جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 مرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 مرداد 1398 ایران خبر 2 مرداد 1398 ایران خبر 3 مرداد 1398 ایران خبر 4 مرداد 1398 ایران خبر 5 مرداد 1398 ایران خبر 6 مرداد 1398 ایران خبر 7 مرداد 1398 ایران خبر 8 مرداد 1398 ایران خبر 9 مرداد 1398 ایران خبر 10 مرداد 1398 ایران خبر 11 مرداد 1398 ایران خبر 12 مرداد 1398 ایران خبر 13 مرداد 1398 ایران خبر 14 مرداد 1398 ایران خبر 15 مرداد 1398 ایران خبر 16 مرداد 1398 ایران خبر 17 مرداد 1398 ایران خبر 18 مرداد 1398 ایران خبر 19 مرداد 1398 ایران خبر 20 مرداد 1398 ایران خبر 21 مرداد 1398 ایران خبر 22 مرداد 1398 ایران خبر 23 مرداد 1398 ایران خبر 24 مرداد 1398 ایران خبر 25 مرداد 1398 ایران خبر 26 مرداد 1398 ایران خبر 27 مرداد 1398 ایران خبر 28 مرداد 1398 ایران خبر 29 مرداد 1398 ایران خبر 30 مرداد 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۲    
رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به شیوع 15 تا 20 درصدی ناباروری در کشور گفت: آمار شیوع کلی ناباروری در کشور مشابه آمار سازمان جهانی بهداشت است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۵    
یکی از کارهایی که کاربران توییتر یا سایر شبکه های اجتماعی باید هر چند وقت یکبار انجام دهند، تغییر رمز است. درواقع با تغییر رمز می توانید امنیت سیستمهای خود را تامین کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۸    
مدیر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: علی رغم تحریم ها هیچ مشکلی در تامین و واردات کالاهای اساسی مورد نیاز در بخش کشاورزی و صنایع غذایی وجود ندارد و تنها مسئله ای که ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از فرار مالیاتی 2000 میلیارد تومانی یک بانک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۸    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از رشد بیش از 16 درصدی تولید یخچال و فریزر و کاهش بیش از30 درصدی تولید ماشین لباس شویی و تلویزیون است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۸    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی با استخراج فرآورده های پردازشی رمزنگاری شده به عنوان یک فعالیت صنعتی و با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۸    
هم اکنون حدود 59 هزار بیمار مبتلا به HIV در کشور داریم که حدود 38 هزار نفر از این افراد تحت درمان قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به گفته نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در خصوص عدم تحریم دارو و غذا گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران صبح امروز با حضور در جلسه فراکسیون مستقلین مجلس از غنی سازی 24 تن اورانیوم بعد از برجام خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی وین اعلام کرد که طرفین در نشست کمیسیون مشترک برجام با وجود تحریم های آمریکا، بر تعهداتشان نسبت به برجام تاکید کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که طرفین در نشست کمیسیون مشترک برجام نتوانستند بر سر نفتکش حامل سوخت ایران که توسط دولت جبل الطارق و نیروی دریایی انگلیسی توقیف شده بود، به توافق برسند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از جریمه یک شرکت هواپیمایی متخلف خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: تلفات موسمی ناشی از فصل گرما، باعث افزایش قیمت مرغ شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
یکی از ابهامات مربوط به پدیده شاندیز آگهی های تلویزیونی مربوط به فروش سهام این شرکت بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۸    
جرقه گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی که مسئولان دولتی را وارد قضیه کرد از کانال بانک مرکزی پیگیری شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۸    
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: در حال حاضر همه مراکز معاینه فنی به استثناء مراکز بیهقی، شقایق، نیایش، دماوند و چمران فعال شده و شهروندان می توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۸    
خداوند صدای چرخ نخ ریسی و قلم علما را دوست دارد / ترامپ آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این جمله باید در دفتر گینس ثبت شود
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۷:۴۹    
ماموران انتظامی شهرستان ساری 16 دختر و پسر جوان را در مهمانی شبانه و مختلط دستگیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۳    
با حرکت موج گرمای بی سابقه اروپا به سمت مناطق شمالی، شدت گرما در کشورهای شمالی این قاره به حدی رسیده که روز گذشته (شنبه) نروژ به دمای هوای بسیار بالای 35 ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
