پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 3 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۱    
من نزد آقای نجفی رفتم و گفتم: آقای نجفی شما مطمئنید که مرحومه را خودتان کشتید؟ گفت: بله من خودم کشتم. پرسیدم: با کدام کلت کشتی؟ گفت: با کلت خودم کشتم ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: هیچ چیزی جای اینترنت بین المللی را نمی گیرد، شبکه ملی اطلاعات و اینترنت هر کدام جای خود را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۱    
رقابت های جام جهانی شمشیربازی جوانان یکشنبه 3 آذر با حضور شمشیربازانی از 14 کشور جهان در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۱    
از بین 32 محکوم امنیتی که چندی پیش به عنوان مشمولین عفو اعلام شدند، 7 نفر دانشجو بوده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۱    
ساری-سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، ازدستور مرجع قضایی برای ترخیص بیش از هزار دستگاه خودروی سواری که درگمرک کشور متوقف هستند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۱    
معاون مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، از آغاز مطالعات امکان سنجی برای طراحی و توسعه محصولات هیبریدی و برقی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۱    
روزنامه کیهان نوشت: خسارت مدیران فاقد اراده مستقل ملی، به مراتب بیشتر از تحرکات اغتشاشگران است. وزارت ارتباطات باید پاسخگوی خسارت روزانه 300 میلیاردی ناشی از فقدان اینترنت ملی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۱    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش کشفیات سوخت قاچاق و مواد مخدر در مرزها طی سال جاری گفت: مرزبانان فرزندان این ملت هستند و باید با ابزارهای علمی و فناوری، رفاه را برای آنها فراهم کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۱    
ایسنا/آذربایجان شرقی
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۱    
ایسنا/لرستان
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که این رژیم تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه را اتخاذ خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۱    
سوداگران در بازار ارز، علیرغم تلاش برای افزایش نرخ فردایی و بر هم زدن جو آرام بازار، امروز با حضور موثر بازارساز، ناامید معاملات را بستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۱    
در حالی که هنوز آمار دقیقی از تعداد جانباختگان در ناآرامی های اخیر اعلام نشده است، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران کشته شدن شماری از مردم توسط اسلحه را تأیید و عنوان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۱    
هیأت وزیران در جلسه روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری، نظام رتبه بندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۱    
پس از واریز نوبت سوم بسته حمایت معیشتی دولت، یکی از بیشترین پرسشی که شهروندان مطرح کردند، تکلیف ثبت درخواست افرادیست که شماره موبایل به نام سرپرست خانوار نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۱    
علی مطهری و امیرآبادی فراهانی در نوبت عصر صحن امروز در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزرای کشور و نفت هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۱    
مقامات قوه قضائیه بازداشت پسر وزیر سابق را تایید کرده اند این در حالی است که پیگیری ها نشان می دهد وی متهم به کارچاق کنی و دریافت مبالغی در وزارتخانه مربوطه بوده و به همراه یکی از مشاوران وزیر سابق ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۱    
یک سال و نیم پس از تشکیل سازوکار شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، افکار عمومی محدوده تصمیمات این شورا را در موارد مختلفی همچون گرانی بنزین یا اجرا شدن لوایح FATF مقایسه می کند و می پرسد چرا یکی ظرف ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از شناسایی دو تن از سرشبکه های غرب پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۱    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش 35 درصدی ورود گردشگران ترکیه به ایران طی سال های گذشته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون از مردم خواست که به دلیل کاهش سطح ذخایر خون و فرآورده های آن، در همه گروه های خونی جهت اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۱    
استاندار تهران با اشاره به رصد انجام شده از 126 قلم کالای اساسی، اعلام کرد: دوم آذر ماه قیمت کالاها ثابت بوده و افزایش قیمت گوجه فرنگی نیز به سبب تغییر فصل بوده و در مورد آهن آلات و فلزات نیز افزایش ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۱    
وزارت رفاه اعلام کرد که از صبح امروز به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #6369* در اپراتور همراه اول اختلالاتی پیش آمده که با هماهنگی های انجام شده این اختلال به زودی رفع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۱    
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نقشی در قطع شدن یا وصل شدن اینترنت ندارد بلکه بر اساس تصمیمات شورای عالی امنیت ملی، این اختیار به وزیر کشور داده شده
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۱    
اغلب صرافان می گویند که قطعی اینترنت سبب کندی کار آن ها شده است، اما اخلال جدی در فعالیت شبکه ارزی کشور ایجاد نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: وزارت نفت معادل تفاوت قیمت بنزین یارانه ای و نیمه یارانه ای را بصورت اعتبار در کارت بانکی ناوگان حمل ونقل عمومی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که در حوادث اخیر مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن تکذیب خبر شیوع بیماری هاری انسانی در استان لرستان گفت: طی شش سال گذشته از این استان هیچگونه بیماری هاری انسانی گزارش نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
