چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 آذر 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 آذر 1398 ایران خبر 2 آذر 1398 ایران خبر 3 آذر 1398 ایران خبر 4 آذر 1398 ایران خبر 5 آذر 1398 ایران خبر 6 آذر 1398 ایران خبر 7 آذر 1398 ایران خبر 8 آذر 1398 ایران خبر 9 آذر 1398 ایران خبر 10 آذر 1398 ایران خبر 11 آذر 1398 ایران خبر 12 آذر 1398 ایران خبر 13 آذر 1398 ایران خبر 14 آذر 1398 ایران خبر 15 آذر 1398 ایران خبر 16 آذر 1398 ایران خبر 17 آذر 1398 ایران خبر 18 آذر 1398 ایران خبر 19 آذر 1398 ایران خبر 20 آذر 1398 ایران خبر 21 آذر 1398 ایران خبر 22 آذر 1398 ایران خبر 23 آذر 1398 ایران خبر 24 آذر 1398 ایران خبر 25 آذر 1398 ایران خبر 26 آذر 1398 ایران خبر 27 آذر 1398 ایران خبر 28 آذر 1398 ایران خبر 29 آذر 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۶    
آنفلونزا از آن جمله بیماری هایی است که درمانی قطعی برای آن وجود ندارد اما با پیروی از یک سری دستورالعمل ها می توانید طول دوره آن را کوتاه و از عوارض خطرناکش در امان باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶    
مجری طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با گاز سوز کردن خودرو ماهانه 400 هزار تومان صرفه جویی می شود که سالانه 5 تا 6 میلیون تومان برای هر خودرو صرفه جویی به همراه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۶    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت:به گفته معاون بهداشت وزارت بهداشت ما افزایش 150 درصدی قیمت سیگار را در سال جدید داشتیم که فقط بر روی نرخ تورم موج سواری کرد و متاسفانه از این افزایش ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۶    
در اعتراض به حمله برخی از مجریان صداوسیما به سینماگران، نیوشا ضیغمی و پولاد کیمیایی به صف تحریم کنندگان تلویزیون پیوستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۶    
گروه سیاسی/ در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس یازدهم چهره های آشنای بیشتری در ستاد های انتخابی حضور یافتند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۶    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از لزوم دریافت کارت هوشمند (مجوز فعالیت) وانت بارها تا دی ماه سال جاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۶    
اینترنت موبایل در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان وصل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۶    
اهواز استاندار خوزستان در جریان دیدار با خانواده شهید رضا صیادی از شهدای امنیت که در ناآرامی های ماهشهر به شهادت رسید جزئیات ناامنی های رخ داده در این شهر را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۶    
ایسنا/اصفهان
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۶    
سردار کمالی گفت: با توافق نامه ای که با دانشگاه علمی کاربردی و فنی حرفه ای به امضا رسیده از بهمن امسال سربازان می توانند هم زمان با انجام خدمت در دورهای پودمانی و تک درس ادامه تحصیل دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به پرتغال برای دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا از دیگر کشورها خواست تا فشار را علیه جمهوری اسلامی افزایش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۶    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به این نتیجه رسیده ایم که بسیج باید بیرق دار حل معضلات مردم باشد، گفت: پایگاه های بسیج باید تقویت شوند و این امر رهبر ماست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۶    
روش های درمان آنفلوآنزا در واقع بر کاهش شدت علائم این بیماری متمرکز هستند تا دوره بیماری به اتمام برسد و هیچ روشی وجود ندارد که به طور معجزه آسایی علائم این بیماری را از بین ببرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۶    
اگرچه با برقرار شدن آرامش در کشور، اینترنت ثابت و همراه به صورت تدریجی در استان ها متصل شده، اما برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان هنوز هم از دسترسی به اینترنت محروم اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان تهران در شهرهای جدید پرند و پردیس 30 آذر آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۶    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 145 نفر از عاملان اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر در خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۶    
سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از بازپس گیری تمامی مراکز بهاران که در اختیار غیر است، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۶    
خسارتی که به دلیل اغتشاشات اخیر و قطعی اینترنت به حوزه اپراتورها و مخابرات وارد شده، حدودا هزار و هشتاد میلیارد تومان است که شامل خسارت ناشی از تخریب فیزیکی نیز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۶    
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز دانشجو، گفت: شانزدهم آذر مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و یادآوری می کند که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق طلب ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۶    
مقایسه کیفیت هوای تهران در فاصله سال های 94 تا 98 (از ابتدای سال تا 12 آذرماه) نشان می دهد ذرات معلق به عنوان آلاینده اصلی هوای پایتخت، سیر کاهشی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان می خواهند با ایجاد فشار و تخریب کاری کنند که مسوولان نتوانند جوابگوی مردم باشند و کنار بروند تا راه برای نفوذ آنان باز شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اعلام کرد:کشورمان به سوی سالمندی در حرکت است و تا 25 سال آینده از هر سه ایرانی یک نفر سالمند است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اجرای مکانیزم ماشه علیه ایران توسط اروپایی ها به لحاظ حقوقی به خاطر اینکه اروپایی ها به تعهدات خود عمل نکردند نادرست است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۶    
جمهوری آذربایجان از حجم نابرابر مبادلات گردشگری دو کشور ناراضی است. در یک سال گذشته حدود یک و نیم میلیون شهروند آذربایجانی به ایران سفر کردند درحالی که از ایران 241 هزار نفر به این کشور رفته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۶    
شورای صنفی نمایش به مناسبت روز دانشجو تخفیف ویژه ای را برای تماشاگران سینما درنظر گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
