شنبه ۱۱ فروردینساعت ۰۱:۳۸Mar 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 3 اسفند 1393 - irinn.ir

شبکه خبر 30 دی 1393 شبکه خبر 30 بهمن 1393 شبکه خبر 1 اسفند 1393 شبکه خبر 2 اسفند 1393 شبکه خبر 3 اسفند 1393 شبکه خبر 4 اسفند 1393 شبکه خبر 5 اسفند 1393 شبکه خبر 6 اسفند 1393 شبکه خبر 7 اسفند 1393 شبکه خبر 10 اسفند 1393 شبکه خبر 11 اسفند 1393 شبکه خبر 12 اسفند 1393 شبکه خبر 13 اسفند 1393 شبکه خبر 14 اسفند 1393 شبکه خبر 15 اسفند 1393 شبکه خبر 16 اسفند 1393 شبکه خبر 17 اسفند 1393 شبکه خبر 18 اسفند 1393 شبکه خبر 19 اسفند 1393 شبکه خبر 20 اسفند 1393 شبکه خبر 21 اسفند 1393 شبکه خبر 22 اسفند 1393 شبکه خبر 23 اسفند 1393 شبکه خبر 24 اسفند 1393 شبکه خبر 25 اسفند 1393 شبکه خبر 26 اسفند 1393 شبکه خبر 27 اسفند 1393 شبکه خبر 28 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1393 
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
اندیشکده موسسه بین المللی بررسی های راهبردی لندن در گزارش خود درباره بحران داخلی سوریه ، اذعان کرد که جایگاه بشار اسد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۹    
اخبار و گزارش های ویژه از ایران و جهان در خبر 20 شبکه خبر ، یکشنبه 3 اسفنده ماه 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۳    
سیزدهمین دور مذاکرات جامع هسته ای ایران و 1+5 در سطح معاونان در دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در ژنو آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۳    
گزارش تصویری : درآستانه سال نو علاوه بر تمیزکردن فضای داخل خانه ، به تمیز کردن چهره ساختمان خانه هم توجه داشته باشیم .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
گزارش تصویری : درآستانه سال نو علاوه بر تمیزکردن فضای داخل خانه ، به تمیز کردن چهره ساختمان خانه هم توجه داشته باشیم .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۷    
کمیته عالی انقلاب یمن، کمیته عالی انقلاب در یمن نخست وزیر مستعفی را به اداره کشور تا زمان تشکیل شورای ریاست جمهوری مکلف کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۸    
ماموریت روحانی به وزیران؛ رییس جمهور یکشنبه درجلسه هیات وزیران، اعضای دولت را به استمرار تلاش ها برای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مامور کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۶    
لاریجانی در دیدار با سفیر سوریه در ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس همواره با حساسیت فراوان تحولات سوریه را پیگیری می کند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
داعش بار دیگر با تهدید ایتالیا، اعلام کرده است، در حال رسیدن به رم پایتخت این کشور هستیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۸    
گزارش تصویری : دو بمب در مقابل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در طرابلس منفجر شد، که به کسی در این انفجارها آسیبی واردنشد.گروه تروریستی داعش مسولیت این حمله را به عهده گرفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۹    
گزارش تصویری : هفتمین نمایشگاه انرژی های نو ،چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری ، شرکت تولیدی فعال در حوزه مدیریت شهری و همچنین چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با در محل دائمی نمایشگاه های ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
جان کری وزیر خارجه امریکا پس از ورود به ژنو به محل اقامت محمد جواد ظریف رفت تا رایزنی های نخست برای ادمه روند گفت و گو های هسته ای را انجام دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۴    
گزارش تصویری : هزاران نفر با تظاهرات درخیابان های مسکو، تظاهرات ضد دولتی سال گذشته درمیدان استقلال کیف که منجر به سرنگونی رئیس جمهور طرفدار روسیه شد، را محکوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۹    
السیسی: رئیس جمهور مصر در گفت وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به لزوم تشکیل نیروی عربی مشترک برای مقابله با تهدیدات، گفت: ارتش مصر 13 نقطه را در لیبی هدف قرار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۹    
مشروح اخبار ایران و جهان در خبر 19 شبکه خبر یکشنبه 3 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۸    
