چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 18 بهمن 1395 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 31 فروردین 1395 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1395 شبکه خبر 31 خرداد 1395 شبکه خبر 31 تیر 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1395 شبکه خبر 31 شهریور 1395 شبکه خبر 30 مهر 1395 شبکه خبر 30 آبان 1395 شبکه خبر 30 آذر 1395 شبکه خبر 30 دی 1395 شبکه خبر 1 بهمن 1395 شبکه خبر 2 بهمن 1395 شبکه خبر 3 بهمن 1395 شبکه خبر 4 بهمن 1395 شبکه خبر 5 بهمن 1395 شبکه خبر 6 بهمن 1395 شبکه خبر 7 بهمن 1395 شبکه خبر 8 بهمن 1395 شبکه خبر 9 بهمن 1395 شبکه خبر 10 بهمن 1395 شبکه خبر 11 بهمن 1395 شبکه خبر 12 بهمن 1395 شبکه خبر 13 بهمن 1395 شبکه خبر 14 بهمن 1395 شبکه خبر 15 بهمن 1395 شبکه خبر 16 بهمن 1395 شبکه خبر 17 بهمن 1395 شبکه خبر 18 بهمن 1395 شبکه خبر 19 بهمن 1395 شبکه خبر 20 بهمن 1395 شبکه خبر 21 بهمن 1395 شبکه خبر 22 بهمن 1395 شبکه خبر 23 بهمن 1395 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 25 بهمن 1395 
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد از سلاح "سلب بودجه" علیه شهرهای و ایالت هایی در آمریکا که از پایبندی به قوانین مهاجراتی فدرال سرپیچی کنند، استفاده خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۴    
شورای هماهنگی هیات های مذهبی مهاجران افغانستانی استان تهران در آستانه جشن پیروزی انقلاب با انتشار نامه ای خطاب به رهبر انقلاب ایران از نگاه پدرانه ایشان تقدیر و تشکر کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۳    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: روزانه به طور متوسط حدود 80 و سالانه بیش از 30 هزار نوزاد معلول در کشور متولد می شوند که باید با برنامه ریزی مناسب از این روند جلوگیری کنیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۸    
ظریف خطاب به ترامپ: وزیرامورخارجه کشورمان گفت: برجام یک توافق چند جانبه است و با این که آمریکایی ها، نه در دوران آقای اوباما و نه در دوران آقای ترامپ علاقه ای ندارند کمک بکنند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۸    
بزرگ ترین کارخانه تولید روغن خام خوراکی کشور در بندر امام خمینی خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۴    
جشن تولد جمعی از هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت در باغ زیبا برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۴    
پردیس تئاتر شهر تهران (خاوران)، امروز افتتاح رسمی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۱    
توکلی تحلیل گر مسائل اقتصادی با ارائه ارزیابی از عملکرد اقتصادی کشور در دو دوره پیش و پس از انقلاب گفت: توجه به مستضعفین نقطه اوج انقلاب است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
سازمان ملل متحد روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد گروه تروریستی داعش در حال حاضر به این دلیل که از لحاظ درآمد و توانایی جذب نیروهای جدید به شدت ضعیف شده ، از لحاظ نظامی در حالت تدافعی قرار گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۱    
رییس مجلس عوام انگلیس گفت: به خاطر سخنان نژادپرستانه واظهارات تبعیض آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه زنان، با سخنرانی وی در مجلس مخالف است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۴    
جشن دانشجویی در دانشگاه امیر کبیر/ رئیس جمهور آمریکا: اگر ایران بعد از برجام به سمت آمریکا گرایش پیدا می کرد و می گفت بیایید با هم باشیم با توافق هسته ای مشکلی نداشتم/ 18 بهمن 1357 ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.8ریشتر ایالت اوتارکاند هند را لرزاند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۰    
چالش ترامپ/ حال و روز ترامپ به روایت نشریات آمریکایی/ یک فعال عربستانی تهدیدات عربستان ضد ایرانر ا پوشالی دانست/ سلامتی قرائتی/ پنجشنبه 21 موزه ها رایگان/ شهادت نگهبان بانک ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۷    
بهره برداری از طرح های صنعتی و کشتی رانی در سفر جهانگیری به خوزستان / رایزنی های رئیس مجلس ملی بلاروس در تهران/ اعتراض رسمی چین به تحریم های جدید ایران و چند خبر دیگر.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۷    
بیگدلی استاد دانشگاه با اشاره به افزایش تعرفه واردات فولاد از چین گفت: ترامپ در تلاش است تا با افزایش تعرفه بر محصولات چینی عملا اقتصاد چین را نابود کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۰    
پاسخ شهردار تهران به سوالاتی پیرامون حادثه پلاسکو تیترنخست بسیاری از روزنامه های کشور بود؛ برنامه غیررسمی شبکه خبر هر روز به جز روزهای تعطیل به اخبار روزنامه های کشور نیم نگاهی دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۴    
قلم دوربین، دوشنبه 18 بهمن 95 جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۵    
مادلین آلبرایت و جان کری، وزرای سابق آمریکا از دادگاه استیناف فدرال این کشور تقاضا کردند تا همچنان مانع اجرای ممنوعیت اعلام شده از سوی دولت ترامپ برای ورود پناهجویان و اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۷    
نخست وزیر اسبق اسلواکی اعلام کرد: سوریه همچنان یک کشور یکپارچه و برخوردار از حاکمیت مستقل باقی خواهد ماند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۴    
رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه در دیدار با یک هیئت از نمایندگان پارلمان بلژیک گفت که اغلب کشورهای اروپایی از زمان آغاز جنگ در سوریه سیاست هایی غیر واقعی را دنبال کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۱    
هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: ما علیه آمریکا می جنگیم و آمریکا باعث هراس ما نمی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۸    
دوچرخه سواری قهرمانی آسیا - هند؛ در ادامه نخستین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در هند تیم ایران در ماده تیم اسپرینت موفق به کسب مدال نقره شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۱    
عضو انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: پائین بودن تعرفه های واردات تایر بویژه تایرهای سنگین صنعت تایر کشور را تهدید می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
ارتش عراق اعلام کرد عملیات در استان الانبار ادامه دارد و خبرهای اخیر مبنی بر توقف پیشروی ها صحت ندارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۶    
مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات امروز در تهران افتتاح شد. راه اندازی و دسترسی پرسرعت به WI- FI در 100 مکان عمومی در شهرهای تهران ، مشهد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۶    
11هزار تن خرما از طریق بنادر و گمرکات استان خوزستان در سال جاری صادر شده است. سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اعلام کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
تیم دوچرخه سواری ایران در ماده اسپرینت تیمی، نشان نقره آسیا را کسب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۷    
رئیس سازمان حفظ نباتات از حذف سموم پرخطر درجه ( الف ) و ( ب ) از سبد مصرفی بخش کشاورزی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۴    
تیم دوچرخه سواری 4 کیلومتر تعقیبی بزرگسالان ایران در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده هفتم ایستاد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۱    
پس از استقلال، حالا هواداران تراکتور سازی هم به دلیل محرومیت های بین المللی این تیم شوکه هستند. آیا نمی توان از تکرار چنین اتفاقاتی پیشگیری کرد؟
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۱    
معاون وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران تاسف آور است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۷    
آیت الله آملی لاریجانی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز امیدواری کرد که شعارهای محکم مردم در این روز تهدیدات دشمن را خنثی کند و این آگاهی و بصیرت در روز 22 بهمن جلوه با شکوهی از ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
در هفتمین روز از دهه فجر ؛ 5 دستاورد رزمی و دفاعی رونمایی و خط تولید آنها بهره برداری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۳    
جانشین رئیس پلیس ناجا گفت: یکی از دستاوردهای امسال ناجا این است که کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۲    
افتتاح مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات و صدها طرح عمرانی و توسعه ای در هفتمین روز دهه فجر / رونمایی و بهره برداری از خط تولید 5 دستاورد رزمی و دفاعی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
تنوع اب و هوا، جاذبه های طبیعی و هوای پاک در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ این منطقه را در زمستان سرد هم کانون گرم گردشگری کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶    
سیل و رانش زمین در پرو جان 23 نفر را گرفت و زندگی هزاران خانواده را مختل کرد. حدود 6 هزار نفر آواره شده اند. در چند استان سیل زده دو ماه وضع فوق العاده اعلام شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۵    
برد منچستر سیتی، یوونتوس و آگزبورگ و توقف یوونتوس مهمترین نتایج رقابت های دیشب باشگاه های اروپا بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه می خواهند درباره جنایاتی که انجام می دهند فرافکنی کنند، گفت: ما هیچ دخالتی در یمن نداریم و هیچ سلاحی تحویل مبارزان یمنی نداده ایم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت 2 نیروگاه جدید برق هسته ای از سال آینده در بوشهر خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
روسای مجالس ایران و بلاروس یک یادداشت تفاهم پارلمانی در بهارستان امضا کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۷    
فردا آخرین بخش از محموله 149 تنی کیک زرد به کشور وارد می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۵    
در 10 ماهه امسال انجام گرفت رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف حدود 8 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در 10 ماهه امسال در کشور خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۵    
پکن به تحریم های ضدایرانی ترامپ که شامل اشخاص و شرکت های چینی می شود، اعتراض کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۴    
آتش سوزی خط انتقال گاز در مسیر بزمان به زاهدان و دو کشته برجا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه به موضع گیری های تند وخصمانه دولت ترامپ در قبال ایران واکنش نشان داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۴    