عدم رعایت تقدم و تاخر در برداشتن کارت و قرارگیری نازل این اشتباه را متبادر کند که کسری در سهمیه سوخت بوجود آمده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه تمام خودروها به جز خودروهای گازوئیلی می توانند دوگانه سوز شوند، گفت: اولویت با گازسوزسازی خودروهای پرمصرف بنزینی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۱    
سمنان - حسن روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی در سوگ خواهر خود مرحومه صدیقه فریدون نشست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، حاکمیت جو پایدار طی بعد ازظهر شرایط را برای تجمع آلاینده ها فراهم می کند و طی شب در ساعات اوج ترافیک ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره شرایط و جزئیات ثبت نام در طرح ملی مسکن توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به همسایگان مان توصیه می کنیم که توبه کنند و از شرارت های خود دست بردارند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
افزایش 20 درصدی عرضه گاز مایع، پیگیری ویژه مشکلات سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی و باربری و نیز عرضه نامحدود برنج تنظیم بازاری از سوی شرکت بازرگانی دولتی، از جمله مصوبات ستاد تنظیم بازار بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
یک عضو فراکسیون امید از طرح سوال از وزیر کشور در مورد علت عدم پیش بینی های اجتماعی و امنیتی لازم با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین خبر داد و گفت که در همین رابطه طرح استیضاح وزیر کشورکلید خورده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
طبق آنچه اپراتوهای موبایل اعلام کردند امروز به آن ها ابلاغ شده که اینترنت موبایل در برخی از استان ها متصل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۱    
از بین 32 محکوم امنیتی که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد، 7 نفر دانشجو بوده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات کشور، با اشاره به آغاز هجوم ملخ های صحرایی به کشور، گفت: مبارزه در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۱    
با اینکه واتس اپ همواره به عنوان امن ترین پیام رسان جهان شناخته می شود اما با ادعای جدید موسس تلگرام در خصوص ضعف های امنیتی این اپلیکیشن ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسی در دنیا فکر نمی کرد بتوانیم ظرف 48 ساعت آشوب ها را در ایران جمع کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۱    
در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از نطق پیش از دستور، رئیس شورا اجازه ارائه تذکر به اعضا نداد و گفت: در ادامه جلسه اگر فرصت شد تذکرات بیان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۱    
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مقرر شده تا از این پس، سهمیه بنزین اول هر ماه در کارت سوخت شخصی افراد شارژ شود و در ماه های آینده نیز مانند آذرماه، در اول ماه کارت ها شارژ خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۱    
رییس قوه قضاییه گفت: کارهای خوبی در این چهل سال شده است اما جامع ترین نسخه در گام دوم است که رهبری آن را فرمودند و تحولی که در بستر گام دوم باید صورت گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۱    
تاکنون 4 فصل از برنامه ی کتاب باز که در زمینه ی کتاب و کتاب خوانی است، در شبکه نسیم تولید و پخش شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۱    
برخی نمایندگان مجلس می گویند آیت الله رئیسی مصوبه سران قوا درباره افزایش قیمت بنزین رامشروط امضا کرده و طی نامه ای به روحانی با اجرای این طرح در شرایط فعلی و بدون اقناع مردم مخالفت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در مناطق مختلفی از کشور شاهد بارندگی خواهیم بود اما شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا روز چهارشنبه شاهد افزایش آلاینده ها خواهند بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولین طرح حمایت معیشتی گفت: اختلالی که در سامانه حمایت معیشتی ایجاد شده بود در حال برطرف شدن است و از ساعت 8 صبح تا این لحظه 36 هزار کد ملی در این سامانه ثبت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
آن دسته از سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند اما خود را واجد شرایط می دانند می توانند از ساعت 8 صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست خود را ثبت و شماره ملی خود را به کد دستوری ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود مصوبات مثبت، حتی یک دستگاه اتوبوس هم طی 6 سال گذشته از سوی دولت تحویل شهرداری نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد که کمیسیون های تخصصی مربوطه در رابطه با نظارت بر قیمت کالاها جلسه تشکیل داده و فردا نیز مجلس با حضور مسئولان دولتی در این ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید برای کنترل قیمت ها کار ویژه ای کند و مردم احساس نکنند حق آن ها نادیده گرفته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
24 آذر اعلام می کنم که دولت از افزایش قیمت بنزین چقدر درآمد کسب کرده و چه میزان آنرا به مردم بازگردانده است
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که 24 آذر درباره سهمیه بندی بنزین و بازگشت درآمد حاصل از آن به مردم، گزارش خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود گزارشی درباره خسارت ها و پیامدهای سیلاب های اخیر کشور را مورد بررسی قرار می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۱    
فرمانده هواناجا گفت: پهپادهایی که در اختیار ناجا هستند قابلیت های وسیعی دارند و قرار است در مأموریت های پلیس مرزبانی، پاوا، پلیس امنیت و پلیس راهور نقش داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۱    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 3 آذر 1398 را مشاهده کنید.