وزیر دفاع عراق از آمریکا به علت اعلام جدول زمانی شروع عملیات ارتش عراق برای آزاد کردن شهر موصل از اشغال گروه تروریستی داعش انتقاد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۰    
سازمان امنیت داخلی یمن سندی را افشا کرد که به موجب آن امریکایی ها برای انتقال جنگ مبارزه با داعش به بخش هایی از عربستان و مصر و همچنین "عراقی کردن" یمن با هدف صرف شدن اموال عربستان در مبارزه با این ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۶    
دولت یونان پیش تر گفته بود، موافق اجرای اصلاحات اقتصادی و اعمال فشارهای اقتصادی به مردم این کشور ، در ازای پرداخت 240 میلیارد یورو وام اتحادیه اروپا به آتن نیست.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
علی اکبر ولایتی گفت: اگر آمریکایی ها نخواستند مذاکره کنند خودشان می دانند ولی آنها دنبال مذاکره بودند و ما بر اساس مقررات بین المللی به این درخواست پاسخ دادیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم ویژه ای از کارآگاهان برای پیگیری پرونده قتل دختر جوان در یاسوج تشکیل شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
افخم : سخنگوی وزارت خارجه ایران آموزش و تسلیح گروه های مسلح که معارضه معتدل سوریه نامیده می شوند را نقض صریح قوانین بین المللی و تکرار اشتباهات راهبردی گذشته توصیف کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا لحظاتی پیش و برای سومین بار طی امروز در ژنو به رایزنی پرداختند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۰    
اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس برگزارش شد و طی آن برترین های این حوزه معرفی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۷    
پژوهشگران زیپی را ابداع کرده اند که به افراد معلول یا کودکان امکان می دهد لباس هایشان را به راحتی بپوشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۴    
پدر و پسری استرالیایی موفق شدند کندویی خودکار اختراع کنند که در آن برای برداشتن عسل نیاز به کار خاصی نیست و از آن مهمتر هیچ آسیبی به زنبورهای عسل وارد نمی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۱    
ارتش ترکیه در دو عملیات جداگانه و با بیش از 50 تانک و زره پوش، دیشب وارد بخشی از خاک سوریه شد و جسد سلیمان شاه عثمانی را به مکان دیگری انتقال داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۸    
دو جوان آلمانی نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را میان جوانان شهر فرانکفورت توزیع کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۹    
نگاهی به داد و ستدهای بازار بورس بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص متعلق به فولاد مبارکه اصفهان بوده است. سهام این شرکت در پایان روز با 2.5 درصد کاهش به کار خود خاتمه داده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود استان اذربایجان شرقی از نجات یک زن باردار و نوزادش که گرفتار برف و کولاک شده بودند، خبر داد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی برخی مدارس استان در روز یکشنبه دومین روز به علت بارش برف خبر داد. بارش برف در اردبیل موج شادی در میان مردم به ویژه روستاییان ایجاد کرده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
صندوق کودکان ملل متحد یونیسف در گزارش جدید خود، بدرفتاری با کودکان اسیر فلسطینی را سیاست هدفمند و گسترده رژیم صهیونیستی دانست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
تندر90 ای 1 ،35 میلیون و 700 هزارتومان، تیبا، 24 میلیون تومان، پژو پارس جدید ،37 میلیون تومان، یکشنبه 3 اسفند ماه دربازارتهران خرید و فروش شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۴    
در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1394تصویب شد: با موافقت نمایندگان مجلس، مبلغ 5 هزار میلیارد ریال از محل منابع تسهیلاتی نظام بانکی به منظور پرداخت تسهیلات برای اشتغال مددجویان سازمان زندان ها و ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
تروریست های تکفیری داعش، انفجار تروریستی در مقابل منزل سفیر ایران در لیبی را بر عهده گرفتند، اما پس از اطلاع از شکست مفتضحانه خود در این عملیات، ادعا کردند که ایران، خودش به خودش حمله کرده است!
