چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 20 آبان 1395 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 31 فروردین 1395 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1395 شبکه خبر 31 خرداد 1395 شبکه خبر 31 تیر 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1395 شبکه خبر 31 شهریور 1395 شبکه خبر 30 مهر 1395 شبکه خبر 30 آذر 1395 شبکه خبر 30 دی 1395 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 1 آبان 1395 شبکه خبر 2 آبان 1395 شبکه خبر 3 آبان 1395 شبکه خبر 4 آبان 1395 شبکه خبر 5 آبان 1395 شبکه خبر 6 آبان 1395 شبکه خبر 7 آبان 1395 شبکه خبر 8 آبان 1395 شبکه خبر 9 آبان 1395 شبکه خبر 10 آبان 1395 شبکه خبر 11 آبان 1395 شبکه خبر 12 آبان 1395 شبکه خبر 13 آبان 1395 شبکه خبر 14 آبان 1395 شبکه خبر 15 آبان 1395 شبکه خبر 16 آبان 1395 شبکه خبر 17 آبان 1395 شبکه خبر 18 آبان 1395 شبکه خبر 19 آبان 1395 شبکه خبر 20 آبان 1395 شبکه خبر 21 آبان 1395 شبکه خبر 22 آبان 1395 شبکه خبر 23 آبان 1395 شبکه خبر 24 آبان 1395 شبکه خبر 25 آبان 1395 شبکه خبر 26 آبان 1395 شبکه خبر 27 آبان 1395 شبکه خبر 28 آبان 1395 شبکه خبر 29 آبان 1395 شبکه خبر 30 آبان 1395 
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین در دیدار با وزیر دارایی هنگ کنگ خواستار ایجاد خط هوایی مستقیم با هنگ کنگ شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۴    
امروز حرم حضرت عباس در کربلا برای دومین سال متوالی شاهد به اهتزاز درآمدن طولانی ترین پرچم عزاداری جهان بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۲    
کارشناسان معتقدند در حوزه سینما خبر و خبرنگاری از بین نرفته است بلکه نگاه حرفه ای در این عرصه ضعیف شده است و کپی برداری جای تولید هدفمند و هوشمن را گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۴    
مشتاق کارشناس برنامه با انتقاد از نحوه اجرای اصل 44 در ورزش شنا گفت: بعد از اجرای اصل 44 و خصوصی سازی در ورزش، فدراسیون شنا و هیئتهای ورزشی دستشان از استخرها کوتاه شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۸    
وزارت دفاع روسیه درخواست سازمان ملل متحد برای تمدیدآتش بس در حلب به منظور ورود کمک های بشر دوستانه به محله های شرقی را رد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۰    
دادستان های ترکیه روز پنجشنبه درخواست صدور حبس ابد را برای نه نفر مظنون درخواست کردند که به سبب فعالیت هایشان در یک روزنامه طرفدار کردها که در شرایط فعلی تعطیل شده است بازداشت شده اند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۲    
پارلمان آفریقای جنوبی طرح استیضاح "جاکوب زوما" رئیس جمهوری این کشور را به اتهام فساد مالی رد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۶    
اشتاین مایر گفت: ترکیه که خواهان عضویت در اتحادیه اروپاست باید آزادی بیان و رسانه را رعایت کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۰    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل: سالانه یک میلیارد و 300 میلیون تن غذا در جهان هدر می رود که برای تامین غذای یک میلیارد نفر کافی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۲    
83 درصد مردم فرانسه چهره بدی از دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اذهان خود دارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
هشدار دبیر ستاد مرکزی اربعین به زائران: با ویزا به مرزها بیایند/ ناآرامی های انتخاباتی آمریکا ادامه دارد/ کارشناسان: پیروزی ترامپ ناشی از بیان صریح واقعیت های تلخ آمریکا است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
دفتر نخست وزیری انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا از ترزا می نخست وزیر انگلیس دعوت کرده است در اولین فرصت ممکن باهم ملاقات کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۹    
استانداری منطقه هرات افغانستان اعلام کرد بر اثر انفجار در یک منزل مسکونی در بخش شهر اسلام قلعه، چهار کودک کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۹    
خشونت ها و ناآرامی های پساانتخاباتی در آمریکا/ واکنش ها به پیروزی غیرمنتظره ترامپ / وزیران خارجه ایران و اسلواکی سند همکاری امضا کردند/ با زائران تا اربعین در کربلا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور منتخب آمریکا برای دیدار با اوباما وارد کاخ سفید شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۴    
در حال حاضر 1576 سرباز زیر هجده سال در ارتش آلمان به خدمت گرفته شده اند که از زمان برچیده شدن خدمت سربازی در این کشور به بالاترین میزان خود رسیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۷    
زلزله ترامپ، جهان در حیرت انتخاب آمریکا، آمریکا علیه آمریکا، آغاز دوران ترامپیسم و شوک ترامپ از جمله برخی تیترهای بزرگ روزنامه های صبح امروز بود که به موضوع انتخابات آمریکا و پیروزی جمهوری خواهان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به برخورد جدی با قاچاقچیان کالا تاکید کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۴    
قلم دوربین، پنج شنبه 20 آبان 95 جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، از کشف ذخایر جدید سنگ آهن، روی، لیتیوم و سه معدن طلا در کشور خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۶    
در مراسمی سیصد و سیزده خادم افتخاری برای خدمت به زائران حضرت ابا عبدا... حسین در ایام اربعین امروز به عتبات عالیات اعزام شدند .
