سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 2 مرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 مرداد 1398 ایران خبر 2 مرداد 1398 ایران خبر 3 مرداد 1398 ایران خبر 4 مرداد 1398 ایران خبر 5 مرداد 1398 ایران خبر 6 مرداد 1398 ایران خبر 7 مرداد 1398 ایران خبر 8 مرداد 1398 ایران خبر 9 مرداد 1398 ایران خبر 10 مرداد 1398 ایران خبر 11 مرداد 1398 ایران خبر 12 مرداد 1398 ایران خبر 13 مرداد 1398 ایران خبر 14 مرداد 1398 ایران خبر 15 مرداد 1398 ایران خبر 16 مرداد 1398 ایران خبر 17 مرداد 1398 ایران خبر 18 مرداد 1398 ایران خبر 19 مرداد 1398 ایران خبر 20 مرداد 1398 ایران خبر 21 مرداد 1398 ایران خبر 22 مرداد 1398 ایران خبر 23 مرداد 1398 ایران خبر 24 مرداد 1398 ایران خبر 25 مرداد 1398 ایران خبر 26 مرداد 1398 ایران خبر 27 مرداد 1398 ایران خبر 28 مرداد 1398 ایران خبر 29 مرداد 1398 ایران خبر 30 مرداد 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
نشنال اینترست در گزارشی مدعی شده که ایران به دنبال تهیه سه مدل جت جنگنده از روسیه و چین بوده اما تاکنون موفق به این کار نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۱    
بروزرسانی قوانین دوچرخه سواری در پایتخت، کمیسیون های ماده 100 شهرداری ها برای کسب درآمد ایجاد شده اند؟، تمام خواص "عنبرنسارا" از زبان یک متخصص طب ایرانی، "پلاسما" و "پلاکت" را مستقیم اهدا کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
با توجه به انجام عملیات نوسازی و ارتقاء شبکه همراه اول در روزهای پنجشنبه و جمعه، احتمال بروز اختلال محدود در برخی مناطق استان های تهران و البرز وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۳    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1 تا 5 میلیون تومانی تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۳    
آزمایشگاه تحقیقاتی بررسی عملکردی ژن های مرتبط با ناتوانی ذهنی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ایجاد و راه اندازی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۸    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از دارندگان کارت هوشمند سوخت خواست تا 10 روز آینده حداقل یک بار سوختگیری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره انتشار اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۵    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد رشد اقتصادی جهان در سال جاری و سال آینده روند کاهشی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۶    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جریان آموزش در دانشگاه ها متناسب با اشتغال موجود در جامعه نیست، گفت: بخش خصوصی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای را به سمت تحرک و پویایی سوق می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۲    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پیامی ویدیویی مدعی شد که تحریم های آمریکا مردم ایران را هدف قرار نداده اند و و این تقصیر مسوولان ایرانی است که باعث شده تحریم های آمریکا جلوه گر شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۲    
وزارت خارجه سوئد اعلام کرد که برای آزادسازی نفتکش توقیف شده با پرچم انگلیس، در حال رایزنی با ایران و انگلیس است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۲    
رژیم صهیونیستی مدعی شد که توانسته تلاش ایران برای ایجاد یک "شبکه جاسوسی" در سرزمین های اشغالی را ناکام بگذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تیم B زمین بازی را در ایالات متحده آمریکا از دست داده است و حالا نیات خود را از طریق انگلستان پیگیری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۲    
رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ارائه توضیحاتی درباره پاسخ مسئولان در خصوص فهرست ادعای دو تابعیتی ها در زمان مسئولیتش در این کمیسیون پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۲    
رییس سابق بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از همکاری دولت در پیشبرد پروژه آزادراه تهران- شمال از تبدیل شدن این پروژه به آرزوی مردم یاد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۲    
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف سرقت 40 میلیاردی توسط مادر و فرزندی که با خرید نان خشک اقدام به سرقت از منزل شهروندان در قائمشهر می کردند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۲    
مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالا با بیان اینکه اوراق خرید دین در حال راه اندازی است، گفت: این ابزار در شرایط رکودی برای تامین مالی بخش اقتصادی ابزاری کارا است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۲    
ما لاشه پهپادی که ساقط کردیم را نمایش دادیم و اگر کسی مدعی است پهپاد ما را ساقط کرده باید آن را نشان دهد
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۳    
جانشین رییس پلیس پایتخت از آمادگی پلیس برای برگزاری انتخابات شورایاری ها در روز جمعه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت مسکن افت کرده است، گفت: در تهران قیمت ها نه تنها افزایش نیافته است بلکه بازگشت داشته و این امر تاثیر سراسری در کشور داشته که قابل مشاهده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۳    
مسیرهای دیپلماتیک همچنان باز است/ جمهوری اسلامی ایران خود تولید کننده و صادر کننده نفت است / امنیت خلیج فارس را بسیار مهم است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۳    