سفر جهانگیری به خوزستان/کابینه ترامپ/ترامپ/پزشکی هسته ای/دستاوردهای صنعت اب و برق/مذاکرات رئیس مجلس بلاروس در تهران/تحولات یمن/تظاهرات رومانی/پایان آتش سوزی در شیلی/دو نمایشگاه در تهران ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۲    
شمار جان باختگان حوادث ناشی از برف و سرما در افغانستان به 120 تن رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۴    
نام نویسی آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا آغاز می شود و در روز پنج شنبه، 28 بهمن ماه پایان می یابد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس پژوهشگاه رویان گفت: در زمینه تولید مثل شاید بزرگترین مرکز درمان ناباروری در منطقه خاورمیانه باشیم و جزو مراکز بزرگ دنیا به لحاظ تعداد و پذیرش بیماران نابارور هستیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
کارشناس هواشناسی از آغاز موج جدید بارندگی ها در روزهای پایانی هفته خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۹    
به مناسبت ایام الله دهه فجر از 5 دستاورد رزمی دفاعی رونمایی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۹    
فاز دوم شبکه ملی اطلاعات با شعار خدمات متنوع، رونق کسب و کار امروز با حضور وزیر ارتباطات وفناوری ارتباطات افتتاح می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۹    
وزارت امور خارجه قزاقستان اعلام کرد: کارشناسان ایران، روسیه، ترکیه و سازمان ملل متحد درباره آتش بس در سوریه در آستانه آغاز شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۷    
50 هزار هکتار زمین دیم در استان ایلام به کشت آبی تبدیل شد. با تبدیل اراضی دیم کشاورزی به آبی علاوه بر رونق کشاورزی زمینه اشتغال جوانان منطقه نیز فراهم می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۷    
بر اثر آتش سوزی در چین دست کم 18نفر جان خود را از دست دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۶    
میخائیل میاسنکوویچ امروز با رئیس جمهور، رئیس مجلس و چند تن از وزرا دیدار می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۵    
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، سبب گران شدن بهای جهانی نفت شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۴    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور، دوشنبه 18 بهمن 95
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
دادستان کل کشور گفت: برای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز تعامل و هماهنگی بین دستگاههای مختلف کشور نیاز است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۶    
سران شرکت های بزرگ فناوری و اطلاع رسانی آمریکا قصد دارند با ارسال نامه ای به دونالد ترامپ از وی بخواهند از حکم ضدمهاجرت خود صرفنظر کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
استقبال ایران از گسترش همکاری با اتحادیه اروپا/ روش های خود کفایی اقتصادی اشتباه بود/ درآمدهای نفتی زیر ذره بین دیوان محاسبات/ نظام مالی در انتظار شفافیت/ وزاری ترامپ در تکاپوی استعفا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۵    
استوارنامه سفرای جدید قرقیزستان، پرتغال و برزیل به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تقدیم شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۹    
آسوشیتد پرس فاش کرد: برخی از اعضای کابینه جدید آمریکا از گروهک تروریستی منافقین پول گرفته اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۹    
با به کنترل درآمدن آتش سوزی گسترده جنگلی در شیلی رئیس جمهور این کشور پایان وضع اضطراری را اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۸    
رستورانی با آکواریوم پنگوئن ها در اندونزی علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۷    
دولت 137 میلیارد و 214 میلیون ریال اعتبار برای جبران خسارت ها و بازسازی تاسیسات زیربنایی استانهای تهران، کرمان، مرکزی، خراسان رضوی و مرکز تحقیقات مسکن و راهسازی اختصاص داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۶    
رئیس کنگره آمریکا با طرح اتهامات تکراری ادعا کرد: ایران کشور صلح جو نیست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۵    
سنگین وزن ها صدرنشین بلامنازع لیگ/ برانکو: گام محکمی برای قهرمانی برداشتیم/ قلعه نویی: گل آفساید پرسپولیس شرایط تیمی ما را به هم ریخت/ برانکو: تمایل ندارم در مورد کی روش صحبت کنم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۴    
نمایشگاهی از 400 نمونه کمیاب از کنده کاری روی ریشه درختان در چین برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۴    
در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران، هر سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 560 هزار ریال قیمت گذاری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۳    
هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب و تجهیزات وابسته، امروز در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش می یابد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۳    
یگان موشکی ارتش یمن پایگاهی نظامی در ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: ایران هیچ احترامی برای ما قائل نیست؛ آنها جسورتر شده اند.