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۵    
دادستان ارشد دیوان بین المللی کیفری(لاهه) از تحقیقات در لیبی و افغانستان درباره وقوع جنایات جنگی خبر داد و گفت: اتهامات جنایتکارانه گروه تروریستی داعش را سال آینده بررسی می کنیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۹    
دیدار رئیس جمهور از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و در خواست از اصحاب رسانه برای هدایت دولت/ ایجاد نشاط ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۳    
شورای روابط اسلام و آمریکا، بزرگترین سازمان مردم نهاد مسلمان در آمریکا از دونالد ترامپ، منتخب چهل و پنجمین دوره ریاست جمهوری آمریکا خواست تا برای حقوق تمام آمریکایی ها از جمله مسلمانان احترام قایل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۲    
برخلاف آمار پنتاگون، سازمان مردمی ارویز در لندن، تعداد غیر نظامیان کشته شده را در حملات هوایی ائتلاف به عراق و سوریه از اوت سال 2014 تا کنون، حدود 1800 نفر اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۶    
کاخ سفید تاکید کرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا امیدوار است دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور به دنبال گرفتن انتقام از هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش در انتخابات اخیر نباشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد هنوز زمان کافی برای صحبت کردن درباره مواضع سیاسی ترامپ فرا نرسیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۴    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ایران اعلام کرده است که اسرائیل را نابود خواهد کرد و آن را به دریا خواهد انداخت؛ ما باید با این رویکرد مقابله کنیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۱    
کارشناسان رویترز پیش بینی می کنند جف سشنز، مایکل فلین، نیوت گینگریچ و کورکر احتمالا در دولت ترامپ سمت های مهمی به دست می آورند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۴    
رییس رسانه ملی از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۹    
پس لرزه های پیروزی ترامپ در آمریکا/ واکنش ها به پیروزی غیرمنتظره ترامپ/ نظرسنجی ها و انتخابات آمریکا/ طرح ترافیکی و زائران اربعین/ مذاکرات ظریف در اسلواکی / سوریه آزادسازی مدرسه الحکمه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۸    
پزشکی قانونی در آمریکا اعلام کرد یکی از دو مامور پلیسی که در غرب ایالت پنسیلوانیا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، جان باخته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۷    
درحمله خمپاره ای تروریست ها به مناطق مختلف سوریه یک شهروند کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در اولین دور مذاکره بین وزرای خارجه ایران و اسلواکی در براتیسلاوا گفت: هیات اقتصادی همراه در سفر به اسلواکی بیانگر اراده بخش های دولتی و خصوصی جمهوری اسلامی ایران بر گسترش ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۵    
جانشین معاون هماهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عبور زائران از مرزهای سه گانه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مقایسه با پارسال 109 درصد افزایش یافت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۴    
ارتش صهیونیستی با استخدام مزدوران عرب و آموزش آنان در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین، یگانی نظامی موسوم به گدسر تشکیل داده است آنها موظف اند برای اعلام وفاداری ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۳    
روزنامه دیلی تلگراف نوشت: نشریه نیوزویک مجبور شد صد و بیست و پنج هزار نسخه ویژه خود را که بر روی آنها عکس رئیس جمهور کلینتون را چاپ کرده بود، جمع آوری کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل اتحادیه سازمان تاکسیرانی شهری کشور گفت : ازمجموع 320 هزار دستگاه تاکسی که در شهرهای کشور تردد می کنند 120هزار دستگاه فرسوده هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۰    
اوباما امشب میزبان ترامپ در کاخ سفید خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۴    
سازمان جهانی بهداشت از ابتلای احتمالی 2070 نفر در یمن به بیماری وبا خبر داد درحالی که بیمارستانهای این کشور با کمبود دارو و تجهیزات درمانی مواجهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
تیم ملی فوتبال کشورمان که برای بازی مقابل سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به مالزی سفر کرده است در دیداری تدارکاتی به مصاف پابواگینه نو رفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
بنیامین نتانیاهو از کلینتون به علت حمایت هایش از این رژیم تشکر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهور عراق گفت: عراق می خواهد ابراهیم السامرایی ملقب به ابوبکر بغدادی سرکرده داعش را بازداشت و محاکمه کند نه اینکه او را بکشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۲    
مراسم تشییع پیکرهای جان باختگان مسیر حرم حسینی در حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در محور اقلید یاسوج امروز ظهر با حضور مسئولان استان و انبوه مردم ولایتمدار یزد حسینیه ایران از میدان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۱    
