شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۸    
یک شرکت امریکایی پنل خورشیدی برای شارژ دستگاه های هوشمند ارائه داده که به یک بشقاب صبحانه شباهت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
حافظ ناظری با انتشار ویدئویی اعلام کرد که برای مدتی از ایران می رود و این دوری از کشور و مردم سرزمینش بسیار برایش تلخ و سخت است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی تعزیرات گفت: از فردا عرضه 2 میلیون پوشک احتکار شده با قیمت کارشناسی در استان البرز انجام می گیرد که 4 هفته پیش کار رسیدگی به پرونده آن مختومه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۰    
در هفته نیروی انتظامی، مراسم تحویل دهی بالگرد، پهپاد و تجهیزات نظامی توسط وزارت دفاع به ناجا، با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در محل شرکت نوسازی بالگرد ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۵    
وزیر کشور گفت: ما باید توزیع سوخت را قاعده مند کنیم، تقریبا 350 هزار کارت مهاجر در مناطق مرزی داریم، افرادی مثلا ساکن تهران هستند اما سوخت گیری در سیستان و بلوچستان انجام می شود و وزارت نفت مامور شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران سه عامل رشد تقاضای صادرات، افزایش نرخ کرایه حمل و نقل و جابجایی فصلی را دلیل عدم کاهش قیمت میوه ذکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی گفت: طبق آماری که وزارت بهداشت اعلام کرده بین 23 تا 25 درصد مردم کشورمان حداقل یک اختلال روانی دارند و این آمار در میان دانشجویان کمی بیشتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد روابطش را با ایران قطع نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
نماینده سابق جمهوری خواهان در کنگره از تگزاس، معتقد است جهش اخیر سود اوراق قرضه خزانه داری اشاره به این دارد که آمریکا بی اختیار به سوی یک رکود بالقوه و سقوط بازارها، با سرعتی بیش از گذشته ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
سپرده گذاری ارزی در شرایط فعلی بازار، یکی از راه های مطمئن برای مصون ماندن از نوسانات است به شرطی که تضمینی برای بازپرداخت با همان ارزی که سپرده گذاری شده وجود داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رییس گمرک جمهوری اسلامی ایران، صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و رب گوجه فرنگی را ممنوع اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۵    
مسابقه موتورهای سنگین، دوشنبه 16 مهرماه به مناسبت هفته ناجا، در پیست استادیوم آزادی و با حضور ورزشکاران ناجا و هیات اتومبیل رانی و موتورسواری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۵    
طرح پیش فروش لوازم خانگی با موافقت ستاد تنظیم بازار از فردا آغاز می شود.این طرح برای نخستین بار در صنعت لوازم خانگی اجرای می شود و هدف از اجرای آن کاهش نگرانی ذهنی مصرف کنندگان نسبت به کمبود کالا و ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۰    
تبریز- برخی از رسانه های معاند و ضدانقلاب خبری از تعطیلی بازار تبریز و اعتصاب بازاریان منتشر کرده اند در حالی که چنین خبری صحت ندارد و بازار تبریز فعال بوده و در آرامش کامل است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۰    
مقامات بریتانیا تصمیم گرفته اند که تحریم های تحمیلی دونالد ترامپ برجمهوری اسلامی ایران پس از خروج یکجانبه امریکا از توافق هسته ای را نادیده بگیرند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت به سوالاتی مانند تاثیر تصویب FATF بر حوزه سلامت، پیشنهادات بودجه ای و تعرفه ای وزارت بهداشت برای سال آینده، آخرین خبرها از مصدومان سیل در کشور و غیره.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دوشنبه 16 مهرماه با حضور اسحاق جهانگیری (معاون اول رییس جمهور)، در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس کانون صرافان گفت:بخشی از قیمت ارز ناشی از حباب مثبت روانی است که به دلیل فشارهای خارج از کشور ایجاد می شود که در نهایت براثر مصوباتی از قبیل FATF می تواند برای مدتی کاهش یابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۵    
طبق تحقیقات بین المللی، خوردن تخم مرغ برای سلامتی خطری ندارد اما یک تیم پزشکی آمریکایی خوردن تخم مرغ را مضر خوانده و اکنون سوال این است که خوردن چند عدد تخم مرغ در روز بی ضرر است؟
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۰    
تکین آغداشلو (پسر آیدین آغداشلو) درخصوص آخرین وضعیت پدرش گفت: ایشان درحال حاضر به هوش آمده اما درد زیادی دارد و مورد ویزیت پزشکان قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۰    
