چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 11 مرداد 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 دی 1396 ایثار 30 بهمن 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 مرداد 1396 ایثار 2 مرداد 1396 ایثار 3 مرداد 1396 ایثار 4 مرداد 1396 ایثار 5 مرداد 1396 ایثار 6 مرداد 1396 ایثار 7 مرداد 1396 ایثار 8 مرداد 1396 ایثار 9 مرداد 1396 ایثار 10 مرداد 1396 ایثار 11 مرداد 1396 ایثار 12 مرداد 1396 ایثار 13 مرداد 1396 ایثار 14 مرداد 1396 ایثار 15 مرداد 1396 ایثار 16 مرداد 1396 ایثار 17 مرداد 1396 ایثار 18 مرداد 1396 ایثار 19 مرداد 1396 ایثار 20 مرداد 1396 ایثار 21 مرداد 1396 ایثار 22 مرداد 1396 ایثار 23 مرداد 1396 ایثار 24 مرداد 1396 ایثار 25 مرداد 1396 ایثار 26 مرداد 1396 ایثار 27 مرداد 1396 ایثار 28 مرداد 1396 ایثار 29 مرداد 1396 ایثار 30 مرداد 1396 ایثار 31 مرداد 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۴    
یادواره شهدای عملیات نصر 7 فردا 14 مرداد ماه در مسجد ثارالله شهرک ظفر کرمانشاه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۱    
پیکر مرحوم یعقوب نژاد همسر شهید سعید و مادر شهید دوران دفاع مقدس، در کازرون به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۸    
زهرا سادات کریمیان، کوچکترین مروج کتابخوانی کشور از سوی خانه هنرمندان گنبدکاووس مورد تشویق قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۳    
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه پاسداری از مبانی دینی و ارزشی، حفاظت از مرزها و تبعیت از رهبری پیامشهدا به ماست، بر توجه به پیام شهدا تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۲    
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در اولین یادواره شهدای گمنام اردکان گفت: حقیقت برپایی مجلس شهید این است که شهید ما را یاد کرده است و اجازه داده است تا مهمان سفره آنان باشیم .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۱    
به گزارش ایثار ، سفیران ثامن الحجج(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید، بر سر مزار شهدای دفاع مقدس چالدران حاضر شده وفاتحه ای را نثار فرزندان روح الله کردند. ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۷    
یادواره شهید 'اسماعیل شجاعی' نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی و شهدای محله امیر آباد بوکان با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس و خانواده های شهدا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۳    
خادمان امام رضا(ع) در بدو ورود به پلدشت بر سر مزار شهدای شهرستان حاضر شده و تجدید بیعت کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۰    
خادمین آستان قدس رضوی با همراه داشتن پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) و با حضور در منازل شهید علیزادگان و شهید ترور فردوسی با خانواده آنها دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۸:۲۹    
محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در نشست هماهنگی سالروز گرامیداشت آزادگان که در بنیاد شهید برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۱    
مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان لرستان اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را از اولویت های اصلی دستگاههای اجرایی و بنگاههای اقتصادی عنوان کرد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۵    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و اشتغال گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۰    
دومین جلسه مشترک صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک کشاورزی برگزار شد دردومین نشست مشترک صندوق اشتغال وکارآفرینی ایثارگران با بانک کشاورزی که با حضور آقای دکتر خدا رحمی عضو هیأت مدیره و ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس بنیاد شهید فامنین در بازدید از این کلاسها گفت : همواره تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) رمز نجات و پیروزی بشر است .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۸    
استاندار کرمانشاه با تاکید بر توجه بیش از پیش به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری گفت: مدیران و مسئولین استان باید برای حل مشکلات ایثارگران پیگیری مستمر داشته باشند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۱    
همزمان با دهه کرامت ، جلسه آموزش مهارت های زندگی ویژه مادران و همسران شهدا در شهرستان قوچان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۸    
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توانمندسازی و برقراری عدالت در توزیع خدمات و منابع به ایثارگران از اهداف تدوین قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۸    
به مناسبت دهه کرامت جشن تکلیف دختران شاهد و ایثارگر مشهد مقدس در حرم امام رضا (ع) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۲    
حرم مطهر پنج شهید گمنام تهرانسر میزبان خادمین و پرچم مطهر حرم علی ابن موسی الرضا(ع) بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۹    
حجت الاسلام عسگری در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان در استانداری کرمانشاه گفت: نسبت به شناسایی ایثارگران به جامعه و نسل جوان تلاش کنیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل بنیاد ایلام سالروز ورود آزادگان به میهن را به عنوان یک روز ملی و خاطره انگیز یاد کرد و بیان داشت: جانبازان و ایثارگران سندهای افتخار نظام اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل بنیاد البرز بیان داشت: تلاش خادمان شهدا در هر رسته و مقامی ستودنی و ارزشمند است زیرا شما در حال خدمت به بهترین خلق خدا هستید که تمام هستی خود را فدای امنیت امروز ما کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۳    
پدر گرانقدر شهیدان مهرزاد و فرزاد سلطانی از شهدای اصفهان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۵    
جشن ولادت امام رضا (ع) در نمازخانه ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل بنیاد البرز با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم می کند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اثربخش ترین عوامل پایداری انقلاب اسلامی از گذشته تا به امروز است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۰    
