چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 28 خرداد 1395 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 31 فروردین 1395 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1395 شبکه خبر 31 تیر 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1395 شبکه خبر 31 شهریور 1395 شبکه خبر 30 مهر 1395 شبکه خبر 30 آبان 1395 شبکه خبر 30 آذر 1395 شبکه خبر 30 دی 1395 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 1 خرداد 1395 شبکه خبر 2 خرداد 1395 شبکه خبر 3 خرداد 1395 شبکه خبر 4 خرداد 1395 شبکه خبر 5 خرداد 1395 شبکه خبر 6 خرداد 1395 شبکه خبر 7 خرداد 1395 شبکه خبر 8 خرداد 1395 شبکه خبر 9 خرداد 1395 شبکه خبر 10 خرداد 1395 شبکه خبر 11 خرداد 1395 شبکه خبر 12 خرداد 1395 شبکه خبر 13 خرداد 1395 شبکه خبر 14 خرداد 1395 شبکه خبر 15 خرداد 1395 شبکه خبر 16 خرداد 1395 شبکه خبر 17 خرداد 1395 شبکه خبر 18 خرداد 1395 شبکه خبر 19 خرداد 1395 شبکه خبر 20 خرداد 1395 شبکه خبر 21 خرداد 1395 شبکه خبر 22 خرداد 1395 شبکه خبر 23 خرداد 1395 شبکه خبر 24 خرداد 1395 شبکه خبر 25 خرداد 1395 شبکه خبر 26 خرداد 1395 شبکه خبر 27 خرداد 1395 شبکه خبر 28 خرداد 1395 شبکه خبر 29 خرداد 1395 شبکه خبر 30 خرداد 1395 شبکه خبر 31 خرداد 1395 
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۰    
رئیس انجمن آموزش پزشکی کشور معتقد است که عملکرد مثبت دولت یازدهم گامهای مثبتی در آموزش پزشکی کشور داشته است اگرچه کافی نیست اما تلاشهای خوبی صورت گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۲۷    
دانشمندان خواص جدید چای سبز را کشف کرده اند که از آن جمله می توان به بهبود عملکرد مغز و تاثیر بر بیماری هایی نظیر سندروم داون، آلزایمر و زوال عقل اشاره کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۳    
یک نماینده پارلمان ترکیه از وجود پنج خانه تیمی در شهر استانبول خبر داد که داعشی ها، با اطلاع سازمان اطلاعات ترکیه در آن فعالیت می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۴    
پیگیری حواشی آتش سوزی شهران/ دو نرخی شدن بنزین منتظر تصمیم دولت/ تحریم ها ابزاری برای تقویت دیپلماسی با ایران/ خط پروازی تهران- باکو-تبریز/ بزرگترین کارخانه اتوبوس سازی جهان در چین ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۹    
پیکر مطهر یکی از شهدای درگیری با تروریست ها در منطقه مرزی اشنویه در زادگاهش شاهین دژ، تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۹    
کسب و کار خانگی یکی از موفق ترین روش های آزموده شده برای اشتغال است.ساماندهی این گونه مشاغل می تواند نقش مهمی در رشد اقتصاد خانوارها ایفا کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۴    
مسلمانان شهر سن پترزبورگ که خورشی درآن غروب نمی کند، روزی بیش از 21 ساعت روزه می گیرند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۴    
دشت قزوین با 440 هزار هکتار وسعت ، بهترین زیستگاه آهوی وحشی ایران است . در حال حاضر شمار آهوان دشت قزوین به 100 راس کاهش یافته است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۱    
در ادامه رقابت های جهانی بوکس در جمهوری اذربایجان ، دقایقی پیش احسان سپهوندی در وزن 56 کیلو گرم در مقابل حریف قدرلهستانی خود به پیروزی رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۹    
اختصاص 16 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رونق کسب و کار واحدهای تولیدی؛ تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر کاهش سود وام ها همزمان با کاهش نرخ سود سپرده ها/ درگیری پلیس فرانسه در سه جبهه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۸    
روزنامه الحیات نوشت: داعش از زمان سیطره بر استان نینوا و مرکز آن شهر موصل در ژوئن 2014 صدها کودک و نوجوان را از زندان ها، مدارس و دانشگاه ها به خدمت می گیرد و آنان را از قربانی به قاتل تبدیل می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۴    
آتش سوزی در شمال غرب تهران/ نماز جمعه تهران/ جشنواره رمضان در بوستان آب و آتش/ پیروزی ارتش عراق در فلوجه/ هشدار روسیه به آمریکا/ خروج برزیل از 34 سازمان بین المللی/ اعتصاب رفتگران در ایتالیا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۳    
روزنامه ایندیپندنت با انتشار نتایج یک نظر سنجی اعلام کرد نیمی از نمایندگان مجلس انگلیس تهدید شده و یک ششم آنها هم گفته اند به آنان حمله شده یا تلاش شد به آنان حمله شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۳    
شاهدان و مقامات محلی دولت نیجریه روز جمعه اعلام کردند تروریست های بوکوحرام 18 زن را در یک مراسم تشییع جنازه در شمال شرق این کشور با گلوله کشتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۶    
تیم ملی فوتبال ایتالیا روز جمعه با پیروزی مقابل سوئد به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 صعود کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۳    
جشنواره رمضان در پارک آب و آتش تهران همه روزه میزبان هموطنان روزه دار است . در این جشنواره دهها غرفه دار از سراسر ایران محصولات متنوعی از غذاهای ایرانی گرفته تا صنایع دستی را برای علاقه مندان به ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۷    
عضو شورایعالی فضای مجازی با بیان اینکه شورا از پویایی لازم برخوردار نیست، گفت: با اینکه مطابق آیین نامه اعضای این شورا می توانند طرح های خود را ارائه دهند اما تا کنون این موضوع به طور جدی دنبال نشده ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۳    