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۸    
عزت طلبی، استقلال خواهی و سازش ناپذیری ذیل دین داری، مولفه های ریشه دار هویت ملی ایرانیان است که مذاکرات و دیپلماسی ایرانی را تعریف می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ابوذر ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، می گوید: 12 هزار میلیارد معافیت مالیاتی و 11 هزار میلیارد فرار مالیاتی فشار سنگینی را به نظام پولی کشور وارد می کند که ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
بروز اختلاف های داخلی میان تروریست های داعش، درگیری و کشتار را در رده های بالایی این گروهک تروریستی افزایش داده است. داعش بیش از 20 درصد از توان تشکیلاتی اش را از دست داده و روز به روز ضعیف تر می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
ادوارد اسنودن یک سند فوق محرمانه منتشر کرده که از جاسوسی مشترک رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس از مقامات ارشد ایران حکایت دارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۸    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و دیگر مناطق جهان در مجله خبری ساعت 14:30 روز یکشنبه، 3 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
یک پژوهشگر فضای مجازی می گوید: کاربران ایرانی اینترنت به طور میانگین در 11 سالگی وارد سایت های غیر اخلاقی می شوند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
پیشرفت روزانه و سریع فناوری با همه خوبی هایش، آسیب هایی نیز به زندگی ما زده است. محققان توصیه می کنندبرای رفع تنش های ناشی ازاین تغییرات،به ورزش و روش های خاص تنش زدایی روبیاوریم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، جزئیات آزمون ورودی دکتری (ph.D) نیمه متمرکز سال 94 را تشریح کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
گروه تروریستی داعش که اتباعی از کشورهای مختلف را در خود جای داده است، اکنون دامنه جنایت هایش فقط به عراق و سوریه محدود نمی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
جواد رمضان نژاد در جمع خبرنگاران گفت: شبکه افق از جمعه با پنج ساعت برنامه در طول شبانه روز به طور رسمی پخش خود را آغاز می کند و قرار است تا سال آینده، پخش این شبکه روزانه به هشت ساعت برسد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۳    
در دو ماه اخیر واردات تایرهای خارجی به ویژه تایرهای چینی و هندی با ارز مبادله ای زمینه ساز انباشت تولید در کارخانه های تایرسازی داخلی شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس از پیگیری تعدادی از نمایندگان برای طرح تحریم صادرات گاز ایران به اروپا خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
نوبت عکس نگاهی به برخی عکس های خبری روز از گوشه و کنار ایران و جهان در روز یکشنبه، 3 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف برچسب طرح ترافیک و استفاده از کارت های حمل و نقل عمومی به جای آن خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه دریچه های سد زاینده رود امروز باز شد گفت : این بازگشایی بر اساس تصمیم دیشب کمیته پنج نفره صورت گرفته و آب این رودخانه تا 20 اسفند امسال جاری می باشد .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
مرحله پنجم تور دوچرخه سواری جاده عمان که قرار بود به مسافت 151.5 کیلومتر از ساحل السوادی تا وزارت مسکن عمان برگزار شودبه علت گرمای ناگهانی هوا لغو شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
فوتبال در اروپا؛ رقابت های فوتبال باشگاهی دیروز در اسپانیا ، انگلیس ، آلمان و ایتالیا برگزار شد و امشب نیز در این لیگ ها تیم ها برابر هم به میدان می روند .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
برخی گزارش ها از وقوع انفجار مقابل ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر طرابلس، پایتخت لیبی، حکایت دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
معاون عملیات پایگاه هشتم نهاجا گفت: قابلیت شلیک موشک های هوا به زمین و پرتاب بمب را روی هواپیمای F14 ایجاد کرده ایم.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
یگان های ارتش سوریه با وارد کردن خسارت های سنگین به افراد مسلح در حومه شمالی حلب، مانع از پیشروی آنها شدند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان در بخش خبر مشروح 13 در روز یکشنبه، سوم اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
اردن پیش نویش قطعنامه پیشنهادی خود به شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از مصر را پس گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
یک مبلغ سعودی فیلمی را از شکستن سنگ قبر مردگان در گورستانی در عربستان منتشر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، این مبلغ سعودی با ادعای اینکه سنگ قبر "بدعت" و "شرک" است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