به اطلاع مدیران محترم (ستاد و استان) می رساند مرحله اول و دوم دوره های آموزشی شغلی-تخصصی سال 1396 ویژه کارکنان (رسمی، پیمانی ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۷    
مادر گرانقدر شهیدان علیرضا و محمدحسین نوری تخته کش از شهدای خوزستان به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۵    
پیکرهای مطهر 48 شهید دوران دفاع مقدس ساعتی پیش از مرز شلمچه وارد کشور شدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو در دیدار با جانباز آزاد بخت گفت: آزادی امروز ما مرهون ایثارگری و مجاهدت جانبازان است و عیادت و تکریم شما عزیزان کوچکترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۷    
جایزه ویژه "ایثار و شهادت" در جریان جشنواره فیلم رضوی به کارگردان فیلم " انجماد عقربه" اهدا شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۲    
همزمان با دهه کرامت، سامانه متمرکز پایش تصویری و اتاق مانیتورینگ بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس راه اندازی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۶    
سومین روز درگذشت علی مولایی نژاد پدر بزرگوار شهید غلامرضا مولایی نژاد، جمعه، سیزدهم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۸    
همزمان با دهه کرامت ، اردوی زیارتی و تفریحی به شهر های قم و اردبیل ویژه همسران شهدای سبزوار برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۲    
استاندار مرکزی در دیدار از خانواده شهدا در شهرستان فراهان گفت: آرامش و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در دومین شورای برنامه ریزی استان تهران در استانداری شرکت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۶    
رییس بنیادساوه در بازدید از گلزارهای شهدای روستای یاری آباد گفت: شهدای عزیز هنرمندانه ترین طریق زندگی را برای خود انتخاب و توفیق بهترین نوع مرگ نصیب آنان شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۶    
باحضور خانواده های معظم شاهد وایثارگر، و مسئولین استانی ، اولین فاز مسقف سازی قطعه فوقانی گلزار مطهر شهدای وادی رحمت تبریز به بهره برداری رسید
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۶    
سلیمان رستمیان ، مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان ایلام با تجلیل از مقام والای آزادگان از صبر و استقامت آنان در دوران اسارت تجلیل کرد .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۳    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان های استان تهران از بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر و چهاردانگه بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۳    
رئیس بنیادساوه در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم گفت: پیام و آرمان شهدا به دلیل عظمت و مرتبه ای که شهدا بدان دست یافته اند، عالی ترین پیام ها و از جنس پیام انبیاء الهی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۱    
به مناسبت سالروز شهادت شهید علیرضا موحد دانش و میلاد با سعادت امام رضا(ع) دعای ندبه این هفته جمعه 13 مردادماه در گلزار شهدای تهران طنین انداز می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۸    
رییس بنیادساوه در جلسه رسیدگی به مشکلات ایثارگران درفرمانداری با بیان اینکه باید بتوانیم امکانات مناسبی برای ایثارگران و خانواده شهدا ارائه کنیم ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رییس بنیاد شازند در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا در دهه کرامت گفت: امروز همه باید برای حفظ و پاسداری از خون شهدا فرهنگ ایثارگری و تفکر شهادت طلبی را ترویج دهیم .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۲    
عندلیبی در این نشست گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات شکلی و محتوایی که در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وجود دارد را با نظر اصحاب فن ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس بنیاد کمیجان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: والدین شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی و ارزشمند ترین افراد جامعه اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۹    
خالقداد عرب گفت: رشادت های شهدا ، جانبازان و ایثارگران اقتدار ایران را رقم زد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۶    
احمد برادران گفت: شهدا سرمایه های نظام و شجریه طیبه انقلاب هستند
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
بزرگداشت چهارمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم مهدی عزیزی روز پنجشنبه 12 مرداد ماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
سرهنگ حاجی زاده با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد و برای رفع مشکلات این اسوه های صبر و استقامت دستور لازم را صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۸    
فرمانده سپاه جوانرود در دیدار با ایثارگران شهرستان روانسر، شهدا را ادامه دهنده راه امام حسین دانست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۵    
محفل انس با قران باحضور قاریان شاهد در محل حسینیه شهید علی احمدی برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
مراسم استقبال از خادمین وپرچم متبرک آستان قدس رضوی در ایلام برگزار گردید .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۹    
فردا، به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید بابایی، نمایشگاه تصاویر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهر قزوین برپا می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل بنیاد آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۳    
نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری تهران با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان های استان تهران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۴    
پدر شهیدان مهرزاد و فرزاد سلطانی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، از 20 خانواده شهید و جانباز در آبیک دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۸    