کنگره ملی 92 هزار شهید بسیجی، چهارشنبه 13 آذرماه با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به تشکیل کمیته ای سه نفره شامل وزیر کشور، وزیر دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد که این کمیته موظف شد تا حساب کسانی که قصد آشوب نداشتند را از آن هایی که خوف و ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
وزیر بهداشت و درمان از اقدامات انجام شده جهت تامین مجدد واکسن آنفلوآنزا خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته ظرف هفته آینده واکسن آنفلوآنزا مجددا وارد بازار خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
بیشترین میزان شکایت در قصور پزشکی نوبت اول با 579 مورد مربوط به رشته دندانپزشکی بوده که 370 مورد آن به محکومیت و 209 مورد به تبرئه انجامیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در اتفاقات اخیر تعدادی در هنگام فرار از کشور بازداشت شده اند گفت که ما بسیاری را دستگیر کرده ایم و از صدا و سیما نشان خواهیم داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
شهردار تهران در مورد تاثیر این بوی نامطبوع بر سلامت شهروندان گفت: عاملی که اضافه تر از موارد قبل باشد و برای سلامتی زیان آور باشد، به طور قطع دیده نشد، اما علت این که منشاء بود چه بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
مشاور وزیر کشور، آمار ثبت نام شدگان در انتخابات مجلس یازدهم تا ظهر چهارمین روز را به 3771 در کل کشور اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۶    
با داغ شدن بحث ثبت درخواست سبد حمایتی پیامک هایی حاوی لینک جهت دریافت اطلاعات بانکی و پرداخت وجهی برای ثبت نام ارسال می شود که تقلبی هستند؛ بر اساس اعلام وزارت تعاون ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
بحث رییس جمهوری سلب مسئولیت از خود نبوده است/ اصرار رهبری اصلاح ساختار اقتصادی کشور بود/ سه قطره خون نمادی از پیشرانی دانشجویان در تحولات سیاسی و اجتماعی شد
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
درحالی که پس از حوادث آبان ماه، حالا اینترنت ثابت و همراه کل کشور متصل شده و تقریبا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای ضمن پیش بینی بارش شدید باران یا برف طی فردا و پس فردا (14 و 15 آذرماه) در نقاط مختلف کشور نسبت به احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
استاندار تهران گفت: 9 محل از جمله استادیوم شیرودی برای اعتراضات قانونی احزاب و گروه ها در شهر تهران و شهرستان های استان تهران اختصاص یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۶    
وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: استعفا نداده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۶    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار معاون نخست وزیر آذربایجان گفت: برخی بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای روابط دوستانه دو کشور را نمی توانند تحمل کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور مخالف طرح بنزینی نبودند، اگر آقای مطهری این صحبت را کرده باشند که رئیس جمهور مخالف بودند و رهبر انقلاب دستور دادند من تایید نمی کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک معتقد است عدم تخصیص کد از سوی پلیس راهور به دوربین های نصب شده در شهر، باعث افزایش تخلفات و آلودگی هوای تهران شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از لزوم تحقیق و تفحص در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس سخن گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از افزوده شدن 18 هزار خانوار جدید به مددجویان این کمیته طی دوسال اخیر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶    
رئیس جمهور جزئیاتی از تماس تلفنی خود با رئیس جمهور آمریکا را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۶    
فرمانده کل ارتش گفت: جوانانی که با پوشیدن لباس نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی راه ایثار، دفاع از نظام، مردم، فداکاری و شهادت را انتخاب می کنند راه متفاوت و پسندیده ای را برگزیدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
دو متهم که به جرم سرقت دستگیر شده بودند در حاشیه سی و یکمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت اعترافات جالب ولی قابل تاملی داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
ازدواج دوباره زمانی چالش بزرگی خواهد بود که یکی از طرفین یا هر دو دارای فرزند باشند، در این صورت، عوامل مختلف فرهنگی، اقتصادی، سنت، عقاید و وجود فرزند چالش زا خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
تیتراژ برنامه که شروع شد گفتند به اتاق بغل بروم! مدیرشبکه باخجالت بسیار آمد که میرباقری معاون سیما مخالف است! نفهمیدم بخاطر موسوی بود یا حضورمن و یا هردو/ دلم برای عذرخواهی مکررشان سوخت
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۶    
ماهیت بیمه امنیت بخشی به جامعه است/ همه تلاش دولت یازدهم و دوازدهم بر این امر متمرکز بود که ریسک را به حداقل کاهش دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۶    
رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آلودگی هوای پایتخت در روزهای گذشته گفت: به طور میانگین روزانه نزدیک به 8 هزار تماس با اورژانس تهران برقرار شده است که این موضوع نشان دهنده تاثیرات منفی آلودگی هوا ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز (13آذر) از بارش برف و باران و کاهش 10 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دلار 4200 تومانی نتوانست قیمت ها را ثابت نگه دارد، گفت: حدود 120 هزار میلیارد تومان ما به التفاوت ارز را می توان به روش هایی مانند کوپن بین مردم توزیع کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۶    
سنندج – با پایان روز سوم ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 59 نفر داوطلب شرکت در انتخابات پیش روی مجلس از استان کردستان شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۶    
چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) درحالی در وزارت کشور آغاز شد که به گفته سخنگوی ستاد، 3080 نفر تا دیروز ثبت نام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۶:۳۶    
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گفت: بسیاری از کارگران ساختمانی که جزو اقشار محروم و شدیدا آسیب پذیر هستند کمک معیشتی دریافت نکرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۶:۳۶    
طرح پوشش بیمه اجباری سلامت کار خود را از 13 آبان ماه سال جاری آغاز کرد. این طرح در حالی مطرح شد که پیش بینی می شود حدود 6 تا 7 میلیون نفر در کشور فاقد هر نوع بیمه درمانی باشند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۶:۳۶    
افراد مبتلا به کم کاری تیروئید احساس می کنند که از توان کافی برای انجام کارهای روزمره برخوردار نیستند.