عکاسی زیر آب، جذابیت و البته مخاطرات خاص خود را دارد. ولی در عین حال دریچه ای جدید را رو به دنیاهای پنهان شده در اعماق دریاها و البته ساکنان متفاوت، زیبا و بعضاً ترسناک آن، پیش چشم انسان می گشاید.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
تانک های ترکیه وارد سوریه شدند نخست وزیر ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که نیروهای ویژه این کشور بامداد امروز (یکشنبه) بقایای پیکر "سلیمان شاه"، را از سوریه خارج و به ترکیه منتقل کردند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیام های جداگانه ای، درگذشت سیدصادق طباطبایی و دختر مرحوم آیت الله خاتمی را به خانواده های آنها تسلیت گفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
صنعت خودروسازی در جهان از ابتدا تا کنون چرخه ای پرفراز و نشیب و جالب را پشت سر گذاشته است. خودروسازان بزرگی در گوشه و کنار کره خاکی وجود داشته اند که با طراحی و تولید مدل های خاص ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
مهمترین خبرهای ورزشی ایران و سایر نقاط جهان در مجله خبری ساعت 9:30 شبکه خبر در تاریخ 3 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۴    
دیگر رسانه ها؛ نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در 3 اسفند 1393.سوزاندن سازهای موسیقی توسط داعش/ جنگنده ناکام آمریکایی/میمونی که یک شبه پولدار شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۸    
بازی بزکشی یکی از سرگرمی های مردم افغانستان است. در این بازی شرکت کنندگان برای رساندن پیکر یک بز بی سر به خط پایان مسابقه با یکدیگر رقابت می کنند. این بازی گاهی ممکن است روزها طول بکشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۸    
شب گذشته پس از رایزنی های طولانی، تبادل اسرای دو طرف درگیر در شرق اوکراین انجام شد. عده ای از این افراد در درگیری ها زخمی شده بودند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
دو فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی ، نخستین مرحله این عملیات را برای آماده سازی ایستگاه برای جایگاه جدید الحاق فضاپیماها انجام دادند.آماده سازی تجهیزات ارتباطاتی وبرق ازجمله این تعمیرات است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
تولید موادمخدر با نظارت ناتو؛ دادستان کل کشور با اشاره به اینکه تولید موادمخدر با نظارت نظام سلطه و ناتو انجام می شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
از آینه تلسکوپ رصدخانه ملی ایران، با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
کارشناس لبنانی در گفتگو با المنار اعلام کرد: ناراحتی رژیم صهیونیستی از این است که ایران با داشتن قدرت صلح آمیز هسته ای و بدون بمب هسته ای نیز می تواند برابر سلاح هسته ای اسرائیل قدرت بازدارندگی داشته ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
در ساعت بیست و سی دقیقه اسفند سال 1362بزرگ ترین عملیات تاریخ 8 ساله دفاع مقدس آغاز می شود، عملیات خیبر با رمز یا رسول الله یا رسول الله آغاز شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 3 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۱    
بیماری کبدچرب امروزه با تغییر در نحوه غذاخوردن و گرایش مردم به مصرف فست فود بیشتر به گوش می رسد. این بیماری که اختلال در کارکرد کبد است را می توان به روش سنتی کنترل و درمان کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 2 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
اعتراض ها به نژادپرستی در مراسم اهدای جایزه اسکار امسال افزایش یافته است. فعالان حقوق سیاه پوستان در آمریکا از تصمیم خود برای برگزاری اعتراض بیرون محل اهدای جوایز اسکار خبر داده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
گروه تروریستی داعش با آتش زدن کتابخانه مرکزی شهر موصل بیش از هشت هزار جلد کتاب و نسخه خطی کمیاب را سوزاند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
مسجد سانجاکلار در محله بوبوک چکمه جه استانبول قرار داد و به عنوان مسجدی فوق مدرن، از نظر نوع طرح و سادگی بی همتا است و این مسجد در مسابقات معماری جهان توانسته است مقام اول را به خود اختصاص دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
جنبش انصارالله یمن فرار رئیس جمهور مستعفی این کشور را در چارچوب توطئه بین المللی دانست. همزمان " عبد ربه منصور هادی " پس از فرار به عدن با صدور بیانیه ای بر پایبندی خود به طرح شورای همکاری خلیج فارس ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مدیر باشگاه پارمای ایتالیا که قرار است بازی امروز تیمش مقابل اودینزه به علت مشکلات مالی برگزار نشودپس از دو بار حمله قلبی به علت مشکلات عصبی در بیمارستان روانی بستری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
بزرگ ترین پالایشگاه نفت آمریکا روز شنبه به اعتصاب سراسری پالایشگاه های نفت در این کشور پیوست. پالایشگاه ها در آمریکا خواستار افزایش دستمزد و ایمنی بیشتر در کار هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