رمز موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گروی وحدت همه کارکنان است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۲    
در کارگاه آموزشی، راهکارهای کنترل خشم برای خانواده های شاهد و ایثارگر تشریح شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۶    
صبر، استقامت و فداکاری همسران شهدا ستودنی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران بر ساماندهی سهمیه ایثارگران با هدف تکریم این عزیزان تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۴    
مادر گرانقدر شهیدان علیرضا و محمدحسین نوری تخته کش بدرود حیات گفت .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۱    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا گفت:والدین شهدا الگوی صبر و استقامت و اینان یادگاران شهدای هشت سال دفاع مقدس هستندکه زیارت این خانواده های معظم نعمتی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۸    
عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این برنامه ها گفت: قوانین بنیاد با هدف توانمند سازی ایثارگران تدوین می گردد که امید است با اجرای این قوانین بتوانیم گامی کوچک ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۲    
به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد و بزرگداشت دهه کرامت گروه کوهنوردی جانبازان وفرزندان شاهد و ایثارگر همدان به ارتفاعات علم کوه صعود نمودند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۶    
همزمان با دهه کرامت ، فرزندان شاهد شاغل در بنیاد شهید تهران با هدف تکریم از ایثارگری خانواده های معظم شهدا، به صورت خودجوش با خانواده های ایثارگر دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
به مناسبت دهه کرامت از چهار خانواده ایثارگر شهرستان جوانرود دیدار به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
مادر مکرمه شهید خیرعلی بهمنی دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
شهرستان اسلامشهر بعنوان میزبان دانش آموزان شاهد و ایثارگرجهت مشاوره گروهی و فردی داوطلب کنکور 96 انتخاب شد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
همزمان با دهه کرامت حجت الاسلام طبایی امام جمعه احمد آباد بهمراه شاهین عسگریان رئیس بنیاد اسلامشهر با خانواده شهید معظم جانعلی خوش باطن و جانباز موسی محمدی دیدار و گفتگو کردند
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمدگفت :جانبازان و ایثارگران حافظان اصلی سنگرهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه محسوب می شوند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم می کند گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۹    
نشست حجت الاسلام عسگری با رئیس آرامستان و عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه مردادماه 96
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۴    
نماینده تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر وپردیس با خانواده شهیدان حسینی دیدار و گفت و گو کرد .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تاکید نمود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵    
طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی ،آقای علی احمدزاده رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات سید رضا موسوی رئیس سابق، تجلیل شد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۷    
طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی ،یداله الفی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات عیسی عباس زاده رئیس سابق، تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امسال 323 نفر از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر قم برای حج تمتع ثبت نام کرده و در حال اعزام هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۰    
خدام آستان مقدس رضوی(ع) با ایثارگران در سوسنگرد دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۰    
طی 3 ماه نخست سال جاری، بیش از 233 میلیون تومان وام قرض الحسنه شاهد به خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان بویین زهرا پرداخت شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۳    
علی محمد رشیدی رئیس بنیاد شهید شهرستان مهران گفت : بمنظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تعداد 20عدد تابلو فلکسی مزین به تمثال مبارک شهداء که فرسوده شده اند بازسازی کامل و بزودی کار نصب آنها شروع ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۱    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: کسب امتیاز بالا از سوی نظارت ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت و مسئولیت های اداره کل شهرستان های تهران را سنگین تر از گذشته ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۸    
به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد پر برکت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خادمان آستان قدس رضوی به همراه امام جمعه ، سردار خرم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استان ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۸    
به مناسبت ولادت خانم فاطمه ی معصومه (س) و نیز در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) مصادف با دهه ی کرامت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران (خانواده ی شهید گرانقد ناد علی کرمعلی از روستای ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۹    
همزمان با دهه کرامت فرمانده سپاه جوانرود با سه خانواده ایثارگر شهرستان پاوه دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۸    
برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، در نشست نمایندگان ایثارگران استان کرمانشاه تدوین شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۲    
مراسم جشن شادی به مناسبت دهه کرامت درشهرستان ملکشاهی برگزار گردید .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام که به سیروان سفرکرده است ، عصردیروز در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از صبر و مقاومت آنان تجلیل بعمل آورد .