تیم ملی فوتبال ایران در مقابل گینه نو در مالزی/ پایان رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور/ مرحله هفتم رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی در تهران ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۱    
چین یک ماهواره تحقیقاتی را با موفقیت به فضا پرتاب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۸    
مشاور ترامپ گفت: توافقنامه هسته ای با ایران به صورتی تغییر خواهد کرد که شرایط کشورهای منطقه که از دخالت های ایران آسیب دیده اند در نظر گرفته شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
تظاهرکنندگان خشمگین مغربی با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی، نصب پرچم این رژیم در محل برگزاری نشست تغییرات آب و هوایی را محکوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رسانه های دولتی چین به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در خصوص در پیش گرفتن هر گونه سیاست انزواگرایی و مداخله گرایی هشدار دادند و در عوض خواستند آمریکا همچنان به منظور حفظ وضع موجود بین المللی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
نیروهای امنیتی ترکیه 19 تن را به ظن همکاری با گروه تروریستی داعش در استان های آدنا در جنوب و ازمیر در غرب کشور بازداشت کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
نعمت زاده با اشاره به سیاستهای اقتصاد مقاومتی کشور که حرکت رو به رشد را محور حرکت خود قرار داده است، گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
بر اثر واژگون شدن یک قطار شهری در جنوب لندن دست کم هفت تن از مسافران کشته و 51 نفر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: میزان تولید هشت نوع از محصولات کشاورزی کشور امسال تا 22 درصد افزایش یافته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
تا صبح امروز 65 درصد جمعیت کشور به طور قطعی سرشماری شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۵    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: باید از ظرفیت های انسانی بسیج و قشرهای مختلف آن برای مقابله با بحران های طبیعی استفاده کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۵    
رسانه های ترکیه در خبری فوری از وقوع انفجار در جنوب ترکیه خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۴    
عملیات موصل/ وزیر خارجه در اسلواکی/میزبانی اوباما در کاخ سفید از ترامپ/ پرتاب موفق ماهواره آزمایشی پالسار چین/مراسم پنجمین سالگرد تهرانی مقدم/بی اعتبار شدن اسکناس های درشت در هند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۳    
تصاویری ساخت قطار موسوم به هایپرلوپ منتشر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
پس از پیروزی ترامپ در انتخابات پس از اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فعالان کالیفرنیایی خواستار استقلال این ایالت از آمریکا شدند!
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
اردوغان در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور منتخب آمریکا روابط گذشته دو کشور را در خصوص منطقه یاد آور شدو و گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۱    
ادامه واکنش ها به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا, تظاهرات هزاران آمریکایی در ایالت های مختلف علیه رئیس جمهور منتخب, برگزاری دور دوم گفت وگوهای ایران و اتحادیه اروپا در بروکسل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۱    
مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران امروز صبح با حضور سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار امیرعلی حاجی زاده در حسینیه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان حضور فعال فرزندان شهدا در عرصه اطلاع رسانی را مسیری مبارک در این عرصه دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۴    
اختتامیه دومین جشنواره سراسری علم و عامه با سخنرانی مسئولان مدعو و مسئولان موزه علوم و فناوری در برج میلاد برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۳    
هر لحظه که به اربعین حسینی نزدیک تر می شود، ازدحام جمعیت در مرز شلمچه هم بالا می رود و میلیون ها نفر برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می شوند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۳    
بارش برف سنگین که از دیروز مسکو را فرا گرفته، سبب لغو بیش از 100 پرواز و تاخیر چندین پرواز دیگر به مقاصد خارجی و داخلی، بروز اختلال در کار فرودگاهها و سرگردانی مسافران شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۲    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: اگر شهید طهرانی مقدم تسلیم مشکلات می شد معلوم نیست امروز ما چه شرایطی داشتیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۲    
همایش پیاده روی موسسه خیریه رعد روز جمعه ساعت 10 صبح از مقابل بیمارستان آتیه برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۱    
همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۱    
همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۱    
وزارت کشاورزی استرالیا برای اولین بار به کشاورزان ایالت کوئینزلند اجازه داد برای سم پاشی در مزارع خود از پهپاد استفاده کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کد رشته محل های جدید آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1395 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 شنبه 22 آبان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۹    
