چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 16 اسفند 1393 - irinn.ir

شبکه خبر 30 دی 1393 شبکه خبر 30 بهمن 1393 شبکه خبر 1 اسفند 1393 شبکه خبر 2 اسفند 1393 شبکه خبر 3 اسفند 1393 شبکه خبر 4 اسفند 1393 شبکه خبر 5 اسفند 1393 شبکه خبر 6 اسفند 1393 شبکه خبر 7 اسفند 1393 شبکه خبر 10 اسفند 1393 شبکه خبر 11 اسفند 1393 شبکه خبر 12 اسفند 1393 شبکه خبر 13 اسفند 1393 شبکه خبر 14 اسفند 1393 شبکه خبر 15 اسفند 1393 شبکه خبر 16 اسفند 1393 شبکه خبر 17 اسفند 1393 شبکه خبر 18 اسفند 1393 شبکه خبر 19 اسفند 1393 شبکه خبر 20 اسفند 1393 شبکه خبر 21 اسفند 1393 شبکه خبر 22 اسفند 1393 شبکه خبر 23 اسفند 1393 شبکه خبر 24 اسفند 1393 شبکه خبر 25 اسفند 1393 شبکه خبر 26 اسفند 1393 شبکه خبر 27 اسفند 1393 شبکه خبر 28 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1393 
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۴    
روزنامه مشهور انگلیسی فاش کرد خاندان سلطنتی انگلیس در دیدن نوه خود تا حدودی با محدویت رو به رو هستند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۲    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان در بخش خبری مشروح 19 روز شنبه، 16اسفند 1393 از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
حدود 30 هزار نفر از تظاهرات کنندگان امروز عصر با تجمع در میدان رابین شهر تل آویو در راهپیمایی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۶    
همزمان با موفقیت های مستمر نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در عملیات بزرگ پاک سازی استان صلاح الدین از اشغال تروریست های تکفیری، داعشی ها یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده را در شهر الطوز منفجر کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهتمام و جدیت روحانی برای چابک سازی دولت گفت: رئیس جمهور نسبت به چابک سازی و نظم بخشی به تشکیلات قوه مجریه در چارچوب سیاست های کلی نظام اداری در جهت توسعه و پیشرفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۷    
منابع امنیتی مصر از وقوع انفجاری مهیب در نزدیکی محله سفارتخانه های خارجی در شرق قاهره خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
اوایل اسفندماه تعدادی از بیماران یکی از کلینیک های چشم پزشکی خصوصی تهران پس از تزریق داروی آواستین دچار درد شدند و هم اکنون نیز چشمان آنان هیچ روشنایی ندارد و نمی توانند جایی را مشاهده کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
نذری سمنو یکی ازمحبوبترین نذریها در بین بانوان است که در آن بانوان عشق و ارادت خود را به حضرت زهرا (س) ابراز میکنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۱    
حادثه در برنامه تخت گاز شبکه تلویزیونی بی بی سی رخ داد و جریان ضبط برنامه متوقف شد. عکس هایی از این برنامه و حادثه مزبور را ببینید.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۶    
رسانه های سعودی و قطری، از ابتدای شروع عملیات آزادسازی تکریت و پیش از آن در هر عملیات ارتش و نیروهای مردمی، خط تخریبی ثابتی را دنبال می کنند، شیعه هراسی و ایجاد اختلاف شیعه و سنی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
مصر روز شنبه برای نخستین بار یک عضو جنبش اخوان المسلمین را به اتهام قتل در جریان اعتراض های میانه سال 2013 به برکناری محمد مرسی رییس جمهوری برکنار شده این کشور منجر شد، اعدام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
در ماه گذشته، یک محقق مصری موفق شد نقص امنیتی مهمی را در فیس بوک شناسایی کند که به گفته بسیاری از کارشناسان امنیتی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
جنتی در اختتامیه شعر فجر مطرح کرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه شعر فجر گفت: دانشگاه ها و رسانه ها کمتر به نقد و بررسی علمی شعر انقلاب پرداخته اند اما جشنواره شعر فجر فرصتی برای ارزیابی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
تاسیس کارخانه تولید آجر نسوز آلومینی در دهستان چنارسوخته از توابع مشهد، با مشارکت مالی بنیاد برکت تحقق یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۴    
مصرف منظم و مداوم نوشابه پیری پوست را تسریع می کند. مقدار بالای اسید موجود در این نوشیدنی در درازمدت pH خون را بشدت کاهش می دهد و باعث تشکیل آکنه و چین و چروک می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
منابع خبری کرد در شمال عراق از کشته شدن والی منصوب داعش در شهر موصل خبر داده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
افزایش استفاده از گوشی های هوشمند طی سالهای اخیر موجب شده است در موارد متعدد کاربران با مشکل هنگ کردن گوشی مواجه شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