قلم دوربین، پنج شنبه 27 خرداد 95، جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۸    
قلم دوربین،جمعه 28 خرداد 95، جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۵    
مدیر برق منطقه قدس تهران گفت: تا ساعت 10:30 صبح امروز برق 30 هزار مشترک برق شهران وصل شد و برق حدود 100 مشترک دیگر هنوز قطع است که تا دقایقی دیگر با تلاش مأموران برق منطقه وصل می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۶    
سازمان هواشناسی نسبت به ورود گرد و خاک به کشور و کاهش دید در اغلب نقاط هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۸    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد در دو روز آینده با ورود سامانه بارشی به کشور، در مناطق شمال غرب باران ببارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۸    
فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حدود سه ماه از شهادت عبدالفتاح شریف جوان 21 ساله مجروح فلسطینی در کرانه باختری رود اردن ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۵    
مرکز اورژانس تهران اخبار مربوط به کشته شدن دو نفر در حادثه انفجار لوله گاز در شهران را تکذیب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۲    
هر دو کمپین حامیان و مخالفان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا پس از قتل جو کاکس کارزار خود را متوقف کردند، اما ناظران بر این باورند که قتل این نماینده حامی باقی ماندن در اتحادیه اروپا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۳    
شاکر جودت، فرمانده پلیس عراق به طور رسمی آزادی شهر فلوجه از پنگ داعش را اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ گفت: آیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دموکراتیک است؟ آیا نظام آمریکا دموکراتیک است؟
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۳    
گسترش شعله های آتشسوزی جنگل های سیسیل به خانه ها، مردم این جزیره را وادار به فرار از جزیره کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۳    
پلیس افغانستان اعلام کرد دست کم یک غیرنظامی روز جمعه بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر یک خودروی غیرنظامی در استان ارزگان کشته شد و نه تن دیگر نیز زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۰    
کمیسیون تحقیق درباره سقوط هواپیمای مصری روز جمعه از پیدا شدن دومین جعبه سیاه این هواپیما خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۰    
اتحادیه اروپا روز جمعه به صورت رسمی تحریم های اعمال شده بعد از الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه در سال 2014 را به مدت یک سال تمدید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۷    
یک غواص استرالیایی تصاویری حیرت انگیز از تجمع صدها هزار خرچنگِ عنکبوتی ثبت کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۴    
نخستین خط پرواز هواپیمایی در مسیرتهران - باکو - تبریز و بالعکس راه اندازی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید لایحه برنامه ششم توسعه را به همراه احکام مورد نیاز اجرای آن تقدیم مجلس کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۰    
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح اخباری جدید برای متقضایان پرداخت جریمه غیبت سربازی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۷    
عملیات حفر تونل مترو در منطقه غرب تهران منجر به انفجار یکی از خطوط انتقال گاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۱    
روسیه به آمریکا درباره تلاش برای براندازی دولت سوریه هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۵۰    
باوجود برخی از تلاش ها برای خارج کردن موضوع حقوق های نجومی از بیت المال از ذهن مردم، آشکار شدن نمونه های دیگری از این موارد باعث باز ماندن پرونده در رسانه های عمومی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۴    
با توجه به شدت حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران و خرابی فیبر زمینی، همراه اول برای برقراری ارتباط در حال تامین فیبر هوایی است و پیش بینی از وصل مجدد ارتباط تا پیش از افطار حکایت دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۸    
زنگنه با بیان اینکه فروش نفت تنها با یورو انجام می شود، گفت: ایران با هیچ کشوری معامله نفتی به غیر از دریافت یورو نخواهد داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۲    
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا بارها قول داده است که یا توافق هسته ای ایران را پاره خواهد کرد یا آن را طوری اجرا می کند که هرگز کسی پیش از این اجرای قراردادی را به این شکل ندیده ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۸    
مهار آتش سوزی در منطقه شهران تهران؛ اقدامات فنی برای وصل خطوط قطع شده گاز و آب و تلفن ادامه دارد/ مذاکرات وزیر صنعت با مقامات روسیه در سن پترزبورگ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۶    
صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد به دلیل برگزاری همه پرسی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا طی هفته آینده، شرایط قتل وحشتناک نماینده پارلمان انگلیس باید هر چه سریعتر روشن شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۳    