فوتبال با وجود جذابیت و هیجانی که دارد، گاهی اوقات حاشیه های آن چهره فوتبال را بسیار زشت می سازد.شهر رم پنجشنبه گذشته (30 بهمن) بعد از پایان دیدار تیم های رم و فاینورد شاهد درگیری خونین بین اوباش ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
داعش در جنایتی ابتکاری، بار دیگر کاروانی از گروگان های خود راه انداخت تا این بار در خیابان های شهر کرکوک، نیروهای مردمی را که در قفس جا داده بود، به نمایش عموم بگذارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۷    
بنابر گزارش سازمان هواشناسی بارشها امروز در نیمه جنوبی ، شرق و استان های شمالی کشور ادامه دارد. بارش ها در بام ایران هم پس از چند ماه انتظار بارش برف به حدی بود که ارتفاع برف در منطقه موگویی کوهرنگ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۷    
نوری مالکی: نوری مالکی در پاسخ به اتهام های اخیر باراک اوباما مبنی بر نقش داشتن مالکی در دامن زدن به اختلاف های فرقه ای در عراق گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۲    
"قلبم شکست" عبارتی آشنا برای همه ماست که احتمالاً آن را هم چندین و چند بار گفته ایم و هم شنیده ایم. اما سوال اینجاست که آیا قلب انسان به واقع می شکند؟
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۸    
در آخرین مبادلات بازارهای جهانی قیمت طلا بار دیگر تحت تاثیر ادامه نگرانی ها نسبت به بحران بدهی های یونان با کاهش روبرو شده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۶:۲۱    
نگاهی به عناوین اصلی اخبار روزنامه های ورزشی (ابرار ورزشی, استقلال, ایران ورزشی, پیروزی, و ...) صبح کشور در 3 اسفندماه 1393 افشین را دلال ها آوردند
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۵:۵۷    
وزیر امور خارجه آمریکا در پایتخت انگلیس در کنفرانس خبری مشترک با فیلیپ هاموند همتای انگلیسی خود گفت: شکاف های مهمی همچنان وجود دارد و باید گام هایی برداشته شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۵:۰۷    
نگاهی به روزنامه های (سیاسی, اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی, و ...) صبح یکشنبه 3 اسفند ماه 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۴:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان مجلس طرح خرید خدمت سربازان غائب را احتمالا در این هفته در صحن علنی خانه ملت بررسی کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۳:۵۵    
جیسون رضائیان به زودی محاکمه می شود پرونده جیسون رضائیان، خبرنگار روزنامه آمریکایی واشنگتن پست که پیش تر دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست در این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داده ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۳:۳۸    
در صورتی که مصوبه شورای عالی کار برای افزایش پایه سنوات روزانه کارگران در سال 94 اجرا شود، گروه یک شغلی امسال برای 12 ماه کارکرد 360 هزار تومان و گروه 20 شغلی نیز برای همین مدت کارکرد 750 هزار تومان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۳:۳۰    
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 23 هزار لیتر فرآورده های نفتی در طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۳:۲۴    
مقامات آمریکا و انگلیس درباره اعمال تحریم های تازه علیه روسیه به علت آنچه اختلاف بر سر اوکراین خواندند، گفتگو کردند. اکنون روسیه به غصب زمین های اوکراین ادامه می دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۳:۰۸    
بارش سنگین برف و وزش کولاک در محور ارتباطی هشترود به میانه در استان آذربایجان شرقی، سبب شدبیش از هزار دستگاه خودرو به طول پنج کیلومتر در راهبندان بمانند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۲:۴۸    
نگاهی به وضع حاکم بر لیبی لیبی با وجودی که چهارمین سال سرنگونی رژیم معمر قذافی را پشت سر می گذارد، به سبب ادامه دخالت های غرب و متحدانش و حمایت آنها از گروه های تروریستی مسلح ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۴    
تردید کارشناسی در فیلم سر بریدن 21 مصری کارشناسان می گویند تصویری که داعش هفته پیش از سربریدن 21 مسیحی قبطی در لیبی منتشر کرد، در بخش هایی، دستکاری شده است و واقعی نیست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۳    
رئیس جمهور مستعفی یمن در بیانیه ای، بر پایبندی به روند سیاسی یمن طبق طرح شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۲۱    
رئیسی افزود: لازم است تمامی دستگاه های کشور در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر ابعاد انتظامی و امنیتی قضیه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۱:۱۸    
به گزارش منابع مذکور در پی اصابت چند گلوله خمپاره به منطقه البوباز در مرکز سامرا و منطقه المکیشیفه در شمال این شهر، 15 تن زخمی شدند که 12 تن از آنها از نیروهای داوطلبان مردمی هستند.