیمتی بالاتر از مبلغ درج شده روی بسته بندی محصول هستیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
مهلت بانک ها برای تمدید سپرده های فاصله دوم تا یازدهم شهریورماه سال گذشته بیش از یک ماه است که تمام شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
مراسم بزرگداشت 90 سالگی سهراب سپهری شنبه 14 مهر در شهرستان محمود آباد در مجموعه فرهنگی دیدی باحضور جمعی از اهالی هنر و خانواده سهراب سپهری برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس از سال 1376 آغاز شد و با ظرفیت میزبانی از 20 هزار تماشاگر، نخستین بار در فصل 91 - 92 از آن استفاده شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با کاهش نرخ ارز رسمی کشور، قطعا قیمت بلیت هواپیما نیز کاهش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اعتماد متقابل دولت و سپاه در اجرای امور سازندگی دستاوردهای زیادی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است، گفت: مدیریت جهادی عامل اصلی توفیقات عرصه سازندگی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه درپی آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
سنندج - معاون اول قوه قضائیه گفت: تحقق و گسترش عدالت یکی از وظایف خطیر این قوه است، قوه قضائیه به نوعی پناهگاه و مامن مظلومان در مقابل ظالمان و مفسدان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
عمان به دلیل تدابیر دیپلماسی صلح محور و تمایل خود برای بی طرفی و میانجگری، معروف بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
وزیر نیرو گفت: در پی تنش آبی 4500 مگاوات ظرفیت تولید برق و 50 درصد انرژی کشور از دست رفت. در تهران حدود 43 روز از فصل تابستان سال گذشته با دمای بالایی مواجه بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۳    
امروز به فاصله حدود دو ساعت از تصویب لوایحfatf در مجلس باز هم چهار راه استانبول شلوغ شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به تصویب لایحه الحاق به CFT، گفت: هنوز اعلام نظر زود است و فعلا تا زمانی که به شورای نگهبان نیاید هیچ نظری ندارم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
وزیر خارجه با تاکید بر اینکه برجام توفیق ملت بود و نباید آن را به ضعف ملت تبدیل کرد، گفت: نمی توانیم تضمین بدهیم با پیوستن به لایحه cft مشکلات حل شود اما این تضمین را می دهیم که با نپیوستن به این ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای پایتخت از بارش پراکنده باران در تهران طی امروز (15مهرماه) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
این روزها تب گریم بازیگران مردی که نقش زنانه ایفا می کنند و بازیگرانی که نقش مرد را بازی کرده دوباره داغ شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند که در نهایت به تصویب رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به انتقاد از توافق هسته ای با ایران پرداخت و مدعی شد، قبل از اینکه به ریاست جمهوری برسد ایران در حال تصرف خاورمیانه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متضرر اصلی حذف آبونمان تلفن ثابت، علاوه بر مخابرات، خود مردم هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
وضعیت وخیم شرکت های اینترنت ثابت حالا شرایط را به جایی کشانده که در نوزدهمین نمایشگاه تلکام تمرکز اصلی وزارت ارتباطات و زیر مجموعه های آن روی بررسی معضلات و مشکلات فعالان این حوزه بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
دادستان بوشهر از پلمب 2 دفتر غیرمجاز خدمات زیارتی در بوشهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
تاریخ شکل گیری روستا در ایران، متجاوز از قدمت تاریخ مدون ایران است. ایجاد روستا در ایران به 9000 سال قبل از میلاد مسیح می رسد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (15 و 16 مهرماه) از بارش برف در ارتفاعات البرز طی امروز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
نماینده مردم تهران گفت: باید بهانه ها را از دشمن بگیریم؛ ما تاکنون 40 مورد از الزامات FATF را اجرا کرده ایم و اگر عضو CFT نشویم، یعنی عملا به هیچ کدام از این الزامات پایبند نبوده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
CFT اساساً مربوط به موضوع مبارزه با تأمین مالی تروریسم است. باید توجه داشت ما قانون داخلی را چند سال قبل از ارائه این لایحه از سوی دولت تصویب کردیم و همزمان با موضوع FATF این قانون اصلاح شد و دولت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
تا قبل از 13 آبان سوئیفت اروپایی راه می افتد. سوئیفت اروپایی قرار است در کنار سوئیفت جهانی که امریکا در آن حضور دارد، فعال شود تا بواسطه این اتفاق ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
حمل و نقل در همه کشورها سهم مهمی از اقتصاد دارد و در این میان کشورهایی که از نظر جغرافیایی در مناطق ترانزیتی قرار دارند سهم بیشتری از درآمد حاصل از صنعت حمل و نقل را نصیب خود می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
تحریم های امریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و ماجرای تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان 1358، امریکا بارها ایران را تحریم کرده است؛ تحریم هایی که بیش از هر چیز ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
مطالعات نشان می دهد که موضوع تحریم اولین بار توسط فردی به نام گالتون برای بیان اعلام نارضایتی و بازداشتن برخی از رفتارهای کشورها بیان شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
مسکن یکی از بخش هایی است که به صورت غیرمستقیم از محدودیت های تحریم تأثیر می پذیرد. درواقع این بخش نه به صورت مستقیم که از ناحیه رشد نرخ ارز و افزایش نرخ مصالح ساختمانی و همچنین جو روانی بر بازار از ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
تجمع کنندگان مقابل مجلس که حدود 100 نفر هستند با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواهان تصویب نشدن لایحه کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم هستند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۹    
جلسه کمیسیون امنیت ملی از حدود ساعت هفت صبح امروز (یکشنبه ) در محل صحن مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۰۰    
به اعتقاد کارشناسان بازار کار دلایل جابه جایی و ترک شغل در ایران به طور مستقیم با ماهیت شغل، حقوق و مزایا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۰۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در آستانه فصل سرد سال، ضمن اشاره بر رصد دقیق بیماری آنفلوآنزا در کشور، بر لزوم اقدام گروه های پرخطر بر انجام واکسیناسیون علیه این بیماری تاکید کرد.