منابع آگاه اعلام کردند یک مرد جوان شامگاه پنجشنبه در مراسم یادبود قربانیان تیراندازی در اورلاندو آمریکا که در مونترال برگزار شده بود، به فیلیپ کوییار، نخست وزیر کبک حمله کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۲    
خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه عده ای، تکفیریها را با نام اسلام درست کردند و به جان مسلمانان انداختند، تصریح کرد: پول سعودی و سیاستهای امریکا علیه اسلام کار می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۶    
تیراندازی ها در آمریکا در روز پنج شنبه(دیروز) منجر به کشته و زخمی شدن 78 نفر در سراسر این کشور شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۷    
منابع پلیس روسیه از کشته شدن چهار نیروی ویژه روسیه و شش شبه نظامی در یک رشته درگیریها در منطقه داغستان در قفقاز شمالی خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی آتش نشانی گفت: به دنبال انفجار شدید ساعت 4:30 بامداد در محله شهران، شعله های عظیمی از آتش در محدوده انفجار به آسمان بلند شده بود که خوشبختانه اکنون کاملاً مهار شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۶    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی در تقاطع کوهسار - ادهمی در منطقه شهران به علت انفجار لوله گاز و ریزش این تقاطع خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از قطع گاز منطقه شهران، کوهسار و کن به دلیل شکستگی و آتش سوزی خط لوله 8 اینچ گاز در این منطقه خبر داد و گفت: احتمالا تا فردا بعد از ظهر، گاز این منطقه مجددا وصل خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۲    
تحقیقات بین المللی نشان داد نوشیدن مایعات بسیار داغ، خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۹    
با تشدید بحران مالی در برزیل این کشور اعلام کرد به منظور کاهش هزینه های دولتی، موضوع خروج این کشور از سی و چهار سازمان بین المللی رده میانی را مانند سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در دست بررسی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۶    
مسلمانان سن پترزبورگ روسیه، امسال طولانی ترین ماه رمضان را که با انقلاب تابستانی خورشید همراه شده، سپری می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۴    
در طوماری علیه اوباما بیش از پنجاه تن از دیپلمات های وزارت امور خارجه آمریکا با امضای یک یادداشت داخلی ضمن انتقاد شدیداز سیاست های دولت اوباما در سوریه حملات نظامی علیه این کشور را به منظور متوقف ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۰    
تصمیم ناگهانی امارات برای خروج از جنگ یمن، عربستان سعودی را شوکه کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۲    
جمهوری اسلامی ایران به بسته شدن دفاتر جمعیت الوفاق در بحرین واکنش نشان داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۲    
حمله با چاقو در یک درمانگاه، در غرب کانادا، دست کم یک کشته بر جا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۳    
تی آر تی اعلام کرد: عوامل گروه پ ک ک دیروز 5 دستگاه تریلر ایرانی را در حوالی بخش چالدران استان وان در شرق ترکیه به آتش کشیدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۸    
نبرد میان نیروهای عراقی و تروریست های داعش در فلوجه به مرکز شهر کشیده شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۸    
دو بوکسور اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی بوکس در باکو در نخستین روز از برگزاری این رقابت ها در مقابل حریفان خود مقتدرانه پیروز شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وزیران دفاع آمریکا و عربستان روز پنجشنبه در دیداری در واشنگتن درباره مسایل مهم مشترک منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۰۶    
همسر مخفی شاه فهد، در دادگاه از پس وکلای پسر شاه پیشین عربستان سعودی بر نیامد و نتوانست بر 20 میلیون پوند از پول ها و مستغلات همسر قبلی اش دست یابد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۸    
نماینده دائم روسیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو اعلام کرد فعالیت نظامی ناتو و شرکای آن در دریای سیاه هرگز بدون پاسخ باقی نمی ماند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۲    
وزیران دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول روز پنجشنبه درباره پیامدهای سیاسی و اقتصادی خروج احتمالی انگلیس از این اتحادیه هشدار دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۹    
روسیه، کارشکنی های ترکیه و عربستان را عامل توقف مذاکرات سوری - سوری اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۹    
تحقیقات نشان می دهد، روزانه پانزده دقیقه پیاده روی، خطر مرگ زودهنگام را کاهش می دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۸:۰۵    
ارتش و نیروهای مردمی عراق با پاک سازی چندین منطقه در حومه فلوجه و پیشروی در مناطق مختلف، وارد مرکز این شهر شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۷:۵۳    
درآستانه برگزاری همه پرسی باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا، یک نماینده زن مجلس عوام از حزب کارگر بر اثر تیراندازی کشته شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۶    
گردو غبار شدید، برخی استان های غربی و جنوب غرب کشور را فرا گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۰    
آتش سوزی مهیب خط لوله انتقال گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران مهار شد.