رئیس شبکه هپاتیت ایران گفت: انجام تاتوهای نقش دار که در اماکن غیربهداشتی و زیرزمینی رواج زیادی یافته و همچنین سوراخ کردن گوش و لب، افراد را در معرض خطر ابتلا به هپاتیت قرار می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۳    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا از بازگشایی قطعی مرز خسروی در اربعین امسال خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۳    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دوم مرداد ماه 1398 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان بنیاد مستضعفان درباره آخرین وضعیت احداث ساختمان پلاسکو و زمان افتتاح آن گفت: 600 نفر مخاطب احداث ساختمان پلاسکو هستند و در این ساختمان غرفه دارند که گویا 350 نفر آن قرار است ساختمان پشتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که هنوز در هیئت وزیران در خصوص امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور به نتیجه نرسیده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر دفاع با بیان اینکه برای کمک به صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرده ایم، گفت: چند قرارداد و درخواست از سوی خودروسازان به وزارت دفاع داده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۵    
کاهش قیمت دلار یکی از مهم ترین اتفاقات اقتصاد ایران در هفته های گذشته بوده اما این قضیه هیچ تاثیری در کاهش سایر قیمت ها در بازار نداشته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این دولت هرگز فرصت مذاکره را از دست نداده و نخواهد داد، گفت: تا زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده دارم، برای انجام مذاکره عادلانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: نباید انتظار داشته باشیم که همه آحاد جامعه متکثر ما کلیه آثار امام را خوانده باشد، بلکه به همین اندازه که عامه مردم اقناع شوند امام دنبال حق بود کافی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
دادستان استان تهران، صبح چهارشنبه 2 مرداد با حضور در دادگاه عمومی و انقلاب شعبه بازار، به بررسی امور اجرایی و روند دادرسی پرونده های قضایی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما لاشه پهپادی که ساقط کردیم را نمایش دادیم و اگر کسی مدعی است پهپاد ما را ساقط کرده باید آن را نشان دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
شهر برکلی کالیفرنیا اولین شهری است که لوله گذاری گاز طبیعی در ساختمان های جدید از جمله منازل شخصی را ممنوع کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
قیمت دلار در جریان معاملات امروز 2 مرداد 98 در صرافی های بانکی، با ورود به کانال 12000 تومانی، 12400 تومان برای فروش قیمت گذاری شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:کشوری که شاه بدون او کاری انجام نمی داد درحال حاضر با توقیف کشتی اش سرش به خاک سابیده شده وکارش به جایی رسیده که واسطه می فرستد وخواهش می کند کشتی را آزاد کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس پلیس پایتخت از ایجاد قرارگاه مشترک نظم و انضباط تهران با همکاری شهرداری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مخزن گازوئیل در یک کارگاه ساختمانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۵    
خرم آباد-رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه 14 نفر از مدیران متخلف و افراد مرتبط با آنها تحت تعقیب قرار گرفتند، گفت: پرونده این افراد به دور از هیاهو و جنجال سیاسی رسیدگی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۵    
ایران تهدید کرد اگر برزیل اجازه ندهد دو کشتی ایرانی که در آب های سواحل این کشور معطل سوخت گیری مجدد هستند سوخت دریافت کنند، وارداتش را از برزیل قطع خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۵    
وزارت خزانه داری آمریکا به شرکت های فعال در صنایع هواپیمایی درباره ارائه خدمات مختلف به شرکت های هواپیمایی ایرانی هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۵    
وزیر امور خارجه روسیه بر لزوم گفتمان برای حل وفصل مشکلات مربوط به ایران تاکید کرد و گفت راهکارهای نظامی آمریکا برای حل مشکل ایران با بن بست مواجه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به ساخت وسازهای غیرقانونی و میلیاردی در باستی هیلز لواسان و هفت سنگان قزوین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۵    
معاون بانک مرکزی گفت: افرادی که بدهی غیرجاری به بانک ها دارند، تا پایان آبان می توانند به بانک ها مراجعه و درخواست خود را مبنی بر بخشش سود مرکب و جرایم تسهیلات بانکی ارائه نمایند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۵    
مشهد پس از تهران براساس آخرین سرشماری سال 95، دومین شهر پرجمعیت کشور است. مسافرانی که بتازگی به این شهر سفر کرده اند، قطعاً با یک چهره متفاوت و ترکیب جدید از ساختمان های مشهد روبه رو شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۵    
قانون می گوید تا وقتی ملکی موفق به دریافت شناسنامه فنی- ملکی نشده، شهرداری نباید برای آن ساختمان پایان کار صادر کند. اما آنچه در دنیای واقعی ساخت وساز در جریان است، خلاف این موضوع را نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه هیچ چیزی به اسم خرید و فروش پلاک رند نداریم، از توقیف خودروهای لاکچری با پلاک رند خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۷:۳۷    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 2 مرداد 1398 را مشاهده کنید.