در پی تصمیم غیر منتظره دولت هند برای از گردش خارج کردن اسکناس های درشت برای مبارزه با فرار مالیاتی، دستگاه های خود پرداز قطع و بانک ها تعطیل شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۸    
رهبر ارکستر ملی ایران گفت: ارکستر ملی ایران این روزها با تمام توان مشغول تمرین است تا دوره جدید از فعالیت این ارکستر را رقم بزنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد: پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دوره ای از ناپایداری و بی ثباتی را آغاز خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10، ضمن تشریح اقدامات برای ساماندهی مشاغل، از تغییر کاربری 62 واحد صنفی آلاینده به غیرآلاینده خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۶    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، تجمع مزدوران سعودی در شهر صرواح مارب را با موشک هدف قرار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقتدار موشکی ما امروز قابل قیاس با دوران دفاع مقدس و حتی قابل قیاس با سال گذشته هم نیست و سال به سال بیشتر می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۵    
همزمان با راهپیمایی عظیم سوگواران حسینی و زائران کربلا، شب شعر بزرگ اربعین عصرِ پنج شنبه 20 آبان بعد از نماز مغرب و عشا در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب در خیابان شریعتی تهران برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۴    
هزاران کامیون در ژاپن برای پر کردن حفره ای بزرگ در شهر فوکوآکا در شرق این کشور تلاش می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۳    
مراسم پایانی چهارمین اشکواره بین المللی شعر بانوان عاشورایی امروز برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
روزنامه رای الیوم نوشت: سران عرب اگر بخواهند مردم ، کشور و ثروت خود را از گزند آمریکا حفظ کنند، از سرسپردگی در برابر آمریکا دست بردارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۵    
به راستی که اربعین میعادگاه است. باید حداقل یکبار در این میعادگاه بزرگ حضور بیابی تا معنای ایمان را درک کنی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۷    
نمایشگاه هنر مدرن ایران و عرب در موزه هنرهای معاصر تهران برپاست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۶    
سرطان سومین عامل مرگ و میر پس از تصادفات رانندگی و عوارض قلبی و عروقی است. متخصصان و کارشناسان حوزه آنکولوژی از داخل و خارج ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به لهستان با پیوتر گلینسکی معاون نخست وزیر و وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۵    
هوای تهران امروز هم در شرایط ناسالم باقی می ماند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۴    
دور دوم گفتگوهای ایران و اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۳    
هنوز چند روزی از برداشت میگوی گونه وانومی در مازندران نمی گذرد که به علت مرغوبیت، مشتریانی خارج از کشور انتظار آن را می کشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۳    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور، پنج شنبه 20 آبان 95
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۰    
مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند دو فروند جنگنده اف / ای- 18 این کشور بر فراز اقیانوس آرام نزدیک شهر سن دیه گو هنگام یک ماموریت آموزشی بعد از پرواز از پایگاه تفنگداران دریایی آمریکا در میرامار با ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۶    
از ایران نماینده ای نیست!/ دایی: همیشه علی کریمی را دوست داشتم!/ استقلال باید با سر به سمت قهرمانی برود/ آخرین حرف درگوشی ام را به منصور زدم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۵    
مجسمه آزادی اشک ریخت/ میلیاردر جنجالی نیویورکی؛ کلیددار جدید کاخ سفید/ موج هیجان در اقتصاد ایران/ واکنش جهان به انتخاب شگفت آور ترامپ/ نتیجه انتخابات آمریکا اثری بر سیاست ایران ندارد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۴    
با پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مقامات سیاسی اظهار نظرهای متفاوتی مطرح کرده اند اظهارنظر هایی که هم در آنان واکنش مثبت و منفی دیده می شود و هم محافظه کاری.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۴    
موگرینی گفت: توافق ایران در قالب قطعنامه ی شورای امنیت در سازمان ملل تصویب شده و لذا مسئله ای دوجانبه یا یک جانبه نیست که ترامپ بتواند در آن تاثیر داشته باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۵    
درنای سفید سیبری به تالاب بین المللی فریدون کنار بازگشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۳    
وزیر امورخارجه در ادامه سفر به سه کشور اروپای شرقی وارد اسلواکی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۲    
در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران، هر سکه تمام بهار آزادی، 11 میلیون و 220 هزار ریال قیمت گذاری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۷:۰۸    
سرپرست اورژانس کشور از 2 برابر شدن امکانات پزشکی و اورژانسی در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه برای خدمت دهی به زائران خبر داد.
  • ۱