امروز نیز بازار ارز نسبت به هفته های گذشته کساد است و خرید و فروش زیادی در میان دلالان بازار انجام نمی شود. صرافی ها نیز که معمولا نرخ ارز را ثبت می کنند، ارزی برای فروش ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۵    
مدیر کل گمرک خرمشهر گفت: در روزهای اخیر 63 کامیون گوجه فرنگی از گمرک شلمچه به تعزیرات جهت توزیع در بازار تحویل داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور همواره از اولویت های دولت بوده است و در هر شرایطی دارو های مورد نیاز مردم تامین می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۵    
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد که پیگیری حادثه ضرب و شتم 2 معلم در روستای بهاران شیراز توسط دوایر حراست و حقوقی اداره کل و مراجع قضایی انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۰    
روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور بر اعلام وضعیت نامناسب فیلترینگ کشور در ماه های گذشته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیر ساخت تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل پیشگیری های قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه محکومان متواری با هدف تسریع در اجرای احکام و کاهش آمار پرونده دستگیر می شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۵    
حجم مخزن پنج سد بزرگ استان تهران در پایان شهریورماه و سال آبی گذشته، 24 درصد نسبت به سال آبی 96-95 کاهش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۰    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران با بیان اینکه قیمت پراید 131 از حدود 31 میلیون تومان در روز گذشته به 29 میلیون تومان رسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت کشور اظهارداشت: پس از ابلاغ اصلاحیه ماده واحده این قانون از سوی رئیس جمهور ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۰    
تازه ترین گزارش گمرک از ثبت رکورد جدید در درآمدهای گمرکی در 6 ماه ابتدایی امسال خبر می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۰    
با مجوز ستاد تنظیم بازار، تولیدکنندگان می توانند بر اساس ضوابط سازمان حمایت اقدام به پیش فروش لوازم خانگی نمایند. مرحله اول این طرح با فروش 160 محصول با قیمت قطعی از فردا اغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
سارقان مسلح صبح امروز به بانک شعبه انصار کاشان واقع در خیابان اباذر این شهر دستبرد زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس پلیس راهور ناجا از منع شماره گذاری خودروهای فاقد ABS و دوکیسه هوا خبر داد و گفت: استفاده از صندلی کودک هنوز اجباری نشده اما در مرحله بررسی در مجلس است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سهم کنونی ایران از بازار جهانی زعفران پایین است، از آغاز همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی با فائو در زمینه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن اشاره به سیاست های دولت در زمینه مسائل ارزی و تجاری به تشریح نتایج این سیاست ها در اقتصاد پرداخت و برای خروج کشور از مشکلات ارزی و ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
یک اقتصاددان گفت: بر اساس قدرت خرید مردم نرخ واقعی دلار باید بین 6800 تا 7200 تومان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس سابق سازمان موشکی رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر می دارم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
صبح امروز سارقان مسلح به بانک انصار در شهر کاشان دستبرد زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
نمایش تئاتر یا نمایشی در ستایش تئاتر با کارگردانی سه نام مطرح در عرصه هنرهای نمایشی ایران، پانته آ پناهی ها، الهام کردا و صابر ابر، نمایشی است با ایده ای جالب و ارزنده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
دزفول - نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن ایران به کنوانسیون FATF، آسیب های جدی به کشور و مبادلات ارزی وارد خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: تعامل رییس جمهور با جریانات سیاسی تاثیر مثبتی در وحدت جامعه داشته و قطعا به نفع فضای سیاسی کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۵    
دو بیماری سرطان پوست و پسوریازیس با بروز تغییراتی در شکل ظاهری پوست همراه هستند که برخی از این تغییرات ممکن است مشابه باشد اما فاکتورهایی وجود دارند که به کمک آنها می توان این دو عارضه را از یکدیگر ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۵    
نکات ساده و مهمی وجود دارد که با رعایت آنها پیش، حین و پس از وقوع سیل می توان از خسارات و تلفات آن کاست.