پس از توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران در تنگه هرمز بسیاری از دشمنان از جمله سعودی ها تلاش کردند تا اقدام ایران را غیرقانونی جلوه دهند در حالیکه اقدام ایران کاملا منطبق قوانین بین المللی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به 3 سناریو برای تغییر قیمت نان، گفت: در صورت افزایش نیافتن قیمت نان پیشنهاداتی برای حمایت از نانوایان از طریق مباحث مالیاتی و تامین اجتماعی ارائه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
حکم صادر شده از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری استان برای محمد علی نجفی در خصوص اتهام به قتل همسرش میترااستاد به طور رسمی روز سه شنبه از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
یک کودک 6 ساله کره ای موفق شد با درامدهای حاصل از فعالیت های خود در فضای مجازی و به ویژه یوتیوب یک واحد آپارتمان 6.4 میلیون پوندی در یکی از بهترین مناطق در سئول؛ پایتخت کره جنوبی خریداری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
وزیر بهداشت درباره شایعات درباره قرنیه فروشی جلوی بیمارستان ها گفت: این خبر را از رسانه ها شنیده ام. کاری غیر اخلاقی است. موضوع را در انجمن پیوند عضو دنبال می کنیم تا از این پدیده شوم جلوگیری کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۳    
یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه عمان، یکشنبه - 6 مردادماه - با حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راهکار برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت فراگیر، تبعیت از مرّ قانون است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۳    
تازه ترین گزارش از وضعیت بازار مسکن شهر تهران در تیرماه امسال نشان می دهد که میانگین هر متر مربع واحد مسکونی در پایتخت به 13 میلیون 615 هزار تومان رسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
آیت الله مکارم شیرازی با ابراز رضایت از حل مشکلات زندانیان مهریه، گفت: جای خوشبختی است که مشکلاتی که سال ها به آن می اندیشیدیم یکی پس از دیگری در حال حل شدن است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
معاون وزیر امورخارجه روسیه با بیان اینکه باز کردن اینستکس برای کشورهای ثالث به حفظ برجام کمک می کند، گفت: راکتور اراک و اینستکس از موضوعات مورد بحث در کمیسیون مشترک برجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
معاون بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت:در شرایط فعلی که پیک سفرهای تابستانی است بطور میانگین عرضه از تقاضا بیشتر است و در مسیرهای پرتردد، نارضایتی از کمبود صندلی نیست و گلایه از نرخ ها است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
تازه ترین گزارش از وضعیت بازار مسکن شهر تهران در تیرماه امسال نشان می دهد که میانگین هر متر مربع واحد مسکونی در پایتخت به 13 میلیون 615 هزار تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
گروه حوادث/ مهندس جوان که عاشق خانم مدیرعامل شرکت شده بود، می خواست او را به زور نزد خانواده اش ببرد تا برای ازدواج جواب مثبت بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که بنا به گفته رئیس سازمان انژری اتمی فعالیت راکتور آب سنگین اراک ادامه می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
گروه حوادث/ مردان مسلح برای تسویه حساب با راننده اتوبوس بین شهری این خودرو را با مسافرانش به رگبار بستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
یک عضو شورای شهر تهران نسبت به اشکالات چراغ های راهنمایی و رانندگی تذکر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی امروز (6 مرداد) از افزایش میزان ابر و وزش باد نسبتا شدید طی عصر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استعفای محمد سعیدی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۴    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ورود نفوذی ها در کنار عملکرد نادرست و تصمیمات غلط اصلاح طلبان، مشکلات معیشتی و اقتصادی را رقم زده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۴    
طولانی بودن مدت زمان سفر معنوی حج تمتع، یکی از مشکلاتی است که می توان با استفاده از نظرات کارشناسی، به آن توجه داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۴    
بررسی لایحه مدیریت بحران در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۴    
رییس پلیس فتای ناجا از رصد و شناسایی شاخ های اینستاگرامی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۴    
قیمت مسکن در آگهی های فروش املاک که بر اساس شواهد، حذف آن تا حدود اندکی در کاهش التهابات بازار مسکن موثر بود، بعد از کمتر از سه ماه مجددا بازگشت و هم اکنون در فضای مجازی قیمت ها درج می شود.