براساس گزارش رسانه های رژیم اسراییل، گروه تروریستی داعش در قاچاق و فروش اعضای بدن قربانیان خود از همکاری یک تیم پزشکی متخصص صهیونیست استفاده می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
هزاران شهروند ترکیه ای در بزرگداشت قربانی نوجوان پارک گزی تظاهرات برگزار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۶    
روحانی در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن: رئیس جمهور گفت: امنیت و ثبات کشورهای خاورمیانه زمانی به حد قابل قبول خواهد رسید که فشارهای بین المللی و منطقه ای، به صورتی هماهنگ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۴    
مقتدی صدر، روحانی شیعه عراقی خواهان جمع آوری میلیون ها امضا برای محکومیت حضور سفیر آمریکا در مرقد مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف و اعلام 3 روز عزای عمومی در این استان شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
رسانه ها از شنیده شدن صدای بلند از محوطه کاخ سفید خبر داده که در پی آن صدای آژیرهای خیر در اطراف کاخ سفید به صدا در آمده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
ظریف در دیدار وزیر خارجه اردن؛ وزیر امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند توجه کشورهای منطقه را از مسایل اصلی به مسایل فرعی تغییر دهد که توجه به این ترفند اسراییلی ها به نفع همگان در منطقه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
گروه تروریستی داعش 8 مرد را در سردر شهر کرکوک، عراق از پا آویزان کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
وزیران امور خارجه فرانسه و آمریکا در نشست پاریس: وزیران امور خارجه آمریکا و فرانسه ادعاهای همیشگی را درباره اهداف هسته ای ایران تکرار کردند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
به موجب پژوهشی در آمریکا گروه تروریستی داعش تا پایان سال 2014 ، دست کم 46 هزار حساب در شبکه اجتماعی توئیتر داشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۴    
گزارش تصویری: عناصر گروه تروریستی داعش شهر باستانی نمرود در شمال عراق را با خاک یکسان کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
باید زیرساخت های ایجاد این نهاد داوری تعریف و گنجانده شود و داورهای متخصصی پرورش داده شوند که بتوانند در هر حوزه تخصصی با اشراف کامل بر حوزه صنفی خود، قضاوت و داوری کنند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۴    
بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که در آنها بر درختکاری و توسعه و پاس داشتن فضای سبز سفارش و تاکید شده، در نماهنگی با عنوان "هر ایرانی، یک درخت" منتشر شده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
معاون وزیر خبر داد: معاون وزیر راه و شهرسازی امروز (شنبه) در سفر به استان مازندران از قطعه 4 آزادراه تهران - شمال حد فاصل مرزن آباد - چالوس بازدید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مهم ترین خبرهای ورزشی ایران و دیگر مناطق جهان در مجله خبری ساعت 14:30 روز شانزدهم اسفند 1393از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
گزارش تصویری: وزیر امور خارجه اردن در سفر یک روزه به تهران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. وی قرار است با آقای روحانی، رئیس جمهور نیز دیدار کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
تعمیرات سالیانه واحدهای 1 و 2 نیروگاه کارون3 طبق برنامه زمان بندی به پایان رسید و به شبکه سراسری پیوست.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح زوج و فرد از امروز در هسته مرکزی شهر کرج، از ساعت 16 تا 21 اجرا می شود و این طرح تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: درپی شکایت های مردمی، فردی که با ادعای داشتن نفوذ در دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
یک مقام سازمان محیط زیست از مردم خواست برای سفره هفت سین، مار و لاکپشت نخرند و ماهی های قرمز را در رودخانه ها رها نکنند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
ارتش سوریه کنترل روستای بوحارات در شمال شرقی استان السویداء این کشور را در دست گرفت به طوری که در این حملات گروه های مسلح تروریستی خسارت سنگینی متحمل شدند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۴    
در ادامه تنش ها میان روسیه و غرب و آمریکا بر سر بحران اوکراین و در پی اجرای تحریم های غربی علیه روسیه، دو بانک روس حدود 650 میلیون دلار زیان کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
گزارش تصویری: وقوع آتش سوزی گسترده در جنگلهای کوهستانی اطراف کیپ تاون در آفریقای جنوبی، موجب نابودی درختان و تعدادی از خانه های منطقه شده است. تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
گزارش تصویری : یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت دلتا ایرلاینز، در هنگام فرود در فرودگاه لاگواردیای شهر نیویورک، در باند خارج شد. هیچ کدام از سرنشینان در این حادثه، آسیب جدی ای ندیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
صالحی: رئیس سازمان انرژی اتمی از رفع بن بست های فنی در مذاکرات هسته ای اخیر با 1+5 خبر داد. مذاکرات در ژنو و مونترو سوئیس در مجموع متوازن بود. از منافع ملی و اصل صنعت هسته ای نیز دفاع کردیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
نوبت عکس نگاهی به عکس های خبری روز از گوشه و کنار ایران و جهان در شنبه، 16 اسفند ماه 1393، از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
در برنامه این هفته به زمین نداشتن تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته اول ، روز درختکاری با زمین پر از بنر تبلیغاتی ، اتفاق نادر در لیگ بسکتبال و مشکلات فدراسیون ووشو پرداخته شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
مسیرهای دریایی ، انتخاب بسیاری از هموطنان برای سفرهای نوروزی است. پیش فروش بلیت های دریایی نوروز با ظرفیت جابجایی 5 میلیون مسافر از فردا آغاز می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۲    
8 تن از روسای دانشگاه های کشور با ابلاغ مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۳    
با حضور برخی مقامات کشور دبیر همایش ضرورت تشکیل نهاد داوری در اصناف گفت: این همایش در سطحی گسترده و با حضور مقامات کشوری و اصناف در مرکز همایش صدا و سیما برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
ماهی های زینتی همیشه و در روزهای عادی علاقه مندان و مشتریان خاص خود را دارد، با این حال این نوع آبزی در روزهای آخر سال و به ویژه به عنوان ماهی سفره هفت سین بیشتر مورد توجه مردم و اقبال بازار قرار می ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
نگاهی به مهم ترین خبرهای ایران و دیگر مناطق جهان در بخش خبر مشروح 13 در روز شنبه 16 اسفند 1393، از شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۴    
در پایان دهمین دوره لیگ دسته یک جوانان - بزرگسالان بانوان، تیم صنایع استیل البرز قهرمانی خود را در این رقابت ها جشن گرفت و تیم های کوروش و تنکابن به ترتیب دوم و سوم شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
منابع امنیتی عراق از بازداشت چهار مستشار نظامی خارجی با گذرنامه های آمریکایی، اسرائیلی و یکی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، در یکی از مراکز طراحی عملیات داعش در استان نینوا خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۶    
ظریف: وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که احتمال توافق بیش از 50 درصد است، تصریح کرد: نرسیدن به توافق به معنی پایان دنیا نیست اما هر دو طرف ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
5 بازیکن تیم فوتبال کانو پیلارز نیجریه در حمله مسلحانه یک سارق به اتوبوس حامل بازیکنان زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
ششمین دوره مسابقات ملی دومینو امروز در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی و با حضور 56 تیم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد و تا 19 اسفندماه ادامه دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
صدها اردنی با برگزاری تظاهراتی در شهر امان ، توافق گازی کشورشان را با رژیم صهیونیستی محکوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۳    
مهلت دوباره برای نام نویسی در آزمون سراسری سال 94 از روز یکشنبه، 17 اسفند 93 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه 20 اسفند 93 پایان می پذیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۳    
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت در صورت بازنگشتن کرار جاسم تا روز یکشنبه، به فیفا در این زمینه شکایت می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۱    
توصیه معاون رئیس جمهور به وزیر صنعت؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در واکنش به انتقادهای وزیر صنعت از دولت، گفت: آقای نعمت زاده باید تلاش کند به جای مصاحبه های شائبه دار ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۶    
وزیر بهداشت با اشاره به این که همه آسیب دیدگان داروهای تقلبی چشم تحت حمایت وزارت بهداشت هستند، اعلام کرد: افراد سودجو شناسایی شده اند و نتیجه پیگیری ها به زودی اعلام می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که نمایندگان کشورمان در این مسابقات بدون باخت دیدارهای خود را به پایان رساندند .
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
داعش بار دیگر یک مجموعه از عکس های جنایت های تازه اش را علیه مردم عراق و سوریه منتشر کرد. این جنایت ها از یک سو با هدف ترساندن مردم مناطق اشغالی صورت می گیرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: در حالی که میزان استاندارد ذرات هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است، غبار محیطی بندرعباس در روز شنبه به یک هزار میکروگرم بر مترمکعب رسیده که خطرناک است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۷    
متخصصان، هورمون جدیدی را شناسایی کرده اند که با اضافه وزن مقابله می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۴    
مدیر رسانه ای تیم استقلال از انصراف قلعه نوییاز شکایت علیه فردوسی پور خبر داد. چندی پیش قلعه نویی از فردوسی پور به علت سواستفاده از شغل و جایگاهش علیه تیم ها و کسانی که همفکرش نیستند، شکایت کرده بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۴    
تمام بزرگسالان و نوجوانان حتی کودکان در برهه ای از زندگی خود دچار تنش و اضطراب می شوند اما با رعایت راهکارهایی مانند خواب خوب ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
یکماه پس از حادثه چپل هیل؛ افراد ناشناس یک مهاجر عراقی ساکن شهر دالاس را در آمریکا، هدف تیراندازی قرار دادند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۵    
اوباما که در نشستی در دانشگاه بندیکت کارولینای جنوبی که اریک هولدر ، دادستان کل آمریکا نیز در آن حضور داشت سخن می گفت، اقدامات تبعیض نژادی پلیس آمریکا را ظالمانه و اجحاف آمیز توصیف کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد آمریکا برای رسیدن به توافق با ایران عجله نمی کند و گواه این امر این است که طرح اقدام مشترک دو بار تمدید شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۴    
برخی خانه ها در یکی از روستاهای این منطقه از شرق انگلیس در دو سال گذشته تاکنون به قیمت بیش از پنج میلیارد تومان فروخته شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
مهمترین خبرهای ورزشی ایران و سایر نقاط جهان در مجله خبری ساعت 9:30 شبکه خبر در تاریخ 16 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل استاندارد تهران ضمن توصیه به استفاده از شوینده های استاندارد در خانه تکانی ها به خطرات ناشی از اختلاط سفید کننده ها با دیگر شوینده ها هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
مشروح اخبار روز ایران و جهان در خبر 9 شبکه خبر در تاریخ 16 اسفند 1393
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه 4 بر یک تیم سایپا راشکست داد
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت ترکیش ایرلاینز، با منحرف شدن از باند فرود فرودگاه کاتماندوی نپال، دچار سانحه شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
نوبخت خبر داد : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: هفته گذشته پیش نویس سیاست های کلی برنامه ششم توسعه از سوی رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
امیر اسماعیلی خبر داد: فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی پروژه موشکی برد بلند" تلاش 3" همزمان با 29 فروردین ماه خبرداد و گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
مسوول اداره مبارزه با بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: ماهی قرمز و لاک پشت ناقل بیماری های سالمونلا و سل پوستی به انسان هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۳    
درپی درگیری در یک آپارتمان واقع در شهر مدیسون آمریکا، پلیس یک جوان سیاه پوست 19 ساله را کشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۶    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که منندز سناتور دمکرات و یکی از حامیان سرسخت تحریم ها علیه ایران به جرم فساد و رشوه خواری محاکمه خواهد شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۵    
بازار تهران که کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی را بی ارتباط به بازار داخلی می داند، امروز به بهانه افزایش اندک قیمت های جهانی تلاش کرد قیمت های داخلی را بالاتر ببرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۷    
آمار استفاده از خودرو در ایران بیش از حد معمول است. عادت ما به استفاده از خودروی شخصی را تا حد زیادی می بایست ناشی از ضعف و کمبودها در بخش حمل و نقل عمومی دانست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۴۵    
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان از رفتار متناقض عربستان در روند مذاکره با جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۷    
اگر می خواهید در 15 روز تعطیلات نوروز وزن تان ثابت بماند و تغییر نکند، کافی است این نکات را فراموش نکنید. از حجم کربوهیدرات مانند ماکارونی کم کنید.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۱۵    
بدانیم که در پیشگاه خدا هستیم و او هیچ لحظه ای از ما غافل نیست. پس هر کاری خواستیم انجام بدهیم، لختی بیندیشیم که این کار ما را به خدا نزدیک می کند یا نه؟
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۰۰    
بانک جهانی گزارش داد: بانک جهانی درباره سرانه 1659 مترمکعبی منابع آبی تجدید پذیر در ایران اعلام کرد ایران در رده بندی فقر منابع آبی بین 177 کشور جهان در رتبه 69 قرار گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۵:۵۱    
برگزیدگان دوازدهمین جشن تصویر سال معرفی شدند. این جشنواره که ویژه هنرمندان زیر 25 سال است، هر سال با هدف شناسایی استعدادهای برتر در رشته های گوناگون هنری برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۵:۳۶    
پروفسور کردوانی: پدر علم کویرشناسی با بیان اینکه چمن کاری موجب گرم شدن کره زمین می شود گفت: چمن سرطان زاست، بنابراین باید چمن ها را از بین برد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۵:۱۶    
در بیانیه کاخ سفید آمده است دستیار ارشد رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه از سمت خود استعفا کرد. گوردون در بسیاری از مسائل پیش روی آمریکا از جمله فعالیت های هسته ای ایران نقشی حیاتی ایفا کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۳:۱۸    
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح شنبه 1393/12/16
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۱:۳۰    
تروریست های داعش در ادامه اقدامات وحشیانه و غیر انسانی خود در مناطق مختلف عراق و سوریه تصویرهایی منتشر کردند از تازه ترین جنایت هایش ...
شبکه خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه ادعا کرد، تعهدات ارائه شده ایران در گفتگوهای هسته ای با 6 کشور کافی نیست و اقدامات بیشتری در این باره باید انجام شود.